Kirjoittaja Aihe: Arpivoide  (Luettu 24126 kertaa)

Poissa Anita

• Tukkaguru
Vs: Arpivoide
« Vastaus #45 : 20.08.09 - klo:17:49 »
^Saa. En muistanut itse lainkaan nimeä, mietin siinä ääneen, että teillähän on joku omatekemä voide olemassa arpiin. Se riitti  :D.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #46 : 12.09.09 - klo:20:36 »
Kävin ihotautilääkärillä ihan muissa asioissa, ja kysyin häneltä tuosta sukralfaattivoiteesta. Hän sanoi, että sitä on ihan turha käyttää raskausarpiin, ei kuulemma hyödytä mitään.
Hän suositteli Bellavitaa, tai mieluiten Avitcidia, sitä saa tosin vain reseptillä.

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #47 : 10.10.09 - klo:21:56 »
Etsi sellanen googella kun kelo-cote voide se on erityisesti arpiin tarkoitettu voide.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #48 : 11.10.09 - klo:13:02 »
Etsi sellanen googella kun kelo-cote voide se on erityisesti arpiin tarkoitettu voide.

Nyt kun oon pidempään käyttänyt tuota Kelo-Cotea niin laitan vähän lisää kokemuksia. Alkuun tuntui ettei se tee mitään mutta sitten kun oli aikansa käyttänyt niin arvet vaalenivat kyllä selvästi. Nyt oon vaan ikäväkseni huomannut että arvet tummuivat taas takaisin alkuperäiseen tummuuteensa kun jätin sen käytön pois. Tai sitten se johtuu jostain muusta mutta omituiselta tuntuu jos se pitää arvet vaaleina vain käytön ajan mutta palautuu sitten ennalleen. Vai olisiko mun oma pohjaväri ihosta jotenkin vaaleutunut että ne näkyy taas selvemmin... en oikein ymmärrä. Mutta en oo täysin vakuuttunut tuosta tuotteesta, sen käyttökin on ollut vähän hankalaa kun tuntuu ettei se imeydy ihoon ollenkaan.

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #49 : 11.10.09 - klo:13:11 »
Eihän sen kuulukkaan imeytyä se on silikoni geeli joka tekee silikoni kerroksen arven pintaan,se ei vaikuttaisi ellei tekisi tuota kerrosta.
Kannattaa vaikka hakeutua ihotautilääkärille ja pyytä reseptillä saatavaa oikein tujua vaalennus voidetta tai vaihtoetoisesti myös plastiikkakirurgi voi tuollaisen reseptin antaa,kumpi vaan.
Silikoni pohjaiset voiteet yleensä toimii parhaiten tuoreisiin arpiin,esim tuota käytettään juuri kauneusleikkausten jälkeen jotta arvet haihtuvat pois.

mattimeikäläinen

• Vieras
« Vastaus #50 : 12.10.09 - klo:01:31 »
Baby Organic for Stretch Mark Cream is non-greasy formula that relieves the dryness associated with stetched skin due to pregnancy. Specially formulated to lubricated the skin whilst help retain its natural elasticity and moisture.
Directions
Apply on clean, dry skin. Use twice daily, morning and evening. Vigorously  rub into the target area for approximately for 30 seconds.

Ingredient

Purified Water, Organic Herbal Blend of Organic Aloe Vera, Lavender, Calendula, Chamomile & Rosehip Extracts; Biodynamic Safflower Oil, Glyceryl Monosterate, Cocoa Butter, Ceterayl Alcohol, Shea Butter, Organic Rosehip Oil, Organic Coconut Oil, Sesame oil, Palmarosa Essential Oil, chorella Extract, Licorice root extract, Stearic Acid, Wheatgerm il, Evening  Primrose Oil, Guar Gum, Rosemary Leaf Extract, Lecithin, Natural Vitamin E, Hydroxymethglycinate, Lactic Acid & Chlorella Extract.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #51 : 12.10.09 - klo:10:28 »
No tuossa voiteessa ei ainakaan ole mitään oikeasti vaikuttavia aineita, paitsi ehkä tuo lopussa mainittu maitohappo joka voi pikkuisen ihoa kuoria.

Ihotautilääkärini mukaan kannattaa käyttää Avitcidia, joka kuorii ihoa aika tehokkaasti. Ja sitten Kelo-cotea päälle, kun Avitcid on imeytynyt.

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #52 : 12.10.09 - klo:10:51 »
Nimensä mukaan tuo voide on tarkoitettu estämään keloidi arven syntymistä tai arven liikakasvua estävä,siksi vaikuttava aine on silikoni.
Keloidi arpi on erittäin kiusallinen vaiva,se kasvaa alkuperäisen arven reunojen yli,paksunee,tummenee,kutisee,hileseilee,kiristää ihoa ja ennen kaikkea näyttää epänormaalilta eikä se koskaan vaalena niin kuin normaali arpi.
Arpea kannattaa aina ensin näyttää lääkärille ennen kun rupeaa sitä kuorimaan millään aineella koska jos se on epänormaali/keloidi arpi kuoriminen millään aineella voi pahentaa vaivaa.
Lääkäri kyllä osaa auttaa paremmin kuin kukaan muu tässä asiassa,saat oikeat aineet ja tiedot siihen.

Poissa Kronia

• Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
« Vastaus #53 : 13.10.09 - klo:20:31 »
^Mä en oikeen ymmärrä, mihin tämä viesti nyt viittaa?
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #54 : 14.10.09 - klo:11:29 »
Minun vastaukseni viittasi tuohon mattimeikäläisen viestissä mainitsemaan voiteeseen, jonka tuotenimi ja valmistaja jäivät tosin mysteeriksi...

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #55 : 28.08.10 - klo:12:50 »
Mä olen nyt reilun kuukauden ajan käyttänyt Bio-Oilia http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php?id=27453 arpiini säännöllisen epäsäännöllisesti, ja tykkään kovasti! :-* Kädessäni on läjä arpia, jotka ovat 2-3 vuotta vanhoja. En ole juurikaan tajunnut hoitaa niitä ennenkuin nyt kesällä - ja huimaa edistystä on tullut! Ihan ihmetyttääkin. Olen kuorinut arpien ihoa n. 2-4 kertaa kuukaudessa, altistanut niitä auringonvalolle jotta saisivat vähän rusketusta kun olivat ihan vitivalkoisia, ja käyttänyt tuota aikaisemmin mainitsemaani Bio-Oil öljyä. Aluksi levitin sitä kaksi kertaa päivässä, aamuin illoin, mutta nykyään rasvaan enää noin 2-7 kertaa viikossa.

Nykyään osaa arvista ei edes enää erota terveestä ihosta! Nyt todellakin on herännyt toivo että kyllä minä näistä vielä joskus pääsen eroon! :D Tuo Bio-Oil sisältää kylläkin paraffinum liquidumia, joten sitä säikkyvillehän tuo ei ehkä olekaan vaihtoehto. Itse olen käyttänyt sitä myös kasvojen aknearpiin satunnaisesti ja ne ovat vaalentuneet reippaasti, ja kuivaan ihoonkin Bio-Oil sopii mainiosti. Olen tosi onnellinen että satuin tilaamaan tätä, kun ei edes mitään superkallista ollut!

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #56 : 28.08.10 - klo:13:15 »
Mä olen saanut hyviä tuloksia Avitcidin ja Kelo-coten yhteiskäytöllä, mutta nyt kun kesän aikana laiskotti ja pidin taukoa, huomasin, että raskausarvet olivat ihan ennallaan. Eli käyttöä on jatkettava koko ajan, jotta iho pysyisi sileänä.
Luulen, että Avitcid ei oikeasti vaikuta arpiin, mutta koska se kuorii ihoa, tulos näyttää kosmeettisesti paremmalta verrattuna hoitamattomaa ihoon. Todellista apua ongelmaan näistä voiteista ei näytä olevan.
Jatkan laserkäsittelyjä ihotautilääkärillä ja toivon parasta.  :P

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #57 : 28.08.10 - klo:19:50 »
Ihana kuulla, että tuo Bio-Oil oikeasti toimii. Mietin sen ostamista pari vuotta sitten, kun oltiin reissussa ja sieltä sitä olisi saanut ostettua edullisesti. Matkalaukkuun eksyi kuitenkin kaikkea muuta kivaa ja Bio-Oil unohtui lähes kokonaan. Mutta Alicen kokemukset vakuuttivat, joten täytyy nyt tilata itsellekin.

Kelo-Coteen olen aivan totaalisen kyllästynyt. Kyllähän se toimii, mutta tahmeus ärsyttää. Apteekissa mainostettiin uutta Scagel arpigeeliä, joka estää uusien arpien muodostumista ja tasoittaa vanhoja. Ilmeisesti aika samanlaista kuin Kelo-Cote, mutta huomattavasti halvempaa.
1b M ii

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #58 : 31.08.10 - klo:14:05 »
^Kannattaa kyllä ehdottomasti kokeilla! :) Mulla näkyi tulokset joskus 2-3 viikon jälkeen, parhaiten muutoksen huomaa silloin kun on ollut pari päivää käyttämättä tuota öljyä, ainakin niin kävi itselläni. Oli muutenkin kiva huomata että tulokset ovat pysyviä, eikä arvet lähteneet huonompaan suuntaan vaikka tuli hieman laiminlyötyä rasvausta.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 09.09.10 - klo:08:54 »
Testaanpa minäkin Bio oilin vaikutuksen (raskausarpiin). Viikko tässä nyt öljyä reisiin lätkitty. Raskausarvet ovat tosin aika vaaleat onneksi jo alun perinkin, mutta eipä yhtään haittaa jos saisin niistä vielä huomaamattomammat.
« Viimeksi muokattu: 10.09.10 - klo:19:58 kirjoittanut Hilippa »