Kirjoittaja Aihe: Arpivoide  (Luettu 25154 kertaa)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Vs: Arpivoide
« Vastaus #15 : 07.06.07 - klo:18:05 »
Louis Widmerin silmänympärysvoidetta suositellaan myös arpien vaalennukseen, kannattaa katsoa sivuiltaan tarkemmin.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Luonnonystävä

• Vieras
« Vastaus #16 : 25.07.07 - klo:15:29 »
Mikäli kasvojen aknearpiin haluaa himmennystä, kannattaa ottaa selvää ihotautilääkäreiltä hedelmähappohoidoista. Itse kävin niissä aikoinaan lähemmäs kymmenen kertaa. Iho olikin sitä ennen melkoisessa kunnossa. Hoito tehosi kyllä, mutta pirun kallista se tuolloin ainakin oli (about 60 e/kerta). Tosin, arpien vahvuudesta ja näkyvyydestä tietysti riippuu myös tuo hoitokertojen määrä...

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 10.08.07 - klo:19:59 »
Widmerin silmänympärysvoidetta on suositeltu, mutta en ole jaksanut kokeilla sitä arpiin.

Ehdottomasti paras hoito on ihon mikrohionta sarjana. Olen käynyt paikallisen kosmetologikoulun harjoitteluhoidoissa, niin ei ole käynyt pahasti kukkarolle. Käytävä talvi-aikaan, koska ei saa olla auringossa, niin voimakas käsittely. Mutta jo 3-4 käyntikertaa on selvästi heikentänyt arpia, tuonut ihoon kirkkautta ja paremman ulkonäon. Todella hyvä hoito. Ei niille, joilla on allergiataipumusta tai yliherkkyyttä iholle.
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #18 : 16.08.07 - klo:22:47 »
Olisiko kellään saatavilla tuota Louis Widmerin silmänympärysvoiteen INCIä, jos voisi kirjoittaa sen tänne?  :) Tai antaa vähän osviittaa sisältääkö paljon silikoneja yms.

edit. Kiitos vinkeistä! Oikea puunsilmä, en tajunnut katsoa onko täällä silmänympärysvoiteille omaa INCI-ketjua.
« Viimeksi muokattu: 17.08.07 - klo:17:46 kirjoittanut sairaskissa »
Only a vampire can love you forever

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #19 : 16.08.07 - klo:23:05 »
^Yliopiston apteekin sivuilta.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #20 : 16.08.07 - klo:23:06 »
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Silver

• HAIRahtanut
« Vastaus #21 : 06.02.08 - klo:21:34 »
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat

Cristy

• Vieras
« Vastaus #22 : 05.04.08 - klo:17:04 »
Markkinoilla on jonkin aikaa ollut melko uusi arpia vaalentava voide Kelo-cote. Toimii kuulemma kaikenlaisiin arpiin, paitsi ei kuoppa-arpiin. Itse en ole kuitenkaan kokeillut. Saa apteekeista ja nettikaupoista.

http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.gpl/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/2011187/SubProducts/2011187

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 07.04.08 - klo:16:03 »
Itse ostin viikko sitten tuota Kelo-Cotea. 15g maksoi muistaakseni 38€, eli hintaa geelillä ainakin on. Pitäisi toimia sekä uusille, että vanhemmille arville ja vähentää punoitusta. Apteekissa sanottiin, että 2-3 kuukauden käytön jälkeen voi odottaa tuloksia. Itse olen nyt käyttänyt vanhoille finniarville, mutta toistaiseksi en osaa sanoa geelistä juuri mitään. Paitsi, että kuivuu todella hitaasti.
1b M ii

Poissa plaza

• Hiushörhö
« Vastaus #24 : 07.04.08 - klo:22:35 »
Kuulisin mielelläni tuon Kelo-cote käyttökokemuksista sitten kun niitä saatte. On nimittäin aika tyyris, ettei ihan turhan takia viitsi ostaa..! Mitenkäs tuota sitten kuluu? että riittääkö tuo 15g 2kuukaudeksi?

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 15.04.08 - klo:13:35 »
Olen nyt käyttänyt Kelo-Cotea pari viikkoa ja musta tuntuu, että nuo arvet ovat vaalenneet hitusen :D Varsinaiselle arpikudokselle ei ole tapahtunut mitään, mutta ehkei sitä voi odottaakaan näin pian. Käyttäminen on vähän epämukavaa. Geeli muodostaa suojakalvon arven päälle ja ellei geelin anna kuivua kunnolla ennen pukeutumista/meikkaamista, se tarttuu vaatteisiin ja hinkkautuu kokonaan pois. Ja tuo geeli kuivuu uskomattoman hitaasti. Itseasiassa en ole saanut sitä vielä kuivumaan kokonaan, vaan jää sellaiseksi hitusen tahmeaksi kerrokseksi arven päälle. Ohjeen mukaan sen pitäisi kuivua 4-5 minuutissa, mutta todellisuudessa menee huomattavasti kauemmin.

Riittoisuudesta on vaikea sanoa mitään. Mulla on oikeastaan neljä arpea, joihin tuota laitan ja nekin ovat sellaisia normaalin finniarven kokoisia. Vielä ainetta tuntuu olevan jäljellä suht runsaasti, mutta en usko tuon ihan kahta kuukautta riittävän. Ohjeessa sanotaan, että geeliä saa levittää max. kaksi kertaa päivässä ja itse laitan yleensä vain kerran päivässä. Mutta riippuu ihan siitä kuinka monelle arvelle, kuinka monta kertaa päivässä ja kuinka paljon laittaa.

Huomasin, että netistä tilaamalla saa jonkin verran halvemmalla (kiitos dollarin alhaisen kurssin!) ja ajattelin ostaa itselleni vielä toisen putelin. Apteekeissahan tätä on myynnissä myös 6g pakkauksissa, maksaa muistaakseni n. 20 euroa.
1b M ii

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 22.04.08 - klo:06:39 »
En nyt tiedä tuliko tämä oikeaan ketjuun mutta voinko käyttää sinkkipastaa kulmalävistyksestä jääneisiin punaisiin arpiin? Lävistys on nyt täysin parantunut (otin pois yli viikko sitten) ja jäljelle jäi kaksi punaista pistettä. Näyttää kun oisi nitojalla lyöty.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #27 : 22.04.08 - klo:12:57 »
Voit käyttää, välillä sitten vaan tavallista rasvaa jos tuntuu että kuivattaa turhan paljon :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Lucine

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 22.04.08 - klo:13:44 »
Mä olin myös tota Kelo-Cotea harkinnut mutta jäi, suurimmaksi osaksi korkean hinnan takia, vielä apteekin hyllyyn. Mulla on ranteessa n. 8cm pitkä ja paikoitellen jopa sentin levyinen arpi jota olis mukava saada vähän huomaamattommammaksi. Arpi on melko punainen, ja enemmän tuo leveys haittaa kuin se väri, ja en kuitenkaan oikein usko että mikään voide vois tota muuttaa. Pitäis varmaan mennä jonkunlaiseen korjausleikkaukseen, jos entisen työnantajan vakuutus sen korvaa.

Kiitos kokemuksista Dinky-di, oli kiva kuulla millaista se voide on käytännössä. :)

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 24.04.08 - klo:10:20 »
Minulla on kulmakarvan yläpuolella koholleen jäänyt finniarpi, jonka soisin kernaasti tasoittuvan muun pinnan tasolle. Arpi on ihonvärinen, mutta näkyy kuitenkin tosi ikävästi. Kokeilen tähän nyt tuota Kelo-cotea, saa nähdä onko mitään vaikutusta, arvella on kuitenkin ikää.

Jos tuo Kelo Cote ei meinaa kuivua, niin ainetta on arven päällä todennköisesti liikaa - näin valistetaan aineen gotskasivuilla. Oikein yllätyin, kuinka niukasti ainetta pitää laittaa kunnolla kuivuvaan kerrokseen. Etenkin kun tämä arpi on niin pieni... ...tuo pienempi pakkaus (about 20 eskoo) kestää varmaan ikuisuuden.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.