Kirjoittaja Aihe: Estee Lauder  (Luettu 35289 kertaa)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
Vs: Estee Lauder
« Vastaus #120 : 03.12.09 - klo:12:07 »
^No sen pitäis kosteuttaa ja kirkastaa. Jos iho on vaikkapa tosi pintakuiva sen vaikutuksen huomaa kyllä muutamalla käyttökerralla, samaten samea ihonväri kirkastuu melko nopsaan. Ehkä et sitten tarvi tälläistä tuotetta.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #121 : 03.12.09 - klo:12:18 »
Mulla Idealist tukki hetkessä ihon, mutta ihoni ei silikonista pidäkään. Sinänsä harmi koska pidän tuotetta toimivana.

DayWear Plus on omaan makuuni liian tummaa ja jättää ihon jotenkin rasvaisen oloiseksi. Olen sekottanut sitä tavalliseen kosteusvoiteeseen mutta tällöin vähäinenkin peittokyky katoaa.

Kuten SHF jo vastailikin tuo seerumi on litkua ja normaalistihan se on sellaisessa lasipullossa josta tuotetta annostellaan pipetillä pienen pieni määrä. Näytepussi ei mielestäni riitä minkään tuotteen kohdalla antamaan täysiä tehoja, mutta siitä saa käsitystä koostumuksesta, tuoksusta ja sen sellaisesta.

Itse huomasin eron heti, mutta ihot tietysti reagoi tuotteisiin jokainen eri tavalla.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #122 : 03.12.09 - klo:17:27 »
^No sen pitäis kosteuttaa ja kirkastaa. Jos iho on vaikkapa tosi pintakuiva sen vaikutuksen huomaa kyllä muutamalla käyttökerralla, samaten samea ihonväri kirkastuu melko nopsaan. Ehkä et sitten tarvi tälläistä tuotetta.

En suostu hyväksymään etten tarvitse.  :D En selvästikään osaa olla shoppailunrajoitin itselleni...

Kyllä minä se nyt taidan hankkia täysikokoisena ja annan sille mahdollisuuden. Jos se ei kolahda pidemälläkään käytöllä niin ainahan sen voi myydä eteenpäin. Tilaan samalla saman sarjan sy-voiteen. Pakko on kuitenkin jotain tujumpaakin keksiä näillä vuosilla tälle iholle, ei siitä haittaakaan voi olla.

Idealist vaikutti aika hyvältä, ei ainakaan ekalla kerralla häivyttänyt huokosia kokonaan mutta silotti kyllä mukavasti, ei yhtä hyvin kuin Kicksistä saamani uutuusnäyte mutta ihan ok kuitenkin.  :)

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 08.12.09 - klo:22:02 »
^Hahaa, samaa ongelmaa tällä suunnalla. Mikä uutuustuotenäyte?

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #124 : 08.12.09 - klo:22:14 »
^ Sanoivat sen tulleen myyntiin syys-lokakuun vaihteessa, sellainen kuin Smooth 365. Seerumin nimellä mulle sen antoivat, meikinpohjustaja mulle tulee siitä enemmän mieleen. Incistä ei oo mitään tietoa mutta teki ihosta kuin samettia! Varmaan sorrun ostamaan senkin täysikokoisena.  :D

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 03.01.10 - klo:09:25 »
Mulla Idealist silottaa ja mattaa ihoa mukavasti, mutta joidenkin meikkivoiteiden jälkeen näyttääkin ihohuokoset silti karsealta (isoilta) ja meikkivoide kuoriintuu nenästä. Jostain syystä aion jatkaa käyttöä kuitenkin  ;D Hih hei: Löysin 40% alesta tuon Anvanced night repair seerumin. Se on uudistunut ja vanhat myytiin Beautyssä hurjalla alella pois. Sain 75 ml 50 eurolla  :ts Aika iso purkki ekakertalaiselle, mutta uskoisin ton olevan hyvä. Oon nimittäis käyttänyt jo varmaan vuosia voiteen lisäksi myös jotain seerumia eikä ole vielä huteja tullut ostettua. Kosteutta iho ainakin kaipaa myös seerumin muodossa.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #126 : 03.01.10 - klo:10:22 »
Mitäs tuo uudistunut ANR pitää sisällään? Vanhassa ei vissiin ollu silikonia, mutta tossa uudessa oli joku 18-pegblaablaaenminätiedä nimihirviö. Ja sen kun laitto googleen, niin eka hakutulos sano jotain silikonista.
Nyt kun mä koitin etsiä noita, niin mä en löydä mitään... ???
Veni, vidi, Visa.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #127 : 03.01.10 - klo:11:32 »
Hih hei: Löysin 40% alesta tuon Anvanced night repair seerumin. Se on uudistunut ja vanhat myytiin Beautyssä hurjalla alella pois. Sain 75 ml 50 eurolla  :ts

Tuo on jo hyvä tarjous! Mikä tuo kauppa siis onkaan, joku nettikauppa vai Stockmann Beauty?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 03.01.10 - klo:11:37 »
^^Mä en kyllä tiedä noista.
^Stocka juu  :) En tiedä tuleeko poistomyyntiin nettikauppoihinkin vai lähettääkö ne vaan vanhat eka pois tms. Mitäs sä oot nyt omastas tykännyt vai ostitko sitä viä?
 edit. Siä oli myös 40 eurolla 50 ml sisältäen 5 ml sy-voiteen.

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #129 : 03.01.10 - klo:12:57 »
^ Kiitti, pitää käydä kurkkaamassa. :)

Ehdin ostaa tällä viikolla Sokokselta Eye Essentials-paketin, siinä tuli tuo seerumi 15ml, täysikokoinen(?) sy-voide 15ml ja Projectionist-mascaran näytekoko. Paketti maksoi 36,90 (ovh. oli merkitty 98euroa).

Oon nyt tykästynyt seerumiin, ehkä mun iho on sen verran hyvässä kunnossa ettei siihen radikaalia muutosta tule mutta jatkuvassa käytössä (joka ilta) huomaa kyllä että iho pysyy tasaisena ja hyvän tuntuisena, joten kyllä tuo käyttöön jää ehdottomasti.  :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #130 : 05.01.10 - klo:20:28 »
Ohoh, edullista oli normihintaan verrattuna. Hintaa silti riittävästi, kun ajattelee, että Cliniquen (joka myös kuuluu EL-konserniin) laatuseerumeja saa edullisemmalla.

Tilasin vuodenvaihteessa 7. painoksen Paula B:n kosmisopuksesta, ja olen tutkaillut sitä antaumuksella..  ::) Voi kun tenttikirjat jaksaisivat motivoida yhtä lailla!   :P Anyway, sieltä löytyi monia kiintoisia tuotteita EL:n osiosta. Paula's Pick - eli huipputuote-merkinnän oli saanut usea voide ja seerumi, niinikään se kallis Re-Nutriv-kasvovesi (joskin kulta voi olla allergeeni...). Nyrkkisääntönä voi sanoa kaikkien pumppupulloon tai putkiloon pakattujen tuotteiden tältä firmalta olevan harkinnan arvoisia. Eniten kiinnosti Reslience Lift-naamio, siinä kuulemma on kaikki mahdolliset kosteuttavat ja ihoystävälliset aineet mukana... Tuote toimii Paulan mukaan parhaiten kuivan ihon kosteuttajana, naamiona sen hoitotehot menee tavallaan hukkaan.
Harmi, että tuotakaan ei näy Starwberrynetissä, liekö jo vanha tuote...? Paulan kirjasta on ilmestynyt jo uudempi versio, mutta tuossa vanhemmassakin riittää suuntaviivoja ja tutkailtavaa näin aluksi.  ;)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 07.01.10 - klo:22:52 »
^Kyllä Resilience Lift naamiota ainakin Suomessa myydään.

Ja OT, se Paulan kirjan uudempi painos on ihan must-hankinta. Paula itse sanoo että se tulee jäämään viimeiseksi. :o
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #132 : 08.01.10 - klo:08:24 »
Haluaisin kysellä kokemuksia Magnascopic-ripsarista.

Haulla en ainakaan löytänyt kovin montaa mainintaa tästä. Yksi kaverini kehui tätä kovasti, kannattaisiko ostaa? Mulla on hyvin hennot ja pitkät ripset, joihin kaipaisin lähinnä tuuheutta, en niinkään pituutta. Sopisiko tämä mulle?

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #133 : 08.01.10 - klo:17:40 »
^ Mulle on joskus ammattimeikkaaja saanut Magnascopicilla tosi nätit ripset, mullakin on aika hennot, pitkät ja suorat ripset, mutta itse en saanut sitä toimimaan. Se tuntui jotenkin liian märältä, sai mun ripset roikkumaan melkein alaspäin ja jotenkin sen laittaminen tuntui ihan sotkulta.

Mua kiinnostaisi Lauderin Sumptuous-mascara, jonka luvataan antavan tuuheutta. Onko tästä kokemuksia? Ilmeisesti Lauderin uusin, tai ainakin uusimpia...

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 04.02.10 - klo:18:15 »
Onko kenelläkään muulla hajonnut Double Wear -peiteaineen se vaahtomuovi(?)päällysteinen applikaattori? Minulle on käynyt noin jo kaksi peräkkäistä kertaa 0_0 Ensimmäisellä kerralla luulin vain saaneeni jonkun maanantaikipaleen, vaahtomuovia alkoi irtoilla pikku hiljaa pieniä riekaleita ja kun sain peiteaineen vihdoin kulutettua loppuun, ei jäljellä ollut enää juuri muuta kuin se muovinen kova osa.

Noh, ostin sitten viime viikolla uuden samanlaisen ja tänä aamuna vain kolmen käyttökerran jälkeen sitä muovia irtosi taas ja ihan järjettömän iso palanen >:(. Ei voi olla niin huono tuuri, että tulisi kaksi maanantaikappaletta peräjälkeen. Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä, ottaa yhteyttä suoraan Lauderiin tai maahantuojaan (mistähän sellaisen edes löytäisin..)?