Kirjoittaja Aihe: Estee Lauder  (Luettu 35104 kertaa)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
Vs: Estee Lauder
« Vastaus #105 : 28.10.08 - klo:13:27 »
^ Hö toivottavasti ei, koska itsekin tykkään Daywear plussista. Mutta mitäköhän niistä tarkoitat, kun Daywear plussaa on vaikka minkämoista versiota :D
Mulla esim. on kaksi erilaista, molemmat sävyttäviä: Daywear plus Multi protection Anti-oxidant moisturizer Sheer tint release formula ja Daywear plus Multi protection Tinted Moisturizer, Light 01. Kauheita nimihirviöitä nuo ::)

Jos joku lakkautetaan niin kai nyt ainakin jompi kumpi noista jää, molemmat minusta huipputuotteita. Jälkimmäinen siis valmiiksi sävyllistä ja ensimmäinen saa varsinaisen sävynsä vasta kasvoilla. Molempia olen nähnyt kaupoissa lähiaikoina.

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 28.10.08 - klo:13:48 »
Daywear plus Multi protection Anti-oxidant moisturizer Sheer tint release formula

Tästä tuotteesta oli siis kysymys :)
Se toinen mainitsemasi tuote on myös käytössä, mutta siihen en ole niin koukussa kuin tähän.

Hmpf. Mä olen varmaan siis ollut laput silmillä kaupoissa kun en ole tähän enää törmännyt.
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 07.12.08 - klo:14:57 »
Hankin MUA:n positiivisten kommenttien perusteella uudeksi meikkivoiteeksi Estee Lauderin Double Wear Lightin. Harmi vaan, että vaaleinkin sävy on sellaisenaan liian tumma ja siihen pitää sekoittaa tippa L`Orealin True Matchia. Muuten olen kyllä meikkivoiteeseen tyytyväinen. Kestävyys on ihan huippuluokkaa ja lopputulos luonnollinen.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 29.12.08 - klo:13:26 »
Mä sain joululahjaksi (oikeastaan hyvissä ajoin ennen joulua) Estee Lauderin meikkisalkun, sisälsi joitakin siveltimiä, poskipunarasian missä 3 punaa, tai yksi niistä taitaa olla enempi hohtotuote, 3 vaaleaa huulipunaa sekä 2 huulikiiltoa, ripsiväri (MagnaScopic, pikkukoossa) sekä luomiväripaletti missä taitaa olla n.20 luomiväriä. Ihan varma en noista luomareiden lukumäärästä ole kun en ole sen tarkemmin ajatellut tai laskenut, paljon niitä kuitenkin on.

Tosi kiva setti! Huulipunat etenkin yllätti positiivisesti, samaten poskipunat. Estee Lauderin ripsivärejä mulla ollut aiemminkin muttei MagnaScopicia mutta sekin vaikuttaa alkuun aika hyvältä, luomiväreiltä toivon yleensä hieman enemmän hohtoa mutta kyllä noistakin löytyi hohtelevampiakin ja varsin yleispätevä palettihan tuo on, useimmat sävyt sopii kyllä. Pysyykin hyvin, ainakin ne sävyt mitä olen ehtinyt kokeilla.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #109 : 24.03.09 - klo:12:39 »
Ostin Sokoksen 3+1 päiviltä Estee Lauderin pakkauksen, jossa on neljä minikokoista tuotetta (samoja näytti olevan myös Stockkalla tarjouksessa). Tuossa on  mukana Idealist-seerumi, Daywear Plus-kosteusvoide, Advances Night Repair -silmänympärysvoide sekä Perfectly Clean-putsari. Olen käyttänyt Idealistia aamuisin kosteusvoiteen alla, meikkivoide levittyy todella tasaisesti tuon jälkeen, mutta oikeastaan mitään muutoksia ihon värissä/ihohuokosissa en ole huomannut. Tuo kosteusvoide on sen sijaan noussut noista tuotteista suosikiksi, levittyy hyvin ja kasvot tuntuvat mukavan pehmeiltä. Voide ei ole myöskään vielä aiheuttanut mitään näppyjä tms. vaikka niin pelkäsinkin. Silmänympärysvoide on aika silikonista tavaraa, mutta tuntuu ehkä hieman tasoittavan pieniä juonteita. Putsari on puolestaan aika perustavaraa, puhdistaa ihan hyvin, mutta ei mitenkään erikoinen tuote.
Kaikenkaikkiaan olen ihan tyytyväinen sarjan tuotteisiin, Suomen hinnoilla ei varmaan tule ostettua isoja pakkauksia noiden kokeilutuotteiden jälkeen, mutta ainakin kosteusvoiteen tilaamista pitää harkita ulkomailta.  :) Myös tuo Double Wear Light -meikkivoide alkoi kiinnostaa, osaisiko joku kertoa miten peittävä se on?
2aMii

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #110 : 09.05.09 - klo:16:07 »
^Double wear lightia mainostetaan kevyeksi meikkivoiteeksi, mutta mun mielestä se on kyllä tosi peittävä. Ja pysyy kuin tauti, sipaisin kerran duunissa kämmenselälle tumminta sävyä, ei meinannut saippuallakaan lähteä  ::)
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #111 : 23.11.09 - klo:19:49 »
Sain vihdoin odottamani lähetyksen Advanced Night Repair Protective Complexia (huh nämä nimiyhdistelmät...), ja olen muutaman päivän ajan testannut tätä. En ihmettele MakeUpAlleyn kiittäviä kokemuksia, kyllä tämä tuntuu niin hyvältä - iho on todella heleän ja kirkkaan näköinen aamulla.

Aika vanhaa viestiä lainaan mutta kokeillaan jos joku tietäisi...

Onkohan tuota tuotetta vielä olemassa tai onko vaihtanut nimeä kun tuolla samalla ei tärppää ja olisin kovasti kiinnostunut?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 23.11.09 - klo:21:05 »
^Löytyy nimellä Advanced Night Repair Protective Recovery Complex. Ihana tuote kyllä, käytän itse yövoiteen alla. Pysyy iho talvellakin kunnossa (hilseilemättä) ja kuulaana.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #113 : 26.11.09 - klo:13:00 »
^Löytyy nimellä Advanced Night Repair Protective Recovery Complex. Ihana tuote kyllä, käytän itse yövoiteen alla. Pysyy iho talvellakin kunnossa (hilseilemättä) ja kuulaana.

Kiitokset, nyt löytyi oikea tuote!  :)

Oonko ymmärtänyt oikein että tää on erityyppinen tuote kuin Idealist? Eikös tää toinen oo enemmän hoitava kun taas Idealist enemmän meikinpohjustaja? Ei oo varmaan hölmöä käyttää molempia, esim. toista yöllä ja toista päivällä meikin alla?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 26.11.09 - klo:13:13 »
Idealist on tarkoitettu supistamaan huokosia ja silottamaan ihon pintaa, tämä on enemmän kosteuttava ja kirkastava tuote joten kyllä, sopii oikein hyvin käyttää Idealistia päivävoiteen alla (tai pelkästäänkin, riippuen ihotyypistä) ja ANR yövoiteen alla. :)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #115 : 27.11.09 - klo:09:56 »
^Löytyy nimellä Advanced Night Repair Protective Recovery Complex. Ihana tuote kyllä, käytän itse yövoiteen alla.

Minä taas! Mulla on nyt kokeilussa tuo tuote ja oon vähän hämilläni. Kuuluuko sen koostumuksen olla ihan litkua? Miten saatte tuon levitettyä? Ainakin näytepussista se on tosi hankala ottaa ja tuntuu että sitä saa läträtä ihan hirveästi. Iho tuntui kyllä ihan mukavalta aamulla mutta laittaminen tuntuu epämukavalta.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #116 : 27.11.09 - klo:15:20 »
Minulla on nyt Idealist ensimmäistä kertaa käytössä ja tiedustelisin kuinka monella on tukkinut ihoa? Oma iho ei helposti mene tukkoon ainakaan silareista mutta mietityttää uskaltaako joka aamu alkaan käyttää. ::)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 27.11.09 - klo:22:45 »
^En ole huomannut mitään, mutta laitankin sitä yleensä vain nenän päälle ja vierelle, jotta suurimmat aukot naamassa suun ja nenänreikien jälkeen peittyy. Jos et tykkää tuosta niin ilmottele  ;)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 27.11.09 - klo:22:47 »
^Löytyy nimellä Advanced Night Repair Protective Recovery Complex. Ihana tuote kyllä, käytän itse yövoiteen alla.

Minä taas! Mulla on nyt kokeilussa tuo tuote ja oon vähän hämilläni. Kuuluuko sen koostumuksen olla ihan litkua? Miten saatte tuon levitettyä? Ainakin näytepussista se on tosi hankala ottaa ja tuntuu että sitä saa läträtä ihan hirveästi. Iho tuntui kyllä ihan mukavalta aamulla mutta laittaminen tuntuu epämukavalta.

Juu se on aika lirua. Pieni määrä riittää, sehän on seerumi johon kuuluu laittaa vielä voide päälle. :)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #119 : 03.12.09 - klo:11:37 »

Oon nyt käyttänyt näytepussin melkein loppuun ja oon edelleen hämilläni... Mitä tän aineen pitäisi tehdä? Kun musta tuntuu ettei tää tee mitään, iho tuntuu ja näyttää ihan samanlaiselta. Ja haluaisin kovasti tykätä tästä.

Vai odotanko liikoja, tuleeko vaikutukset edes esiin näytepussillisen aikana? Vai ryssinkö tämän jollain muulla, eikös tän pitäis myös vahvistaa voiteen vaikutusta joten olisiko mun varsinainen yövoide aivan surkea? Vai eikö mun iho vain kaipaa tällaista tuotetta? Ei se siis pahaakaan tee mutta en huomaa mitään hyvääkään vaikutusta.