Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 166743 kertaa)

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
Vs: NARS
« Vastaus #660 : 25.01.12 - klo:14:46 »
^Ai, minusta tuo ei ole edes kovin hohtava. Mä saan sillä hienoisen terveen hohteen, kun taas esim MAC Springsheen sai aikaan samanlaisen peltimies poski efektin kun MACin MSF:t ja mulla se meni kiertoon. Orgasmissa on just sopiva pieni hehku jota kaipaan, mulla ihan mattaiset saa aikaan tunkkaisen efektin. Toisille matat kyllä sopii.

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #661 : 18.02.12 - klo:09:24 »
Kiinnostaisi kuulla käyttökokemuksia NARSin Illuminatorista, erityisesti sävyssä Copacabana. Etenkin jos joku osaisi verrata MACin Strobe creamiin!

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #662 : 06.03.12 - klo:02:22 »
Oletteko löytäneet tätä meikkivoidepulloon tarkoitettua pumppua myynnissä muualla kuin Narsin omilla sivuilla ja Kissandmakeupny:ssä? Tuntuu että voidetta tulee aina liikaa pullonsuusta kaataessa, ja muutenkin pullonsuu sotkeutuu ikävän näköiseksi...

Päädyin toistelemaan itseäni  ;)  Eli en ole edelleenkään saanut aikaiseksi hankkia tuota pumppua - oletteko missään nettikaupassa tuohon törmänneet? En viitsisi tuota yksin alkaa Kissandmakeupista tilaamaan, kun pumppu maksaa 6 dollaria ja postikulut kustantaa 9,90 USD. (Mutta tietysti jos kimppatilaaja löytyisi niin ostaisin kyllä  :3)
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #663 : 27.03.12 - klo:20:57 »
Onko kenelläkään Narsin poskipunista Sin:iä tai Oasis:ta? Minulla on haussa hyvälaatuinen malvansävyinen puna ja mietin voisikohan jompi kumpi näistä olla se...
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #664 : 05.04.12 - klo:19:54 »
Teen uuden viestin kun on ihan eri asiaa.

Olen aika varovainen hehkuttamaan, mutta Narsin luomiväriduo on kyllä laadultaan aivan huippuluokkaa. Tilasin Habaneron, jota olen pitkään himoinnut. Paletissa vaalea minttu - ja tumma purppurataupe. Minttu on ihan superpigmenttinen, tumma sävy levittyy vähän läpikuultavampana, mutta silti intensiivisenä. Parasta on kuitenkin melkeinpä se, että sävyt toimivat yhteen ihan mielettömän hyvin ja häivyttyvät toisiinsa ihan uskomattoman kauniisti - ja kestävät todella hyvin. Pitääköhän näitä saada lisää?

Multiple (St. Barts) on hyvän värinen, mutta tosi kimaltava. Tätä en oikeastaan vielä ole testaillut kunnolla.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #665 : 05.04.12 - klo:23:15 »
Onko ne luomiväriduot yhtä suuria kuin poskipunat? En ole jotenkin koskaan tullut katsoneeksi niitä, kumma juttu.
Raitoja käpälään!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #666 : 06.04.12 - klo:10:23 »
Jep, rasia on täsmälleen saman kokoinen kuin poskipunarasia - mikä ei kokoelmaa ajatellen ole välttämättä hyvä juttu. Tavaraa on puoli grammaa vähemmän kuin poskipunaa (värinapit eivät ulotu ihan niin reunoille ja sitten on tuo välipalkki).

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #667 : 06.04.12 - klo:22:10 »
Harmi että ovat noin hervottoman kokoisia, En voisi kuvitella saavani käytettyä noin isoja luomivärejä ikinä ja veisivät vain turhaa tilaa   :-\
Raitoja käpälään!

Poissa Kuririn

• HAIRahtanut
« Vastaus #668 : 24.04.12 - klo:21:06 »
Sain vihdoinkin aikaiseksi ostaa Narsin desire-poskarin. Kiva hileetön purkkapinkki, jolla saa raikkaan talvilookin. (Suunnittelen käyttäväni tätä ensi talvena rinteessä  ;))

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #669 : 27.04.12 - klo:14:45 »
Buuuuu-huuuu.... Olen etsinyt jo pitempään Narsin Lhasa -luomiväriä, ja muutama viikko sitten löysinkin sen Kissandmakeupny:stä. No nyt sain firmalta viestiä, että kyseinen sävy on heltä lopussa ("backordered from the company"), ja että hyvittävät mulle tuotteen hinnan.

Muttakun minä haluan sen luomivärin! Haluan! Tarvin! Tekisi mieli heittäytyä lattialle kiukuttelemaan.

[edit v] Joo, pitäisi olla, mutku se on julkaistu jo helmikuun alussa ja olet etsinyt sitä siitä lähtien... Vihdoinkin sitten tärppäsi, muualta en ole tuota löytänyt (esim. eBay, Strawberrynet, HQhair). Sain firmalta kyllä vastauksen sähköpostiini, ja ilmeisesti parin viikon kuluttua saavat uuden satsin tuota sävyä. Lähettävät sen mulle sitten kuitenkin :O.

Barbuda multa vielä puuttuu, ilman sitä ei elämä voi olla täydellistä.
« Viimeksi muokattu: 27.04.12 - klo:23:42 kirjoittanut Supermess »
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #670 : 27.04.12 - klo:21:17 »
^Eikös se oo permanent. Hqhairissa ei vissiin ollut myöskään? Kyllä niitä pitäis tulla.

Poissa Metalliapina

• HAIRahtanut
« Vastaus #671 : 30.04.12 - klo:17:19 »
Narsin sheer glow on alkanut mullakin tukkia ihoa  :P

Olin aika itsevarma sen kanssa ettei se tekisi mulla sitä, koska mikään aine ei ole koskaan onnistunut tukkimaan mun ihoa, eikä mulla ole taipumusta näppyihin, mutta nyt on jo pari kertaa tullut siitä näppyjä, joten uskottava se on, että se tukkii. Onneksi ne näpyt on lähteneet jo parissa päivässä, mutta en epäile yhtään etteikö tolla saisi itselleen jotain aknenkin tyylistä pitkällä käytöllä, harmi, mutta ei voi mitään.

Kannattaa olla varovainen sen kanssa, varsinkin, jos on taipumusta tukkeutumiin.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #672 : 30.04.12 - klo:22:40 »
Mulla taas ei ole iho tukkiutunut tuosta ollenkaan ja aika herkästi saan muuten näppylöitä  <3 Jo yli pari vuotta ollut käytössä.Ihan ihokohtaista varmaan miten kukakin sietää ylipäätään tietynlaisia meikkivoiteita.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #673 : 08.05.12 - klo:22:37 »
Kiinnostaisi kuulla käyttökokemuksia NARSin Illuminatorista, erityisesti sävyssä Copacabana. Etenkin jos joku osaisi verrata MACin Strobe creamiin!

Minua kiinnostaisi sama, eikö oo kellään kokemusta?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #674 : 10.05.12 - klo:17:35 »
Minulla on Illuminator, sävy on tosin ruskea Laguna.

Ainakin tämä sävy sisältää kohtuuttoman kokoisia, ihan näkyviä hileitä. Harmi sinänsä, sillä sävy on muuten ihana ja luonnollinen keltapohjainen ruskea. Mutta esim. Lumenen valovoiteet ajavat arkikäytössä tämän ohi 6:0 pehmeän hohtavuutensa ansiosta.