Kirjoittaja Aihe: Estee Lauder  (Luettu 35208 kertaa)

Poissa Neo

• Tukkaguru
Vs: Estee Lauder
« Vastaus #15 : 05.08.07 - klo:20:11 »
Mulla on selvästi joku poskipunakausi menossa, eilen hypistelin monien muitten rinnalla juuri näitä Lauderin liukuvärjättyjä poskareita. Tuo persikkainen kiinnostaisi, pinkkejä alkaa olla jo turhan monta (ja eilen tilasin chanelin pink cloudin vielä). Löytyyko keneltäkään omakohtaisia kokemuksia tuosta Peach Nuancesta? Tai yleensä näistä poskareista? EL on mulle eika vieras merkki, en ole tainnut yhtään tuotetta itse ostaa, äidillä oli joskus jotain..

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 06.08.07 - klo:08:58 »
Multa löytyy Peach nuance, ja tykkään todella paljon! Tuolla saan tosi raikkaan ilmeen kasvoille.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #17 : 06.08.07 - klo:20:09 »
Siivosin viime viikonloppuna meikkivarastojani ja samalla tuli katsastettua mitä meikkejä tältä merkiltä löytyy. Varsinkin huulimeikkejä osoittautui olevan huomattavasti enemmän kuin luulin.

Huulipunista ja kiilloista löytyivät kaksi Pure Pops –sävyä; tumma vadelma 1001 Berry Twist ja oranssi 1003 Sweet Nectar. Koostumus näissä ei ole yhtä tahmainen kuin esim. Juicy Tubes -kiilloissa ja pysyvyys yleistä huulikiiltoluokkaa, eli n. kolmen tunnin päästä täytyy lisätä. Näissä on kierrettävä korkki, jota en aina tahdo muistaa, ja ihmettelen kun mitään ei tapahdu, vaikka kuinka puristan tuubia.  ;D Pitäisi varmaan käyttää vähän useammin.

Pure Color Lip Vinyl –kiiltoja on sellainen neljän värin boxi (on tullut jonkun tuotteen mukana lahjaksi) ja kaikki sävyt; Wet Rose, Vinyl Chic, Plastique Pink ja Plastique Red ovat aika onnettomia. Muutenkaan tuo vinyyli-look huulilla ei innosta. Pure Color Long Lasting Lipstic (61 Pink Parfait) on ihana, ei-liian-sinisävyinen vaaleanpunainen, mutta ei kyllä mitenkään long lasting, kuluu pois samaa tahtia kuin muutkin huulipunat. Ja kaikissa tuotteissa tietysti kiva mummotuoksu.

Poskipunista löytyy Fresh Plum; hyvä pigmenttipitoisuus ja levittyvyys, kuten myös aikoinani omistamissa luomiväreissä. Puna on hankittu silloin kun mulla oli menossa syksyiset sävyt –kausi, ja onkin maannut käyttämättömänä laatikon pohjalla aika pitkään. Toivottavasti innostun tuosta vähän enemmän syksyn tultua. Ripsiväreistä on kokeiltu Lash XL , joka oli ylivoimaisesti huonoin koskaan kokeilemani ripsari; ei tuuhentanut eikä pidentänyt ja väriä sai sutia ripsiin vaikka kuinka pitkään ennen kuin jotain näkyi.

Tällä hetkellä eniten kiinnostaa liukuvärjätty Tender blush Rose Nuance, jota olen pari kertaa Stockalla testaillutkin, ja parfyymeistä Youth Dew Amber Nude. Nuo tulee ehkä jossain vaiheessa hankittua, kunhan saan käytettyä entisiä pois.

"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 18.08.07 - klo:22:05 »

Tämä kuuluisi oikeastaan tuonne ihonhoitopuolelle, mutta siellä ei ollut Estee Lauderilla omaa ketjua. Tai en ainakaan sellaista löytänyt...

Ostin kesällä tarjouksesta Sokkarilta Estee Lauder-kombon, johon kuului DayWear Plus-voide, Idealist-voide (muistaakseni) ja Perfectly Clean Splash Away foaming Cleanser. Maksoivat yhteensä 15 euroa. Näistä tuota vaahtoputsaria olen testannut ja täytyy sanoa, että pidän siitä valtavasti! En ole aiemmin vaahtoputsareita käyttänyt, mutta tämä ei kuivattanut ihoa ja putsasi meikitkin hyvin. Tuubissa on vain 30 ml ainetta, mutta se on todella riittoisa, sillä vain tippa (tai sentti kun se on tahnamaisessa muodossa) ainetta riittää. Harkitsen ostavani tätä ihan normikoossa, kun saan vähän edellisiä tuotteitani kulutettua.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Miia

• HAIRahtanut
« Vastaus #19 : 18.08.07 - klo:23:53 »

Tämä kuuluisi oikeastaan tuonne ihonhoitopuolelle, mutta siellä ei ollut Estee Lauderilla omaa ketjua. Tai en ainakaan sellaista löytänyt...

Ostin kesällä tarjouksesta Sokkarilta Estee Lauder-kombon, johon kuului DayWear Plus-voide, Idealist-voide (muistaakseni) ja Perfectly Clean Splash Away foaming Cleanser. Maksoivat yhteensä 15 euroa. Näistä tuota vaahtoputsaria olen testannut ja täytyy sanoa, että pidän siitä valtavasti! En ole aiemmin vaahtoputsareita käyttänyt, mutta tämä ei kuivattanut ihoa ja putsasi meikitkin hyvin. Tuubissa on vain 30 ml ainetta, mutta se on todella riittoisa, sillä vain tippa (tai sentti kun se on tahnamaisessa muodossa) ainetta riittää. Harkitsen ostavani tätä ihan normikoossa, kun saan vähän edellisiä tuotteitani kulutettua.

Et siis ole kokeillut vielä 2 muuta tuotetta? Kokeileppa ihmeessä, Idealist on mun ihan ehdoton suosikki seerumi, tasoittaa ihon epätasaisuuksia tehokkaasti ja Day Wear Plus aivan ihana kosteuttaja jossa antioksidatiiviset ominaisuudet ja suojakerroin 15. Nimeäisin nuo 2 tuotetta top 10 ellei jopa top 5 ihonhoitotuotelistalleni :)

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 19.08.07 - klo:10:53 »

^En ole kokeillut, sillä mullakin on tätä kulutettavaa tuotemerta kertynyt jo jonkin verran... ;)

Mutta ehdottomasti aion kokeilla. Mukava kuulla, että olet pitänyt noista kahdesta muustakin tuotteesta. Tämä kokonaisuus oli myynnissä sen verran edulliseen hintaan, että uskalsin sen ostaa ilman mitään tietoa/kokemuksia ko. tuotteista. Olisihan se mukava, jos niistä löytyisi omaan tuotevalikoimaan suosikkituotteita.  :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #21 : 19.08.07 - klo:13:18 »
EL on ehdottomasti yksi suosikeistani "kalliimpien" sarjojen joukossa, täältä löytyy muutama todella laadukas tuote.
Idealist on tosiaan hyvä seerumi, samoin Perfectionist CP+, pakattuja laadukkaaseen ilmatiiviiseen pumppupulloon, joka pitää antioksidantit stabiileina.
Mulla on kesän ajan ollut käytössä minipakkaukset sekä Idealistia että Advanced Night repair eyes recovery complexia. Tuo Advanced Night Repair-seerumi aloitti parikymmentä vuotta sitten antioksidanntiseerumien buumin, ja se on edelleen eräs parhaista markkinoilla olevista  ;)

Lueskelin hiljattain MakeUpAlleyn käyttäjäkokemuksia EL:n tuotteista, ja kyllä oli vakuuttavia kommentteja  :o Sadat käyttäjät olivat kokeneet ihonsa kunnossa todellista parantumista käytettyään Advanced Night Repair-tuotteita. Herkän ihon linjan Verité-tuotteet saivat myös kiitosta.
Kosmettiikaguru Paulakin antoi näille arvioissaan täydet laatupisteet, mikä on häneltä melko harvinaista.

Tekisi ehdottomasti mieli lähteä kokeilemaan em.  tuotteita, kunhan nykyinen tuotevarasto hieman vähenee... ;) Mansikkanetistä löytyy aika kivasti EL:n tuotteita, mutta Verité-linjaa siellä ei ikävä kyllä ole, joten pitäisi maksaa Sokkarin hinnat, mm. kasvovoide 80 €...
« Viimeksi muokattu: 19.08.07 - klo:13:20 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 06.09.07 - klo:17:19 »
Mansikkanetistä löytyy aika kivasti EL:n tuotteita, mutta Verité-linjaa siellä ei ikävä kyllä ole, joten pitäisi maksaa Sokkarin hinnat, mm. kasvovoide 80 €...

Hirveän hintaisia nämä tosiaan suomessa on, mutta mansikkanetistä tuli juuri hyvä makeupset-tarjous. Nyt kamppailen itseni kanssa tilatako vai ei, lähinnä mua kiinnostaisi setissä oleva 9 värin luomiväripaletti. Lancomelta mulla onkin vastaavanlainen paletti, älyttömän kätevä ja napit itsessään ovat aika optimaalisen kokoisia (lue: ne loppuu joskus). Lancomen paletti vaan ei yllättäen ollut kovin laadukas, oliskohan tuo EL:n parempi? Strawberryn kuva vaan on aika pieni, oikein tarkasti niitä värisävyjä ei näe

http://www.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=58715&email_pro=9140&goChar=E

Edit. Koska mun selkäranka on kuin tulitikku, tilasin tuon pikku jahkailun jälkeen.
« Viimeksi muokattu: 06.09.07 - klo:18:16 kirjoittanut siili »

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 06.09.07 - klo:19:02 »
^Mä myös! Ja juurikin tuon luomivärisetin takia. Näytti ainakin kuvan perusteella olevan todella kivoja sävyjä. Mulla ei EL:n luomivärejä ole entuudestaan, joten en osaa niiden laadusta mitään sanoa. Toivottavasti olisivat hyvälaatuisia. Jaksoin kamppailla omatuntoni kanssa tuon tilaamisesta ehkä kokonaiset viisi minuuttia, vaikka yritin kuinka järkeillä, etten kyllä tosiaankaan välttämättä tarvisi noita kaikkia tuotteita.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #24 : 06.09.07 - klo:21:43 »
DayWear Plussaa on tullut myös sävyttävä kosteusvoide. Aivan mahtavaa! Näinki vaaleaihoiselle oli sopiva sävy. Kolmea sävyä näytti olevan ainakin tampereen sokkarilla.
Veni, vidi, Visa.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #25 : 06.09.07 - klo:22:00 »
^^ Onpa ihana setti, mutta nyt on oltava lujana....   :P Jo omistamani EL:n meikkpalettikin on jäänyt niin vähäiselle käytölle, että uuden hankkimiseen ei olisi mitään loogista syytä. Täytyy tyytyä ihailemaan kaukaa!
Kertokaa sitten, millaista jälkeä tuolla saa aikaan ja onko lopputulos odotusten mukainen.

Sain vihdoin odottamani lähetyksen Advanced Night Repair Protective Complexia (huh nämä nimiyhdistelmät...), ja olen muutaman päivän ajan testannut tätä. En ihmettele MakeUpAlleyn kiittäviä kokemuksia, kyllä tämä tuntuu niin hyvältä - iho on todella heleän ja kirkkaan näköinen aamulla. Moni tuolla MUA:ssa kertoi saaneensa selvän avun tämän välityksellä eri iho-ongelmiin, aknearvista psoriakseen, joku mainitsi jopa huonosti parantuneen haavansa saaneen tästä enemmän hyötyä, kuin lääkärin määräämästä voiteesta  :o
Vahvasta antioksidatticoctailista on ilmiselvästi ihon puolustuskyvylle hyötyä. Seerumi on törkeän hintaista Suomessa, mutta onhan muitakin kanavia.. ;)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Shi Shi

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 07.09.07 - klo:00:11 »
Löytyyko keneltäkään omakohtaisia kokemuksia tuosta Peach Nuancesta? Tai yleensä näistä poskareista? EL on mulle eika vieras merkki, en ole tainnut yhtään tuotetta itse ostaa, äidillä oli joskus jotain..

Mulla on Peach Nuance. Tykkään, että on hyvin luonnollinen puna tällaiselle kalpealle, värianalyysikarttojen mukaan jotakuinkin syysväriselle immeiselle. Sävynä raikas, vaikka onkin lämmin. Levittyvyydessä ja pysyvyydessä ei ole moittimista, mutta mun überherkkä ihoni ei tostakaan oikein tykkää. Likimain kaikki tavalliset meikkini oon mineraalien tieltä raivannut, mutta tätä poskipunaa en ole raaskinut kierrättää.
Ara jo estic molt bé, gràcies! :: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 14.09.07 - klo:17:26 »

Kertokaa sitten, millaista jälkeä tuolla saa aikaan ja onko lopputulos odotusten mukainen.

Luomiväripaletista tykkäsin kovasti! Ainakin liilan sävyt olivat pigmenttisiä, hyvin samettisia, sekä levittyivät että häivyttyvät kauniisti. Muita sävyjä en ole ehtinyt muuta kuin pikaisesti testaamaan kämmenselkään. Nyt olleet liilat 12h luomilla ilman pohjustusta, muuttumattomina. Eli hyvin pysyy, ei karkaile luomivakoon päivän mittaan. Huomattavasti parempi laadullisesti kuin Lancome tai Guerlain, niitä olen normaalisti käyttänyt. Ostan varmasti joskus toisenkin paletin, jos löytyy kivoja sävyjä sopuhintaan. Napit on tässä paletissa pienet, mutta käytän kuitenkin loppujen lopuksi aika vähän luomivärejä, joten olisi mieltä ylentävää jos joskus saisi jotain käytettyä loppuunkin.

Ripsari oli ihan kauhea. Klimppasi ripset yhteen ja jätti paakkuja, sai aikaan tosi nätit hämähäkit.  ::)
Kauhea kampaaminen ripsiharjan kanssa että sai edes suhkot siedettävän lopputuloksen. En tykännyt harjasta yhtään, liian harva jotenkin. Lisäksi harjan päähän jää ihan kauhea ripsiväri-klöntti joka kerta kun pakkauksen avaa.

Huulipuna oli kiiltopuna, ihan ok ja uskoisin että tulee käytettyä. Sävy oli itselleni sopiva, mutta ehkä hiven liikaa shimmeriä mun makuuni. Tykkäisin vähän vähemmästä blingblingistä. Pysyi aika hyvin huulilla, kesti pullakahvituksenkin.

Eyeliner tuntui kovalta ja väriä ei juuri irronnut, koitin tätä vain kämmenselkään. En usko käyttäväni ikinä, koska mulla on parempiakin mustia linereitä Diorilta ja Kryolanilta.

Meikinpoistoaine lähtee illalla testaukseen, samoin kosteusvoide. Meikkipussukoita ei ole ikinä liikaa, työnsin sen jo täyteen pinnejä. Kaiken kaikkiaan pidin ostostani hyvänä. Olisin voinut maksaa jo pelkästä luomiväripaletistä enemmän, mitä tuo koko paketti mansikkanetissä maksoi.

Mitäs Heleena tykkäsit Lauderista?

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #28 : 14.09.07 - klo:21:39 »
Siili (tai Heleena),
kuinka pieniä nuo paletin luomivärinapit ovat? Ainakin siinä huulipunan vieressä paletti näytti hurjan pieneltä ja napit aivan mahdottoman pieniltä, joten minkä kokoisia ovat ihan käytännössä (10 centin kolikko)?
Olen käynyt pariin otteeseen kuolaamassa tuota palettia eivätkä positiiviset käyttökokemukset auta yhtään; pakko saada! Yritän vielä vakuutella etten tarvitse tuota, mutta sävyt ovat niin täydelliset ettei tosikaan.
Setin muut tuotteet eivät kiinnosta oikeastaan yhtään, mutta mikäli tuo paletti todellakin on vielä mahtavan sävymaailmansa lisäksi hyvälaatuinen, niin mielusti minäkin siitä maksan tuon 20 e ja risat.

Heleenan mielipiteitä tuosta paletista olisi myös kiva kuulla!  :)
1c M ii BSL

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 14.09.07 - klo:21:55 »
Jeppu: Malta vielä mielesi sen verran, että ehdin ostokseni postista hakea. Menee varmasti ensi viikon puoliväliin, kun olen työmatkalle lähdössä, mutta lupaan tulla heti palattuani kommentoimaan ko. palettia.  :) Siilin kommentit ainakin vaikuttivat todella positiivisilta. Erityisesti luomivärien ja kiiltopunan kestävyys vaikutti hyvältä. Siili: olivatko luomivärien sävyt sellaisia, kuin Strawberrynetin kuvissa näyttivät olevan?