Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 163851 kertaa)

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
Vs: NARS
« Vastaus #90 : 09.08.07 - klo:18:02 »
Olispa kiva nähdä siitä kuva millaiselta näyttää huulilla...kun oon itekkin miettinyt ton ostoa.  :)
Kun Mustanaamio liikkuu, on salamakin hidas kuin etana.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 09.08.07 - klo:19:32 »
^ Katsotaan jos saisin joskus aikaiseksi :), mutta esim. MUA:n kuvista TinaGreece-käyttäjän Chelsea Girls -kuvat pitävät mielestäni aika hyvin yhtä totuuden kanssa.

Ja jos yllyttää saa, niin osta ihmeessä :) Kovin halvalla mäkään sitä en saanut, mutta kannatti riskinotto - yleensä nude-huulivärien, varsinkin huulipunien, kanssa mulle käy aina huonosti, kun ne on aina osoittautuneet liian kalpeiksi tai kylmiksi sävyiksi. Mulla on kohtuullisen pigmenttiset huulet kuitenkin, joten tosi paljon (ja erityisesti beigeen) vaalentavat värit näyttää helposti hyvin epäluonnollisilta mulla; esim. MACin C-thru oli katastrofi ::). CG vaalentaa vähän, mutta peittävästi ja silti jotenkin luonnollisen sävyisesti. Ainoa miinus on tuo purkki, tuubi olisi käytännöllisempi ja hygieenisempi. Mutta sainpahan syyn hankkia huulisiveltimen ;)
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
« Vastaus #92 : 10.08.07 - klo:12:58 »
^Oli muuten todella kaunis sävy niissä TinaGreecen kuvissa ja ehdottomasti aijon hankkia ton Chelsea Girlsin jossain vaiheessa. Tosin mä oon kyllä etsinyt oikein oikein vaaleaa sävyä toisin kuin sinä ja Maciltä oon muutaman hyvän löytänytkin (esim underage, florabundange). Kaikkia uusia on kuitenkin kiva kokeilla. Ton c-thrun aijon myös kyllä hankkia, jos se kerran on vaaleaa.  ;)
Vähän OT, mutta tiedätkö Reese muuten muita hyviä vaalentavia nude-sävyjä, jotka olis mieluiten kiiltoja (mutta ei hileitä)? Itse oon löytänyt vaan huulipunia ja suosikki onkin Sephoran yksi beige huulipuna, josta oon kirjotellu tonne Sephora ketjuun muistaakseni. Nyt siis kuitenkin kaipailen kiiltoja.
« Viimeksi muokattu: 10.08.07 - klo:19:02 kirjoittanut Sopranos »

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 10.08.07 - klo:16:22 »
^ Samoja on kokeiltu, mulla on käynyt Underage myös piipahtamassa ;) En vaan MACin Lipglassien koostumuksesta ole piitannut niin siksi en tykännyt. Jotenkin ne mulla peitti joko liian vähän, tai sitten epätasaisesti jos niitä yritti laittaa enemmän, eli huulien pigmentti näkyi rumasti alta joka tapauksessa; toisin kuin tässä NARSissa.

C-thrun mä tosiaan enää keksisin vaaleaksi kiiltosävyksi - MACin Love-in Lip Laquer (olitkohan se sinä joka MAC-ketjussa täällä siitä puhui? Hämäriä muistikuvia :)) ehkä toinen. C-thru ei mielestäni ollut yhtään pinkihtävä, vaan kokonaan beigenvaalea. Beigestä jos tykkäät, niin varmaan tuo olisi hyvä. Samalla tavalla "maitomainen" ja hileetön kuin Underage, mutta siis erisävyinen.

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
« Vastaus #94 : 10.08.07 - klo:19:02 »
Kokeile Reese vielä niitä lipglasseja huulirasvan päälle, sillä siten levittyvät paljon paremmin.
Kiitti Love-in sävyvinkistä. En ollut minä joka sitä on kehunut  :). Toi "maitomainen" oli muuten hyvä kuvaus mun etsimälle kiillolle.

No mutta jotta ei ihan menisi OT:si niin muutaman kuukauden päästä oon menossa Hollantiin, niin tarvii varmaan sieltä katsoa tota CG:a. Täytyy sitten kertoa mitä tykkäsin.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 12.08.07 - klo:16:13 »
Katsoin tänään tuon Lip Lacquerin inciä ekaa kertaa; lanolin oil heti ekana ja hydroxylated lanolin toisena. Pitänee pitää huolta ettei huulten ympärille levitä tuota nyt yhtään, kun tämä iho tuntuu tukkeutuvan kun vain katsonkin johonkin tukkeuttavaan ainekseen päin ::) Vai onko nuo jotain "hyviä" muotoja lanoliinista? *toiveikas* :)

OT: Sopranos, se olikin sitten se lipglassin levittyvyys -asia, jonka tiimoilta suhun olin törmännyt MAC-ketjussa, eikä Love-in - muisti tökkii kuten sanoin :) Love-in on muuten sitten lopetettu sävy ilmeisesti, mutta satunnaisesti eBayssä voi törmätä. Ja taidan kyllä kokeilla tuota huulirasvavinkkiäsi vielä :)

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
« Vastaus #96 : 12.08.07 - klo:16:52 »

Lainaus
OT: Sopranos, se olikin sitten se lipglassin levittyvyys -asia, jonka tiimoilta suhun olin törmännyt MAC-ketjussa, eikä Love-in - muisti tökkii kuten sanoin  Love-in on muuten sitten lopetettu sävy ilmeisesti, mutta satunnaisesti eBayssä voi törmätä. Ja taidan kyllä kokeilla tuota huulirasvavinkkiäsi vielä

Huomasin itse saman, et oon tyrkyttänyt sulle jo kahdesti tota huulirasva kikkaa.  ;D Se Love-in täytyy sitten bongailla eBaysta, vaikka edellinen MACn huulikiilto ostos sieltä menikin metsään (siitä oon kirjotellu MAC ketjuun).

Lainaus
Katsoin tänään tuon Lip Lacquerin inciä ekaa kertaa; lanolin oil heti ekana ja hydroxylated lanolin toisena. Pitänee pitää huolta ettei huulten ympärille levitä tuota nyt yhtään, kun tämä iho tuntuu tukkeutuvan kun vain katsonkin johonkin tukkeuttavaan ainekseen päin
Onneksi huulten ympärille ei yleensä tule epäpuhtauksia yhtä herkästi kuin muuhun naamaan, mutta hyvä tietysti huomioida silti.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #97 : 19.08.07 - klo:13:56 »

Omistan NARSilta tasan yhden tuotteen, nimittäin huulikiillon sävyssä Pillow Talk. Tuo näyttää putkilossa sellaiselta vadelmanpunaiselta, mutta tuo huulille enemmänkin luonnollista kiiltoa, ei niinkään voimakasta vadelmanpunaista väriä. Ei kuivata huulia yhtään ja kestää hyvin, joten olen ollut tyytyväinen tähän tuotteeseen.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #98 : 29.08.07 - klo:00:52 »
Jihuu, Narsia saa HQsta! Oon niin pahasti jälkijunassa riemuitsemiseni kanssa, mutta tää keskustelu on mennyt kokonaan ohi ja satuin vasta pari päivää sitten sivuille yllättyäkseni iloisesti! Jippii jippii jippii!

Asiaan...onko kellään Orgasm -huulikiiltoa? Kun mun Sweet dreams on supertahmea ja Foul play juoksevampi, niin kiinnostaisi millainen koostumus ja tuoksu Orgasmissa on?
Hang out the chick habit

Poissa Millie

• Hiushörhö
« Vastaus #99 : 29.08.07 - klo:07:27 »
^Multa löytyy tuo kiilto.  Koostumus on aika paksu ja kiilto "tuoksuu" ja maistuu hajusteettomalle huulikiillolle eli ei oikeastaan millekään.
1c F ii, hiukset ovat pitkät kerrostetusti leikatut ja taas vaihteeksi sivuotsiksella, väri musta.

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 29.08.07 - klo:12:22 »
^^Mulla on toi myöskin, ja on kyllä ihan ehdottomasti vieläkin mun lemppari niin sävyltään kun koostumukseltaankin :). Vastaa hyvin Millien kuvailuja.
1b M ii

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #101 : 29.08.07 - klo:15:08 »
Eli siis se on aika tahmeaa? Onko siinä selkeä "ei minkään" tuoksu, kuten esim Foul Playssä  joka tuoksuu vahvasti ja epämiellyttävästi muoviselta...? Vai onko se periaatteessa tuoksuton?
Hang out the chick habit

Poissa Millie

• Hiushörhö
« Vastaus #102 : 29.08.07 - klo:15:29 »
^Mä itse en hirveästi siitä tuoksusta/mausta tykkää, kun oon tälläinen karkkiaddikti, niin tykkään siitä että huulikiillot tuoksuu ja maistuu hyvälle. Mun mielestä se tuoksu/maku on ehkä sellainen teollinen, että osaakin olla vaikeaa kuvailla...
1c F ii, hiukset ovat pitkät kerrostetusti leikatut ja taas vaihteeksi sivuotsiksella, väri musta.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #103 : 29.08.07 - klo:20:41 »
Ok...siinähän se tärkein tieto tuli, eli tuoksuu teolliselta. Esim Goshin huulikiillot on tuoksuttomia, eli eivät tuoksu yhtään miltään, ja se on ihan kiva ominaisuus, samalla tavalla kuin karkkinen tuoksu tai maku. Vois melkein sitten jättää tilaamatta, on meinaan jäänyt muut Narsin kiillot käyttämättä tuoksun ja maun ja huonon levittyvyyden vuoksi  :-\
Hang out the chick habit

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #104 : 03.10.07 - klo:19:36 »
Mulla on ollut nyt ehkä kuukauden päivät NARS:n Orgasm-poskipuna. Mulla on hieman normaalia suomalaista ihoa ehkä tummempi ihonsävy (mielestäni lämmin/kellertävä), ja täytyy sanoa että tuntuu että tuo puna ei juurikaan erotu mun poskilla  :-\

Kun tuota laittaa, tulee poskiin jonkin verran vaalenpuertavaa korallista sävyä, mutta lähinnä enimmäkseen ihon peittävä kerros kultaista shimmeriä. Jos punaa laittaa vähemmän, on shimmeriäkin vähemmän mutta sitten taas ei väriä tule riittävästi. Himoitsin tätä punaa varmaan reilun puoli vuotta kaiken lukemani hehkutuksen jälkeen, mutta oon kyllä hieman pettynyt tulokseen. Pitää kokeilla uudestaan kun on talvisaikaan kalpeimmillaan, että riittäiskö punan pigmentti.