Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 163870 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: NARS
« Vastaus #750 : 20.01.16 - klo:20:06 »
^Tykkään itse tuosta Orgasm-huulikiillosta tosi paljon! Ihan suosikki kesäsävy, mutta toimii hyvin talvellakin. Hunajaiset huulet!
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #751 : 21.01.16 - klo:11:36 »
Narsilta on tullut uusi meikkivoide (?) Velvet Matte Skin Tint SPF30/PA+++, jonka vaalein keltapohjainen sävy on nimeltään Finland. ;D

Ei tosiaan heti selvinnyt, onko tuo meikkivoide vai enemmänkin sävyttävä päivävoide.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #752 : 30.01.16 - klo:09:58 »
03   Booked   Order Awaiting Packing   
    22-Jan-2016 13:57   Accepted   Received at Hounslow Depot   
    25-Jan-2016 19:01   En Route   Ready to Ship   
    25-Jan-2016 19:37   En Route   Shipped   
    27-Jan-2016 12:15   En Route   In Transit - Received at HUB AMS   
    28-Jan-2016 13:02   En Route   In Transit - Shipped from HUB AMS   
    29-Jan-2016 13:00   En Route   In Transit - The shipment has been processed in the parcel cent   
    30-Jan-2016 00:35   En Route   In Transit - The international shipment has been processed in t   

Missäköhän mun paketti on tällä hetkellä?

Muokkaus: Seurantaan on ilmestynyt yksi rivi lisää

01-Feb-2016 08:22   En Route   In Transit - The shipment has been processed in a parcel center

Muoks. 3.2 oli saapunut maahan ja äsken tuli ihan kotiovelle asti postin kuljetuksella.
« Viimeksi muokattu: 04.02.16 - klo:11:37 kirjoittanut Kisumirri »

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #753 : 05.02.16 - klo:12:47 »
Narsilta saa nyt minikokoisen Dolce Vita -huulikynän koodilla VALENTINES. Vähän polttelee, vaikka minulla tuo jo onkin, on vaan ehdottomasti suosikkini arkipäivään sopivista huulituotteista. Mini olisi kiva laukkuun! Ja sitten niiltä on tullut se mattainen sävytetty kosteusvoide/kevyt meikkivoide mikälie...

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #754 : 18.02.16 - klo:11:33 »
Tilasin uudestaan NARSilta ja taas ihmettelen tätä seurantaa

11-Feb-2016 09:09   Booked   Order Awaiting Packing   
    12-Feb-2016 11:59   Accepted   Received at Hounslow Depot   
    12-Feb-2016 16:48   En Route   Ready to Ship   
    12-Feb-2016 19:56   En Route   Shipped   
    15-Feb-2016 11:50   En Route   In Transit - Received at HUB AMS   
    15-Feb-2016 12:51   En Route   In Transit - Shipped from HUB AMS   
    15-Feb-2016 23:55   En Route   In Transit - The shipment has been processed in the destination   

Pitäis alkaa jo saapua jos on 15. päivä ollut maassa jo.

Kyselin postin asiakaspalvelusta asiaa mutta eihän siellä osata mitään sanoa.

Tietääkö joku aikaisemmin tilaillut että mistä kaivan koodin jolla voi seurata Suomen päässä? Ei toimi tuo asendian koodi  ???
« Viimeksi muokattu: 18.02.16 - klo:12:06 kirjoittanut Kisumirri »

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #755 : 18.02.16 - klo:17:05 »
^Minun paketit ovat tulleet nordpostin kautta. kerran piti hakea paketti matkahuollosta. Koodi löytyy niistä NARSilta tulleista meileistä.

Poissa Kisumirri

• Hiushörhö
« Vastaus #756 : 18.02.16 - klo:17:37 »
En mää saanut muuta kuin tuon koodin millä seurata Asendialta.
No ei auta kuin odotella. Postin kotiinkuljetuksella tuli viimeksi.

Muoks. Sainpas pakettini  :)

Hmm.. Sain myös miniversion Dolce Vita kynästä. Onko ne täysikokoisetkin teroitettavia?
« Viimeksi muokattu: 19.02.16 - klo:11:42 kirjoittanut Kisumirri »

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #757 : 19.02.16 - klo:17:27 »
^On terotettavia. En ole kokenut sitä lainkaan ongelmaksi, itse asiassa kallistun nykyään mieluummin terotettavien puoleen, koska ne saa sitten aidosti teräviksi, kun haluaa. Ei-terotettavat on mulla aina kuluneet tasaisiksi ennemmin tai myöhemmin.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #758 : 21.02.16 - klo:10:27 »
Narsin paketti tuli tällä kerralla nopeasti ja olen pari päivää käytellyt nyt tuota Velvet Matte Skin Tint:iä. Tilasin sävyn Finland ja se onkin oikein sopiva talvi-iholleni, joka lienee about NC 15.

Tämä on kyllä ihan kokeilemisen arvoinen tuote. Pinta ei ole mikään supermatta, pikemminkin hyvin luonnollinen. Voide on ohuempaa kuin mikään aikaisemmin kokeilemani mattavoide ja se on yllättävän pigmenttinen, odotin läpikuultavampaa, värillisen kosteusvoiteen tyyppistä tuotetta. Sormin käyttäen peitto on kyllä helposti keskitasoa - ja voide myös kerrostuu, jos joillekin alueille kaipaa enemmän peittoa. Ohuen ja tosi luonnollisen tuloksen saan Beauty Blenderillä. Silloin väriä tulee juuri riittävästi ihon sävyn tasoittamiseen. Käsittämättömän pieni määrä riittää koko kasvoille.

Voide myös blurraa ihon pikkuvirheitä erittäin hyvin - aivan parhaiden BB-voiteiden tasoisesti - ja etenkin Beauty Blenderillä huokosista tulee tosi huomaamattomat. Sormin levittäessä pientä kasautumista huokosiin tapahtuu helposti, mutta ei mitään sellaista, mistä ei pienellä buffauksella eroon pääsisi. Kestokin on koreakosmetiikalla reilusti kosteutetun ihon päällä erinomainen ainakin tällaisena ohuena kerroksena, meikki on illalla aivan yhtä kaunis kuin aamulla. Voiteen pinta on niin sopivan samettinen, ettei se puuteria välttämättä kaipaa. Olen nyt vaan käyttänyt puuterimaisia meikkejä poskilla, joten olen hyvin säästeliäästi painellut pintaan Narsin kuultavaa väritöntä puuteria, joka ei vedä pintaa tukkoisen näköiseksi.

Kannattaa kokeilla, jos kaipaa meikiltä aurinkosuojaa, kevyttä tai keskitason peittävyyttä ja huokosten / hiusjuonteiden häivyttymistä. Kerrostaminen on mahdollista, mutta paksumman kerroksen kestosta en osaa sanoa. Omalle iholleni tämä on ollut ensimmäinen toimiva mattavoide - ja olen asiasta erittäin iloinen, kaunis pohjameikki on itselleni todella tärkeä asia ja on kiva, että viimeistelyssä on vaihtoehtoja  :).

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #759 : 21.02.16 - klo:11:11 »
Kiitos Lila, että jaoit kokemukset uudesta voiteesta. Olen jo jonkin aikaa harkinnut Velvet Matte Skin Tintin hankkimista, mutta Finlandin sävy on mietityttänyt, onko se sittenkin liian tumma. Swatchit, joita netistä olen löytänyt ovat olleet lähinnä tummalla iholla, jolloin voide on näyttänyt riittävän vaalealta. Mutta tumma tausta ei anna realistista kuvaa voiteen todellisesta sävystä. Mutta jos se vastaa NC15:a, niin uskallan sen tilata.

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #760 : 24.02.16 - klo:21:41 »
Oon katsellut tuota kanssa mutta sävyä on vaikea arvioida netistä. Iho on suht tumma MAC NC40 ja kesällä NC45. Pitäisi kokeilla mutta kun netistä olis niin kiva tilata😉
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #761 : 25.02.16 - klo:00:11 »
^Makeup & Beauty blogin Karen vaikutti olevan tyytyväinen sävyyn st. Moriz - hän näyttää käyttävän pääasiassa MAC-sävyä NC 42. Kesäksi ehkä Annapurna tai Cuba. Voide ei ole ohuella levityksellä hulluntarkka sävystä, sulautuu kauniisti.

Poissa muibien

• HAIRahtanut
« Vastaus #762 : 25.02.16 - klo:15:14 »
Taidan tilata St Moritzin. Vaikuttaa niin ihanalta, pakko saada vaikkei oikeasti tarvikaan ::)
Suosikkimerkit MAC, NARS, Chanel, Lancome ja Dior

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #763 : 20.04.16 - klo:09:34 »
^Oliko se sopiva sävy?

Minulla on uusi ihastus noista Velvet Matte Lip Pencileistä - Pop Life. Aivan mahtava helppokäyttöinen punainen! Sävy tässä on lämmin ja punassa on hyvin hienojakoista kullansävyistä hohdetta. Se ei mielestäni näy huulilla lainkaan, mutta ehkä antaa aavistuksen kolmiulotteisuutta. Sävy on aivan ihanan raikas ja piristävä; kirkas, mutta ei räikeä; lämpimyydestään huolimatta punainen, ei oranssi; sopii vaalean ihon pariksi ja varmasti myös kesällä. Ihanaa tässä on se, että lopputuloksesta tulee tosi siisti ilman rajauksia - ja toisin kuin yleensä kirkkaan punan kanssa, tämän kanssa voi olla varsin huoletta. Ei tartu helposti hampaisiin ja kuluu pois tasaisen kauniisti.

Satin Lip Pencileistä käyttöönottoa odottelee Rikugien, kaunis ruusunpuna. Se on jäänyt vaan paitsioon tuon Pop Lifen takia, näyttää kyllä onnistuneelta sävyltä sekin.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #764 : 14.01.17 - klo:16:30 »
Nostellaanpa vaihteeksi tätä ketjua.

Sain NARS pro prime tilaukseni kylkiäisinä 2 ml minikokoisen Velvet lip gliden värissä Bound. Väri on aivan ihana mauve (NARSin mukaan soft rosy pink). Täydellinen MLBB sävy. Koostumuskin on hyvä. Tämä muistuttaa jonkin verran NYXin soft matte lip creameja siinä, että tuote on todella pehmeää, peittävää, eikä kuivu huulilla. Kyseessä ei siis ole mikään megakestävä mattaväri.

MUTTA tämä kuivattaa huulia ihan pahasti. Olen nyt kolme päivää tätä käyttänyt ja ihmetellyt miksi hulet on niin kuivat, kovat ja rohtuneet. Olen pysytellyt kaukana tavanomaisista huulten rohduttajista, joten mitään ilmiselvää syyllistä en keksinyt. Tänään vihdoin tajusin, että syyllinen onkin tämä ihana huuliväri.

Onko teillä muilla kokemusta näistä velvet lip glideista? Oletteko huomanneet mitään samankaltaisia vaikutuksia kuin minä.

En kirjoittanut tätä mitenkään varoitukseksi, että nämä olisivat susihuonoja tai kehoitukseksi pysyä kaukana tästä tuotteesta. Omat huuleni reagoivat vastaavalla tavalla myös moniin kosteuttaviin huulimeikkeihin ja huulivoiteisiin.