Kirjoittaja Aihe: Estee Lauder  (Luettu 35317 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Estee Lauder
« : 23.05.07 - klo:19:16 »
Huomasin, että tälle merkille ei ole vielä avattu omaa topiccia täällä.
Ilahduin kovasti, kun huomasin paikallisen Sokoksen ottavan valikoimiinsa tämän sarjan - se on yleisesti katsoen todella laadukas, ja hakkaa monet ranskalaismerkit menne tullen. vrt. L'Orealin omistamat Lancome, Biotherm jne...
Estee Lauderhan omistaa mm. Cliniquen sekä useita muita jenkkimerkkejä.

Meikkipussista löytyymm.  luomivärinelikko Rosewood (vanhaa sarjaa), peittävyys ja levittyvyys ovat todella hyviä, ja tämä onkin saanut paljon kiitosta mm. MakeUpAlleyssa.
Samaten löytyy silmänrajauskynä sävyssä Aubergine, todella pehmeää ja kuitenkin kestävää jälkeä.
 EL on sittemmin uudistanut myös silmänrajauskynänsä, joten ulkomuoto on muuttunut, laatu varmasti edelleen huippuluokkaa.

Ihonhoitopuolesta tiedän lähinnä vain, että  antioksidanttitiiviste Advanced Recovery Complex on todella hyvä ja monipuolinen koostumukseltaan, ja on pakattu stabiiliin pakkaukseen.

Tämän merkin tuoksuista useimmat ovat  niin nameja, klassisen herkullisia, houkuttelevia ilman liiallista imelyyttä... "Pleasures" löytyy hyllystä ja se on tosiaan nimensä veroinen... Todellisia kypsän ja ajattoman naisen tuoksuja, ilman turhaa trendihakuisuutta :)

« Viimeksi muokattu: 23.05.07 - klo:19:28 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Seela

• HAIRahtanut
Vs: Estee Lauder
« Vastaus #1 : 24.05.07 - klo:10:23 »
Multa löytyy kokemusta ainoastaan Re-Nutriv Concealingin vaaleimmasta duosta ja on ollut mulle paras peiteväri ikinä. Peittää kaiken eikä sisällä alumiinisuoloja ja duon molemmat sävy on mun iholle käyttökelpoisia. Olen käyttänyt tuota nyt ahkerasti vuoden eikä ole kulunut paljoakaan.

Laivalta ostin miniatyyri-kokoelman hajuvesiä ja ne oli aika kivoja jos ei nyt mitään kovin mieleenpainuvia.

Himotuslistalla ovat aurinkopuuteri, poskipuna ja hohdepuuteri kun tiedän kaverin kokemuksesta että ovat erinomaisia.

(Ihonhoitotuotteet jätän kommentoimatta koska kuuluvat mielestäni toiseen ketjuun.)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 24.05.07 - klo:10:39 »
Tällä hetkellä omistan vasta yhden EL-tuotteen: Tender blush poskipunan sävyssä Peache nuance. Oli pakko ostaa kun tuote näytti niin hyvältä! Onneks tuote näyttää kasvoillakin kivan pirteältä :)

Poissa Miiia

• Haiven
  • *
« Vastaus #3 : 24.05.07 - klo:13:18 »
Mulla on toi Magnascopic mascara, ostin kun oli tarjouksessa. Odotin siltä kyllä enemmän kun mitä se on, tulee helposti paakkuja ripsiin, ja harja on tosi iso. Mut jos sen kanssa jaksaa olla huolellinen niin sillä saa kyllä ihan oikeesti mahtavat ripset. Harjoittelua vaatis! Eli en oo heittämässä roskiin kumminkaan.

*sade*

• Vieras
« Vastaus #4 : 24.05.07 - klo:14:34 »
Estee Lauder oli aikoinaan ensimmäinen selektiivinen meikkisarja, johon tutustuin. Äidilläni oli tapana ostaa Estee Lauderilta näitä suurempia kaikki-yhdessä-meikkipaletteja, ja kun hän oli käyttänyt mieleisensä värit loppuun, sain loppupaletin käyttööni.

Minulla on tälläkin hetkellä parin vuoden takaata tällainen paletti. Luomivärit ovat laadukkaita; pigmenttiä löytyy ja pysyvät hyvin. Poskipuna on ihan oma suosikkini (parempaa en ole vielä löytänyt) ja kakkueyeliner toimii. Noista huulipunaväreistä on vaikea enää mennä sanomaan, kun ovat kuivuneet.

Pitänee katsoa lentokentällä sillä silmällä uutta vastaavanlaista settiä! Näiden vuosien varrella kertyneiden kokemusten pohjalta sanoisin sarjan olevan varsin laadukas, ja siksi olenkin ihmetellyt mikseivät juureslaiset ko. sarjasta paljoa puhu! Mutta ripsiväreihin etc. en ole tutustunut, vaan kokemukset tosiaan rajoittuvat vain näihin kaikki-yhdessä-paletteihin, joskin aika moneen sellaiseen.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #5 : 24.05.07 - klo:18:40 »
Mietin ensin että ihan outo merkki mulle, mutta onhan mulla tosiaan ollut noita Lauderin moni-paletteja! Paleteissa on siis luomivärejä, poskipunia, puuteri, huulipunia, huulten- ja silmänrajauskynä ja ripsiväri. Käteviä minusta matkalla, parempia EL:n paletit on olleet kuin Lancomen. Viime siivouksessa nakkasin tuon roskiin kun oli jo aika vanha, täytyisikin ostaa uusi kesäloma-retkiä silmällä pitäen.
Tietääkö kukaan saako nykyään lentokoneen käsimatkatavaroissa kuljettaa tuollaista palettia pakattuna minigrippiin?

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #6 : 24.05.07 - klo:19:30 »
Mulla on toi Magnascopic mascara, ostin kun oli tarjouksessa. Odotin siltä kyllä enemmän kun mitä se on, tulee helposti paakkuja ripsiin, ja harja on tosi iso.

Minä olen kyllä tykännyt tuosta Magnascopicista ja ostan varmaan uudestaankin.  Kaikista kokeilemistani ripsiväreistä ehdottomasti paras. Tosin täytyy myöntää, että en ole muiden selektiivisten merkkien ripsareita kokeillut, joten en niihin voi verrata. Minä en ole kyllä saanut tuolla paakkuja aikaiseksi. Ja plussaa siitä, että tuo lähtee helposti pesussa pois.

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #7 : 25.05.07 - klo:00:19 »

Tietääkö kukaan saako nykyään lentokoneen käsimatkatavaroissa kuljettaa tuollaista palettia pakattuna minigrippiin?

Pelkkää mutua, mutta minusta tuntuu että tuon saa kuljettaa ihan ilman minigrippiäkin kunhan ottaa ripsivärin ja mahdolliset huulipunapuikot ja -kiillot rasiasta pois ja ne laittaa siihen minigrippiin.

Nuo säännöt on muutenkin melko omituiset, esimerkiksi sytkärihän sisältää nestekaasua eli ihan selkeää nestettä. No minä kun laitoin ennen turvatarkastusta sytkärini läpinäkyvään pussiin niin se otettiin sieltä pois, ja alitettiin siihen laariin mihin avaimet ja muut metalliesineet turvatarkastuksessa laitetaan. Huulirasvat ja muut vahamaiset tuotteet kuitenkin lasketaan nesteiksi ja ne pitää olla siellä litran pussissa  ::)
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #8 : 29.05.07 - klo:16:03 »
Meillekin on tullut Estee Lauder Sokkarille! Ihanaa, että ovat ottaneet sen sillä yleensä Lauderin tuotteita on meillä saanut vain (kalliilta) kosmetologilta. Lauderin meikeistä ei mulla ole kokemusta mutta deodorantit ovat aivan mahtavia, samoin ihonhoitotuotteet näytteiden perusteella.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
« Vastaus #9 : 29.05.07 - klo:16:32 »
Mulla on joku Estee Lauderin Hydra Complete kosteusvoidenäyte ja tykkäsin tosi kovasti. Tuoksu oli mieto ja kosteutti kunnolla, mutta jätti silti ihon hengittäväksi. Pitänee varmaankin ostaa.
Kun Mustanaamio liikkuu, on salamakin hidas kuin etana.

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #10 : 04.06.07 - klo:21:39 »
Mulla on joku Estee Lauderin Hydra Complete kosteusvoidenäyte ja tykkäsin tosi kovasti. Tuoksu oli mieto ja kosteutti kunnolla, mutta jätti silti ihon hengittäväksi. Pitänee varmaankin ostaa.

Mulla on myös ollut tota sellanen pieni näytepurkki ja tykkäsin siitä myös, mutta en ole vielä ostanut sitä lisää, kun aattelin  yrittää ensin selvittää sen INCI:ä, että onko se ihan oikeasti hyvää, vai tuntuuko se vaan siltä jonkun silikonimössön tms. takia.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #11 : 05.06.07 - klo:12:44 »
Ostin ihan uusina tuttavuuksina laivalta Estée Lauderin Ideal Light brush-on illluminator - valokynän sekä Projectionist High Definition Volume Mascaran. Myyjänä oli aivan ihana nuori mies, joka asiantuntevasti antoi vinkkejä tuon valokynän käyttöön sekä kertoi, että asiakkailta on tullut hyvää palautetta tuosta ripsiväristä. Ei suositellut mulle Dioria, eikä YSL:ää. :)
Sen verran, mitä nyt oon kerennyt kokeileen tuota valokynää, niin toimii mainiosti luomivärin pohjustajana. Jo laivalla myyjä näytti eron sävyssä, kun laittaa luomiväriä ilman tuota valokynää ja valokynän kanssa. Tuli paljon intensiivisempi ja näyttävämpi tulos kynän kanssa! Pitää vielä tutustua tuohon kynään tarkemmin, sekä samoin mascaraan, josta tosiaan ei ole aiempaa kokemusta.

Ostin myös miehelle Estee Lauderin Pleasures for men tuoksun. Ikiaikainen oma suosikkini on Pleasures - hajuvesi, muttei ole vaan vuosikausiin tullut ostettua sitä, enkä nytkään raaskinut.

Onko kenelläkään kokemuksia tästä valokynästä ja ripsarista?
« Viimeksi muokattu: 05.06.07 - klo:12:46 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
« Vastaus #12 : 06.06.07 - klo:14:49 »
Hei Mermaid, joko selvitit Hydra completen inci:n? Muakin kiinnostais, mutta ei ole näytepurkki enää tallessa.
Kun Mustanaamio liikkuu, on salamakin hidas kuin etana.

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #13 : 06.06.07 - klo:23:17 »
Hydra Complete on mukavan kosteuttava, mutta Lauderin Day Wear Plus sarjan kosteusvoiteet ovat aivan jumalaisia! Seka-normiaali-ihon on tosi vau: Upea koostumus, ravitsee, suojakerroin löytyy ja ihana tuoksu. Tätä parempaa en ole kokeillut enkä usko kokeilevanikaan :)

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #14 : 07.06.07 - klo:00:42 »
Lauder ei lukeudu aivan mun lempparimerkkeihin, eikä sitä tule erityisen usein ostettua, mutta muutamia miellyttäviä helmituotteita olen onnistunut tältäkin merkiltä löytämään. Mulle tuli noin viikko sitten taas kerran postia Lauderin tuotteisiin liittyen. Olen joskus muutamia vuosia sitten liittynyt EL kanta-asiakkaaksi ja Sokokselta lähettävät siksi säännöllisesti infoa uusista tuotteista, EL tapahtumista etc. Lähinnä ihonhoito tuotteita mainostivat tällä kertaa, mutta niitä kohtaan mulla ei oo ollut juurikaan kiinnostusta, vaikka joitakin kertoja oon harkinnut että voisi kokeilla.

Tällä hetkellä ylivoimaisesti eniten tykkään Lauderin tuotteissa Face primer Illuminating basesta, josta oonkin muihin ketjuihin aiemmin kirjotellut. Todella loistava ihoa heleyttävä pohjustava voide, jota itse sekoitan aina valoataittavaan meikkivoiteeseen. Jättää luonnollisen hienojakoisen kevyen hehkun ja kuullon, aivan huippukamaa.

Amber Bronze Duo aurinkopuuterien medium sävy oli ensimmäinen ostamani sellainen aurinkopuuteri, johon todella ihastuin. Se on edelleen omistuksessa ja tykkään siitä tosi kovasti vaikka maku aurinkopuuterien suhteen onkin hieman muuttunut tuon ostamisen jälkeen. Tämä on jokatapauksessa varsin laadukas kaksisävyinen elävää jälkeä tekevä kevyesti kuultava tuote.

Uusimman luukin High gloss kiilloista olen harkinnut kumpaakin uutta sävyä, varsinkin se hohtavankuultava vaaleanpunainen houkuttelee. Myös Pure color crystal glosseissa on ollut joitakin tosi kauniita sävyjä, oon vaan ollut vähän huono EL tuotteiden ostamisessa koska se ei imagollaan kiehdo läheskään niin kovaa kuin muutamat muut merkit. Uusimmassa luukissa on tosi nätit sävylliset hohdepuuteritkin, mutta niistä irtoaa sävyä niin reippaasti että pitäisi itse soveltaa niiden käyttöä lähinnä poskipunien päällä.

Tender Blush poskareista yksi vaaleanpinkki sävy on aika ihastuttava, ja samaisen tuotteen liukuvärjätyt poskarit on molemmat äärimmäisen kauniita, nimet Peach nuance ja Rose nuance.

Rose nuance

« Viimeksi muokattu: 07.06.07 - klo:00:45 kirjoittanut Lafanque »