Kirjoittaja Aihe: Estee Lauder  (Luettu 35263 kertaa)

Poissa Amy

• HAIRahtanut
Vs: Estee Lauder
« Vastaus #135 : 04.02.10 - klo:18:33 »
^ Lauderin maahantuoja on käsittääkseni Oy Transmeri Ab.

www.transmeri.fi

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 14.03.10 - klo:20:29 »
^^ Tulee nyt vähän myöhässä tämä mutta voi ottaa yhteyttä myös ostopaikkaan joka hoitaa reklamaation sitten maahantuojalle.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Elisaka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #137 : 14.03.10 - klo:20:43 »
Onko kenelläkään muulla hajonnut Double Wear -peiteaineen se vaahtomuovi(?)päällysteinen applikaattori? Minulle on käynyt noin jo kaksi peräkkäistä kertaa 0_0 Ensimmäisellä kerralla luulin vain saaneeni jonkun maanantaikipaleen, vaahtomuovia alkoi irtoilla pikku hiljaa pieniä riekaleita ja kun sain peiteaineen vihdoin kulutettua loppuun, ei jäljellä ollut enää juuri muuta kuin se muovinen kova osa.

Noh, ostin sitten viime viikolla uuden samanlaisen ja tänä aamuna vain kolmen käyttökerran jälkeen sitä muovia irtosi taas ja ihan järjettömän iso palanen >:(. Ei voi olla niin huono tuuri, että tulisi kaksi maanantaikappaletta peräjälkeen. Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä, ottaa yhteyttä suoraan Lauderiin tai maahantuojaan (mistähän sellaisen edes löytäisin..)?

Mulle kävi just samalla lailla! Jo ekalla käyttökerralla osa vaahtomuovista oli kadonnu jonnekin peiteaineen joukkoon, kiva sitten iholta löytää vaahtomuovin palasia... Käyn vaihtaa uuteen Kicksissä.
« Viimeksi muokattu: 17.03.10 - klo:20:33 kirjoittanut Crystal »
1b F ii

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 16.03.10 - klo:19:36 »
Projectionist-ripsiväristä en pitänyt. Harjalla sain sutia ja sutia ripsiin vaikka miten monta kertaa eikä siltikään massaa tuntunut niihin tarttuvan. Aluksi epäilinkin että ripsiväri olisi kuivunut, mutta ei, ihan kosteaa se oli. Kokeilussani ollutta minikokoa jaksoin käyttää 3 kuukautta mut nyt riitti. Kaivan seuraavaksi jonkin paremman ripsarin laatikostani käyttöön.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 20.03.10 - klo:01:28 »
Kukaan innostunut liukuväri-poskareista tai very hollywood -kokoelmasta? Onko ne poskipunat myyntirasiassa samankokoisia ja muotoisia kuin testerit? Hollywoodhan on sellanen ohut.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #140 : 20.03.10 - klo:09:38 »
Minä ostin Starlet Peach kiillon ja huulipunan. Molemmat tuoksuu Estee Lauderille, eli just sille mille aina ovat tuoksuneet. Oikein nättejä sävyjä ja mulle käy tuommoinen nudekiiltokin ihan hyvin, ei aina tarvitse sitä pinkkiä ottaa. Vixenin blogissa on lookista kuvia.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Copper

• Vieras
« Vastaus #141 : 20.03.10 - klo:17:07 »
Mä oon vähän kiinnostunut siitä persikkaisesta liukuväriposkarista eli Estee Lauder Signature Silky Powder Blush 21 Peach Nuancesta. Onko se LE-tuote vai vakiovalikoimassa? Ainakin Estee Lauderin omilla sivuilla puna oli sold out. Myös hinta kiinnostaisi, jos joku osaa kertoa.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 20.03.10 - klo:19:48 »
^Stockalta sanottiin, että on vakivalikoimassa.

^^Oon kattonu ne kuvat moneen kertaan  ;D Onko starlet peach läpikuultava vai tuleeko siitä hyvin sävyä huulille, huulipuna siis? Se pinkki-koralli poskarikin alkoi kiinnostamaan. Jos noita ei saa ulkomailta niin ostan korkeintaan kaksi tuotetta, kun on vain yksi alekuponkikin.

Copper

• Vieras
« Vastaus #143 : 20.03.10 - klo:20:17 »
Kiitos, Shoppis!

Tuosta liukuvärjätystä Peach Nuancesta vielä: Onko se liukuvärjäys olemassa "läpi punan"? Tarkoitan vain, onko tummempi reuna vain pinnaltaan tummempi ja alempana on sitten kokonaan tuota vaaleampaa sävyä, vai onko puna koko matkaltaan tuollainen miksaus? Ääh, vaikeaa selittää. :P

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #144 : 20.03.10 - klo:20:47 »
Huulipuna on ihan normi huulipuna eli sävyä tulee. Starlet Peach on sellainen vaaleanpunainen persikka, enemmän pinkkiin menee.

Starlet ROSE eikä Peach...
« Viimeksi muokattu: 02.05.10 - klo:16:06 kirjoittanut MerGirl »
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 20.03.10 - klo:22:36 »
^Hyvä, oli swatchattuna tosi vaalea. Piti kerrostaa aika paljon.

^^Luulis, että olis läpi punan, mutta siitä ei mulla ole kyllä mitään tietoa. Aika syvältä olis jos tuliskin ylläri vastaan.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 20.03.10 - klo:22:44 »
Oma Peach Nuance on vajaa 3 vuotta vanha ja kyllä ainakin tähän asti on liukuvärjäys kestänyt läpi punan :)
Mun poskari on vanhaa mallia oleva jossa pakkaus on pitkulaisempi ja siinä on terävämmät kulmat kuin EL-sivuilla näkyvässä rasiassa.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 21.03.10 - klo:22:11 »
^Whhhhaaaaat? Mä luulin, et se on uutuus. Ootko mistä omasi hankkinut?

Kävin sit ostaan ne huulijutut, peachit. Vielä tahtoisin sen korallisemman poskipunan, jota myös pinkimmäksi aiemmin väitin. Sunset coralia siis himoitsen. Vinkatkaa ihmeessä heti vaikka yksärillä jos sitä jostain kohtuuhintaan saa. Jätin sokoksen alekupongin käyttämättä kun en tajunnut aiemmin haluavani tuon punan eikä noita kai kickseissäkään ole. Sieltä olisi saanut vielä tänään alen. En sitten periaatteestakaan voi normihintaa maksaa  ;D

Onko kellään tota punaa? Vaaleanpunaista en tarvisi, mutta jos se on iholla korallinen niin voi että se olis herkku. Kai kestääkin pidempään kuin mac, joka häviää nopeasti. Koko oli muuten 6 g Lauderissa. Ainakin siis tässä LE-punassa. Voisko sitten normivalikoiman punat olla eri kokoa.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #148 : 21.03.10 - klo:23:03 »
Peach Nuance on ollut pitkään Lauderin valikoimassa, välillä se oli hetken pois kun punat uudistuivat :) Ja vink vink, uusimman Olivian välissä oli -20% kuponki Kicksiin, samoin uudessa Trendissä tulee olemaan.
Hang out the chick habit

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 21.03.10 - klo:23:55 »
^OT, mutta lisäksi myös uusimmasta Ellestä löytyi tuo Kicksin -20%-kuponki.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.