Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 155075 kertaa)

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
Vs: NARS
« Vastaus #540 : 08.02.10 - klo:13:05 »
Voi harmi! Mä muistelinkin että joskus on ollut jotain juttua siitä että Tulholmasta saa Narsia.
Hang out the chick habit

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #541 : 05.04.10 - klo:19:01 »
Tätä joku jo aiemmin kyseli muttei vastauksia tainnut tulla, joten laitetaan uudelleen eli onko kokemuksia Sheer glow- meikkivoiteesta? Ilmeisesti aika kehuttukin tuote kyseessä, mutta tällä foorumilla ei syystä tai toisesta ole saanut huomiota.
En ole itse NARSin meikkivoiteisiin aiemmin tutustunut, mutta otin riskin ja tilasin Sheer glow:n HQhairista.
Mineraalit kyllästyttävät ja markettimeikkivoiteista on ollut turha etsiä tarpeeksi keltaista, mutta tarpeeksi vaaleaa sävyä. En mene vannomaan että NARSkaan täyttää ehtoja, mutta pakko on välillä ottaa riskejä. Luonnollisesti odottelen ihan malttamattomana että pääsen kokeilemaan tuotetta, mutta sitä ennen olisi kiva kuulla siitä myös juuresmielipiteitä :)

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #542 : 05.04.10 - klo:19:48 »
Mä tosiaan aiemmin kyselin kokemuksia tuosta Sheer glowsta. Ostin sen sitten ja oon nyt käytellyt useamman kuukauden. Tässä vähän mielipidettä:

Plussaa:
- ohutta, mutta paljon pigmenttiä = ihan ohut kerros riittää, ei varmasti näytä pakkelilta
- tykkään koostumuksesta, ei ole rasvainen eikä kuitenkaan kuivattava, ja levittyy nätisti
- sävy osui juuri oikeaan vaikka itsekin tilasin netistä (tilasin sävyn Gobi, on kellertäväpohjainen, vaalea sävy)

Miinusta:
- pullossa ei ole pumppua - äärimmäisen epäkätevää!
- ei kuitenkaan ihan vedä vertoja Diorin Pure lightille, joka oli mun luottomeikkivoide monta vuotta. Pure Light jätti jotenkin hehkuvamman lopputuloksen. Mutta Sheer Glow on kyllä ehdottomasti paras korvikkeista, ja oon kokeillut monia!

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #543 : 06.04.10 - klo:10:41 »
^
Kiitos mielipiteestä Neulanen, kiva kuulla että olet tykännyt  :)
Itsekin valkkasin tuon Gobin ja veikkaan että jos se ei sovi, niin ei sitten mikään. Osaatko sanoa miten kellertävää se on? Monet keltapohjaiset ovat usein turhan neutraaleja itselleni vaikka ihan perus vaalea, keltapohjainen, suomalainen iho minulla mielestäni on.
Kuulostaa muuten niin ihanalta ja juuri sopivalta meikkivoiteelta että petyn kyllä pahasti jos sävy on huono. :-\ Vaikea mitään miksauksiakaan tehdä kun ei pääse näkemään eri sävyjä livenä.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #544 : 06.04.10 - klo:16:48 »
Mulla on ehdottomasti Sheer Glow hankintalistalla, mutta pakko kysyä että miten pullo toimii jos ei pumpulla? Kaadetaanko sitä? Sinänsä onneksi pumpulla ei ole virkaa kun käytän levittämiseen skunkkia, mutta helppokäyttöinen pakkaus on aina plussaa.
So it goes.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #545 : 06.04.10 - klo:17:27 »
Muutama NARSin tuote tuli reissusta hankittua ja olen oikein tyytyväinen hankintoihini :)

-Ophelia kiilto (strawberry nectar), luonnollinen kiva sävy
-Orgasm kiilto (i h a n a! Tässä on pigmenttiäkin kivasti)
-Cruising huulipuna (todella luonnollinen ja läpikuultava nude-pink)
-Purple Rain kynsilakka (<3)

Halusin vielä Deep Throat poskipunan, oli todella ihana, mutta tämä oli loppu varastosta. Myöhemmin sitten tämä  ;D. En ole Orgasm-poskipunan fani (liian kova ja väriä ei tunnu lähtevän juurikaan) ja tämä on siitä pigmenttisempi versio.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #546 : 07.04.10 - klo:09:45 »
Deep Throat on kyllä aivan ihana, hiukan "pinkimpi" kuin orgasm eikä niin hileinenkään.  ::)
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #547 : 07.04.10 - klo:23:27 »
Tilasinpa minäkin nyt sitten sen hehkutetun Sheer glown, otin riskillä vaaleimman sävyn Siberia, kun seuraavat näytti sitten liian tummilta. Parempi liian vaalea kuin liian tumma :P Saa sitten nähdä jääkö kaappiin vai tuleeko oikeasti käytettyä. Kuitenkin kaipaan jo vaihtelua, kun oon pelkästään mineraaleja käytellyt monta vuotta, joten ajattelin nyt sitten testata tätä, kun kuulemma sopisi rasvoittuvammallekin iholle. Tänäänkin olisin kaivannut mineraalien tilalle jotain ihan perus meikkivoidetta, kun tein eilen illalla kemiallista kuorintaa yms. niin naama oli sen verran kuiva ja hilseilevä, että mineraalit ei oikein tarttuneet nätisti. Toivotaan, että tästä NARSista olisi näihin tilanteisiin ja että se ei tukkisi pahasti.

Tilasin myös Lagunan, kun sitäkin on hehkutettu ja en tykkää yhtään mun nykyisestä ainoasta bronzerista, joka on joku Rimmel. MACin MFS:iä en laske aurinkopuuteriksi, kun ovat niin hohtavia, toivottavasti Lagunasta olisi tähän. NARSin poskipunat ei ainakaan ole tukkineet mun nassua, joten luotan, ettei tämäkään.

Deep throat on munkin suosikki! Sopivan luonnollinen sävy, joka passaa sekä kylmiin ja lämpimämpiin meikkeihin. Oon vissiin aiemminkin kommentoinut, mutta Nico on kans ihana silloin kun ei halua mitään selkeää väriä, mutta silti haluaa muka jotain laittaa. Nicosta tulee kiva luonnollinen hehku ja DT:llä katoaa se kuollut ja kalpea efekti naamasta :D

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #548 : 08.04.10 - klo:01:04 »
^Mä oon näyttänyt jo yli viikon kuolleelta ja kalpealta eikä ole arskapuutereista ollut apua. Arvaa vaan houkuttaako DT ja Lagunakin nyt sitten  ;D ja Orgasm-kiilto, jonka hankkimista olen miettinyt. Mä ostelen meikkejä siks kun oon niin ketun ruma  :D (enkä tyhmänä usko, että ei se meikin määrä laatikossa kaunista eikä ehkä liika meikki kasvoillakaan).

Kertokaa noista lisätietoja. Oon ajatellu, et Laguna olis liian tumma, mutta onko sitä kalposetkin kehuneet vai? Levitättekö arskapuuterin muuten poskipunasiveltimellä vai skunkilla?

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #549 : 08.04.10 - klo:01:32 »
Mä näytän aina sairaan kalpealta, jos en laita mitään, mutta ei se mua itseä aina haittaa. Nyt kuitenkin kesän tullen tulee taas se tunne, että jotain väriä pitäisi saada, niin tilasin sen Lagunan. Poskipunalla värin tuominen naamaan on joskus vähän epäilyttävää, niin ehkä tuo Laguna kävisi sitten vähän huolettomampaan käyttöön.

Youtubessa monet kehuu Lagunaa, sellaiset "mukakalpeatkin" :P En ole vielä törmännyt siellä keneenkään ihan näin vaaleaan kuin itse olen, mutta eiköhän sen saa toimimaan kun ei liikaa innostu sutimaan. Sen kai pitäisi olla aika neutraali väri, ettei menisi oranssiin. Se jää nähtäväksi, mutta kirjoittelen sitten ensitunnelmia kun Laguna suvaitsee saapua postissa. Oon kaivannut arskapuuterille sellaista paddle brushia, mutta en tiedä mistä sellaisen hommaisi. MACin siveltimiä en ole innostunut ostamaan mun mielestä ihan törkykalliin hinnan takia, joten pitää katsella josko vaikka Sigmalla olisi vastaava. Poskipunasivellin tuntuu jotenkin liian tuhdilta, haluaisin jotain lötkömpää ja kevyempää. Skunkki taas on MSF- ja hohtotuotekäytössä enemmän, en osaa kuvitella levittäväni sillä aurinkopuuteria, poskipunaa ehkä.

Ja en kyllä usko sekuntiakaan, että Shoppis oot yhtään ruma! :D

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #550 : 08.04.10 - klo:01:36 »
^Haha, kiitti! Tilasitko Kiss and make upista? Epäilyttää vaan se Lagunan ruskeus.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #551 : 08.04.10 - klo:01:47 »
Tilasin hqhairista, kun satuin bongaan -15% alekoodin (= LOYALTY). Se oli takaisin tuleville asiakkaille, mutta toimi kyllä vaikka en ikinä ennen ole sieltä tilannut :P Toivotaan nyt sitten, että noita sitten kans on siellä varastossa, ettei käy legendaarisia ja jää meikit saamatta, ilmeisesti sitä on ollut aina väillä ilmassa hq:n kanssa... Mua kans vähän jännittää miltä nuo sävyt näyttää luonnossa, eipä niistä netissä ikinä kovin tarkkaa kuvaa saa. Sittenpä se selviää onko Laguna soppeli vai ei ja miten on meikkivoiteen laita, mutta nyt ei auta kun odottaa, kai ne sieltä Englannista aika nopsaan tulee.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #552 : 08.04.10 - klo:02:02 »
^Niin eikös tuo ole hq:lla todella tavallista  :-\  :-\Joutuuko sit kuitenkin maksaan postarit yhdestä tuotteesta, vaikka toinen ei tulis edes back orderina vai onkohan ne aina sit kuitenkin perästä tulleet?
Super orgasm is back!  :o

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #553 : 08.04.10 - klo:02:10 »
Jaa-a ei mitään havaintoa, koitin nyt vaan onneani ja toivon parasta :P Taistelen kyllä rahani takaisin, jos sieltä jotain ei tulekaan, maksoin paypalilla, kun se on varmaan varmempi tapa saada omat pois, jos kaikki ei menekään nappiin.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #554 : 08.04.10 - klo:21:20 »
Laguna on mun lemppari aurinkopuuteri. En tosin ole ihan kalpeimmasta päästä, mutta mulle se on ainakin ihan nappiväri. Ei liian oranssi mikä on yleensä mulla ollut kaikkien aurinkopuutereiden ongelmana. Levitän sitä NARSin omalla bronzing brushilla joka on hyvin muhkea mutta ihanan pehmeä, ja sillä saa todella hyvän ja luonnollisen jäljen.

Itse olen huomannut taas käyttäväni huomattavasti useammin Orgasmia kuin Deep Throatia poskipunana, DT:llä tulee jotenkin herkemmin liian näkyvä jälki. Mutta ehkä pitää alkaa testailemaan sitä lisää ja käyttää esim. skunkilla, jolloin liika-annostelun vaaraa ei niin ole.