Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 173328 kertaa)

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
Vs: NARS
« Vastaus #690 : 05.04.15 - klo:15:49 »
Onko kenelläkään kokemusta Narsin uutuudesta All Day Luminous Weightless Foundationista? Kiinostaisi tietää onko kuivuuteen taipuvaiselle iholle ihan toivoton ja myös miten sävyt vastaavat Sheer Glown värejä.

Mulla on Sheer Glow väreissä Siberia ja Gobi eikä kumpikaan oikein ole täydellinen yksinään. Gobi on aavistuksen liian tumma ja keltainen, Siberia taas on täydellinen match kaulan väriin mutta liian neutraali taittamaan pääasiallista meikkauksen syytä eli ihon punoitusta. Mietiskelen tekisinkö miehen huomista Tukholman matkaa varten tuliaispyynnön tästä uutuudesta ja jos teen niin kummasta väristä. Hmm.

Niin, onko tuota uusinta meikkivoidetta vielä kukaan ehtinyt kokeilemaan? Olen pyörinyt NARS.eu:n sivuilla ja fiilistellyt eri tuotteita... Sheer Glow:sta mulla on Gobi (Light 3, aavistuksen liian vaalea) ja Fiji (Light 5, liian tumma ja oranssi), joita sekoittelemalla olen saanut omalle iholleni justiinsa passelin sävyn. All Day Luminous -voiteesta haluaisin kokeilla Ceylania, sillä vaikka sitä NARSin sivuilla kuvataan medium light / Light 6 -tasoiseksi tummuusasteeltaan, niin kaikissa löytämissäni swatcheissa se vaikuttaa selkeästi Fijiä vaaleammalta ja vähemmän oranssilta.

Muita ostoskoriin säilöttyjä tuotteita on Audacious Lipstick Raquel, Satin Lipstick Blonde Venus, Sheer Lipsticks Barbarella ja Belle de Jour sekä Larger than Life Lipgloss Odalisque. Noistakin kuulisin mieluusti kommenttia, jos jollakulla on em. sävyjä hankittuna  :)
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #691 : 10.07.15 - klo:11:42 »
Olen ihan äimän käkenä Light Reflecting Pressed Setting Powderista - eihän tätä parempaa puuteria olekaan! Menee aikaisemman suosikkini (Laura Mercier) ohi heittämällä. Ihan superhienojakoinen ja poistaa kiillon, mutta ei ihon hehkua. Täydellisen läpikuultava ja tuoksuton. Menee varmasti vaaleimmallekin iholle (puuteri on pannussa täysin valkoinen) - ja todennäköisesti myös melko tummalle. Tätä en vaihda  :ts

naapio - oliko tämän irtoversio tilaamasi puuteri, se jossa oli vähän tunkkainen haju?

Kesätuotteista on mukaan tarttunut ihana läpikuultava lämmin pinkki huulikiilto Mezmer ja ruusukullan sävyinen kimaltava luomiväri Outer Limits, molemmat  :l
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #692 : 31.08.15 - klo:19:34 »
Lilan kommenteista innostuneena minäkin tilasin tuon Light Reflecting Setting Powderin. Tuo puuteri tuntuu todella kovalta, ihan kuin siitä ei irtoaisi puuteria. Mutta tunne on vain hämäystä. Puuteria irtoaa juuri riittävästi.  :ts

Samassa paketissa tuli myös syksyn LE-huulikynäsetti (Bright) ja kevään kokoelmasta neonpinkki Starscape-poskipuna.

Kynät ovat sekä koostumukseltaan että väreiltään aivan ihanat. Pinkit Satin Lip Pencilit värjäävät ihoa, mikä ei minua niin haittaa, koska muutenkin käytän usein voimakkaan sävyisiä punia.

Neonpinkki Starscape näyttää todella rajulta pannussa. Rajusta ulkonäöstään huolimatta häivyttyvyys on ensiluokkaista ja tällä saa oikein kauniin hennon punan poskille.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #693 : 31.08.15 - klo:22:00 »
^Tilasitteko Narsin omasta kaupasta molemmat tuon puuterin?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #694 : 31.08.15 - klo:22:21 »
^ Minä tilasin NARSin omasta kaupasta. Toimitus oli hidas. Tein tilaukseni 15.8. ja hain paketin Kampin matkahuollosta viime lauantaina seurantakoodin perusteella. Paketin matkanteon hitaus ei ole tietenkään NARSin vika, mutta en olisi millään malttanut odottaa pakettia kahta viikkoa.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #695 : 01.09.15 - klo:15:07 »
Lila, kyllä juuri tuo irtopuuteri on se mistä puhuin. Olen jo ostanut uudenkin varastoon ja kivipuuteriversion myös. Ei kuivata minun naamaani ollenkaan ja jättää puuteroimattoman näköiseksi ihon.
Raitoja käpälään!

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #696 : 01.09.15 - klo:17:29 »
Taidan matkia sinua toiseen suuntaan ja ostaa jossain välissä irtovesionkin  ;D. Aivan mahtava tuote!

Muutenkin on tullut Narsilta nyt tosi onnistuneita ostoksia tehtyä. Minulla on tuo sama huulikynäsetti kuin Painted Ladylla - ja se on todella kaunis. Satin-kynistä ei ollutkaan aikaisempaa kokemusta, mutta ihania ovat nämäkin. Mikä pigmentti ja keveyden tuntu huulilla!

Olin vähän varovaisesti katsellut tuota 413 BLKR -illuminatoria. Lagunasta en tykännyt yhtään, kaunis sävy, mutta ihan mahoton hilepommi. Tätä vaalean kultaista oli blogeissa kehuttu sen verran, että menin tilaamaan. Ja ei harmita! Täydellinen hohdetuote, sopii sekä pohjustuksen päälle, että pohjustukseen sekoitettavaksi. Ihana kosteanpehmeä hehku - ja juuri riittävästi sävyä ollakseen luonnollinen. Voi kerrostaa näyttävämmäksikin. Kimallus on ihanan hienojakoista, ei korosta huokosia ja pysyy hyvin.

Tuo Asendian peruskuljetus on ihan pyllystä, käsittämättömän hidas ja Asendian oma seuranta antaa niin huonosti infoa, että seurantapalvelu on yhtä tyhjän kanssa. Kun paketti tulee Ruotsiin, sitä joutuu vielä odottamaan ainakin kaksi päivää  ::). Mutta on sentään ilmainen jo viidenkympin tilaukseen.

Nyt on ostoslistalla irtopuuterin lisäksi vielä ainakin yksi matta huulikynä ja Unlawful-poskipuna.
« Viimeksi muokattu: 01.09.15 - klo:17:30 kirjoittanut Lila »

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #697 : 01.09.15 - klo:17:48 »
... Satin-kynistä ei ollutkaan aikaisempaa kokemusta, mutta ihania ovat nämäkin. Mikä pigmentti ja keveyden tuntu huulilla!...

Lila puki minunkin ajatukset sanoiksi. Satin-kynissä on aivan uskomattoman paljon pigmenttiä, ne levittyvät huulille kuin itsestän, eikä huulet näytä eivätkä tunnu yhtään maalatuilta. Ja pysyvyyskin on aivan huippua. Joudun ehkä tilaamaan sekä satin- että mattakyniä molempia lisää.  :-*

Samalla voisinkin matkia taas Lilaa ja Naapiota ja tilata tuon irtopuuterinkin. Ostin vasta Laura Mercierin irtopuuterin (joka on aivan loistavaa), mutta siinä transclusentissakin on vähän sävyä ja haluaisin täysin värittömän irtopuuterin.

Poissa Paulina

• HAIRahtanut
« Vastaus #698 : 01.09.15 - klo:21:04 »
Miten tuo toimitus menee Suomen päässä NARSin EU-kaupasta; posti, kuriiri, matkahuolto? En ihan saanut selvyyttä..

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #699 : 01.09.15 - klo:21:21 »
Nyt tällä hetkellä Asendia toimittaa paketin Ruotsiin ja se tulee sieltä Post Nordin MyPack -pakettina Matkahuoltoon. Aikaisemmin Asendia toimitti paketin postille ja posti toi sen kotiin.

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #700 : 01.09.15 - klo:21:38 »
Mä harkitsen tällä hetkellä Deep Throat -poskipunaa. Mulla on vain muutama poskipuna ja ne eivät oikein ole täydellisiä  :D Etsinnässä on perussävyltään persikkainen poskipuna, jossa voi kuitenkin olla vähän pinkkiäkin mukana. Lähinnä haen sellaista sävyä, joka kirkastaa ihoa ja lämmittää ja pehmentää lookkia. Oma ihon perussävy taittaa enemmän harmaaseen ja keltaiseen kuin keskimääräinen suomalaisiho. Ruskeisiin taittavat ovat helposti iholla tunkkaiset ja pinkit taas yhtä epäsopivia kuin taannoinen kokeilu oransseilla hiuksilla.

Voisin kyllä ostaa kaksikin poskipunaa Narsilta, jos muutama sopiva vaihtoehto löytyy. Kultti-Orgasm on poissa laskuista liian pinkkiä ja kiiltävänä.  Mulla on terävät ja korkeat poskipäät, joita ei tarvitse poskipunalla tuoda esille yhtään enempää ja haussa onkin vain se eloisuuden lisääminen kauniilla sävyllä.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #701 : 02.09.15 - klo:08:20 »
Pakko varmaan tilata tuo kehuttu puuteri. Aluksi varmaan kiinteänä versiona. Onko tonne yleensä mitään hyviä alekoodeja, kuten 20 % ale kaikesta?

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #702 : 02.09.15 - klo:09:38 »
No eipä ole näkynyt, toisinaan on jotain kaupanpäällisiä tarjolla.

Sain itse miniversion Audacious -ripsarista. Se ei ole mitenkään huono näyttävämmäksi mascaraksi itselleni, mutta tuskinpa tilaan, markettiversioissakin on niin hyviä. Hinnat tosin alkavat joillakin merkeillä olla lähellä näitä Narsin hintoja.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #703 : 02.09.15 - klo:15:46 »
Deep Throat on tosi hyvä kultapinkkipersikkainen poskipuna. Melko samanlainen kuin MAC Peachykeen, mutta minusta hiukan pinkimpi. Peachykeen on minulla joskus jopa liian oranssi, mutta Deep Throat osuu aina nappiin ja on minulla usein matkalla mukana ainoana punana, koska sopii ihan mihin tahansa silmämeikkiin.
Raitoja käpälään!

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #704 : 10.09.15 - klo:14:06 »
Nars Sheer glow sävy Gobi on uusi lempimeikkivoiteeni. Päätin nyt siirtyä mineraalimeikeistä nestemäisiin kun kaipaan lisää peittokykyä ja iän myötä ihoon on tullut juonteita. Gobi on vaalea, mutta taittaa hyvin punoitusta ja pysyy hyvin. Mikään muu meikkivoide ei ole tuntunut näin kevyeltä iholta ja pysynyt näin hyvin. Yleensä on joko sulaneet kasvoilta tai ollut kuiva pakkeli. :)
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.