Kirjoittaja Aihe: Arpivoide  (Luettu 24904 kertaa)

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
Vs: Arpivoide
« Vastaus #75 : 25.03.12 - klo:00:12 »
Useamman vuoden jahkailun jälkeen ostin pienen putelin Bio-Oilia. Ja oho, ihon sävy on ihan oikeasti tasoittunut. Käytän öljyä sekä finneistä jääneisiin tummentumiin, että ihan oikeisiin arpiin ja nimenomaan noihin tuoreisiin finnien jättämiin jälkiin on tehonnut todella hyvin. Vanhemmat arvet eivät ole muuttuneet miksikään, mutta toiveikkaana jatkan testailua. Tykkään tuotteesta todella paljon. Ihana tuoksu, imeytyy nopeasti, ei jätä ihoa rasvaisen tuntuiseksi, eikä ole aiheuttanut epäpuhtauksia. Lisäksi sopii satunnaiseksi tehohoidoksi pintakuivalle iholleni.
1b M ii

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 25.03.12 - klo:14:37 »
^Oho, onpa houkuttelevan kuuloista! Ainoat öljyt jotka ovat menneet öljyiselle iholleni ovat olleet Clarinsin legendaariset öljyt (todella tehokkaita...)
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #77 : 11.05.12 - klo:22:36 »
Tuosta Bio Oilista on muuten saatavilla huomattavasti halvempi versio / kopio nimeltä Rescue Oil

http://www.rescueoil.co.uk/

Luultavasti löytyy tilattavaksi ebaysta tai mahdollisesti kosmetiikkaa edullisesti myyvistä britti-nettikaupoista.

Eroa ainesosissa on kuitenkin:

Rescue Oil

Ingredients: Prunus Persica (Peach Kernel) Oil, Isopropyl Myristate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Oenothera Biennis (Evening Primrose) Oil, Tocopheryl Acetate, Parfum, CI 47000, CI 26100

Bio Oil

Botanicals

Calendula Officinalis Flower Extract (Calendula Oil)
Lavandula Angustifolia Oil (Lavender Oil)
Rosmarinus Officinalis Leaf Oil (Rosemary Oil)
Anthemis Nobilis Flower Oil (Chamomile Oil)
Vitamins

Retinyl Palmitate (Vitamin A)
Tocopheryl Acetate (Vitamin E)
Oil base

Paraffinum Liquidum
Triisononanoin
Cetearyl Ethylhexanoate
Isopropyl Myristate
Glycine Soja Oil
Helianthus Annuus Seed Oil
BHT
Bisabolol
Fragrance (Rose)

Alpha-Isomethyl Ionone
Amyl Cinnamal
Benzyl Salicylate
Citronellol
Coumarin
Eugenol
Farnesol
Geraniol
Hydroxycitronellal
Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde
Limonene
Linalool
Colour

Orange: CI 26100 (Red 17)
Pink: CI 26100 (Red 17) and CI 60725 (Violet 2)
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #78 : 11.05.12 - klo:22:49 »

???

Olisiko kellään antaa nimea YA:n itsetekemälle sukralfaatti-voiteelle, jotta osaan kysyä siitä oikealla nimellä (etten taas saa outoja katseita osakseni). 

???
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 12.05.12 - klo:11:30 »
^^ En tiedä minkä hintaista tuo Bio-Oil yleensä on, mutta Tarjoustalo(Tokmanni) mainosti 10,90 pullo. Eli ei ihan hirvittävän kallista. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 12.05.12 - klo:11:59 »

???

Olisiko kellään antaa nimea YA:n itsetekemälle sukralfaatti-voiteelle, jotta osaan kysyä siitä oikealla nimellä (etten taas saa outoja katseita osakseni). 

???

Onko sille muuta nimeä? Mä olen aina saanut oikeaa tavaraa pyytämällä sukralfaatti-voidetta. Ihan kaikki myyjät ei tiedä tuosta voiteesta, mutta selvittävät muilta sitten.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #81 : 12.05.12 - klo:17:13 »
Mä oon tota bio-oilia joskus kokeillut ja musta se ei tehnyt oikeastaan mitään. Finnejä ja epäpuhtauksia tuli kyllä senkin edestä. Samaa on sanottava Arbutinin seerumista jota ostin joku aika sitten ja jonka sain juuri käytettyä. Kasvoissa on siis aknearpia jonkun verran ja mitään tuloksia ei näkynyt. Ei myöskään ihosta tullut mitenkään kuulaampaa tms. Eli täysin turha tuote. En todellakaan aio kumpaakaan enää ostaa.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Pepper

• HAIRahtanut
« Vastaus #82 : 12.05.12 - klo:17:28 »
^^^Bio Oil ei todellakaan ole mitenkään kallista verrattuna moneen muuhun kosmetiikkaan, mutta silti hinnassa on paljon ilmaa ottaen huomioon mitä aine todellisuudessa on (tuota halvempaa "kopiota" myydään Briteissä punnalla). Bio Oil nyt vaan sattuu olemaan hyvin markkinoitu.

Jos oikein alkaa hifistelemään, pelkkiä öljyjä ilman mineraaliöljy-täytteitä löytyy niitäkin edullisesti (vaikka iherbistä esm. http://www.iherb.com/Erbaorganics-Baby-Body-Oil-4-fl-oz-120-ml/28350, http://www.iherb.com/Weleda-Baby-Calendula-Oil-6-5-fl-oz-200-ml/18779).

^^Satun yleensä apteekkiin kun siellä on täysi tohina päällä, joten jos nimi olisi jo valmiiksi tiedossa, asia hoituisi sukkelaan. Mutta täytyypi siis olla tomerampi  ;D ja odottaa palvelua.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #83 : 13.05.12 - klo:12:11 »
Mä oon miettinyt, että tekeeköhän kaikki parafiiniöljyä sisältävät tuotteen ton saman, että hämää ikään kuin iho olisi tasaisemman värinen ja arvet vaalenneet. Mulla kävi niin bio-oilin kanssa ja ainun sinkkivoiteen kanssa, molemmat siis täynnä parafiiniöljyä. Tosiaan ensireaktiot ovat ollet ihan Vau! -luokkaa, mutta kun tuotetta lakkaa käyttämästä, niin iho on ihan saman näköinen kuin ennen. Eli itselläkin jääneet käyttämättä nuo molemmat.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #84 : 23.05.12 - klo:13:05 »
Olen samaa mieltä. Mulla ihan samat kokemukset. Bio-Oil ei mulla kyllä edes tasoittanut ihoa edes väliaikaisesti, mutta finnejä ja tukkeumia puski senkin edestä. Ihan pommi tuote mielestäni. Kynsinauhaöljynä tosin ihan ok. Nykyäänhän tätä myydään Stokkaltakin, joten sieltä saa jos joku välttämättä haluaa tätä kokeilla.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 23.05.12 - klo:14:12 »
Minä ostin ihan kasvojen ihonhoitoon sellaisen tuotteen kuin Busby Liquid Gold, 100ml 14-16e apteekista, ja ainakin tuoksuu hyvälle ja tuntuu todella hyvältä iholla.. En kyllä tiedä vaikutuksesta arpiin kun olen vasta niin vähän aikaa käytellyt..

http://www.busby.fi/

Poissa hampputukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #86 : 23.05.12 - klo:21:25 »
^ Kuulostaa kiinnostavalta, tuukertomaan sitten lisää kun olet käytellyt  :)
Hiuslaatuni 1bMii. Kasvatan kohti vyötäröä, tällä hetkellä ollaan bsl:ssä!
http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=4.msg848478#msg848478 Kuvia hiuksistani sivulla 24.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 01.07.12 - klo:20:07 »
Viime vuoden keväällä ostin Kelo-cotea kasvoissa olevaan vuosia vanhaan arpeen. Välissä oli tosin useamman kuukauden tauko mutta nyt keväästä asti taas on tuote ollut päivittäisessä käytössä. Itselläni on se pienempi tuubi ja siis hyvin riittoisa on sekin ollut.
Arpi näyttää minusta nyt hieman vaaleammalta, joten geelistä tuntuisi olleen hyötyä. Onneksi arpi ei kuitenkaan hirveästi minua häiritse vaikka niin näkyvässä paikassa onkin, eli kun geeli loppuu niin en tule lisää ostamaan vaikka on hyvältä vaikuttanutkin.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 18.05.19 - klo:08:58 »
Mulla on kurkulla 2 kk vanha leikkausarpi ja se kiristelee välillä ikävästi päätä kääntäessä. Olen käyttänyt siihen bepanthenin arpigeeliä. Se auttoi kutinaan, mutta muuta en ole huomannut. Miten tuota kannattaisi hoitaa? Se oli aluksi ohut viiva, mutta kasvanut tässä leveämmäksi kokoajan. Toinen 3 kk vanha arpi ei sijaintinsa puolesta vaivaa niin, mutta siinäkin on tuo leventymisongelma. Hyvin punaisia on molemmat, mutta se kai on normaalia vielä tässä vaiheessa. Mulla on kai vähän keloiditaipumusta.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 18.05.19 - klo:21:38 »
Mulla on keloidi taipumusta ja käytin leikkausarpeen ScarAway-nimistä silikonilaastaria. Tilasin ebaysta kun Suomen apteekeissa vastaavat olivat hirmu kalliita. Käytin teippiä hirmu pitkään, varmaan vuoden. Se kuitenkin auttoi, arvesta tuli todella paljon siistimpi kuin mistään aiemmista arvistani.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.