Minulla on kokemuksia ainakin seuraavista hajusteettomista tuotteista:
Aqualan LIkuinen suosikkituotteeni, jota käytän kasvojen puhdistukseen sekä kasvo- ja vartalovoiteena. Mielestäni erityisen hyvä silmämeikin puhdistusaineena!
Avene Extremely Gentle CleanserErittäin hellävarainen putsari, jolla voi poistaa myös silmämeikin. Ei ärsytä tai kuivata ihoa tippaakaan. Miinusta tosi "lirusta" koostumuksesta.
Avene Skin Recovery CreamRauhoitti ihoa alkuun, mutta alkoi sitten tehdä pikkunäppyä - incissä mineraaliöljyä + silikonia. Jätti ikävän kalvon ihon pinnalle.
Lavera Neutral kasvovoide (Facial Cream)Todella rasvainen voide, jota en voi käyttää ainakaan näin lämpimään vuodenaikaan kasvoille. Sitä vastoin käytän kuiviin / ihottumaisiin kohtiin ympäri kroppaa ja käsivoiteena.
Lavera Neutral PuhdistusgeeliOlen käyttänyt vasta pari kertaa, mutta vaikuttaa lupaavalta. Ei kuivata eikä ärsytä ja jättää ihon mukavan pehmeän tuntuiseksi.
Erisan puhdistusgeeliOlen käyttänyt tätä viimeksi monta vuotta sitten, mutta oli pitkään suosikkini. Ajattelin kokeilla tänä kesänä uudelleen.
Erisan aurinkovoide, sk 15Olen käyttänyt kahtena kesänä ja tykännyt; tosin mulla ei ole paljoakaan kokemusta eri aurinkovoiteista. Jättää ihon ehkä vähän rasvaiseksi, tai sitten olen lähminyt voidetta liikaa
Elivo kosteusvoideUusi, edullinen tuotesarja apteekeissa. Ostin matkapakkauksen, jossa on neljä erilaista tuotetta. Kosteusvoide ei ole kovin kummoista; jättää iholle kalvon. Johtuisiko voiteen sisältämästä silikonista.
Favora-kasvosuihkeTodella hyvä tuote, jota käytän kasvoveden tapaan sekä punoittavaa ihoa rauhoittamaan. Mukavan hienojakoinen suihke.