Kirjoittaja Aihe: Arpivoide  (Luettu 23572 kertaa)

LP_Alice

• Vieras
Vs: Arpivoide
« Vastaus #60 : 10.09.10 - klo:21:41 »
Mun on vaan pakko tulla tänne taas ylistämään tuota Bio-Oilia kun on ollut niin moneen pelastukseen mulle! <3 Aivan uskomattoman monikäyttöinen ja lyö kaikki muut rasvat tms. ihan mennen tullen. Pintakuivaan, lievästi finneillevään nassuuni tuo on ihan uskomaton - kosteuttaa mutta ei tuki ihohuokosia (mitään vastaavaa voidetta en ole löytänyt, toki en myöskään ihan hulluna etsinyt) ja lisäksi vaalentaa aknearpia, kuiviin käsiin tepsii yön yli mainiosti, arpia vaalentaa ja tasoittaa, hiustenhoitoonkin olen käyttänyt lähinnä muhitteluissa ja latvoissa. Menee varmaan sanomattakin että olen aivan hukassa jos tämä tuote joskus lopetetaan. :D

Lisäksi tuo on todella riittoisaa, 1/3 on mennyt kolmessa kuukaudessa (kaikkiin yllämainittuihin puuhasteluihin) 50ml putelista joka maksoi kuutisen euroa.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #61 : 11.09.10 - klo:10:27 »
Sait ylipuhuttua, pistän tilaukseen!  ;D

Yritin kysellä tuota Sca-Geliä Yliopiston apteekista, mutta niillä ei ollut. Mistähän tuota voisi ostaa? Tietääkö kukaan?

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #62 : 28.09.10 - klo:13:54 »
Musta tuntuu, että tuo Bio-Oil pystyy vaalentamaan arpia tietyn verran, kunnes vaalentuminen ja "parantuminen" lakkaa (tai ainakin hidastuu huomattavasti). Taidan nyt pitää pienen tauon tuon käytössä ja katsoa vaikka kuukauden päästä rupeeko tepsimään sitten taas paremmin. :)

Ainiin, täytyy vielä mainita kuinka hyvä tää on flunssanenän hoidossa! ;D Jatkuvan niistelyn seurauksena nenän iho alkaa repeilemään, nenä punottaa ja tuntuu kuivalta ja kireältä. Kun siihen sipaisee parin tunnin välein Bio-Oilia niin johan loppuu kirvely ja kiristely ja punoitus. Eikä edes kirvele nenän rikkoontuneella iholla niin kuin esimerkiksi vitalis tuppaa itsellä tekemään. Flunssapäivien pelastus! :)

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #63 : 29.09.10 - klo:07:59 »
Olen nyt käyttänyt noin viikon Bio-Oilia rintojen raskausarpiin, joten en osaa vielä sanoa mitään sen toimivuudesta. Raportoin myöhemmin lisää. Cheap Smellsin tilaus oli edullinen ja toimitus tuli nopeasti perille.

Tässä öljyssä tökkii vähän voimakas hajuste, sellainen kukkaistuoksu joka ei sinänsä ole epämiellyttävä, mutta vähän turhan voimakas mun makuun. En odota suuria tältä tuotteelta, koska ei tässä ole oikeasti mitään aineita, mitkä voisivat teoriassakaan arpia vaalentaa. Mutta mikäänhän ei estä kokeilemasta. Ja ainahan hoidettu ja kosteutettu iho näyttää paremmalta kuin kuiva ja karhea. Hoidetussa ihossa ne arvetkin näkyvät vähemmän. Vaikutus on siis uskoakseni lähinnä kosmeettinen.

Sca-Geliä edelleen haeskelen, sitäkin olisi tarkoitus kokeilla.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #64 : 30.09.10 - klo:02:28 »
Mulla oli tota bio oilia, mutta mulle tuli siitä vaan lisää finnejä  ;D eli ei siis toiminut ollenkaan.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 19.04.11 - klo:09:44 »
Testaanpa minäkin Bio oilin vaikutuksen (raskausarpiin). Viikko tässä nyt öljyä reisiin lätkitty. Raskausarvet ovat tosin aika vaaleat onneksi jo alun perinkin, mutta eipä yhtään haittaa jos saisin niistä vielä huomaamattomammat.

Palaanpas tähän nyt kun pullo on loppuun käytetty. Ei tämä öljy autuaaksi tehnyt: arvet näyttävät samanlaisilta kuin ennenkin.

Trillian

• Vieras
« Vastaus #66 : 11.08.11 - klo:12:02 »
Mullakaan Bio oil ei auttanut arpiin. Ihan kivan oloinen tuote muuten, tykkäsin tuoksusta, mutta en varmaan tilaa toiste.

Onko kukaan kokeillut arpiin etanavoidetta/seerumia?

http://www.naturamedia.fi/baba-de-caracol-etanaseerumi-ihoa-nuorentava-ihmeaine

http://www.oliveleaf.fi/etanageeli-tasmavoide-etanaseerumia-p-780.html <- tuo on halvinta ja pitoisuudeltaan voimakkainta, mitä olen toistaiseksi löytänyt. Ajattelin laittaa tilaukseen... Sitä Natura median perus-kasvovoidetta mulla onkin jo, mutta en ole vartalon iholle kokeillut.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #67 : 11.08.11 - klo:20:00 »
Heh, olin jo unohtanut tämän ketjun tykkänään! Ei auttanut Bio-Oil minunkaan raskausarpiin puolen palaneen puupennin vertaa. Lisäksi se aiheutti finnejä rintakehään. Muistaakseni käytin pullon loppuun kynsinauhaöljynä.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #68 : 02.10.11 - klo:16:22 »
Toimisiko kosteusvoiteeseen sekoitettu jauhettu sinkkitabletti suunnilleen samalla tavalla kuin sinkkivoide/pasta? Onko edes lisäravinnesinkki oikeassa muodossa tähän tarkoitukseen? Nassun aknearpiin olisi kiva saada jotain vaalennusta, mutta mineraliöljyttömänä ja silikonittomana.

Poissa centifolia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #69 : 02.10.11 - klo:18:30 »
^ En osaa sanoa sinkkitableteista, mutta tuli vain mieleen, kun juuri sen ainesosia lueskelin, että ACOn Spotless Overnight Spot Treatment on voide jossa heti veden jälkeen on incissä sinkkioksidi. Muut aineet näyttäis olevan ihon uudistumista edistäviä ja kosteuttavia, mineraaliöljyä tai silikonia ei ole. Oon käyttänyt tätä parina yönä näppylöille ja ajattelin käyttää myös arpiin.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #70 : 02.10.11 - klo:23:18 »
^Mahtavaa, kiitos vinkistä! Pitää käydä etsimässä käsiin tuo tuote, vaikuttaa kokeilemisen arvoiselta. :)

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #71 : 30.10.11 - klo:12:24 »
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #72 : 16.12.11 - klo:00:05 »
Olin ehtinyt jo unohtaa tämän sinkkivoide jutun, kun satuin kävelemään Natusanin sinkkivoiteen ohitse kaupassa, ja se tarttuikin mukaan. Saa nyt nähdä, miten iho reagoi tuohon mineraaliöljyyn, mutta tätä käyttelen vain joka kolmas päivä, välissä sitten kosteutus ja Epiduo. En muutenkaan oikein osaa ennakoida ihoani e-pillerit lopetettuani, vaikuttaisi ainakin siltä, ettei silikonit ole yhtä iso paha enää nykyään.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #73 : 05.01.12 - klo:18:10 »
Onko kellään tästä kokemusta: http://www.iherb.com/Derma-E-Scar-Gel-2-oz-56-g/6375?at=0

Jos kukaan ei ole kokeillut, niin osaisiko joku inci-tietäjä kertoa onko tuossa mitään mistä voisi olla hyötyä?

Water (Aqua), Allium Cepa (Onion) Bulb Extract, Glycerin, Allantoin, Panthenol, Carbomer, Beta-Alanine, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Natural and Fragrant Oils.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 05.01.12 - klo:18:43 »
^Mulla on kokemusta, ei juuri mitään tehnyt raskausarville mahassa, ehkä aavistuksen vaalensi. En tosin ihan ahkerin käyttäjä ollut, ehkä tunnollisemmalla käytöllä olisi ollut jotain näkyvämpää vaikutusta. Käyttö oli ihan miellyttävää, jokseenkin tuoksuton ja rasvaton geeli. Incin perusteella tuo on hyvä herkälle/ärtyneelle iholle, tiedä sitten tehoista.