Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 158102 kertaa)

Poissa Allegra

• Tukkaguru
Vs: NARS
« Vastaus #525 : 10.12.09 - klo:11:19 »
Mä olen tuota Albatrossia varmaan aikaisemminkin hehkuttanut ja se onkin ihan suosikkikorostustuote mulle :) Ei yhtään glitterinen ja tuo tasaista hohtoa. Ainut miinus on, että se näyttää kuluvan suhteellisen nopeasti. Olen omani saanut jo paljon enemmän kuopalle kuin vuoden vanhemman Orgasmin poskipunan.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #526 : 10.12.09 - klo:11:35 »
Multa löytyy myös Albatross/Orgasm duo jon oon kyllä tykännyt paljons. Albatrossin antama hohde on just hyvä, ei tuu liian glitter/öljynaama efekti kuin osasta MACin MSF:stä jos ei oo varovainen ;) Orgasm on myös sellainen puna (ainakin mulle), että sopii vähän kaiken kanssa ja just siksi tuo duo on etenkin matkustaessa ihan ehdoton, pääsee vähemmällä pakkaamisella ja miettimisellä ;)

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #527 : 10.12.09 - klo:12:18 »
Mihin kohtiin laitatte Albatrossia? Mä laitan Bobbib Shimmer Brickiä bilettämään lähtiessä poskarin päälle, mutta onko tuo niinkuin valoa tuova jota voisi laittaa esim otsaan ja poskiin poskarin yläpuolelle?

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #528 : 10.12.09 - klo:12:46 »
^Tuo on tosiaan valoa tuova. Itse laitan sitä poskipäille poskarin yläpuolelle, otsaan, nenänvarteen ja sipaisen leukaankin. Sopivan värisen silmämeikin kanssa voin käyttää tuota myös kulmaluulle valoa tuomaan.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #529 : 10.12.09 - klo:13:38 »
Korostustuote pitäisi tosiaankin laittaa poskipäälle se korkeimpaan kohtaan, eli juuri poskipunan yläpuolelle. Jos ei pahemmin kiiltele T-alueelta voi sitä sipaista nenän varteen ostan korkeimpaan kohtaan ja keskellä leukaa, sekä ihan kulmien yläpuolelle. Ja jos haluaa korostaa huulia niin amorinkaaren laittamalla tulee kanssa kiva efekti ;)

Tässä muuten pieni korostus ja varjostus postaus jonka tein joskus blogiin http://blackkohl.blogspot.com/2009/03/face-basics-valot-ja-varjot.html

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #530 : 10.12.09 - klo:20:24 »
^^Springsheen on mun eka mac-puna. Toivottavasti ei ihan vastaava ole, saanpahan kuitenkin sen Alban. Aika jännä jos tuossa duossa on muka sitten saman verran tavaraa kuin kahdessa täysikokoisessa, mahtaakohan olla näin..

Ei ole ihan saman verran. Täysikokoisessa on 5 g ja duossa 4,5 g per nappi.

Nyt kun pääsin testailemaan, niin Deep Throat tuntuu olevan vähän pinkimpi, Orgasm taas vähän persikampi ja ehkä hieman haaleampi. Muuten nuo kaksi on kyllä hyvin samantyyppiset poskarit, tykkään kummastakin..

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #531 : 15.12.09 - klo:15:59 »
Uskaltaisikohan tuota uusinta joulukokoelman mukana tullutta Multiplea sävyssä Luxor ostaa Ebaysta? Jos se on vasta tullut markkinoille, niin ei uskoisi että nyt jo olisi feikkejä myynnissä.. Vai?  :-\

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #532 : 16.12.09 - klo:17:20 »
^Mä ainakin oon uskaltanut. Tilasin viimeviikolla, ei ole vielä saapunut. Itse en usko, että tuosta olisi vielä feikkejä liikkeellä.. Mulla on 9 multiplea ennestään, joten vertailupohjaa löytyy, kun tuote saapuu :D
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #533 : 16.12.09 - klo:22:39 »
Eikös tämä uusi Luxor Multiple muuten olekin ihan vakivalikoimaan jäävä tuote? Ainakaan missään ei ole näkynyt mainintaa siitä, että olisi Limited Edition.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #534 : 05.02.10 - klo:11:08 »
Oliko se NARS:n Orgasm-sävy, joka oli ikään kuin "kaikille sopiva" poskipunasävy? Metsästän edelleen nyt vähän lämpimämpää sävyä Desiren tilalle, joka tuntuu olevan mulle tän hetkiseen väritykseen väärä. Onko se yhtä pigmenttinen kuin Desire? Entäpä hohtavuus? Tällä hetkellä ei oo iho parhaimmassa kunnossa joten hirveesti en hohtoa kaipaisi.

Poissa aini

• HAIRahtanut
« Vastaus #535 : 05.02.10 - klo:11:15 »
Mielestäni Desire on pigmenttisempi kuin Orgasm. Orgasm on myös aikamoinen glitterpommi kun taas Desire taisi olla aika hillitysti hohtava, oliko jopa matta? Sävynä Orgasm on lähes kaikille sopiva, itse en vain tykännyt kun oli liian hohtava.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #536 : 05.02.10 - klo:11:25 »
Orgasm on väriltään nätti mutta todella kova, en käytä juuri koskaan. En osaa verrata muihin NARSeihin, tämän jälkeen kiinnostus aika tavalla lopahti  :D.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Paikalla NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #537 : 07.02.10 - klo:22:31 »
Saako Narsia jostain Tukholmasta? Heidän sivuillaan ei ollut myyntipaikkoja Ruotsissa ainakaan...
Hang out the chick habit

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #538 : 08.02.10 - klo:12:54 »
^ Ennen sai mutta enää ilmeisesti ei. En muista enää kaupan nimeä, se oli aikaisemmin nettisivuillakin listattuna mutta ei ole ollut enää pitkään aikaan.

Paikalla NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #539 : 08.02.10 - klo:13:05 »
Voi harmi! Mä muistelinkin että joskus on ollut jotain juttua siitä että Tulholmasta saa Narsia.
Hang out the chick habit