Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 158337 kertaa)

Poissa Kukka

• Tukkaguru
Vs: NARS
« Vastaus #630 : 22.05.11 - klo:17:42 »
^En tosiaan mattaa odottanut, ihan vaan hohtavaa "glowing", ilman erottuvaa shimmeriä.

Luster lähti myös Suomea kohti cosme-de.comista, kiva kun sitä olikin kuitenkin sieltä saatavilla! Narsien pakkaus on mukavan tuntuinen ja siisti. Ovatko huulipuna ym. pakkaukset saman "kumisen" tuntuisia myös?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #631 : 22.05.11 - klo:17:45 »
^Mäkin tykkään niistä pakkauksista, mutta niihin jää sormenjälkiä jne helposti. Huulipunia mulla ei oo NARSilta.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 22.05.11 - klo:18:10 »
^En tosiaan mattaa odottanut, ihan vaan hohtavaa "glowing", ilman erottuvaa shimmeriä.

Ok, ymmärsin väärin mitä odotit tuolta. Itse ajattelin, että se on melko mattaa, vaikka tuon sävykuvauksen olinkin lukenut ennen kuin Lagunan tilasin (liikkuukohan minun päässä mitään?).

Poissa kerttuli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #633 : 26.05.11 - klo:12:26 »
No tilasin ton nyt postikuluista huolimatta - Forexin valuuttalaskimen mukaan tuli noin 2€ kalliimmaksi kuin Narsin poskipunat postikuluttomasti HQHairista (jossa tota sävyä siis ei ainakaan tällä hetkellä myydä). Toi "until 5/20" oli niin hyvä myyntikikka, että pakko oli tilata!  ;D

Laskeskelin kanssa, ettei tuo nyt niin kalliiksi edes tulisi, euro on onneksi tällä hetkellä sen verran vahva. Muutaman Narsin Kissandmakeupista tilanneena musta on kiva, että tilauksen voi tehdä vaikka tuotetta ei vielä ole varastossa, eipähän tartte kyttäillä. Mietin vaan, kun joissain arvosteluissa oli juttua, ettei ko. puna näkyisi kunnolla edes NC15-tason iholla.

Ripeästi saapui Sex Appeal Kissandmakeupista! Mun iholla sävy näkyy kyllä ihan selvästi. En nyt osaa oikein vaaleuttani määritellä tohon NC15- tasoon nähden, kun en ole kokeillut. Mulla pohjana tällä hetkellä Alima Neutral 1. Saan tarvittaessa tällä punalla omaan makuuni liikaakin väriä, jos niin haluan. ;D Mutta siis, hyvä ostos.
"Elo on tanssia ruusuilla ja amarylliksillä."

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #634 : 10.08.11 - klo:10:59 »
Mä oon ihan Nars huumassa taas. Tiistaina saapui postilla Dogon luomiväri duo ja Madère pure matte huulipuna  :l

Olen nyt haalinut kaksi luomiväri duoa (Dogon ja Blade Runner, Laguna Bronzerin, Orgasm huulikiillon ja poskipunan, Albatross highlighterin ja Madère huulipunan. Varsin vaatimaton kokoelma, mutta lisää tulee varmasti.
« Viimeksi muokattu: 10.08.11 - klo:11:03 kirjoittanut HeidiB »

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #635 : 10.08.11 - klo:11:50 »
^Mitä olet tykännyt Dogonista? Olen kuolannut tuota myös mutta mietityttää että onko se aivan liian viileäsävyinen...

NARS:lta on tullut myös Night Series -kynsilakkakokoelma jossa on aivan upea sininen ja vihreä (täällä kuvia: http://www.makeupalley.com/m_129285325). Nuo on ehdottomasti hankittava kunhan saapuvat johonkin verkkokauppaan (löytyvät nyt jo NARS:n eurosivuilta mutta postarit Suomeen ovat 25 euroa >:( Jos joku on kiinnostunut tekemään kimppatilausta tuonne että saadaan postareita jaettua niin pistäkäähän viestiä!).

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #636 : 10.08.11 - klo:12:35 »
En oo vielä kunnolla päässyt testailemaan, mutta eilisen pikameikin perusteella vaikuttaa ihan hyvältä. Tummemmasta väristä tulee mielee Chanelin Black Pearl kynsilakka, mutta paljon tummempana. Pannussa näkyy selkeä sinertävänvihertävä vivahdus, mutta swatchattuna mun iholle näytti aika mustalta. Toisaalta molemmat sävyt on sellaisia, että ne näyttää erilaisilta valaistuksesta ja kulmasta riippuen. Mä olen NC15, eli keltapohjainen (lämmin) ja mulle kyllä sopii Dogon. Toisaalta mulle sopii muutenkin sekä kylmät että lämpimät sävyt. Dogon on viileä, mutta kuitenkin sen verran neutraali, että sopii monell ihonsävylle.

edit: Olen Dogonin lisäksi kuolannut Rajasthania ja viimein päädyin ostamaan sen eBaystä, suolaiseen hintaan, mutta kun oli pakko saada  :l
« Viimeksi muokattu: 10.08.11 - klo:20:25 kirjoittanut HeidiB »

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #637 : 10.08.11 - klo:15:07 »
Kamalan houkuttavia nuo NARSit kyllä :D Nyt tulikin Exhibit A, aika hurja mutta ihana  :ts. Tässä lisää siitä. Tilaisn nyt myös uuden peitevärin, sen huulipunapuikkomaisne värissä Honey, on vain mulle NIIN täydellinen  :l
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #638 : 10.08.11 - klo:20:32 »
^Kattelin tuota sun blogista jo, mutta en ehtinyt kommentoida. Exhibit A on kyllä upea ja antaa sulle todella kauniin ja terveen hehkun. Ikinä ei uskoisi, että kyse on pannussa ja poskilla samasta punasta ;)

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #639 : 12.08.11 - klo:08:03 »
Mä olen pitkään himoinnut tuota Exhibit A poskipunaa. Nyt on kyllä Nean kuvien perusteella melkein pakko tuo ostaa. NARSin punat ovat todella ihania ja mulla onkin Orgasm ja Torrid aika säännöllisessä käytössä kuin myös Albatrosskin.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #640 : 12.08.11 - klo:09:41 »
Exhibit A on kyllä meikkifriikin must have  :3. Tarkkana saa olla, se tosiaan ON oikeasti noin pigmenttinen kuin pannussa näyttää... Mutta ei ollut vaikkea laittaa vähän, itse olen tykästynyt laittamaan noita tummimpia MAC varjostussiveltimellä, sillä vaalealla viistotulla (no 168) :)

SH (alle): Sorry  :D
« Viimeksi muokattu: 12.08.11 - klo:11:03 kirjoittanut Nea/ Fashioned in Finland »
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #641 : 12.08.11 - klo:10:09 »
^^Samat sanat.
^Eih. Oi niitä aikoja, kun et vielä käyttäny noin rohkean värisiä poski- ja huulipunia. Jos en johonkin himotukseen sorru, niin eikölhän sulla oo siitä loistavat kuvat ja sitten se on menoa  ;D

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #642 : 12.08.11 - klo:11:29 »
Mulla on Narsilta vasta yksi poskipuna, Orgasm (tietenkin) ja haluaisin en kaveriksi jonkun saman tyyppisen mitä MACin Trace Gold on. Trace Gold kun on depotattuna paletissa ja sen takia sitä on vähän hankala kuljettaa mukana.. Ehdotuksia?

Poissa Allegra

• Tukkaguru
« Vastaus #643 : 12.08.11 - klo:12:22 »
Tässä blogissa on vertailtu tuota MACia NARS Luster punan kanssa, mutta onhan tuo Luster selvästi eri värinen ja punaisempi kuin Trace Gold.

http://glowingface.blogspot.com/2010/05/mac-trace-gold-blush-swatchreview.html

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #644 : 12.08.11 - klo:12:59 »
Tässä blogissa on vertailtu tuota MACia NARS Luster punan kanssa, mutta onhan tuo Luster selvästi eri värinen ja punaisempi kuin Trace Gold.

http://glowingface.blogspot.com/2010/05/mac-trace-gold-blush-swatchreview.html

Kiitos linkistä :) Onhan tuo Luster tosiaan paljon punaisempi, mutta se voisi hyvinkin kelvata. Oon myös miettinyt Madly ja Sertoa (jota ei ainkaan Narsin sivuilla enää ole) ja Silvanaa, mutta mikään ei ole niin lähellä Trace Goldia kuin haluaisin. Pitää yrittää vielä metsästää swatcheja..