Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 158093 kertaa)

Poissa siana

• HAIRahtanut
Vs: NARS
« Vastaus #735 : 05.11.15 - klo:21:24 »
Tein ekan tilaukseni Narsille osittain tämän ketjun houkuttelemana.  :P

Tulemaan lähti:
Light Reflecting Loose Setting Powder
Deep Throat -poskipuna
Velvet Matte Lip Pencil sävyissä Dragon Girl ja Dolce Vita
Sheer Lipstick sävyssä Belle de Jour

...tulispa pian!

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #736 : 20.11.15 - klo:17:07 »
Omaksi joululahjaksi tilasin Ranskan Sephorasta One Shocking Moment -poskipunapaletin ja Killer Heels minihuulipunat. Etenkin tuo poskipunapaletti kannattaa ehdottomasti katsastaa, jos kulkee Sephoran kautta lähiaikoina.Todella kauniita ja käyttökelpoisia poskipunasävyjä neljä, Laguna aurinkopuuteri (joka on yksi omista aurinkopuuterisuosikeistani), korostus- ja varjostusvärit. Aivan mainio pakkaus!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #737 : 21.11.15 - klo:12:37 »
Mun Nars-tilaus tuli viimein. Hain sen Vantaalta, kun Postnord yritti ilmeisesti saman päivän aikana kahdesti toimittaa tyhjään kämppään.

Mutta tässä nyt kuitenkin ensivaikutelmia. Nämä ovat mun elämäni ensimmäisiä Narsin tuotteita.

Light Reflecting Loose Setting Powder: jessus miten pieni purkki! Ihan oikeasti vähän nauratti jo. Mulla on nyt käytössä Chanelin irtopuuteri ja siinä on kolminkertainen määrä tuotetta.  Tiesin kyllä, että tässä on pieni pakkauskoko, mutta silti pääsi vähän yllättämään. Käytössä tämä ei ainakaan ensikäytöllä tehny mitään kovin kummoista vaikutelmaa. Tuote pöllysi kamalasti, oli kai pieni purkki niin täyteen pakattu. Sain vähän jauhoisen vaikutelman, levitin ehkä liikaa? Mattaisena ei kyllä ole pitänyt Chanelia paremmin, mutta mun iholla on nyt kyllä menossa joku rasvoittumisinto. No, testailu jatkuu.

Deep Throat -poskipuna: Tämä näytti pakkaukselta pelottavan samanlaiselta kuin yksi mun Macin poskipuna, joka on aika vähällä käytöllä. Macin poskipunan ongelmia on sen pigmenttisyys: tuotetta on tosi vaikea levittää kevyesti, kun tuntuu, että vaikka miten yrittäisi, aina tulee poskeen vain joku punainen läntti yhteen kohtaan, joka ei häivyty muulla kuin meikkivoiteen levittämiseen käyttämälläni siveltimellä, ja sitten lopputulos on taas ihan poskipunaton. Tämä Deep Throat on myös pigmenttistä, mutta käyttäytyi häivyttäessä paljon paremmin. Tykkäsin paljon lopputuloksesta, jätti oikein raikkaat kasvot. Heittämällä Macin ohi siis.

Velvet Matte Lip Pencil Dolce Vita: Ensikokeilu ei tehnyt vaikutelmaa. Levitin kaiketi vähän liian kuiville huulille ja tuote alkoi kummasti rullata. Piti pyyhkiä vessassa pois, jolloin puna levisi vähän huulten ympärille.  :# Toinen kokeilu sen sijaan oli menestys: aivan IHANA sävy ja koostumus! Tämä on mulla paljon tummempi kuin swatcheissa, mikä on hyvä. Sävy on jotenkin todella kiehtova, murrettu ja kaunis. Sopii syksyyn upeasti. Ei hyppää mitenkään silmille mutta selvästi erottuu kuitenkin. Koostumus liukuu ihanasti huulilla mutta pysyy silti hyvin. Voin vannoa, että tästä tulee ihan vakkariarkipuna.  :l

Sheer Lipstick sävyssä Belle de Jour: kokeilin nopeasti vain, vaikutti lupaavalta. Miellyttävä koostumus. Monet nudepunat näyttävät mulla jotenkin omituisilta, tästä en osaa vielä tarkemmin sanoa, kun en ole testannut tummemman silmämeikin parina.

Dragon Girlia en ehtinyt vielä testata.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #738 : 22.11.15 - klo:08:43 »
Tykkään kovasti mun Dolce vita -setistä, jossa on siis matte lip pencil, rajauskynä ja huulipuna. Rajauskynällä huulipunasta tulee aivan erilainen, paljon tummempi. Pidän myös pelkän huulipunan antamasta lopputuloksesta. Mikäköhän rajauskynä voisi olla tarpeeksi vaalea sheer lipstickeille? Näitä huulipunia tekisi mieli tilata lisääkin, vaikka en olisi ikinä uskonut pitäväni läpikuultavista huulipunista. Joku Bobbin vaalea kynä saattaisi sopia pinkihkön sheer lipstickin kanssa.

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #739 : 03.12.15 - klo:09:40 »
Mulla on herännyt jonkun verran lisähuomioita saamistani tuotteista.

Deep Throat on ollut käytössä melkein joka päivä. Mielettömän ihana poskipuna.  :l Voisin kyllä tilata jonkun toisenkin Narsin poskipunan, vähän erilaisen. Niin paljon pidän koostumuksesta. Deep Throatissa ihanaa on sen lievä hohde, ei tarvitse erikseen korostaa poskipäitä mitenkään. Deep Throatia saa aika huoletta pyöritellä siveltimeen ja lisäillä vielä, ei tule överejä pelleposkia millään.

Dolce Vita velvet matte lip pencil toimii välillä hyvin, mutta välillä se kuivattaa mun huulet aivan riekaleille ja alkaa rullata omituisesti huulilla ja kökkööntyy. Pysyvyyskään ei ole oikeastaan järin hyvä. Ei ole päässyt ihan niin päivittäiseen käyttöön kuin aiemmin uumoilin. Mietin, että jos tilaisin siitä sheer lipstick -version, mutta tuleekohan siitä tarpeeksi sävyä... kuitenkin tykkään väristä todella paljon.

Belle de Jour sheer lipstick on sen sijaan päässyt käyttöön melko paljon. Tykkään tyylikkäästä pakkauksesta, tätä on myös helppo sutia pieni kerros huulille ilman peiliä. Koostumus on tosi miellyttävä, pitää huulet hyvässä kunnossa.

Light reflecting powderia pitää levittää ihan tosi vähän, mikä on vaikeaa, kun purkista tulee herkästi niin paljon (se on niin täysi). Ehkä ongelma helpottuu, kun tuotetta on vähemmän. Ei pidä kyllä mun ihoa mitenkään erityisen hyvin mattana kuitenkaan, eli ainakaan se arvioissa mainittu feature ei mulla näy (harmi). Tämän päälle olen nyt suihkutellut Nyxin meikinkiinnityssuihketta, ja lopputulos on ollut parempi, sulautuu paremmin ihoon.

Iho on ollut niin huonossa kunnossa, että en ole vieläkään Dragon girlia saanut käyttöön. Käytän aina nudempia punia silloin, kun iho on paskana, kun musta tuntuu, että kirkas huulipuna korostaa ihoa.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #740 : 03.12.15 - klo:18:49 »
Joo, tuo puuteri antaa sen ihanan tuloksen nimenomaan niukalla levityksellä. Hipaisen sitä vippaan ja hieron vippaa kaksinkerroin niin, että puuteri leviää ja uppoaa siihen, sitten painelen puuterin iholle ihan kunnon painalluksilla. Näin saan kyllä tosi nättiä jälkeä, ei puuteroidun näköistä, mutta kiilto taittuu. Pohjina en ole vielä muuta kokeillut kuin Klairsin BB:tä ja Heran cushionia, mutta näiden kanssa kestokin on ollut hyvä. Ihoni ei ole tosin mikään superrasvainen, ajoittain lievää rasvaisuutta T-alueella.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #741 : 10.12.15 - klo:17:28 »
siana, saitko tuon puuterin toimimaan?

Vinkkinä Narsin ystäville, koodilla COVET3EU saa 60 euron tilaukseen kaupan päälle Orgasm poskipunan ja huulikiillon, sekä Via Veneto rajauskynän minikoossa. Tilasin sitten Deep Throat poskipunan ja sävytetyn kosteusvoiteen (Alaska).

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #742 : 11.12.15 - klo:10:55 »
^Kyllä se ihan ok toimii. Mulla on siis irtopuuteriversio, siitä annostelu on vähän hankalampaa. Olen saanut jauhoisuutta pois suihkimalla päälle Nyxin kiinnityssuihketta. Mun iholla on nyt tosiaan joku aivan hillitön rasvoittumis- ja aknekausi, joten en usko, että on olemassa mitään, mikä tämän pärstän tällä hetkellä pitäisi mattana.

Voisin kyllä tilata tuolla koodilla itselleni sen sheer lipstickin sävyssä Dolce Vita ja vielä jonkun muun jutun. Melko hyvä tarjous: Orgasm-poskipuna on kuitenkin klassikkotuote.

Poissa korkkiruuvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #743 : 12.12.15 - klo:17:50 »
Poskipunan käyttö on ollut tämän vuoden uusi aluevaltaus meikkauksessani, ja niiltä osin varastot ovat vähän vajaat. Kaikki poskipunani ovat olleet mineraaleja ja toimivat hyvin, mutta pressattujakin halusin vaihteluksi ja olen jo pitkään ollut kiinnostunut kokeilemaan Narsin poskipunia (lähinnä tämän ketjun innoittamana). Niin paljon kehuja on tullut luettua.

Ostin sitten Despair-paletin. Googlettelun perusteella värit näyttivät kaikki omaan käyttööni, väritykseeni ja tyyliini sopivilta. Käyttökokemuksien kertyessä näyttää siltä, että niin ne ovatkin. Kaikki sävyt levittyvät kauniisti, sai hienoista sävyä tai voimakkaampaa jälkeä, helppo häivyttää. Pysyvyys on hyvä, tosin poskipunien osalta minulla ei ole ollut siinä ongelmia minkään merkkisten kanssa.

Nico on hyvä varjostuksiin näin kalpealle kuin olen. Temptalian kommenteissa oli ihmettelyjä tyyliin että eihän kukaan Nicoa voi käyttää mihinkään, että ei erotu ollenkaan ihosta jne. Minulla tämä kuitenkin erottuu, kerrankin jotain käyttökelpoista kuolonkalpeille. Kai vaaleaa tummemmalla iholla sävy kävisi korostuksiin?

Ferocious teki kasvot raikkaan näköisiksi. Minun ihollani tuo sävy on viileä violettiin vivahtava punainen.

Savage on sellainen lämmin, punertava koralli ja paletin ainoa mattasävy, muissa on hohtoa ja hienoista kimalletta.

Esoteric on yllättävän punertava kasvoilla, enemmän silti oranssi tai täsmällisemmin ehkä persikka. Kultainen kimallus näyttää yllättävän hyvältä, usein vierastan kultaa vaikka ihon sävy onkin enemmän lämmin kuin kylmä, ei tosin voimakkaasti.

Pidän myös minikokoisesta Itasta, vaikka luin ko. siveltimestä kriittisiäkin kommentteja, että käyttö vaatii tarkkuutta. Omille kasvoilleni se sopii poskipunan levittämiseen ja varjostamiseen hyvin, en ole joutunut levittämään sen huolellisemmin kuin erimuotoisillakaan siveltimillä. Sopii ainakin Narsin punille, niiden kanssa vain olen käyttänyt kun se on kätevästi samassa pakkauksessa.

Paletti itse paitsi näyttää hyvältä myös toimii käytössä, pitkilläkin kynsillä saa hyvin kannen auki. Ja tuo sulkeutuu kunnolla, mua ahdistaa sellaiset mekanismit jotka ei selkeästi mene kiinni. Ja tosiaan hyvä, että sivellin säilyy samassa paikassa kuin punat.

Tuo Holiday-kokoelma on kokonaisuudessaan houkuttelevan näköinen ja olen tyytyväinen, että maltoin jättää väliin esim. kaikki ne huulituotesetit. Sävyt eivät olleet omimpiani tai jos olivat, niin siksipä löytyikin jo vastaavia riittämiin. Tekemääni ostokseen olen oikein tyytyväinen.  :T
« Viimeksi muokattu: 15.12.15 - klo:22:46 kirjoittanut korkkiruuvi »

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #744 : 20.01.16 - klo:17:51 »
Mistä te tilaatte NARSia? Nars.eu?
Mistä ne tuotteet tulee, tarviiko maksaa alveja?
Oisko kellään alekoodia?

Saahan noita toki Feeluniquestakin.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #745 : 20.01.16 - klo:18:01 »
Itse olen pääasiassa tilannut nars.eu:sta, tulevat tosiaan EU:n sisältä, ei alvi ja tullilisää. Tuonne on harvoin alekoodeja, mutta kaupanpäällisiä toisinaan, kantsii tilata uutiskirje! Ja kannattaa muistaa ilmaiset toimituskulut yli viidenkybän tilauksiin.

Deep Throat poskari on <3
« Viimeksi muokattu: 20.01.16 - klo:18:02 kirjoittanut Lila »

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #746 : 20.01.16 - klo:18:24 »
Postikulut on näköjään sen verran hurjat ettei missään tapauksessa kannata tilata alle viidenkympin  :ts

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #747 : 20.01.16 - klo:19:24 »
Punnan kurssin takia kannattaa muutenkin tilata nars:n omasta kaupasta. Ainakin Feeluniguen (ja muutenkin Brittien) normaalihintoihin verrattuna merkin oman eu-kaupan hinnat ovat edullisemmat. Ja merkkinähän NARS on sen verran hintava, että se 50 € tulee helposti täyteen.

Taidan olla aika yksin mielipiteeni kanssa, mutta Deep Throat on mielestäni ihan kamala. Kahdesti olen sen ostanut ja kahdesti olen siitä eroon hankkiutunut. Sellainen jauhoinen vaalean oranssi. En tykkää. Aika jännä kyllä, että lähes identtinen MACin Stunner on yksi suosikeistani arkipunaksi. Mutta jostain syystä DT ei vaan minun kasvoilleni sovi.

Paikalla Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #748 : 20.01.16 - klo:19:31 »
Se on joskus pienestä kiinni! Minulla tuo on jotenkin tosi freesi, ei oranssi vaan persikkapinkki/pinkkipersikka.

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #749 : 20.01.16 - klo:19:47 »
Tilasin ne mitä suunnittelinkin eli Anna huulipuna ja Orgasm huulikiilto.
Deep throat houkutteli mutta katselen ensin enemmän kuvia.

Mulla on ennestään NARSilta vaan Narsissist dual intensity luomiväripaletti, ostin sen viime kesänä reissusta.