Kirjoittaja Aihe: NARS  (Luettu 160547 kertaa)

Poissa Kukka

• Tukkaguru
Vs: NARS
« Vastaus #600 : 08.05.11 - klo:09:55 »
Arvosteluja selaillessa törmäsin tuon peitepuikon kohdalla väittämiin että kasaantuu muutamassa tunnissa silmänalusilla, korostaa juonteita. Ei sovi kuivalle silmänalusiholle, tekee kuivan näköiseksi, mutta muualla kasvoissa on aivan mahtava. Jos tosiaan korostaa juonteita ilman primeria tai muutamassa tunnissa yleensäkin kasaantuu, niin ei kuullosta kovin houkuttavalta. Mutta tulokseen vaikuttanee paljonko tuotetta käyttää, joten vaikea sanoa miten todenperäisiä arvosteluja löytyi. Pakkaus nimenomaan kiinnitti huomioni, vaikuttaa tosi kätevältä. Värejä selaillessa tuli kyllä mieleen että onkohan lähinnä sopivaa oleva keltapohjainen custard liian tumma.. täytyy vielä harkita. :)

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #601 : 08.05.11 - klo:10:15 »
Ootko Nea kokeillut Bobbin creamy concealeria, lancomen effacernesiä tai diorin nude concealeria? Noi kaikki on tosi hyviä, mutta käytän alla vielä Ben nyen mellow orangea. Vaikee kuvitella, että nars olis noita paaaaljon paremoi, mutta ainahan mua uudet tuttavuudet kiinnostaa :P

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #602 : 08.05.11 - klo:10:19 »
^Nyen ja Blascon on hyviä, mutta itselläni korostaa juonteita, kuivuutta ja kasaantuu, ellen sitten laita niin vähän ettei niistä enää ole mitään hyötyä.  :-\

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #603 : 08.05.11 - klo:10:26 »
Ei kasaantunut minulla ilman primeriäkään mutta käytän varmaan aika vähän tuota. Mielummin hiukan peittävyyttä ja valoa, ettei näytä siltä että nyt on kyllä PEITELTY  ;D Primer auttaa siihen, kun minulla muutama rypynpoikanen tuossa silmien alla, niin saa paljon kivammat meikkikuvat, kun niitä vähän "photoshoppaa" primerillä  :3 Ei tämäkään takuulla kaikille sovi mutta minulta loppui täydellisen peitevärin etsintä tähän  <3

Custardia en ole katsellut ollenkaan mutta vanilla on tosiaan aika vaalea, ihan liian vaalea minulle mutta sopii ehkä kuitenkin monelle suomalaiselle. Honey on selvästi lightmedium luokkaa ja persikkainen pohjasävy luulisin.

SH: Lancomelle olen allerginen (en uskalla koko merkkiä enää testata, poikkeuksena ripsarit ja huulituotteet) ja tuosta Diorista en ole varma... Aiemmin käytin noin suunnillen vain Dioria :D Täytyy varmistaa ja pyyttää tuosta vaikka pikku näyte! Bobbia en ole testannut, miten aina unohdankaan reisusssa... Tuossa olisi vain niin hyvä, jos saisi värin testattua ennen ostoa. Olen tuosta kuullut paljon hyvää mutta NARSIN pakkaus on kivampi mielestäni. Blascoa käytin joskus mutta se oli liian kuivaa tavaraa minulle, ei näyttänyt hyvältä, vaikka kyllä peitti vähintäänkin tarpeeksi!

Eli ehkä en sen suuremmin jaksa katsella muita, kun tämä toimii hyvin ja pakkaus on suosikkini. En taida jaksaa tuubeilla, napeilla tai purkeilla leikkiä, tosiaan vetäisen väriä suoraan puikosta silmien alle ja taputtelen sormilla sen jälkeen   :D
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Supermess

• HAIRahtanut
  • 1b Fi
« Vastaus #604 : 08.05.11 - klo:15:39 »
Oletteko löytäneet tätä meikkivoidepulloon tarkoitettua pumppua myynnissä muualla kuin Narsin omilla sivuilla ja Kissandmakeupny:ssä? Tuntuu että voidetta tulee aina liikaa pullonsuusta kaataessa, ja muutenkin pullonsuu sotkeutuu ikävän näköiseksi...

Onko tuo HQhairin postikuluttomuus jokin lyhytaikainen tarjous, vai ihan jatkuva systeemi?
"Kaiken vielä kylpiessä valossa olin unohtanut yrittää ottaa selville, mikä maailmassa on pysyvää, siis mihin voi todella luottaa, kun alkaa tulla pimeä."

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #605 : 09.05.11 - klo:12:45 »
Kiinnostaisi kuulla kokemuksia multipleista. Wendyllä niitä ainakin on. Kuivuvatko ne helposti vai säilyvätkö vuosia? Onnistuuko puuteroida päälle ja laittaa puuterimaista poskipunaa?

Joo mulla on copacabana, luxor, maldives, mustique, orgasm, palm beach, portofino, riviera ja south beach. Rivierassa on tosiaan ihan erilainen koostumus, kuin muissa kokeilemissani. Riviera on kovempi, kun muut ovat selkeästi rasvaisempia. Mielestäni palm beach on kaikista rasvaisin ja pehmein koostumukseltaan.

Mulla multiplet eivät ole kuivuneet ja ovat tosi riittoisia.! Itse en ole kokeillut puuteroida päälle, koska rakastan multiplejen antamaa freshiä hehkua. Uskon kuitenkin puuteroinnin onnistuvan. Muistelisin jollain foorumeilla joidenkin käyttävän noin, koska osalla on pysyvyys ongelmia multiplejen kanssa.  Osa multipleista on varmasti joidenkin makuun liian hileisiä. Mun mielestä kaikki multipleni ovat aika ihania.

Oma suosikki multipleni on maldives. (pink shampagne with shimmer) Musta tuntuu, että tämä on monille ihosävyille sopiva. On aika neutraali sävy. Itse käytän highlighterina, mutta vaaleimmat voivat ehkä käyttää poskipunan asemasta. Korostaa ihanasti poskipäitä! Saan usein kehuja ihostani ja kyselyjä mitä meikkituotetta käytän poskipäillä, kun käytän tätä. Mutta tosiaan ei missään nimessä kaikkein luonnollisin highlighteri. Jos inhoaa shimmeriä kannattaa pysyä erossa. Mielestäni luxorissa ja rivierassa on vähiten hileitä.

Mua kiinnostaisi kokemukset multiple bronzereista, erityisesti cap vert sävy kiinnostaa.:)

« Viimeksi muokattu: 09.05.11 - klo:21:27 kirjoittanut wendy »
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #606 : 09.05.11 - klo:15:22 »
Onko tuo HQhairin postikuluttomuus jokin lyhytaikainen tarjous, vai ihan jatkuva systeemi?

Free Worldwide Delivery on All Orders luki sivuilla jo silloin pari kuukautta sitten kun HQhair mainosti Urban Decayn Naked-palettia, jota ei sitten ilmeisesti edes ollut heillä varastossa. Tilasin maaliskuussa HQhairilta ja ainakaan silloin  postikuluttomuus ei tuosta sivun ylälaidan tekstistä huolimatta pitänyt paikkaansa, vaan tilaukseen tuli postikuluja 0,99 puntaa per tuote. ::)
1c F ii

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #607 : 09.05.11 - klo:18:51 »
Tilasin 7.5. postikuluttomasti Hqhairista. Laguna ja Douceur on lähetetty. Luster´ia odottavat varastoon, toivottavasti tulee. Tarjous osta kaksi Narsin tuotetta, saat illuminatorin ilmaiseksi, oli ilmeisesti ihan höpöä. Minulle on merkitty ilmaislahjan toimitusajaksi syksy 2012. En saanut poistettua ilmaistuotetta ostoskorista tilausvaiheessa, mutta tuskin sitä koskaan saapukaan. Jätin huulikiillot ja peitepuikon tilaamatta, toistaiseksi..

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #608 : 13.05.11 - klo:21:10 »
^Mulle tuli toi illuminator, mutta poskipuia ei näy missään  ::) Shipping-meilit tulivat kyllä erikseen, mutta poskipunat lähetettiin aiemmin. Vaikuttaa aika tummalta tuo orgasm illuminator, mutta näyte on yllättävän iso.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #609 : 13.05.11 - klo:21:40 »
Eilen 17.5. tuli Hq hairista ilmaisnäyte, mutta Douceur ja Laguna vaeltavat vielä jossain. Tänään sain myös viestin että eivät saa Lusteria varastoon ja tilaus on peruutettu.   :-\ Höh.
« Viimeksi muokattu: 18.05.11 - klo:14:05 kirjoittanut Kukka »

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #610 : 16.05.11 - klo:15:17 »
Mä olisin tosi kiitollinen Nars sheer glow meikkivoidekokemuksista!:) Jotain löysinkin. Osaako kukaan verrata esim. Guerlainin parure aquaan, diorin nudeen, mufen hd:hen tai johonkin muuhun? Vähän kiinnostais kokeilla, Kaipaisin edelleen myös kokemuksia Narsin multiple bronzereista. Tekis kovasti mieli laittaa tilaukseen:)

Mulle on tulossa st. barts multiple, odotan innolla. Vaikka olen lämminsävyinen, ovat south beach ja palm beach joskus liiankin lämpimiä ja south beach hiukan oranssihtava  ja palm beach liian tumma makuuni, vaikka saakin hyvin häivytettyä.

Ainiin mua kiinnostaa myös laguna multiple kokemukset! On saanut vähän ristiriitaista palautetta foorumeilla. Tekisi mieli kokeilla.

SH oliks pakko :D Mä oon katsastanu ton kokoelman netissä, mut jotenkin kummallisesti multa oli noi bronzer stickit mennyt vähän ohi! Kiinnostais tuo tan-tint ;D
« Viimeksi muokattu: 16.05.11 - klo:16:01 kirjoittanut wendy »
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #611 : 16.05.11 - klo:15:48 »
^Ootko kokeillut Macin uusia stickejä? Kiinnostais kuulla niistä jos oot. Jos et ole, niin googleta ihmeessä Surf baby kokoelma.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #612 : 16.05.11 - klo:16:09 »
Nyt muuten Turusta löytyi kaikki Surf Baby stickien väritkin :)
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #613 : 16.05.11 - klo:17:55 »
^Testasitko? Miltä vaikuttivat?

Poissa kerttuli

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #614 : 18.05.11 - klo:11:31 »
Osaisko joku vinkata sopivaa poskipunasävyä Narsilta tosi vaaleaihoiselle blondille?  :) Mulla on ollut Deep Throat käytössä mutta kaipailisin rinnalle jotain neutraalimpaa, ehkä vähän himmeämmin/neutraalimmin roosaan/pinkkiin menevää. Toi DT on nätti sävy, mutta ehkä mulle hieman liian lämmin, kirkas ja persikkainen. Mun iho on oikeastaan vaaleanpunainen sävyltään, joten mielestäni ruskehtavat punat ei oikein sovi. Avassa pieni pala nassua.  ;) Osaisiko joku auttaa?
"Elo on tanssia ruusuilla ja amarylliksillä."