Mä en ala! Olen käytellyt onnellisena Rainbow Sensitive -sarjan kasvovettä varmaan melkein pari vuotta. Kunnes nyt. Kaupassa ei enää edes hyllypaikkaa ja kun kysyin asiasta niin tuo on lopetettu! Jotain Sensitiven putsaria oli vielä, mutta ainakin kasvoveden tekeminen on lopetettu.

Tää oli ihan parasta, sopi parhaiten mun superherkälle iholle ja auttoi rauhoittamaan allergiaräjähdyksiäkin. Ensin lopetettiin Rainbow Sensitive hiustenhoitoaine ja shampoo ja nyt nämäkin. Lopettaisivat vaikka sen tavallisen sarjansa eikä aika hajusteetonta!
Nyt ostin Erisanin kasvoveden incin perusteella (lyhyempi ja näytti mun silmään paremmalta kuin LV). On tuo Erisankin ihan hyvää, mutta ei tule ihan niin raikasta tunnetta kuin Rainbowlla.
Vartalotuotteina mulla on nyt ollut Lactolinen vartalovoide sekä vaihdellen Dermosilin hajusteettomia voiteita. Se The Voide silti edelleen uupuu. Käytän välillä myös kookosöljyä ihan sellaisenaan iholle, ja kainaloihin yöksi joka toinen kerta kookosöljyä ja joka toinen kerta Triple Dryn hajusteetonta antiperspiranttia. Aamuisin laitan Lafesin dödöä (iherbistä). Kainaloni eivät kestä enää antiperspiranttia päivittäin, ja tuosta aiemmin mainitusta LV Tehostakin sain lopulta ihottumaa. Suihkugeelinä vaihdellen noita hajusteettomia, Urtekramista tykkäsin ja samoin Dermosil on ihan ok. Kuivattaa kuitenkin liikaa päivittäisessä käytössä, joten joka toinen kerta pesen itseni perusvoiteella (nyt käytössä Family Fresh hajusteeton vartalovoide kun unohdin pyytää reseptin apteekin perusvoiteeseen, mutta tuo FF ajaa kyllä asiansa myös

). En malta odottaa että saan testiin uuden Dermosilin hajusteettoman suihkuöljyn! Olen noita suihkuöljyjä katsellut sillä silmällä usein apteekissakin, mutta ei ole osunut hajusteetonta kohdalle.
Nyt kun tätä hajusteetonta elämää on reilu pari vuotta takana, niin ei voi kuin ihmetellä että miten en ole tajunnut aiemmin ihon reagoivan. Ei enää omituisia hilseilyjä/ihottuman alkuja, päänahan omituisia "finnejä" tms ellei ole joku uusi tuote joka ei sovi... Enkä ole enää katkera kun kaveri voi ostaa ihanantuoksuisen vartalovoiteen ja mä en.