Poskipunan käyttö on ollut tämän vuoden uusi aluevaltaus meikkauksessani, ja niiltä osin varastot ovat vähän vajaat. Kaikki poskipunani ovat olleet mineraaleja ja toimivat hyvin, mutta pressattujakin halusin vaihteluksi ja olen jo pitkään ollut kiinnostunut kokeilemaan Narsin poskipunia (lähinnä tämän ketjun innoittamana). Niin paljon kehuja on tullut luettua.
Ostin sitten Despair-paletin. Googlettelun perusteella värit näyttivät kaikki omaan käyttööni, väritykseeni ja tyyliini sopivilta. Käyttökokemuksien kertyessä näyttää siltä, että niin ne ovatkin. Kaikki sävyt levittyvät kauniisti, sai hienoista sävyä tai voimakkaampaa jälkeä, helppo häivyttää. Pysyvyys on hyvä, tosin poskipunien osalta minulla ei ole ollut siinä ongelmia minkään merkkisten kanssa.
Nico on hyvä varjostuksiin näin kalpealle kuin olen. Temptalian kommenteissa oli ihmettelyjä tyyliin että eihän kukaan Nicoa voi käyttää mihinkään, että ei erotu ollenkaan ihosta jne. Minulla tämä kuitenkin erottuu, kerrankin jotain käyttökelpoista kuolonkalpeille. Kai vaaleaa tummemmalla iholla sävy kävisi korostuksiin?
Ferocious teki kasvot raikkaan näköisiksi. Minun ihollani tuo sävy on viileä violettiin vivahtava punainen.
Savage on sellainen lämmin, punertava koralli ja paletin ainoa mattasävy, muissa on hohtoa ja hienoista kimalletta.
Esoteric on yllättävän punertava kasvoilla, enemmän silti oranssi tai täsmällisemmin ehkä persikka. Kultainen kimallus näyttää yllättävän hyvältä, usein vierastan kultaa vaikka ihon sävy onkin enemmän lämmin kuin kylmä, ei tosin voimakkaasti.
Pidän myös minikokoisesta Itasta, vaikka luin ko. siveltimestä kriittisiäkin kommentteja, että käyttö vaatii tarkkuutta. Omille kasvoilleni se sopii poskipunan levittämiseen ja varjostamiseen hyvin, en ole joutunut levittämään sen huolellisemmin kuin erimuotoisillakaan siveltimillä. Sopii ainakin Narsin punille, niiden kanssa vain olen käyttänyt kun se on kätevästi samassa pakkauksessa.
Paletti itse paitsi näyttää hyvältä myös toimii käytössä, pitkilläkin kynsillä saa hyvin kannen auki. Ja tuo sulkeutuu kunnolla, mua ahdistaa sellaiset mekanismit jotka ei selkeästi mene kiinni. Ja tosiaan hyvä, että sivellin säilyy samassa paikassa kuin punat.
Tuo Holiday-kokoelma on kokonaisuudessaan houkuttelevan näköinen ja olen tyytyväinen, että maltoin jättää väliin esim. kaikki ne huulituotesetit. Sävyt eivät olleet omimpiani tai jos olivat, niin siksipä löytyikin jo vastaavia riittämiin. Tekemääni ostokseen olen oikein tyytyväinen.