Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 163758 kertaa)

Poissa Piu

• HAIRahtanut
Vs: NARS
« Vastaus #60 : 01.06.07 - klo:10:22 »
Ou nou! Onneksi en vielä eilen tiennyt, että NARS on rantautunut kotona istuvan suomalaisen ulottuville, (yön pimeinä tunteina asioin sen sijaan PureLuxella).

HQ:lla värit ovat vaan aina päin pepanderia ja jos onnistun pitämään selaimen poissa Sephoran sivuilta niin saattaa miehen kortti säästyä vielä muutaman päivän.. Mulla ei ole HQ:sta kuin hyvää sanottavaa, vastikään tein lähes 100e ostokset ja vasta tilauksen vahvistettuani tuli katsottua mitä muut ovat mieltä, tavarat tulivat muutamassa päivässä.

Nars valikoima näyttää kyllä hyvältä tuolla, siveltimiä ja kaikkea. Huulikiillot ja poskipunat ovat jo pitkään kummitelleet haaveissani, en vaan juurikaan matkustele eli, olen tottunut ajattelemaan etten niitä ihan kohta saa. Ebay on myös ihan koskematon korpimaa, moni varmaan on saanut Narsia (ja orgasmeja) sieltäkin.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #61 : 01.06.07 - klo:10:47 »
Minäkin sain tuon mainoksen postiini, pitänee jossain vaiheessa tilata muutama tuote. Poskipuna vaikuttaa ihan hyvältä, samoin huulikiilto ja siveltimet mutta muuta en varmaankaan noista tilaisi.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 01.06.07 - klo:14:18 »
HQ:n hinnoilla en kyllä osta mitään.. Jos vaan "uskaltaa" kannattaa orgasmiaan metsästää Ebaystä, saa parilla kympillä.

Ebay on myös ihan koskematon korpimaa, moni varmaan on saanut Narsia (ja orgasmeja) sieltäkin.

Hi-hi-hii, sanoo perjantaina täti viit vee. :D Totta kyllä, että eBaystä saisi epäilemättä tuon Orgasminkin edullisemmin, mutta olen niin vanhanaikainen että kaupasta ostaminen tuntuu isommassa ostoksessa turvallisemmalta… Ja olen kuitenkin lukenut HQ-ketjun kauhukertomukset. Monella on kuitenkin myös hyviä kokemuksia HQ:sta. Täytyy pohdiskella tätä. Ehkä asia ratkeaa juuri niinä yön pimeinä tunteina?

HQ:sta vastattiin äsken kyselyyni näin:

Hello  X.
Thank you for your email.
The Nars Blush Orgasm is new to are site and will be in stock within a week, sorry for the delay.

Eli orgasmit ovat vasta tuloillaan. Hyvä sinänsä, saa vähän lisää harkinta-aikaa.

Paikalla Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #63 : 01.06.07 - klo:14:30 »
Onko kellään kokemusta Sparkling loose powderista? Katselin HQHairissa tuota ja minulle jäi vähän epäselväksi, että voiko tuota käyttää ainoastaan korostuksiin vai myös koko kasvoille, eli kuinka kimaltelevaa tuo mahtaa olla?

HQHairissa kuvailtiin tuota näin: "Infused with super fine gold shimmer, Nars Sparkling Loose Powder is perfect for highlighting the skin. It illuminates the complexion and leaves a shimmering finish suitable for the face and body.

Formulated with an exclusive micro-bubble technology to fill-in lines and pores and silica for a silky smooth texture and imperceptible finish, Nars triple-milled powder blends effortlessly over skin for instant radiance."

Tuossa puhuttiin korostamisesta, mutta toisaalta tuo kuvaus ryppyjen ja ihohuokosten täyttämisestä antaisi jotenkin ymmärtää että tuon avulla voisi saada korostettua ihoa niin, ettei rypyt ja ihohuokoset näy niin selvästi, jolloin ajattelisin että tuota voisi siis käyttää laajemminkin kasvoilla? Jos joku siis osaa sanoa että onko tuo liian kimaltavaa käytettäväksi koko kasvoille niin se tieto tulisi tarpeeseen! :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #64 : 01.06.07 - klo:14:51 »
Mahtavaa että Narsia saa HQHairistakin! Mulla ei ole ollut vielä yhtään Narsin tuotetta, mutta monia houkuttelevia tuotteita merkiltä kyllä löytyy. Äsken lähti tilaus vetämään, tilasin Orgasm poskipunan ja huulikiillon sekä Summer Collectionista Striptease huulikiillon. Tuon poskarin sai ainakin tilattua ihan normaalisti vaikka ei vielä olisikaan varastossa. Olen tilannut HQHairilta monta kertaa ja mitään ongelmia ei ole ikinä tilausten kanssa ollut (toivottavasti ei hyvä onni nyt käänny..)
Duo luomiväreissä oli hyviä väriyhdistelmiä, ihastuin etenkin Key Largoon, olisi tosi kiva kesäksi. Myös tuo Sparkling Loose Powder ja kiinteät korostuspuuterit kiinnostavat.

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #65 : 01.06.07 - klo:15:36 »
Mä olin ihan silmät kiinni kun selain käväisi Sephoran sivuilla, Sparkling Loose Powder:sta siellä oli tämä teksti:

"Buff this soft, shimmering powder over foundation or onto bare, clean, freshly moisturized skin for a gorgeous glow that catches the light and warms the complexion."

Näistä kuvailuista mulle tulee mieleen Pure Luxen "You Glow Girl", sitähän voi tälleen suhteellisen nuorena vielä vedellä pitkin lättyä, ehkä tuota Spärklyä myös?

Paikalla Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #66 : 01.06.07 - klo:15:40 »
^Siltä tosiaan vaikuttaisi että voisi ehkä käyttää muutenkin kuin vain korostukseen. Jäi vielä mietityttämään tuo, että onkohan sävy liian lämmin kun sävyissä on mukana nimenomaan gold shimmeriä, tästä Venus-sävystä kuitenkin lupailtiin että sopii "fair/pink skintones"eille eli käsittääkseni nimenomaan vaaleille viileille:

Lisäkommentteja ja kokemuksia siis kaivataan yhä jos joku sattuu tilaamaan tuon tai sen kiinteän version tuosta Shimmer powderista! :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 01.06.07 - klo:15:44 »
^ mä olen myös kiinnostunut tuosta Narsin Sparkling Loose Powderista, mutta tilasin kuitenkin normaalin irtopuuterin, toivottavasti on hintansa arvoinen. Tilasin myös paljon hehkutetun Orgasm-punan. Huomasin tuolta meikkifriikit-keskustelusta, että mulla on tosi vähän poskipunia muihin friikkeihin verrattuna  ;)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #68 : 01.06.07 - klo:15:47 »
MUA:ssa ei ole kuin kaksi arvostelua Venus-sävystä ja molemmat sanoo sitä turhan hohtavaksi? Hm, hm.. Toisaalta ei ne mitään tiedä, pinkki on aina pinkki kun yleensä kaikki on pronssia tms.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 01.06.07 - klo:21:30 »
Narsin meikit näyttää kyllä kieltämättä houkuttelevilta. Etenkin haluaisin poskipunan ja huulikiillon ostaa, oli muutama niin kaunis sävy. Onko huulikiilloissa yhtään pigmenttiä vai ovatko ihan läpikuultavia? Tuo kehuttu Orgasm poskipuna ei näyttänyt mitenkään houkuttelevalta sävyltä HQ:n sivuilla. Onko Orgasm tuon värinen oikeasti? Minkälaista jälkeä tekee poskille? HQ:n hinnat oli melko korkeat, joten täytyy metsästää Narsia ebaysta.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #70 : 01.06.07 - klo:21:46 »
Huulikiilloissa on PALJON pigmenttiä, minulta löytyy violetti sävy Dirty Shame. Myös Lip Lacquerit on aivan mielettömän hyviä tuotteita - paljon pigmenttiä ja pysyvät hyvin huulilla. Kaiken lisäksi ovat älyttömän huomaamattoman tuntuisia, päivän mittaan luulee värin hävinneen kun huulilla ei tunnu mitään eikä esim. juomalaseihin jää tahroja mutta kun katsoo peilistä niin sävy on edelleen huulilla :-*

Pitääpä piilottaa kaikki kortit ettei tule HQ:sta tilattua NARSia edes vahingossa ennen kuin saa meikkivarastoa pienemmäksi ::)
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 01.06.07 - klo:22:06 »
^ Kiitos Dash myyntipuheesta, nyt mun on ainakin tilattava tuollainen huulikiilto! Taidan ottaa jonkun kauniin vaaleanpunaisen huulikiillon. Pankkitili ja lompakko huutaa armoa...
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 01.06.07 - klo:22:16 »
Voih ja oih, pitikin avata tämä ketju. Mä olen aika hyvin vielä vältellyt NARSia, jopa Orgasm jäi silloin yli vuosi sitten ostamatta vaikka se oli lähes varma hankinta. Mutta noi huulikiillot! Wouwou, pakko saada. Ja pakko saada sekä Orgasm, että Turkish delight.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 01.06.07 - klo:22:27 »
Hyvä, että myyntipuheet toimii ;D

Ne Lip Glossit on siis niitä tosi pigmenttisiä, mutta tuntuvat huulilla (mielestäni eivät ole tahmaisia mutta täähän on mielipidekysymys). Hyvä pysyvyys näissäkin. Edit: NARSin sivujen mukaan noita lip glosseja on erilaisia, eli jotkut on peittäviä ja jotkut "sheer". Mutta siellä ei sanota, että mitkä sävyt on mitäkin ???

Anyway, ne Lip Lacquerit (eli ne purkissa olevat) ovat sitten niitä huomaamattomia. Piti vaan selventää ettei tule mitään väärinymmärryksiä :D

Voi NARS minkä teet, ehkä mä seuraavasta palkasta... :-X
« Viimeksi muokattu: 01.06.07 - klo:22:33 kirjoittanut Dash »
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Piu

• HAIRahtanut
« Vastaus #74 : 01.06.07 - klo:23:09 »
Tuli kyllä huonoon saumaan tämä HQ:n valikoiman laajennus. Pitäisi alkaa pistämään pennosia syrjään heinäkuun Kreikan matkaa varten mutta mistäs pistät? Sielläki pitäis olla nättinä ja Nars:n kullertavat ja pinkertävät tuotteet ovat just sitä kesää, oih ja voih  :P.