Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 170395 kertaa)

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
Vs: NARS
« Vastaus #615 : 18.05.11 - klo:11:39 »
^ Sex Appeal viime vuoden holiday lookista on mulle ollut aivan loistava sävy, en tosin ole varma saako tuota enää. SA on tosi vaalea ja mattainen eli voi huoletta sutia reilumminkin. Omastani paistaa jo pohja kun on ollut päivittäin ahkerassa käytössä ja se on harvinaista se.

Kissandmakeupissa lukee tuon sävyn kohdalla out of stock until 5/20 eli ehkä tuolta voisi saada vielä toukokuun aikana?
« Viimeksi muokattu: 18.05.11 - klo:15:59 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa kerttuli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #616 : 18.05.11 - klo:12:21 »
^Kiitos vinkistä! Nopealla selauksella ainakin Asos näyttäisi myyvän tuota.

Edit. Ei sittenkään - ships to UK and Ireland only.  :(
« Viimeksi muokattu: 18.05.11 - klo:12:51 kirjoittanut kerttuli »
"Elo on tanssia ruusuilla ja amarylliksillä."

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #617 : 18.05.11 - klo:22:26 »
^ Sex Appeal viime vuoden holiday lookista on mulle ollut aivan loistava sävy, en tosin ole varma saako tuota enää. SA on tosi vaalea ja mattainen eli voi huoletta sutia reilumminkin. Omastani paistaa jo pohja kun on ollut päivittäin ahkerassa käytössä ja se on harvinaista se.

Kissandmakeupissa lukee tuon sävyn kohdalla out of stock until 5/20 eli ehkä tuolta voisi saada vielä toukokuun aikana?

Ohhoh, onpa nätti! Jonkun verran ehkä alkoi himottaa... Karlasugarin mukaan tuo olisi permanent. Kissandmakeupista sen saisi jo tilattua, tosin sielläkin on pk:t nykyään jo USD 9.95.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa kerttuli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #618 : 19.05.11 - klo:18:32 »

Ohhoh, onpa nätti! Jonkun verran ehkä alkoi himottaa... Karlasugarin mukaan tuo olisi permanent. Kissandmakeupista sen saisi jo tilattua, tosin sielläkin on pk:t nykyään jo USD 9.95.

No tilasin ton nyt postikuluista huolimatta - Forexin valuuttalaskimen mukaan tuli noin 2€ kalliimmaksi kuin Narsin poskipunat postikuluttomasti HQHairista (jossa tota sävyä siis ei ainakaan tällä hetkellä myydä). Toi "until 5/20" oli niin hyvä myyntikikka, että pakko oli tilata!  ;D
"Elo on tanssia ruusuilla ja amarylliksillä."

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #619 : 19.05.11 - klo:20:10 »
Tilasin cosme-de.comista Lusterin. Arvioitu lähetyspäivä 24.5. Ei taida sielläkään olla tuotetta varastossa.  :-\

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #620 : 19.05.11 - klo:20:21 »
No tilasin ton nyt postikuluista huolimatta - Forexin valuuttalaskimen mukaan tuli noin 2€ kalliimmaksi kuin Narsin poskipunat postikuluttomasti HQHairista (jossa tota sävyä siis ei ainakaan tällä hetkellä myydä). Toi "until 5/20" oli niin hyvä myyntikikka, että pakko oli tilata!  ;D

Laskeskelin kanssa, ettei tuo nyt niin kalliiksi edes tulisi, euro on onneksi tällä hetkellä sen verran vahva. Muutaman Narsin Kissandmakeupista tilanneena musta on kiva, että tilauksen voi tehdä vaikka tuotetta ei vielä ole varastossa, eipähän tartte kyttäillä. Mietin vaan, kun joissain arvosteluissa oli juttua, ettei ko. puna näkyisi kunnolla edes NC15-tason iholla.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #621 : 20.05.11 - klo:07:12 »
^Mulla on vielä vaaleampi tai ehkä just korkeintaan NC/NW15-iho eikä se kyllä mulla oikeen näy. Muutaman kerran oon vaan käyttäny. Mulle se on semmonen et jos muu meikki on niin voimakas ettei kestä enää poskipunaa niin voipahan edes tota laittaa. Toivon, että alan pitää siitä enemmän tai et saisin siitä vähän enemmän irti vaikkapa eri meikkivoiteiden kanssa. Keltapohjaiseen Clarinsiin se tuntuu ainakin hukkuvan.

Mun tilaus ei oo vieläkään tullut. Toivottavasti tulis tänään tai alan epäileen ettei sitä oo ees lähettty.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #622 : 20.05.11 - klo:07:28 »
^Ok, kiitos tiedosta! Mäkin oon noin NC15, joten tuskin se sitten munkaan iholla näkyisi. Harmi, sävy vaikuttaisi muuten niin kivalta.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #623 : 20.05.11 - klo:07:37 »
^Mutta toisaalta tuskin Kaisa mua vaaleampi on. Oon niitä ihmisiä, että tuskin kukaan voi olla valkoisempi  ;D En sitten tiedä mikä tuohon toimivuuteen vaikuttaa. Voi olla makuasiakin. Mä tykkään, että poskipuna näkyy.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #624 : 20.05.11 - klo:08:46 »
^ Joo no ehkä tuohon nopeaan kulumiseen on vaikuttanut sekin, että tulee laitettua reilummin. Tuon kanssa ei tarvitse olla varovainen toisin kuin muiden NARSin punien kanssa. En siis ole blondi mutta vaaleaihoinen kyllä, ja omalla ihollani SA ei varsinaisesti erotu, mutta tekee silti aikamoisen eron verrattuna siihen, ettei poskipunaa ole ollenkaan.
1c F ii

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #625 : 20.05.11 - klo:10:46 »
Mun tilaus ei oo vieläkään tullut. Toivottavasti tulis tänään tai alan epäileen ettei sitä oo ees lähettty.

Vähän samat fiilikset täälläkin. Shipped-meili tuli jo seuraavana päivänä tilauksen jälkeen, mutta posti ei ole tuonut pakettia vieläkään (paketti ollut matkalla jo 11 päivää). Lähtikö joku fillarilla tuomaan paketteja Suomeen, vai miksi kestää? HQ-hairista siis tilasin.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #626 : 20.05.11 - klo:16:01 »
^Noni, tulihan ne ku vinkui täällä  :) Tuliko sullekin? Oli hyvin pakattukin.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #627 : 20.05.11 - klo:16:40 »
Joo, pakettikortti oli ilmestynyt päivän aikana eteisen lattialle. Vinkuminen täällä selvästi kannatti. Olisin kuvitellut, että paketti mahtuisi vaikka postiluukusta, mutta vielä mitä: yksinäinen Laguna-rasia oli pakattu rutistettujen papereitten kanssa 10x15x20 cm pahvilaatikkoon (kuplamuovikuori olisi varmasti riittänyt). Paperimytyt oli kyllä rutattu hyvin, kun itse tuote pysyi vakaasti paikallaan vaikka laatikkoa vähän ravistelikin.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #628 : 22.05.11 - klo:15:41 »
Onnistuin saamaan lagunalla aikaan ihan tännekin erääseen ketjuun sopivat aurinkopuuteriposket.  :3 Olen käyttänyt lähes ainoastaan Meown sunsplasheria ja sen kanssa on vaikeata mokata. Laguna oli tummempaa kuin odotin, kertapyyhkäisy tavallisella poskarisiveltimellä sai aikaan järkyn näyn. Täytyy kaivella skunkkisivellin esiin, ettei tarvitse toistamiseen järkyttyä. Laguna on kyllä kaunis, hennosti hohtava aurinkopuuteri ilman oranssia sävyä. Luin arvosteluista että siinä ei olisi yhtään kimalletta, mutta kädellä swatchattuna suorassa auringonvalossa havaitsin hienoisia kimalteita mukana.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #629 : 22.05.11 - klo:16:25 »
NARSin omalla sivulla sanotaan, että Laguna on "Brown with golden shimmer", eli sen ei pitäisikään olla matta.

Minä en vielä ole oikein ehtinyt Lagunaa kokeilla, mitä nyt vähän swatchailla kämmenselälle. Minäkään en odottanut ihan noin tummaa sävyä, vaikkei tuo liian tummaa olekaan. Olen viimeiakoina käyttänyt aurinkopuutereitten kanssa Sigman Tapered Face - F25 sivellintä (MAC 138 kopio). Tällä olen ainakin Lumenella ja Benefitillä saanut kevyen lopputuloksen. Toivottavasti tämä sopii Lagunankin kanssa.