Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 158090 kertaa)

Poissa Minsku

• Tukkaguru
Vs: NARS
« Vastaus #555 : 08.04.10 - klo:22:42 »
^ ;D
Mulle tuli lähetysilmoitus tänään ja siinä ainakin luki molemmat tuotteet. En vielä pompi riemusta, katsotaan sitten mitä postissa tulee.

Mullekin aurinkopuuterit on yleensä liian oransseja, ja siksikin himoitsen Lagunaa, kun olen just siinä käsityksessä, että se ei olisi oranssi. Peukut pystyyn, että passaa! Pitää vielä tuo sivellinasia katsella ja tsekata tuo NARSin omakin suti.

Edit. No huhhuh! Jo on siveltimellä hintaa... Taidan jatkaa etsintää Sigmalta ja Coastalilta, mutta ensin odotan, että paketti tulee kotiin. Elätän toiveita, että multa löytyiskin noille molemmille sopivat siveltimet jo valmiiksi, ettei nyt ihan älyttömäksi mene nämä NARS-himon seuraukset :D
« Viimeksi muokattu: 08.04.10 - klo:23:11 kirjoittanut Minsku »

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #556 : 08.04.10 - klo:22:46 »
^Wohoo, se on 52 usd kissandmakeupissa, kääk. Onko sulla Herbina paljon laatusiveltimiä eli vertailupohjaa on? Oli se DT loppu HQ:sta, mutta ei sitä ja sivellintä sais alle 45 euron.

Ohhohoo, 64 euroa kansainvälisiltä sivuilta ostettuna ja postarit 25 euroa  ::)
« Viimeksi muokattu: 08.04.10 - klo:22:50 kirjoittanut Shoppaholisti »

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #557 : 09.04.10 - klo:13:53 »
Tilasin lottona eBaystä aussimyyjältä joka oli saanut paljon hyvää palautetta. Tilasin samalla Guerlainin Meteorites-siveltimen. Kumpikin vaikuttaa ihan aidoilta, mitä olen ständillä verrannut niitä originaaleihin, mutta onhan noissa aina mahdollisuus että ovat silti feikkejä. No, joka tapauksessa mulla tuo bronzer brush toimii loistavasti, harmi vain ko. myyjällä (trust_retailer) ei tällä hetkellä ole sitä valikoimissa. Maksoin jotain 15 euroa ja sillä hinnalla olin valmis kärsimään mahdollisen feikinkin. Erittäin hyvälaatuinen sivellin sieltä kuitenkin tuli, ja toimii todella hyvin Lagunan sutimiseen. Yleensä suosin hyvän hinta-laatusuhteen siveltimiä ennemmin kuin kalliita merkkisiveltimiä eli Sigmaa ja joitakin Coastal Scentsin hyvälaatuisia siveltimiä, Inglotin skunkki löytyy myös. On mulla myös Bobbi Brownin Face Blender Brush mutta sitä käytän vain Bobbin Shimmer Brickeihin, tähänkin tarkoitukseen voisin kyllä kokeilla sitä, mutta on ehkä vähän liian pieni aurinkopuuterille.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #558 : 09.04.10 - klo:16:55 »
^Hinnan puolesta vaikuttaa, että olis pakko olla feikki jos et käytettynä ostanut. Mä sain kerran feikki-macin eikä sitä meinannu millään erottaa aidosta. Onneksi sain sen palautettua eikä myyjä kieltänyt sen feikkeyttä. Onko se taatusti aitokin yhtä pehmeä kuitenkin?

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #559 : 11.04.10 - klo:21:50 »
^Hinnan puolesta vaikuttaa, että olis pakko olla feikki jos et käytettynä ostanut. Mä sain kerran feikki-macin eikä sitä meinannu millään erottaa aidosta. Onneksi sain sen palautettua eikä myyjä kieltänyt sen feikkeyttä. Onko se taatusti aitokin yhtä pehmeä kuitenkin?

Jaa-a, en osaa varmasti sanoa eikä oikeastaan kiinnosta koska tuo toimii juuri kuten haluankin. Mun mielestä moni panikoi ihan turhaa feikkien varalta, kosmetiikassa sen ymmärtääkin (kun ainesosat ei välttämättä ole niin laadukkaita), mutta esim. tuon siveltimen kohdalla ihan se ja sama onko aito vai ei, koska laatu on ollut kuitenkin loistava.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #560 : 12.04.10 - klo:22:12 »
^Mä kun ostaisin sen aidon niin kiinnostaa kokemukset vain siitä. Hieno homma, että löysit laatua halvalla. Mä vaan en halua periaateestakaan ostaa feikkejä, vaikka tietäisin feikiksi ja saisin halvalla hyvän. Mieluummin ostaisin merkittömän hyvän kuin, että kylkeen on lyöty mac tai nars tms. Kyllä kai monikin ostaa feikkejä ihan tietoisesti. Toiset levyjä tai vaatteita, toiset laukkuja ja meikkejä.  Foorumilla kai lähinnä kauhistuttaa se, että jos oikeasti haluaa sen aidon ja luuleekin sen saavansa ja tuote onkin feikki. Pääasia on tietää, mitä ostaa ja saada tehdä päätös itse. Varsinkin jos feikki maksaa paljon feikiksi. Onneksi oot tyytyväinen omaasi joka tapauksessa  :)

HQ:n paketti tuli jo  :o Laguna vaikuttais jopa yllättävän hyvältä eikä ole ollenkaan liian tumma tai ruskea vaan aika passeli. Vastaavaa tuotettakaan multa ei löydy entuudestaan. Oli paljon parempi livenä kuin mitä odotin.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #561 : 13.04.10 - klo:21:26 »
Minäkin hain tänään NARSit postista, eilen tuli jo ilmoitus. Ensitunnelmat on vähän ristiriitaiset, Laguna on yllättävän ruskea, ehkä vähän jopa oliivinen ja paljon tummempi kuin mikään muu mun bronzereista. Jopa So Ceylon ja Brunette MSF jää toiseksi, vaikka kuvittelin, että ne on tummia. Anyways, Laguna pelittää silti ihan kivasti, kunhan ei laita liikaa. Sain jo mutaposket aikaan, mutta kokeilin sitten hyvin vähällä annostuksella ja sitten alkoikin jo näyttää paremmalta. Veikkaan, että tykkään tuosta enemmän ja enemmän, kunhan pääsen kunnolla alkuun sen käyttämisen kanssa ja löydän parhaat siveltimet yms.

Sheer glown kanssa kävi vähän niin, että aluksi laitoin sitä liian paksusti, ja se näytti kauhealta maskilta. Sitten pesin sen pois ja kokeilin skunkilla, ja tulos oli paljon parempi. Alan varmaan käyttämään tätä skunkilla, enkä edes kokeile enää mitään tuuheampaa tai paksumpaa sivellintä. Sävy Siberia on ehdottomasti keltapohjainen, ja se on siinä rajalla meneekö liian keltaiseksi vai ei. Luokittelen itseni kuitenkin viileäksi tai korkeintaan neutraaliksi, niin tuo on vähän niin ja näin. Kuitenkin kun levitin sen skunkilla, tulos oli ihan hyvä, se neutraloi sopivasti naaman punoitusta. Taitaa vaan kestää vähän totutella, kun kuitenkin viileämpiä pohjia olen käyttänyt ja naaman punaisuus on aina paistanut mineraaleista läpi jonkun verran. Oon kuitenkin sitä mieltä, että tää sopii mun naamaan, sulautuu kaulan sävyyn hyvin ja näyttää luonnolliselta. Ehkä olenkin sitten aiemmin käyttänyt vähän liian pinkkiä pohjaa, mistä sitä tietää kun oma silmä aina tottuu siihen mitä käyttää. Tarttis ulkopuolisen sävytuomarin :D Sävyn tummuusaste on aika sopiva, siitä ei valittamista. Vähän vaan toivon, että tätä vaaleustasoa tehtäisiin vähän viileämmässäkin sävyssä, se olisi kuitenkin ehkä sen hitusen parempi.

Edit. Vielä siitä meikkivoiteesta, se on yllättävänkin peittävää, en tartte peiteainetta mihinkään random punoituksiin, niinkuin Meown ja muitten mineraalien kanssa tartten. Näpyille toki pitää sipaista, mutta muuten ei tartte laittaa, silmänalusetkin peittyy tuolla tarpeeksi mun makuun. Kestävyydestä en vielä osaa sanoa, kun vasta testailin, kerron siitä sitten kun olen muutaman päivän käyttänyt. Kasvoista tulee aika matat tällä, mutta nenä ainakin pitää silti puuteroida. Uskon, että tulen tarttemaan puuteria ihan normaaliin tapaan tämänkin kanssa, mun nassusta vaan pukkaa rasvaa siihen tahtiin, että sitä ei mikään pidä mattana, enkä edes ihan mattamattaa haluakaan. Toivon nyt vaan, että tämä ei ala tukkimaan. Ajattelin käytellä tätä sekaisin mineraalien kanssa miten nyt milloinkin tuntuu. Jokapäiväinen käyttö epäilyttää, sillä olen vältellyt silikoneja jo monta vuotta, mutta nyt vaan on pakko jo saada vaihtelua ja ottaa riski. Katsellaan miten käy.
« Viimeksi muokattu: 13.04.10 - klo:21:35 kirjoittanut Minsku »

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #562 : 14.04.10 - klo:00:24 »
^Onkohan tuo vai Clarinsin everlasting 103 ivory parempaa ja kumpi on keltaisempaa? Tykkäsin clarinsista, mutta se on turhan keltaista. Toisaalta keltainen neutraloi mullakin ihon punakkuutta ja kaulan kanssa saattaisi keltainen mennäkin paremmin. Vaikka olis kuinka punapohjainen iho niin kaula on kellertävä ja eriparia kasvojen kanssa. Mä jouduin myymään heti So ceylonini, kun se oli ihan hirvitys näin vaalealle enkä tiennyt miten olisin sitä voinut käyttää. Myin myös warmedin samasta syystä. SC oli kuitenkin ruma warmediin verrattuna. Laguna on ihan  :l Mieskin heti kehui, että "sä oot kyllä tosi hyvä meikkaamaan", kun olin laittanut sitä. Kasvot oli kuulemma terveen ja hieman ruskettuneen näköiset. Tätä kommenttia ei sanonut itsenäisesti, vaan kyselin, miltä kasvot näyttää ja minkäväriset ne on jne. Lagunalla siis onnistuu eikä se kasvoilla toistu niin ruskeana. Yhdistin siihen Nuancea ja Silver goddessia.

Miten on Zenin kanssa? Onko se liian punakka vaalealle iholle? Jotkut kehuu varjostuksiin ja toiset tykkää poskipunana. Toisille ei ole ollut ollenkaan mieleinen. Mitä sanoo juurekset?

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #563 : 14.04.10 - klo:10:34 »
Mä taas tykkään tällä hetkellä So Ceylonista enemmän kuin Lagunasta, jotenkin sitä on helpompi annostella ja levittää, kun se ei ole niin tummaa ja pigmenttistä. Valitettavasti en osaa verrata Sheer glowta Clarinsiin, kun en ikinä ole sitä käyttänyt, enkä edes katsellut kaupassa. Mun meikkivoidekokemukset on muutekin hyvin vähäiset, kun olen käytellyt mineraaleja niin kauan ja sitä ennen vain jotain kauheaa Maybellineä :D

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #564 : 14.04.10 - klo:13:22 »
Mä taas tykkään tällä hetkellä So Ceylonista enemmän kuin Lagunasta, jotenkin sitä on helpompi annostella ja levittää, kun se ei ole niin tummaa ja pigmenttistä.

Varmaan opit tykkäämään Lagunasta kun löydät sen oikean siveltimen. Tuo mun käyttämä sivellin ainakin annostelee juuri sopivasti väriä niin, että mutaposkia ei saa aikaiseksi rankemmallakaan sutimisella.

Miinusta kumimattapintaisesta kotelosta, joka menee tosi helposti törkyisen näköiseksi varsinkin meikkipussissa pyöriessään. Miten olette puhdistaneet pakkausta?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #565 : 14.04.10 - klo:22:51 »
^Mulla ei oo viä puhdistuskokemuksia, mutta kiinnostaa mikä paras tapa.
Voiko So ceylonia laittaa aurinkopuuterin tavoin? Eikö ole turhan hohtava? Melki kaduttaa jo, kun myin  ;D Toisaalta se oli ihan pelottava yökötys. Oon muuten käyttänyt macin 129 ja 109 siveltimiä lagunan kanssa. Vitsi se on ihana tuote! Benefitin Hoola mulla on minikoossa Powder popissa ja se on aika vastaavan näköinen, vaikka luulinkin ettei mulla olis vastaavaa ollu. Hoolasta en oo mitään kicksejä tosin saanut. Hoola on matta, kun taas laguna hohtava. jostain luin, että Hoolaa voisikin käyttää leukarajassa ja leuan alla ja lagunaa sit kasvojen iholla. Hyvä vinkki jos omistaa molemmat. Voi olla, että ostan joskus sen Narsin siveltimen. HQ:n olis hyvä 10 punnan ale, mutta sekä sheer glow siberia, angelika ja se sivellin loppu  ::) Saakohan loyalty-koodia käyttää kahdesti? Aika hitaasti tulee tavaraa hq:lle. Desire ja deep throatkin ovat loppu.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #566 : 30.04.10 - klo:14:59 »
Voisin parin viikon käytön jälkeen kommentoida NARSin sheer glow foundationia.
Eli, olen tykännyt paljonkin, joskin kesti aikansa ennen kuin totuin taas käyttämään tavallista meikkivoidetta mineraalien jälkeen. Pieni määrä peittää hyvin niin ihon värivirheet kuin tummat silmänalusetkin ja tuloksena on puolimatta, samettisen hehkuva iho. Ei siis varsinaista glow:ta meikkivoiteen nimestä huolimatta. Itse ehkä haluaisin toisinaan kuultavampaa lopputulosta mutta hurjan kauniin tuloksen saa tälläkin.
Sävy Gobi on ehkä hitusen liian vaalea omalle iholleni mutta muuten hyvä. Ostan luultavasti uudelleenkin :ts

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #567 : 30.04.10 - klo:16:16 »
^Mä oon kans tykännyt tuosta tosi paljon. "Löysin" EDM:n flat topin ja ihan sillä olen levittänyt, ja sillä tuleekin mulle paras tulos, tarpeeksi peittävä, mutta ei liian pakkeli. Tuolla saa hyvin buffattua meikkivoiteen ihoon. Tuosta tosiaan jää aika mattainen jälki, että sinänsä tuota Sheer glow nimeä ei sen kummemmin kannata ajatella, jälki ei ole sen mukaista, mikä passaa mulle enemmän kuin hyvin.

Lagunaankin olen tottunut, levitän sitä skunkilla. Joskus se näyttää vähän oudolta naamassa, en osaa sanoa mistä se johtuu. Vähän pelkään, että se tukkii, mutta katsellaan vielä.

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #568 : 30.04.10 - klo:16:23 »
Hei kiitos vinkistä,pitää itsekin kokeilla tuota flat topia levitykseen :)

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #569 : 10.05.10 - klo:12:33 »
Oi ihanuus, sain tänään HQhairista tilaamani Sheer Glow -meikkivoiteeni! En vielä ehtinyt kasvoille kokeilla, mutta valitsemani sävy, Fiji, vaikuttaa tummuusasteensa puolesta täydelliseltä, mutta on melko kellertävä. Täytyy kokeilla, kuinka häivytys onnistuu...
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."