Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 155076 kertaa)

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
Vs: NARS
« Vastaus #645 : 12.08.11 - klo:12:59 »
Tässä blogissa on vertailtu tuota MACia NARS Luster punan kanssa, mutta onhan tuo Luster selvästi eri värinen ja punaisempi kuin Trace Gold.

http://glowingface.blogspot.com/2010/05/mac-trace-gold-blush-swatchreview.html

Kiitos linkistä :) Onhan tuo Luster tosiaan paljon punaisempi, mutta se voisi hyvinkin kelvata. Oon myös miettinyt Madly ja Sertoa (jota ei ainkaan Narsin sivuilla enää ole) ja Silvanaa, mutta mikään ei ole niin lähellä Trace Goldia kuin haluaisin. Pitää yrittää vielä metsästää swatcheja..

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #646 : 12.08.11 - klo:14:57 »
^Mun mielestä tolla bloginpitäjällä (ainakin noissa kuvissa) on kyllä aika tumman näköinen iho, mä en millään saa mun Lusteria näyttämään noin punaiselta, ja muutkin punat noissa swatcheissa on kyllä liian punaisia (mulla taisi olla suurin osa niistä itelläkin).
1b M ii

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #647 : 12.08.11 - klo:15:19 »
^Voi olla, mutta kertoo kuva silti aika paljon Trace Goldin ja Lusterin erosta. Näitten swatchien perusteella, mikään ei kyllä ole hirveän lähellä..

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #648 : 12.08.11 - klo:15:36 »
^Karlan swatchit on kyllä musta parhaita- Katoin tosta Trace goldista karlan arvioita, ja sävykuvailut ( hohtava kulta-persikka) kuullostaisi siltä, että Narsista vastaavin olisi tosiaan Luster.
1b M ii

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #649 : 23.08.11 - klo:11:44 »
Kipin kapi tilaamaan Narsia; kiss and makeupissa koodilla 5000 saa ilmaiset postarit! Jos valitsee $9.95 postarit, ne on ilmaiset, jos valitsee $14.95 postarit (vakuutuksella), vähennetään summasta se $9.95. Itse mietin laittaisinko yhden out of stock-tuotteen koriin vai ei.

edit. Tarjous voimassa vain tänään, kellonaikoja en tiedä.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #650 : 23.08.11 - klo:14:38 »
Kipin kapi tilaamaan Narsia; kiss and makeupissa koodilla 5000 saa ilmaiset postarit! Jos valitsee $9.95 postarit, ne on ilmaiset, jos valitsee $14.95 postarit (vakuutuksella), vähennetään summasta se $9.95. Itse mietin laittaisinko yhden out of stock-tuotteen koriin vai ei.

edit. Tarjous voimassa vain tänään, kellonaikoja en tiedä.

^Kiitti vinkistä!

Sain tänään postissa eBaystä ostamani Rajasthanin ja on kyllä jokaisen euron arvoinen, ihanat sävyt ja laadukas koostumus! Harmi, että on limited edition. Huomasin samalla jotain hassua pahvipakkauksissa. Jokaisessa pahvipakkauksessa lukee tuotteen nimi myös suomeksi. Outoa sinällään kun merkkiä ei edes myydä Suomessa.. Hauska yksityiskohta kuitenkin :)

IMG_0477 by Heiaken, on Flickr

Poissa aini

• HAIRahtanut
« Vastaus #651 : 23.08.11 - klo:20:08 »
Huomasin samalla jotain hassua pahvipakkauksissa. Jokaisessa pahvipakkauksessa lukee tuotteen nimi myös suomeksi. Outoa sinällään kun merkkiä ei edes myydä Suomessa.. Hauska yksityiskohta kuitenkin :)

Myöskään suomennokset ei ole aina ole menneet ihan nappiin, mun kahdessa multiple tintissä lukee suomennokseksi monta värisävyä vaikka kyseinen tuotehan on tietenkin jonkun tietyn sävyinen. Ehkäpä osuvampi suomennos olisi ollut jotain monta käyttötapaa tms.

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #652 : 23.08.11 - klo:22:50 »

Myöskään suomennokset ei ole aina ole menneet ihan nappiin, mun kahdessa multiple tintissä lukee suomennokseksi monta värisävyä vaikka kyseinen tuotehan on tietenkin jonkun tietyn sävyinen. Ehkäpä osuvampi suomennos olisi ollut jotain monta käyttötapaa tms.

Jep.. Pure Matte Lipstickin boxissa lukee Puhdas Matta Huulipuna ja Lagunan laatikossa Pronssipuuteri  ::) Onhan tuo Albatrossin Korostava Poskipunapuuterikin vähän koominen..

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #653 : 29.11.11 - klo:12:55 »
Ajattelin kokeilla narsin sheer glowta, se on saanut cosmetics databasessa arvion 2, joka on sama kuin monilla mineraalimeikeillä.

Inci näyttää tältä siellä, oletan sen nyt olevan ihan oikein, mun silmään ei ainakaan satu tuosta mitään erityistä pahista-Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, Butylene, Glycol, Glycerine, Polymethylsilsesquioxane, Dimethicone, Dimethicone/vinal Dimethicone Crosspolymer, Triethylhexanoin, Peg-10 Dimethicone, Dis-butydimethicone Polyglyceryl-3, Disteardimonium Hectorite, Sodium Glutamate, Sorbitan, Sesquiisostearate, 1-Methylhdantoin-2-imide, Phenoxyenthanol, Sodium Dehydroacetate, Triethoxycaprylylsilane, Polusilocone-2, Serralysin, Curcuma Longa, Glycuosyl Hesperidin, Ascorbyl Glucoside, Tocpherol, CI 77891 (Titanium dioxide), CI 77492 (Iron oxides), CI 77491 (Iron oxides), CI 77499 (Iron oxides)

Cyclopentasiloxane on kyllä sellainen aine, josta on jo pienillä annoksilla saatu aikaiseksi kasvaimia eläinkokeissa, mutta se nyt ei kauheasti mua huolestuta.
http://www.ewg.org/skindeep/product/371921/NARS_Sheer_Glow_Foundation/

Ainoa ongelma on se, että haluaisin tietysti kokeilla sitä ensin, mutta se ei taida suomessa onnistua mitenkään, eikä mulla ole matkoja tulossa lähiaikoina.

Olen kyllä arponut sen värin kanssa, ja tullut siihen tulokseen, että siberia menisi varmaan tosi hyvin mulle. Gobi saattaisi mennä myös, mutta mont blanc on ihan liian pinkki.
Kenelläkään kokemusta noista sävyistä?

Nyt vielä pitäisi päättää, että tilaanko, vai enkö tilaa, MUAn arvosteluissa oli joillakin tullut tukkeutumia tuosta, mutta mulla ei ole taipumusta sellaiseen, joten en tiedä tarvitseeko siitäkään huolehtia.

It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #654 : 02.12.11 - klo:16:44 »
En tiedä yhtään mitä tehdä noiden värisävyjen kanssa, luulin jotenkin, että osaisin katsoa suunnilleen oikean värisävyn, mutta menin lukemaan jotain juttuja siitä miten, jos on pinkkipohjainen iho, olisi hyvä neutraloida sitä valitsemalla keltainen sävy ja vice versa.

Olen tosi hämmentynyt, eli munko pitäisi valita mont blanc neutralisoimaan mun keltaisuutta, ja gobin tyylinen kellertävä olis huono? Mietin myös, että onkohan mulla edes niin keltainen iho mitä kuvittelen, gobi olisi sopiva aasialaisille lähinnä.

Onkohan siberia sitten liian vaalea, ja neutraali? Alla olevassa kuvassa phyrralla on siberiaa, ja mun mielestä se on hiukkasen liian tumma sille, ja se käyttää meowin inquisitive siamese sävyä, joka on mulle liian vaalea, mutta muuten ehkä menisi, vaikka sleek korat oli mulle mun mielestä paras (se oli kesän lopussa, eli olen varmaan vaaleampi nyt).

Noin muuten olen tosi ihastunut tuohon sheer glown tekemään pintaan iholla.

It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #655 : 31.12.11 - klo:17:12 »
Tilasin sitten loppujen lopuksi sheer glown hqhairista mont blanc sävyisenä. Tutkin, ja tutkin niitä sävyjä, ja tulin siihen tulokseen, että mont blanc sopii varmaan mulle parhaiten, se ei ole pinkkipohjainen kylmä, vaan persikka. Vaikka mun oma iho ei ole kylmää pohjasävyä nähnytkään, on toi mont blanc silti ihan täysin osuva sävy.

Siberia olisi ollut ihan liian vaalea.

Mulla on pintakuiva iho (joka on näpytön, arveton, ja tasainen, etten tiedä miten tää toimis, jos tarvii enemmän peittoa), ja sheer glow tekee siitä vaan yksinkertaisesti täydellisen, siis ihan täydellisen, ilman, että näyttää siltä kuin olisi edes meikkiä. Millään muulla mun kokeilemalla meikkivoiteella ei saa tällaista tulosta, joku lancomen teint miracle ei ole lähelläkään tän tekemää täydellisyyttä.

Levitin tän sormilla, niin kuin ne suosittelee, ja se toimi oikein hyvin, tosi helppoa levittää tää.

Jostakin syystä kans toi mont blanc tekee ikään kuin mun omasta ihonsävystä paremman, vaikeaa selittää, mutta esim. mun silmätkin näyttää kirkkaammilta, ja niiden sävy on syvempi, kun käytän tätä. Hiukset näyttää kans jotenkin paremmalta mun ihoa vasten nyt.

Mitään huonoa sanottavaa ei ole tällä hetkellä, joillakin tää aiheuttaa tukkeutumia, mutta ei mulla (ainakaan vielä).

En ole ihan oikeasti tiennyt, että nestemäisellä meikkivoiteella voi saada jotain tällaista tulosta aikaiseksi.
Voisin yrittää jaksaa ottaa kuvat vielä, ilman tätä, ja tän kans. Hyvänä puolena on kans se ettei tässä ole aurinkosuojaa, eli näyttää kuvissakin hyvältä.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #656 : 19.01.12 - klo:07:02 »
Täältä näkee Narsin tän kevään kokoelman. Tuo Lhasa-luomiväri vaikuttaa mielenkiintoiselta!

Cafe Makeupin arvostelut ja swatchit Lhasasta ja Gaietystä.
« Viimeksi muokattu: 19.01.12 - klo:07:04 kirjoittanut Missy »
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #657 : 19.01.12 - klo:07:06 »
^Samoin duo, trio ja huulikynä  ;D Onko niin, että vain trio on le? Tuon sivun perusteella vaikuttaisi siltä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #658 : 19.01.12 - klo:15:36 »
Onpa kyllä todella kivan näköinen tuo Sheer Glow iholla. Minun pitäisi löytää nestemäinen talvimeikkivoide ja tuo olisi kyllä peiton ja pinnan puolesta juuri sitä mitä kaipaan. Mietin vaan, että uskallanko ryhtyä värien kanssa arpomaan.

Kirkasvalolampun valossa näen, että MAC MSFN Medium on minulle liian pinkki - ja vaikka vaikutelma on luonnonvalossa ihan ok, niin jotenkin se sammuttaa kyllä kasvojen hehkua. Arvelisin, että minun pitää mennä noissa kumminkin keltapohjaisiin. Ihonsävyäni voisi ehkä kuvailla hyvin vaaleaksi oliiviksi, siinä on keltaista, mutta myös tiettyä... ...harmautta, mustan taittoa.

En ole varma tummuusasteestakaan, Gobi vai tummempi samaa sarjaa? Karlasugarin kuvat ovat hyviä, mutta meikkivoiteen todellista tummuutta voi minusta arvioida vasta ohuena kerroksena. Toiset tummuvat levittäessä, toiset taas tuntuvat vaalenevan...
« Viimeksi muokattu: 19.01.12 - klo:15:43 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #659 : 25.01.12 - klo:11:43 »
Mäkin sain viimein Orgasmin (heko heko ehheh ööhh), ja on se kieltämättä kehujensa arvoinen tuote. Näyttää rasiassa samalle kuin MACin Springsheen, mutta on kyllä iholla huomattavasti vaaleampi. Tykkään tosi paljon tästä. Levittyy tosi kauniisti, eikä tarvitse olla kovin tarkkana muutenkaan, koska tolla sävyllä ei ole niin helppo tehdä kunnon pelleposkia.