Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 163860 kertaa)

Poissa nursetwiggy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: NARS
« Vastaus #675 : 21.11.12 - klo:19:03 »
Posti kantoi tänään HQhairin paketin kotiin, joten näpytelläänpä ylös ensivaikutelmia :) Tämä on tosiaan meikäläisen ensikosketus NARSin kanssa. Niin moni on hehkuttanut merkkiä netissä, että oli pakko kokeilla. Testailin ulkomaanmatkalla jo illuminatoreita pikaisesti Sephorassa ja pakkohan niitä oli tilata koko värikirjo ;D

Tilasin omani siis HQhairin kautta ja ainakaan minulla ei ollut mitään ongelmia kyseisen lafkan kanssa. Bongasin tosin myöhemmin, että Kiss and Makeup on huomattavasti halvempi, joten taidan seuraavalla kerralla laittaa tilauksen sitä kautta ja pitää sormet ristissä, ettei paketti mene tulliin.

Hommasin siis seuraavat tuotteet:

Multi-Protect Primer - tätä en ole kerennyt vielä meikin alle kokeilemaan, mutta kädelle levitettynä tuntui huomattavasti miellyttävämmältä kuin esim. Lumenen primerit, joihin niihinkin olin jossain vaiheessa ihan tyytyväinen. Ei jättänyt oikeastaan minkäänlaista huomattavaa pintaa, saa nähdä miten tämä toimii käytännössä. Olen ollut todella tyytyväinen tuohon Diorin Nude-meikkivoiteen pitävyyteen, mutta se on ehkä aavistuksen verran nahkea ja kuiva levittää, joten primer, joka helpottaisi levittyvyyttä olisi kyllä oikein tervetullut.

Orgasm Blush - Kyllä, juuri niin ihana kuin kaikki väittävät. Todella imarteleva persikkainen pinkki joka hohtaa kultaisena. Hyvin paljon kiiltoa, mutta mää kyllä tykkään! Kammoan itse sellaisia pellehermanni-punaisia mattaposkia, tätä ei laita niin helposti vahingossa liikaa ja tuo kiilto korostaa ihanasti meikäläisen ei-niin-korkeita poskipäitä :)

Laguna Bronzer - Oon halunnu todella pitkän aikaa oppia käyttämään aurinkopuutereita ja tekemään korostuksia/varjostuksia kasvoille, mutta toistaseks oon vaan turhautunut koko homman kanssa. Kaikki aikasemmin mulle myydyt bronzerit ovat olleet ihan liian tummia ja joko oransseja tai likaisen ruskeita ja niiden levittäminen on ollut vaikeeta. Laguna on huomattavasti neutraalimpi, hyvin hohtava, lähestulkoon kullan sävyinen ja yllättävän vaalea kädelle kokeiltuna, mutta näyttää ainakin näin vaaleahkoilla syyskasvoilla todella hyvältä ja mikä parasta, ei yhtään oranssilta tai likaisen ruskealta. Mitään teatterimeikkivarjostuksia tällä ei missään nimessä saa aikaan, eli saattaa jonkun mielestä olla liian vaalea sävy, mutta itse tykkään nimenomaan siitä, että kuten tuon poskipunankin kanssa, tätä ei tule laittaneeksi vahingossa liikaa, koska kerrostaa voi aina. Osa tämän ihanuudesta menee kyllä seuraavan ostoksen piikkiin, eli...

Yachiyo Brush - Osta tämä. Ihan oikeasti, älä kysele, osta. Oon aina kuvitellut että mulla on jotenkin kummallisen malliset kasvot ja poskipäät kun en saa poskipunaa ja aurinkopuuteria osumaan oikeaan kohtaan ja levittymään tasaisesti. Kirpaisiko laittaa viisi kymppiä siveltimeen? Todellakin. Kaduttaako? Ainoastaan se etten löytänyt tätä aiemmin! Heti ensimmäisellä kokeilulla täydelliset varjostukset. Tämä on vaan juuri sen mallinen, että se ikäänkuin ajautuu automaattisesti oikeaan kohtaan. Lisäksi tähän tulee juuri oikea määrä väriä ja tuon pyöreän viiston reunan ansiosta se levittyy ihan älyttömän paljon tasaisemmin kuin tasapäisellä harjalla. Tällä hetkellä ihan hirveä hinku täyttää meikkilaatikko NARSin siveltimillä

Illuminator Super Orgasm, Copacabana ja Laguna - Himosin näitä itseasiassa alunperin eniten, mutta juuri nyt tuntuu siltä, että nuo muut todennäköisesti menevät jokapäiväiseen käyttöön ja nämä satunnaisiksi piristyksiksi. Super Orgasm on Orgasmista vielä vähän hohtavampi ja hieman pigmenttisempi versio jota itse käyttäisin nestemäisen poskipunan tavoin. Hyvin kiiltävä, tekee vielä hohtavammat posket kuin varsinainen Orgasm-poskipuna. Copacabana on hyvin vaalea, lähestulkoon hopeanvalkoinen ja nimenomaan neutraali valkoinen, ei yhtään kermansävyinen, erittäin hohtava myöskin. Voisin kuvitella käyttäväni tätä itse korostusvärinä poskipäille, kaikista vaaleaihoisimmilla tämä ei välttämättä tuo muuta kuin hohtoa. Laguna puolestaan on jo oikein kunnolla tummanruskea ja hyvin hohtava sekin, levitettynä suunnilleen samaa tasoa kuin Laguna-bronzeri. Menee meikäläisellä ehdottomasti kesäkäyttöön, aion varmaan kokeilla miten tällä saa tehtyä korostuksia kasvoille. Mää vaan rakastan sellasia valoa hohtavia kasvoja ja inhoan puuteroituja mattapintoja ;D Koostumukseltaan nämä ovat aikalailla sellaisia kuin olettaisikin, eli hieman tahmeita eivätkä mitään ihan ohuita. Nähtäväksi jää, miten nämä toimivat meikkivoiteen kanssa, ts. pyyhkivätkö kaiken pois altaan kun näitä levittää.

Yleisesti ottaen olen näin alkuun todella, todella tyytyväinen varsinkin tuohon siveltimeen, bronzeriin ja poskipunaan. Tein itselleni lupauksen etten osta enää yhtään halpaa B-luokan markettituotetta joiden käyttö turhauttaa, vaan panostan mieluummin harvoin hyviin tuotteisiin. Seuraavaksi lähtevät tilaukseen ainakin Highlighting Blush Powder, useampi Duo Eyeshadow sekä kasa siveltimiä.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #676 : 04.05.13 - klo:19:27 »
Reissusta tarttui heräteostoksena mukaan NARSin Pure Radiant Tinted Moisturizer, joka on ihan perinteinen sävyttävä päivävoide. Voiteen peittokyky ei ole kovin hyvä, mutta kerrostamalla pääsee meikkivoidetasoisiin tuloksiin. Normikäytössä tuotetta kuluu todella vähän, eli voide on erittäin riittoisaa.

Syitä siihen, miksi juuri tämä tuote valikoitui heräteostokseksi on kaksi:

1) Voiteen suojakerroin on SPF 30, mikä on kaltaiselleni valkonaamalle käytännössä pakollinen aurinkoisina päivinä - useimpien normivoiteiden SPF 8 ei riitä näin valkoisella mihinkään... Tämän voiteen kanssa ei tarvitse käyttää erillistä aurinkorasvaa, mikä ei voi olla kuin positiivista.
2) Vaaleimman sävyn nimi on osuvasti Finland ;D ja se on oikeasti tarpeeksi vaalea jopa meikäläiselle, toki tämäkin sävy voi jollekin aivan vitivalkoihoiselle olla vielä liian tumma.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #677 : 05.05.13 - klo:20:06 »
Mulla on hirveä himo hankkia Narsin uusi himeästi hohtava viimeistelypuuteri. Sen pitäisi olla talkiton, hienojakoinen, väritön ja jättää iholle himmeä satiininen hohde. Maltaisinkohan odottaa että tulee joku tarjous..

Tilasin tämän puuterin ja sen toissapäivänä postissa. Tuntuu loistotuotteelta kuivaihoiselle, suosittelen kokeilemaan. Tämä jättää iholle kuin kevyen kumisen kalvon eli tasoittaa ihohuokosia todella hyvin mutta ei korosta yhtää kuivuutta tai jää jauhoiseksi. Tuoksu on ainoa miinus, puuteroidessa leviää hetkeksi erikoinen ja hiukan epämiellyttävä tunkkainen tuoksu mutta onneksi se ei jää leijumaan.
« Viimeksi muokattu: 31.05.13 - klo:12:28 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #678 : 07.10.13 - klo:00:23 »
HQHair ei ilmeisesti toimita enää NARSia UK:n ulkopuolelle. Tilasin NARSin omilta sivuilta nyt sitten luomivärinpohjustajan UDPP:n petettyä minut, ja LE-tuotteen Ride Up to the Moon Eyeshadow Paletten. Googlettamalla löysin koodin WELCOME jolla sai näytetuubillisen Orgasm Illuminatoria kaupan päälle. Yli 50€ tilauksesta ei tullut postikuluja. Nyt vaan odotellaan! :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Elisaka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #679 : 13.10.13 - klo:19:23 »
Mie tilaisin mieluusti NARSin omasta nettikaupasta primerin, mutta postikulut ovat 21 €  :o
1b F ii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #680 : 14.10.13 - klo:11:06 »
Mie tilaisin mieluusti NARSin omasta nettikaupasta primerin, mutta postikulut ovat 21 €  :o
Niinpä. Melkeen pakko tilata lisää/kimpassa kun hinta muodostuu samaksi korkeista postareista.
www.siameselipstick.com

Poissa chew

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #681 : 07.08.14 - klo:12:25 »
HQHair ei ilmeisesti toimita enää NARSia UK:n ulkopuolelle.
Tämä ei pidä enää paikkaansa. Tilasin HQHairista NARSin Radiant Creamy Conccealerin 27.7., lähetysilmoitus tuli seuravana päivänä ja paketti kolahti postilaatikkoon tänään.
Sources or didn't happen.

Poissa minny

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #682 : 29.08.14 - klo:22:19 »
Minäkin tilailin kuukausi sitten Narsia hqhairista ja hyvin tuli perille!
« Viimeksi muokattu: 25.03.15 - klo:11:08 kirjoittanut minny »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #683 : 23.02.15 - klo:10:29 »
Minulla on vaihteeksi taas pakkomielteistä himoa muutamaan Nars-tuotteeseen. Olisi pakko saada Narsin läpikuultava puna sävy Vendanges:

Ja matta huulikynä, sävy Dolce Vita

Nars onnistuu kyllä sävyjen ja tekstuurien nyansseissa jotenkin tosi hienosti, onneksi en kuitenkaan tunne mitään valtavaa hamstraustarvetta merkkiin. Inhoan noita mattapakkauksia - vaikka ne alkuun tuntuvatkin mukavilta käteen, niiden siistinä pitäminen on pyllystä.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #684 : 20.03.15 - klo:07:43 »
Tässä ketjussa ei näköjään ole ollut asiasta puhetta, mutta onko kukaan tilannut Narsin omasta EU-kaupasta http://narscosmetics.eu/ ?

Tuollahan on seurantanumerollinen peruspostitus ihan ilmainen yli 50 euron tilauksille. Asia inspiroi minua sen verran, että taidan tilata tuolta itselleni syntymäpäivälahjaksi Sin-poskipunan (viimeinkin) ja jonkun ihanan huulituotteen  :D. Poskipunalistalla on vielä Douceur ja Deep Throat - jotenkin taas olen muistanut näiden poskipunien ihanuuden. Periaatteessa tykkään heleistä punista, mutta Narsin punissa jotenkin nämä murretut sävyt ovat ihan mielettömän onnistuneita. Minulla on Torrid (pigmenttinen marjapinkki kultahohteella, sopii etenkin talviseen naamaani mahtavasti) ja Sertao (hohteinen vaaleahko persikkaruskea - ihana aina silloin, kun aurinkopuuteri tuntuu jotenkin tunkkaiselta. Toimii poskilla ja ihonsävyn elävöittäjänä. Näyttää pannussa pelkältä hohteelta, mutta iholla silti yllättävän hillitty.).
« Viimeksi muokattu: 20.03.15 - klo:07:50 kirjoittanut Lila »

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #685 : 20.03.15 - klo:12:34 »
^Mä olen kerran tilannut viime vuoden puolella. En muista enää kauan meni, että tilaus saapui, mutta ei tilauksesta  ainakaan mitään huonoa mielikuvaa jäänyt  :) Uutiskirjeen mukana tulee joskus koodi, jolla saa jonkin matkakokoisen tuotteen kaupanpäällisiksi, tällä hetkellä ei ole mitään voimassaolevaa.
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #686 : 20.03.15 - klo:21:18 »
Mä olen tilannut. UPS torspoili ihan huolella paketin toimituksen kanssa. Jatkossa työpaikalle kaikki kuriiripaketit...
www.siameselipstick.com

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #687 : 24.03.15 - klo:12:22 »
Graah, inhoan UPSia toimittajana. Olen tällä viikolla kyllä kotona töissä, mutta minun tuurillani ne kolkuttelevat varmasti ovea  silloin kun olen joko lounaalla tai kaupassa...

Tilasin jo ajat sitten nuo aikaisemmin mainitut huulipunat - ja molemmat ovat aivan mahtavia. Tuo Velvet Matte Pencil menee heittämällä kärkeen kokeilemistani mattahuulituotteista. Kevyt huulilla, ei kuivata. Ei ehkä kaikkein kestävin - mutta vastineeksi siitä kuluu huulilta pois tosi kauniisti, ei mitään huulten reunoilla väririnkulat -tyyliä tämän kanssa. Dolce Vitaa olen käytellyt jo jonkun aikaa - ja se on kyllä sellainen väri, että kynää ei varmaan olisi tullut edes kokeiltua jos olisin tutustunut siihen vaan näkemällä tuotteet. Kynä näyttää vähän likaisen rusehtavanpunaiselta. Huulilla väri on kuitenkin aivan mahtava, vähän omien huulien väriä punaisempi, raikastava ja kevyt arkipäiväsävy. Sopii myös ihanasti tumman silmämeikin kanssa, ei vielä liikaa huomiota, mutta tasapainottaa. Ainoa ärsyttävä puoli on se, että nämä kynät ovat tosiaan TEROITETTAVIA!!!! Mutta koska en koskaan ole käyttänyt yhtään huulituotetta loppuun, niin ehkä nyt olisi jo aika... Meinaan ehdottomasti seuraavalla sopivalla ulkomaanmatkalla kipaista Nars-tiskille ja listata jokaikisen suosikkisävyn - ja ehkä hankkia pari parasta...

Vendanges tuli tänään - ja olen ihan  :l. Läpikuultava tumma purppura, aika murrettu - saa talvenvaalean ihon näyttämään niin hyvältä. Tavallaan hyvin luonnollinen läpikuultavuutensa ansiosta, mutta silti dramaattinen sävy.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #688 : 24.03.15 - klo:14:25 »
Onko kenelläkään kokemusta Narsin uutuudesta All Day Luminous Weightless Foundationista? Kiinostaisi tietää onko kuivuuteen taipuvaiselle iholle ihan toivoton ja myös miten sävyt vastaavat Sheer Glown värejä.

Mulla on Sheer Glow väreissä Siberia ja Gobi eikä kumpikaan oikein ole täydellinen yksinään. Gobi on aavistuksen liian tumma ja keltainen, Siberia taas on täydellinen match kaulan väriin mutta liian neutraali taittamaan pääasiallista meikkauksen syytä eli ihon punoitusta. Mietiskelen tekisinkö miehen huomista Tukholman matkaa varten tuliaispyynnön tästä uutuudesta ja jos teen niin kummasta väristä. Hmm.
Raitoja käpälään!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #689 : 30.03.15 - klo:08:43 »
Tänään toi posti kotiin synttärilahjani. Narsin EU-kaupasta poskipuna Sin ja Velvet Matte Lip Pencil, Bettina. Jälkimmäinen on minulle ehkä täydellisin MLBB-sävy, jota olen kokeillut. Malvaan vivahtava nudesävy (ei siis ihonvärinen vaan huulten värinen) jossa on hyvin hienojakoinen ja tasaisesti hohtava shimmeri. Todella, todella passeli sävy - ja vaikka minulla joku MLBB-puna on ennestäänkin, niin tämä on kyllä eniten oman värinen! Velvet Matte Lip Pencileistä on tykätty vähän vaihtelevasti, itse olen aika myyty tuotteelle. Kynämäinen muoto sopii mattapunalle hyvin, yhdellä tuotteella saa tarkan jäljen. Taisin jo aikaisemmin todeta, että tämä ei ole mikään maailman pysyvin mattapuna, mutta tasainen poiskuluminen, helposti tasainen levitystulos ja miellyttävä tuntu huulilla kompensoivat tuon kyllä minulle ihan täysin.

Myös Sin on ihana talven vaalentamalla iholla. Pigmenttiä vaan on aivan huikeasti - ja vaikka puna vaikuttaakin kovalta eikä pölise yhtään, yksi ainoa kevyt sipaisu skunkilla teki melkeinpä pelleposket. Onneksi olen tänään kotona  :D. Ihana sävy, purppurainen pohja näyttää vaalealla iholla yhtä aikaa raikkaalta ja dramaattiselta. Kultainen hohde on tässä jotenkin yllättävä, mutta toimii kyllä hyvin.