Kirjoittaja Aihe: Hajusteettomat tuotteet  (Luettu 18076 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Hajusteettomat tuotteet
« Vastaus #60 : 11.01.17 - klo:22:53 »
Oijoi Erisanilla on silmänympärysvoide, sitähän pitää testata! Liian vähän noita hajusteettomia silmänympärysvoiteita...Mulla on nyt käytössä Dermosilin Nature ja se on hyvä päiväkäyttöön, sopii myös meikin alle hyvin! Lisäksi oon Primosarjan Q10 silmänympärysvoidetta käyttäny iltasin, tää on ollu hoitava ja hyvä, mutta nyt alkanut ärsyttää silmiä ja nenäkin valuu pahasti hetken päästä, kun tuota on laittanut. Eli ei vaan sitten sovi. L300 pitää testata toki kans.

Viikon ollu käytössä Prismasta löydetty Derma Woman vartalovoide ja yhdyn kehujien joukkoon! Pehmentää ja kutinat lähtee, jää vakkarivoiteeksi kropalle ehdottomasti ja suosittelen muitakin kokeilemaan, meni Family Fresh hajusteettoman vartalovoiteen edelle heittämällä, vaikka Family Fresh on toki ohuempi ja kivempi sitten kesällä, mutta veikkaan Derman toimivan ihan kesälläkin, kun hvyin imeytyy. Ja vielä organic :ts
« Viimeksi muokattu: 11.01.17 - klo:23:05 kirjoittanut Chaos »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Cecilia

• Tukkaguru
« Vastaus #61 : 06.03.17 - klo:09:42 »

En tiedä, onko täällä jo keskusteltu LV:n seerumista. Hajusteeton ja herkälle iholle suunnattu. Parin kokeilukerran perusteella aivan passeli tuote. Ei saa ihmeitä aikaan, mutta 6 euron tuotteelta sitä tuskin voi odottaakaan. Ihan mukava lisä talven ihonhoitoon, kun naama kaipaa kosteutusta muttei kestä liian rasvaisia voiteita.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #62 : 06.03.17 - klo:18:16 »
^ Mä oon käyttänyt tuota pari putelia ja tykkään, rauhottaa ihoa hyvin, sopii meikin alle ja silmänympäryksille kanssa :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #63 : 02.05.18 - klo:20:21 »
Mulla oli käytössä LV:n misellivesi. Ja siis mitä ihmettä: tää ärsytti ja kuivatti mun kasvojen ihoa!
Siis mulla ei ole mitenkään erityisen herkkä iho, vaan sellainen aika paksu ja öljyinen, joka ei kovin pienestä hätkähdä.
Noh, tuossa talvella ihmettelin, että kun kasvojen pesun jälkeen aina kuivaa ja kiristää niin että on pakko laittaa jopa yöksi kasvorasvaa (normaalisti siis pesun jälkeen pyyhin vain kasvovedellä kasvot iltaisin ja that's it). Nyt käytin tuo LV:tä pesun jälkeen ikään kuin kasvoveden korvikkeena. Samalla huomasin että mulla jatkuvasti kutisee toinen poskipää, luulin jo että onko mulla joku huuliherpes levinnyt poskipäähän(?!) kun koko ajan kutisi ja kihelmöi.

No, se olikin ilmeisesti tuo LV:n misellivesi, joka oli liian tujua tavaraa. Kun lopetin sen käytön, loppui myös kasvojen kutina ja ylenmääräinen kuivuminen.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 08.06.19 - klo:18:43 »
Ekat hirvikärpäset bongattu eilen maastopyörälenkillä.  >:( Olisiko juureksilla suositella hajusteetonta ja toimivaa hyttys/ötökkäkarkote suihketta tai roll-onia? Acolla on ennen ollut, mutta sitä ei ainakaan viime kesänä ollut apteekin valikoimassa. Ei tarvitse olla apteekkikamaa, kunhan on toimiva ja mielellään hajusteeton tai hyvin miedosti hajustettu.
Nyt on ollut käytössä joku OFFin roll-on ja tässä on niin voimakas haju, että muutaman tunnin kuluessa laiton jälkeen iskee päänsärky tai vähintään huono olo tuosta hajusta.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #65 : 09.06.19 - klo:18:55 »
^Mä olen tykännyt Dermosilin hyttys- ja punkkisuihkeesta. Suihkutettaessa haisee viinalle, mutta haihtuu nopeasti, eikä sen jälkeen haise millekään. Olen tätä vaatteisiin ja iholle suihkutellut.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.