Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 163867 kertaa)

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
Vs: NARS
« Vastaus #75 : 02.06.07 - klo:01:01 »
Muuten, muistaako kukaan takavuosien TV-Shopin tms. mainosta, joka mielestäni oli NARS:n. Siinä esiteltiin jollain lailla innovatiivinen karvanpoistoaine, olisiko ollut jollain tavalla sokerointiin liittyvä. Ihka uutta ja mullistavaa luonnollisuutta se oli kumminkin. Mainoksessa istuskelivat etelämaalaisen näköinen, uhkea rouva sekä hänen tyttärensä(?) aurinkoisessa puutarhassa. Se uusi karvanpoistoaine oli toiselle, hyvin karvaiselle tyttärelle kuin taivaan lahja. Mainoksessa muistaakseni kerrottiin, että tämä ko. karvanpoistoaineen alkuversio oli syntynyt äidin keittiössä, ja sieltä se oli lähtenyt voittokulkueelleen maailmalle. Tämä karvanpoistoaine oli niin luonnollista, että sitä saattoi jopa syödä! :D Mielestäni tämä tuote oli NARS.

Jos muistan oikein, niin pitkän matkan on tuotesarja kyllä kulkenut ja aika hatunnoston arvoinen paikka, mikäli keittiössä syntynyt, perheenäidin luoma tuote on poikinut ympärilleen kokonaisen kosmetiikkaperheen. (Tai sitten NARS:sta vaan halutaan luoda tällainen mielikuva! Iskee ainakin minuun…)

Dashilla oli kyllä aika hyvät myyntipuheet huulituotteista. :P Pitäisiköhän minunkin selaimeni käväistä Sephoran sivuilla... Eihän se mitään haittaa, jos laittaa silmät kiinni Piun lailla?

Paikalla Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #76 : 02.06.07 - klo:01:08 »
^Mulla on hämärä mielikuva että se karvanpoistoaine olisi ollut Nads eikä Nars mutta en mene vannomaan. Äitini tilasi purkillisen tuota joskus.  ;D Itsekin taisin kokeilla enkä saanut sillä mitään karvoja irti, mutta se saattoi johtua siitä ettei ollut tekniikka ihan hallussa.

Edit. Nads-hakusanalla löytyi googlesta ainakin tällainen karvanpoistomerkki.
« Viimeksi muokattu: 02.06.07 - klo:01:18 kirjoittanut Hunajapupu »
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #77 : 02.06.07 - klo:01:22 »
^ Aah, se oli tosiaankin NADS eikä NARS. Läheltä liippasi, mutta ohi meni. Kiitos, Hunajapupu! Sinä ihan oikeasti olet oikein kävelevä tietotoimisto! :o

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #78 : 15.06.07 - klo:13:04 »

Nyt vasta huomasin että HQhairiin on tullut Nars:ia. Tekisi todella mieli tilata ainakin orgasm poskari, mutta onko kuitenkaan tuon hinnan väärti...

Tietääkö kukaan saako Narsia euroopan lentokentiltä mistään? mulla olisi "kuriiri" joka vois tuoda, mutta koordinaatit ois hyvä olla  :)
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #79 : 15.06.07 - klo:14:27 »
On todellakin kova homma vastustaa noita Narsin tuotteita. Itsekin tässä yritän säästää rahaa matkaa varten (aluksi piti lähteä Ranskaan mutta muutin mieleni ja nyt on ehdottomasti päästävä Japaniin  ;D ), onneksi nyt ei ole kuitenkaan mitään suurensuurta tarvetta ostaa kosmetiikkaa. :)
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 21.06.07 - klo:13:03 »
Uudet ihanuuteni :-* :-* Vasemmalla Chastity ja oikealla Babydoll.

Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #81 : 21.06.07 - klo:13:41 »
^Onpas nättejä! Mistäs hankit ja millä hinnalla? :)

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 21.06.07 - klo:14:27 »
HQhairista, 16 puntaa yhteensä plus vielä sivellin lisäksi kun olivat lahjapakkauksessa. Tosi edullinen kun ajattelee, että yksi lip lacquer maksaa myös juuri tuon saman 16 puntaa!
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 30.06.07 - klo:15:59 »
Löysin Narsin valikoimista itseäni miellyttävän sävyn Night Clubbing. Minkälainen laatu näissä luomiväreissä on? Meneekö rahat hukkaan vai onko kannattava ostos? Osaatteko verrata esim. MACin luomiväreihin/pigmentteihin?
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #84 : 01.07.07 - klo:15:32 »
Pigmenttiä löytyy. Ihan tyytyväinen olen. Mulla Night Fairy jossa on hileitä. Sopii ehkä paremmin iltameikkiin. Hileet on aika isoja mun mielestä..Yksi tummanvioletti/luumun värinen luomiväri löytyy kans. Ei tietääkseni enää ole NARS:in kokoelmissakaan. Tykkään tehdä sillä rajaukset.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #85 : 11.07.07 - klo:09:47 »
Yllätys oli suuri kun NARSin Orgasm-poskipuna ja TBS:n poskipuna (sävy muistaakseni Golden Pink) osuivat meikkiboxissa vierekkäin. Nehän on täsmälleen samansävyisiä  :P Täytyy illalla testata minkä verran eroa löytyy iholle levitettynä mutta kun olis tämänkin tiennyt niin niin....  ;)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #86 : 11.07.07 - klo:20:34 »
^ Orgasm on ainakin mulla kasvoilla paljon vaaleampaa ja jotenkin ankeampaa kuin TBS. Mun käyttöön riittäisi pelkkä TBS, tykkään siitä enemmän.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #87 : 11.07.07 - klo:21:25 »
Onpa nättejä nuo Dashin kiillot! Kuinka paljon noissa on pigmenttiä? Miltä ne tuntuu huulilta, onko huulirasvamaisia vai hulikiiltomaisia?

Edit. Kiitokset Aquatar vastauksesta! Taitaa lähteä tilaus...
« Viimeksi muokattu: 11.07.07 - klo:21:35 kirjoittanut Kim »

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 11.07.07 - klo:21:32 »
^ Mulla on tuo sama setti ja huulilla tuntuu enemmän huulikiiltomaiselta. Ei kovin tahmeita mutta ei myöskään huulirasvan pehmeitä. Haju on aika hirveä, varsinkin jos sattuu nuuhkaisemaan purkkia ja myös huulilta se hiukan haisee nenään asti, mutta häviää suht nopsaan. Chastity on todella löysää mömmöä, babydoll melko löysää myös mutta kiinteämpää kuin chastity. Taitaa tuo "mömmöysaste" riippua sävystä.. Pysyy kyllä ihan hyvin ja sävyt on kivat ja pigmenttiäkin löytyy sopivasti. Eivät ole täysin peittäviä mutta selvää sävyä siis huulille tulee kuitenkin. Setin mukana tuleva sivellin on tosi kätevä, helposti sujahtaa laukkuun mukaan :)

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 21.07.07 - klo:00:09 »
Narsilta omistan Orgasm-poskipunan ja tykkään, ja tällä hetkellä tilauksessa on myös Lip Lacquer, sävynä Chelsea Girls. Ilmeisesti aika suosittu nudesävy MUA:ssa. Onko täällä jollain kokemusta Chelsea Girlseistä? Odotukseni tuon suhteen ovat korkealla etsittyäni pitkään sitä mulle oikeaa nudesävyä kaikkien merkkien huulituotteista, ja kertomukset lieventäisivät paketin odotuksen tuskaa  ;)

Edit.
Chelsea Girls oli kyllä nappiostos! Tykkään kovasti ja suosittelen kyllä lämpimäksi nudesävyksi.

Yhdistin peräkkäiset viestisi. -Luomo-

« Viimeksi muokattu: 09.08.07 - klo:18:30 kirjoittanut Luomo »
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.