Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 163848 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: NARS
« Vastaus #720 : 08.10.15 - klo:12:07 »
^Mä haluaisin tuosta häiriiintyneestä  :D kokoelmasta ainakin Dolce vita-setin. Ehkä myös tuon Dragon girl-setin. Koskakohan se tulee myyntiin eu-kauppaan? Sehän on jo julkaistu. Muistelen tosin jonkun kommentoineen, että nuo kynät eivät ole käteviä mukana, koska korkki aukeaa helposti. Sulla ei ole tainnut tätä ongelmaa olla? Riippuu tietysti siitäkin ovatko lokerossa, pussukssa vai laukun pihjalla pyörimässä.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #721 : 08.10.15 - klo:14:14 »
Siihen korkkiin voi puhkaista neulalla pikku reiän - nimittäin tuo korkin poksahtaminen johtuu siitä, että tiiviin korkin alle tuppaa jäämään ilmanpainetta korkkia sulkiessa kun reikää ei ole.

Ei tietoa EU-julkaisuajankohdasta. Dolce Vita on aivan mahtava arkipuna!
« Viimeksi muokattu: 08.10.15 - klo:14:16 kirjoittanut Lila »
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #722 : 08.10.15 - klo:15:29 »
Mulle tuli tänään viesti, että pakettini on Suomessa ja että Postnordin tyyppi sitten ottelee yhteyttä. Kuinkakohan pitkään tässä vaiheessa menee, tuskin saan pakettiani kuitenkaan viikonloppuun mennessä? ::)
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #723 : 08.10.15 - klo:17:55 »
Minuakin kiinnostaisi tuo huulikynäsetti, jossa on Dragon Girl. Oikeastaan haluaisin tuon Sex Machinen, mutten ehkä pysty vastustamaan näitä muitakaan kyniä. Joulukokoelman pakkaukset on kyllä kiinnostavia. Harmi, ettei huulikynät ole samanlaisessa pakkauksessa kuin muut setit.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #724 : 08.10.15 - klo:19:22 »
Siihen korkkiin voi puhkaista neulalla pikku reiän - nimittäin tuo korkin poksahtaminen johtuu siitä, että tiiviin korkin alle tuppaa jäämään ilmanpainetta korkkia sulkiessa kun reikää ei ole.

OMG kuinka mahtava vinkki! :o Kiitos Lila! :ts
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #725 : 08.10.15 - klo:21:17 »
Eli kosmetiikan McGyver  ;D.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #726 : 09.10.15 - klo:09:56 »
^ja^^ :ts   :D Jos sulla on muita vastaavia vinkkejä, niin laita uusi ketju vaikka tuolla nimellä.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #727 : 14.10.15 - klo:15:37 »
Mun tilaus tuli suht nopeasti. Viikko lähetyksestä PostNordin tyyppi oli käynyt alaovella, mutta kääntyi pois kun ei tiennyt mun numeroa tai meidän ovikoodia. Kävin sitten hakemassa pakettini itse niiden toimistolta. ::)

Mä olin siis tilannut Radiant Creamy Concealerin sävyssä Chantilly, koska olin lukenut sen olevan vaalealle iholle sopiva sävy. Vähän kyllä nyt petyin, kun ei se ainakaan mun talvi-iholle sovi vaan on liian tumma ja keltainen. Kesällä silti varmasti menee. Peittää kyllä hyvin ja koostumuskin on ihan miellyttävä, ei mikään liru muttei mikään Estee Lauder DoubleWear-jankkikaan.

Postikulujen välttämiseksi tilasin myös (sokkona ;D) huulikiillon sävyssä Ophelia ja tästä kyllä tykkään. Luonnollinen MLBB-sävy hennolla kimalteella, tosi kestävä vaikka ei olekaan yhtään tahmea. :-*
1aMii, punapää

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #728 : 14.10.15 - klo:15:44 »
^Kathy, tiedätkö mikä on värisi MACin sävykartalla? Mietin itsekin tuota samaa peiteainetta.

En oikein vieläkään ole löytänyt sitä kaikkein mieluisinta peittaria. Nyt olen vähän aikaa jaksanut työstää noiden vahamaisten nappien kanssa, mutta ne ovat melko hitaita - ja ärsyttää kun napit tuppaavat pölyyntymään ja menevät muutenkin epäsiistin näköiseksi. MACilta minulla on kaksikin nestemäistä voidetta, joista kummastakaan en oikein tykkää. Se applikaattorillinen on liian lirua. Tuubissa olevassa on taas minun makuuni liian näkyvä tekstuuri, näyttää kuivalta ja elottomalta kohdalta ihossa.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #729 : 14.10.15 - klo:19:42 »
^Mä en ole ihan varma omasta sävystäni, olen kuitenkin vaaleampi kuin NC15. Kesällä pystyin tosin päivettyneenä käyttämään tuonsävyistä Studio Fix -meikkipuuteria, vaikka muut samalla numerolla olevat meikkivoiteet ovatkin olleet epäsopivia. Tuo Chantilly on silti tosi vaalea ja mulla jäi nytkin suht pienestä sävyerosta kiinni sopivuus.
1aMii, punapää

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #730 : 14.10.15 - klo:19:43 »
Kiitos! Tämä auttaa minua sävyvalinnassa paljon  <3 :-*

Muoksis - hiihuu, panin haisemaan ja tulossa on peitevoide sävyssä Custard, mattakynät Dragon Girl ja Valkyrie.
« Viimeksi muokattu: 15.10.15 - klo:09:07 kirjoittanut Lila »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #731 : 17.10.15 - klo:13:28 »
Ja nyt on sitten ne Holiday-kokoelmat saitilta saatavilla  :-\. Harmi, että minihuulipunasetti oli Sephora-eksklu, sen olisin vielä voinut hyvin tilata.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #732 : 17.10.15 - klo:13:45 »
^Niin on. Mutta miten se viiden huulipunan setti voi olla niin kallis? Normaalistihan Audacious punat maksaa 30 € / kpl ja nyt tämä viiden punan setti 160 €. Mitä minulta jäi huomaamatta?  ???

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #733 : 17.10.15 - klo:14:39 »
Ohhoh, tuota en huomannutkaan, onpa tosiaan ihme, sillä esim. nuo huulikynät kolmen pakkauksessa on hinnoiteltu ihan houkuttelevasti  ???.

Minua ei kyllä tuo Audacious-setti houkutellutkaan, vaan toinen Temptalian arvioista bongaamani. Ja sitä ei siis tuossa valikoimassa ole  :(.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #734 : 18.10.15 - klo:10:34 »
Mä ihmettelin kans tuota viiden punan settiä  :o Pakko olla joku virhe. Miksi kukaan maksaisi noin paljoa? Nyt saan onneksi himoitsemani Dolce vitat kohtuuhintaan :)