Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 154955 kertaa)

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: NARS
« Vastaus #705 : 10.09.15 - klo:14:06 »
Nars Sheer glow sävy Gobi on uusi lempimeikkivoiteeni. Päätin nyt siirtyä mineraalimeikeistä nestemäisiin kun kaipaan lisää peittokykyä ja iän myötä ihoon on tullut juonteita. Gobi on vaalea, mutta taittaa hyvin punoitusta ja pysyy hyvin. Mikään muu meikkivoide ei ole tuntunut näin kevyeltä iholta ja pysynyt näin hyvin. Yleensä on joko sulaneet kasvoilta tai ollut kuiva pakkeli. :)
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #706 : 16.09.15 - klo:08:07 »
Lilan kommenteista innostuneena minäkin tilasin tuon Light Reflecting Setting Powderin. Tuo puuteri tuntuu todella kovalta, ihan kuin siitä ei irtoaisi puuteria. Mutta tunne on vain hämäystä. Puuteria irtoaa juuri riittävästi.  :ts

Unohdin muuten kommentoida tätä - tämä on tosiaan jännä ilmiö. Eikä tämä kivipuuteri muutenkaan pölyä ollenkaan, peili on koko ajan täydellisen puhdas (en pidä rasiassa vippaa, se mukana tullut oli ihan skeida ja suosikkini ei rasiaan mahdu).

Irtoversio on nyt matkalla. En enää viitsi edes lukea mitään puuterien käyttökokemuksia, kun tämä on niin hyvä  :P.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #707 : 16.09.15 - klo:22:08 »
^PostNordin kuski kävi tänään tuomassa tuon irtoversion minulle kotiovelle (viimeksi Narsin paketti piti käydä hakemassa Matkahuollosta). Hyvältä tuntuu tämäkin puuteri, vaikkei tämä vielä todelliseen testiin päässytkään. Miinuksena pieni pakkauskoko, vaikka se ei yllätyksenä tullutkaan.

Puuterin lisäksi paketista löytyi tilaamani NARSissist dual intensity eyeshadow palette. Nämä ovat koostumukseltaan hyvin samanlaisia kuin Lumenen muutaman vuoden takaiset blueberry Crystal luomivärit tai MACin Extra Dimension Eyeshadow't, jotka molemmat ovat suosikkejani.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #708 : 16.09.15 - klo:22:21 »
Minulla kuluu puuteria niin vähän, että pieni koko on vain plussaa  :D. Tilasin myös sen Unlawful -poskipunan, se näyttää mainiolta jokapäiväpunalta, jossa on kumminkin joku juju.

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #709 : 16.09.15 - klo:22:33 »
Mä tilasin tänään myös Narsilta  :) Laitoin vihdoin tulemaan Deep Throat -poskipunan ja kiitos postikulupolitiikan laitoin tilaukseen myös tuon kovasti kehumanne Light Reflecting Pressed Setting Powderin. Luulisin sen olevan juuri sopivaa mun puuteritarpeeseen. Let's see  :D "Welcome"-koodilla ilmaiseksi tulee miniversio Orgasm Illuminatorista.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #710 : 23.09.15 - klo:13:20 »
Ja taas tuli paketti kotiin, tällä kertaa muutenkin hieman nopeammin.

Unlawful on todella kaunis puna, ei tosiaankaan turhaan hehkutettu. Hopeahilettä on kyllä varsin paljon. Sekin näyttää hyvälle, mutta toivon, että sen saa kopautettua sudista pois, punan käyttömahdollisuudet laajenisivat noin, en halua joka päivä kimaltaa ihan näin paljon. Punassa on aika ruskeansävyinen pohjapigmentti ja todella hienojakoinen, kauniin pinkki hehku. Yhdistelmä on moniulotteinen ja tekee kasvot terveen näköisiksi.

MUOKSIS - tästä tosiaan saa napautettua kaiken hileen pois halutessaan. Menee heittämällä suosikkipunieni joukkoon. Etenkin nyt kun ruskeataittoiset tuntuvat jotenkin paremmilta. Kun tukka oli hiirenharmaa, niin heleys poskipäillä toimi paremmin. Tuo hilekin on muuten tosi kaunista, mutta arkeen tämä punan perushohde riittää :)
« Viimeksi muokattu: 24.09.15 - klo:10:16 kirjoittanut Lila »

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #711 : 01.10.15 - klo:09:12 »
Eihän noilta nettisivuilta ole mitään järkeä tilata alle viidelläkympillä, kun postikulut ovat noin harvinaisen törkeät. ::) Mulla ei ole nykyään hirveästi meikkihimotuksia, mutta olin katsellut Radiant Creamy Concealeria sävyssä Chantilly sillä silmällä jo sen verran pitkään, että pistin sen tilaukseen. Noiden postareiden takia en voinut kuitenkaan vain tilata tuota yhtä tuotetta, joten ostoskoriin meni myös perushuulikiilto sävyssä Ophelia, koska en keksinyt muutakaan. :P
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #712 : 01.10.15 - klo:11:57 »
No ei tosiaankaan  ;D. Minunkin on keksittävä jotain tilattavaa Dragon Girl huulikynän kaveriksi ihan pakosta  :D.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #713 : 02.10.15 - klo:15:32 »
Mitkäs on teidän suosikit Narsin punaisista huulipunista? Mäkin tarvitsisin korin täytettä ja Mascate on koko ajan oos.

Entä onko kokemuksia Audacious-punista? Noissa on kyllä ihania sävyjä.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #714 : 05.10.15 - klo:13:16 »
Olikos se niin, että Suomen postin sivuilta ei voi seurata Narsin tilauksen kulkua tai ylipäätään mistään ei voi seurata, kun paketti on Suomessa? Sain vihdoin tilattua sen kuuluisan puuterin ja Lilan innoittamana Unlawfulin. Asendian mukaan kolmeen päivään ei ole tapahtunut "mitään".

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #715 : 05.10.15 - klo:14:45 »
Asendian jalkeen pakettia voi seurata postnordissa. Ei kannata hötkyillä, tuo on Asendian kanssa ihan normaalia  ::).

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #716 : 05.10.15 - klo:16:54 »
Asendian kanssa 3 päivää ei todellakaan ole mitään. Viimeisin pakettini oli par viikkoa "in transit" tilassa (NARSin shipping ilmoituksen linkin kautta seurattuna). Yhtenä iltana postnordin kuski soitti ja kysyi olenko kotona, jos hän tuo paketin. Ensimmäinen viesti Asendialta tulikin sitten viikon kuluttua tästä, kun he halusivat ilmoittaa neljällä viestillä, että paketti on saapunut maahan.  ::)

Entä onko kokemuksia Audacious-punista? Noissa on kyllä ihania sävyjä.

Minulla on kokemusta yhdestä Audacious-punasta, Dominiquesta. Puna on todella laadukas: levittyy hyvin, on peittävä eikä kestävyydessäkään ole valittamista. Mutta tämän sävy on vähän vaikea. Ei oikein business appropriate. Ei ainakaan minun väritykselläni. Mutta oikein nätti tämäkin on, harvoin vaan on tilaisuutta käyttää tätä.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #717 : 05.10.15 - klo:20:05 »
Asendian sivuilla olevalla Unique refillä ei ainakaan löydy mitään postnordin sivuilta. Kai se kuitenkin se on se seurantakoodi?

edit. Tänään tuli meili Asendialta, jossa uusi seurantakoodi. Sen mukaan paketti Turussa tulossa.
« Viimeksi muokattu: 06.10.15 - klo:21:07 kirjoittanut SH »

Poissa Eydie

• Tukkaguru
« Vastaus #718 : 05.10.15 - klo:20:23 »
Tuolla seurantakoodilla ei oikein tee mitään. Tässä mun tilauksen tiedot:
17-Sep-2015 09:01   Booked   Order Awaiting Packing   
18-Sep-2015 15:11   Accepted   Received at Hounslow Depot   
 23-Sep-2015 19:16   En Route   Departed Operations facility – In Transit   
 29-Sep-2015 14:52   En Route   Received at Operations Facility   
 30-Sep-2015 21:14   En Route   Received at Operations Facility   
 30-Sep-2015 21:58   En Route   Received at Operations Facility

Viimeisimmät tiedot päivittyivät sen jälkeen, kun postin(?) tyyppi oli jo tuonut paketin kotiovelle.

Deep Throat -poskipuna on oikein herkullinen sävy ja olen todella tyytyväinen ostokseen. Vielä pitäisi jaksaa meikata päivittäin muutakuin ripsiväriä  8)

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #719 : 08.10.15 - klo:11:27 »
Paketti saapui perille ja tuotteet pääsivät ensitestiin. Puuteri vaikuttaa ihan muovilta tai joltakin keinotekoiselta materiaalilta ulkonäön ja tuntuman puolesta, mutta kyllä siitä vaan siveltimeen puuteria jää eikä tosiaan pölise. Kertakokeilun perusteella en osaa vielä muuta sanoa. Unlawful näyttää tosi hyvältä iholla, vaikka ensimmäinen ajatus tuotteen nähdessäni olikin, että mitä ihmettä oon mennyt tilaamaan.  ;D Kiitos Lila! Tämä taitaa olla tosi hyvä ostos.