Olen nyt käyttänyt Kelo-Cotea pari viikkoa ja musta tuntuu, että nuo arvet ovat vaalenneet hitusen

Varsinaiselle arpikudokselle ei ole tapahtunut mitään, mutta ehkei sitä voi odottaakaan näin pian. Käyttäminen on vähän epämukavaa. Geeli muodostaa suojakalvon arven päälle ja ellei geelin anna kuivua kunnolla ennen pukeutumista/meikkaamista, se tarttuu vaatteisiin ja hinkkautuu kokonaan pois. Ja tuo geeli kuivuu uskomattoman hitaasti. Itseasiassa en ole saanut sitä vielä kuivumaan kokonaan, vaan jää sellaiseksi hitusen tahmeaksi kerrokseksi arven päälle. Ohjeen mukaan sen pitäisi kuivua 4-5 minuutissa, mutta todellisuudessa menee huomattavasti kauemmin.
Riittoisuudesta on vaikea sanoa mitään. Mulla on oikeastaan neljä arpea, joihin tuota laitan ja nekin ovat sellaisia normaalin finniarven kokoisia. Vielä ainetta tuntuu olevan jäljellä suht runsaasti, mutta en usko tuon ihan kahta kuukautta riittävän. Ohjeessa sanotaan, että geeliä saa levittää max. kaksi kertaa päivässä ja itse laitan yleensä vain kerran päivässä. Mutta riippuu ihan siitä kuinka monelle arvelle, kuinka monta kertaa päivässä ja kuinka paljon laittaa.
Huomasin, että netistä tilaamalla saa jonkin verran halvemmalla (kiitos dollarin alhaisen kurssin!) ja ajattelin ostaa itselleni vielä toisen putelin. Apteekeissahan tätä on myynnissä myös 6g pakkauksissa, maksaa muistaakseni n. 20 euroa.