Kirjoittaja Aihe: Estee Lauder  (Luettu 35139 kertaa)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
Vs: Estee Lauder
« Vastaus #150 : 22.03.10 - klo:06:49 »
^Whhhhaaaaat? Mä luulin, et se on uutuus. Ootko mistä omasi hankkinut?

Ihan koto-Suomesta Sokokselta.

Copper

• Vieras
« Vastaus #151 : 22.03.10 - klo:08:12 »
Peach Nuance on ollut pitkään Lauderin valikoimassa, välillä se oli hetken pois kun punat uudistuivat :) Ja vink vink, uusimman Olivian välissä oli -20% kuponki Kicksiin, samoin uudessa Trendissä tulee olemaan.
^OT, mutta lisäksi myös uusimmasta Ellestä löytyi tuo Kicksin -20%-kuponki.
Onko noita alekuponkeja myös irtonumeroiden välissä? Hiukanko kuumottaa mennä heti tänään ruokatunnilla ostamaan Elle ja Peach Nuance... ::)

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #152 : 22.03.10 - klo:10:27 »
^ Mun Ellessä ei ainakaan ollut  :-[
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Copper

• Vieras
« Vastaus #153 : 22.03.10 - klo:12:35 »
Ostin itselleni uusimman Olivian irtonumeron eikä senkään välissä mitään kuponkia ollut. Taitaa siis olla kupongit vain tilaajille.

Kävin myös testaamassa Peach Nuancen testeristä. Yllättävän pinkki poskipuna on kyseessä. Sanoisin, että heleä pinkki aavistuksen persikkaisella taitolla. Puna vaikutti myös melko kevyeltä, sitä sai kerrostaa kunnolla kädelle, jotta sai sävyn näkyviin. Koostumus on kyllä ihanan silkkinen ja puna hohtaa keveyen kauniisti kädellä. Osin innostukseni kuitenkin laantui, täytyy katsoa, löytyisikö meikkipussista jo jotakin vastaavaa. Niin uniikki Peach Nuance ei ole, vaikkakin todella kaunis.

Edit. Ainakaan mun ostamassa irtonumero-Oliviassa ei ollut mitään Kicksin mainoslehteä mukana.
« Viimeksi muokattu: 22.03.10 - klo:13:46 kirjoittanut Copper »

Poissa Maireanne

• Haiven
  • *
« Vastaus #154 : 22.03.10 - klo:13:27 »
Se kuponki on siellä Kicksin mainoslehden takakannessa :). Mainoslehti siis Olivian ja Ellen välissä ;)

Poissa Ea

• Haiven
  • *
« Vastaus #155 : 22.03.10 - klo:16:07 »
OT, mutta myös Helsingin Sanomien maaliskuun kuukausiliitteen välissä oli (ainakin pääkaupunkiseudulla) Kicksin mainosliite ja siinä tuo -20% kuponki. Voimassa 18.4.2010 saakka.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 22.03.10 - klo:16:34 »
Puna vaikutti myös melko kevyeltä, sitä sai kerrostaa kunnolla kädelle, jotta sai sävyn näkyviin.

Näin on, Peach Nuance on tosi kevyt sävy ja vaatii kerrostuksen näkyäkseen kunnolla. Esim. mun blogipostauksen kuvissa sävyn "tummuuteen" vaikuttaa se, että alla on aurinkopuuteria ja punaa on tosiaan laitettu joku 3-4 kerrosta.

Mä tykkään kyllä tuosta punasta ihan hulluna, täytyy myöntää että melkein joka päivä sudin sitä testeristä....  ;D Pitäisi tosiaankin ostaa oma. Mä inhoan runsaspigmenttisiä punia joita saa aina olla häivyttelemässä ja varomassa ettei vaan tule länttejä poskiin. Siksi Peach Nuancen kaltaiset kevyet punat on mulle onnen omiaan.

Sitä pinkkiäkin (Rose Nuance) olen nyt pari kertaa testannut ja sekin on ihana. :)

Onko starlet peach läpikuultava vai tuleeko siitä hyvin sävyä huulille, huulipuna siis?

Tästä mä oon erimieltä kuin MerGirl. Very Hollywood -kokoelman huulipunathan on lip sheenejä, ei lipstickejä, eli jälki on tosi läpikuultavaa. Etenkin vaaleimmat sävyt kuten tuo Starlet Peach on erittäin läpikuultavia ja niissä on vähän pigmenttiä.

Mutta Shoppis olit ilmeisesti jo tuon ostanut ja tykännyt...?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 22.03.10 - klo:20:17 »
^Mäkin vähän ihmettelin Mersun kommenttia, kun käsittääkseni hän tykkää peittävistä ja voimakkaan sävyisistä punista  ??? ja tuon ei kai ole tarkoituskaan olla peittävä. Mersu kuitenkin varmaan tykännyt siitä huulilla. Mä en oo viä kokeillut, kun eilen vasta ostin. Mutta siis eihän sitä Very Hollywoodin punaa voi saada kicksin kupongilla jos kickseissä ei ole very hollywoodia  :-\

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #158 : 22.03.10 - klo:20:27 »
^ Siis eihän se mikään matta ole, mutta kyllä se mun huulteni sävyn peittää siinä missä muutkin vaaleat punat. Mulla on Lancomelta sellainen kevytpuna jossa on hyvin ohut koostumus ja peittävyys lähes 0, mutta Starlet Peach ei ole minusta yhtään samanlainen.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 22.03.10 - klo:22:19 »
^Macinkin punissa on monia koostumuksia niin onhan toi siinä mielessä huulipuna  :) Olisko lustre esim? Sama valmistajahan noilla periaatteessa on. Muilta merkeiltä yleensä ostaa peittäviä, mutta Maciltä mitä vaan. Vähän yllätyin kun olit ton ostanut kun luulin, et tykkäät tyyliin punaisista ja näyttävistä, mutta pakko kai se arkipuna töihin on olla ja toisaalta menee varmaan hyvin voimakkaiden silmämeikkien kanssa. Ja siis oon saattanu toki käsittääkin ihan väärin niin kuin sillon kun muistin, et Chaos tykkää voimakkaista huulista vaan ei silmistä  8) Ite pääsin tota kuitenkin hiplaan niin ei tässä harhaan oo päässyt kukaan johtamaan  :) Epäilin vaan ettei toi peittäis mitään.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #160 : 24.03.10 - klo:15:48 »
^ Mää tykkään kaikista näteistä punista  ;D . Mulla ei ole Macilta lustrea (kai?), mutta jos se on joku sheen niin varmaan lähemmäks sitä. Mulla on huulet tosi neutraalin sävyiset ehkä siksikin ne peittyy hyvin.

Himottaa Hollywood Gold lakka, miksi?

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 24.03.10 - klo:18:07 »
^Haha! Mä en löytänyt siitä kuvaa, mutta se on varmaan turvallisintakin.

Kokeilin punaa ja kiiltoa yhdessä, jännät huulet tuli. Ihan nätit, mutta läpikuultavat. Ehkä semmonen nude sopiikin mulle, että vähän vaalenee omat huulet ja kiiltää, mutta ei kokonaan häviä tai ole ruskeat. Tuntui, et kiilto vei punaa mennessään, kun applikaattorilla suti. Käytät(te)kö noita yhdessä vai erikseen? Tykkään macin cremesheen glasseista enemmän, vaikka luulin, et lauder olis parempi tai et ne olis samaa tavaraa.

Copper

• Vieras
« Vastaus #162 : 30.03.10 - klo:22:20 »
Hah-haa, löysinpäs kuitenkin itselleni Kicksin - 20 %:n ale-kupongin! ;D Kävin sen tietysti heti käyttämässä, kun itsehillintä oli niin heikko, ja ostin kaunokainen Peach Nuancen itselleni. On se vain niin kaunis. :-* Liityin samalla Kicksin kanta-asiakkaaksikin. :D

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 17.04.10 - klo:20:28 »
Very Hollywood -kokoelmasta on löytynyt uusi lempihuulikiiltoni: Bungalow pink. Ensimmäisiä kertoja ständin ohi kulkiessa tuo sävy näytti mun makuun liian räikeältä, mutta onneksi testasin sitä kämmenselälle, jossa sävy olikin sitten jo parempi.
Kiilto pysyy huulilla todella hyvin ja - ehkä hieman yllättäen - sävy on varmasti parhain mitä näillä huulilla on ikinä nähty! Ihan ohuella kerroksella antaa vain vähän pinkkiä sävyä, mutta sen verran kiillosta pigmenttiä kuitenkin löytyy että reilummin laitettuna saa huuliin ihan selkeästi väriä.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #164 : 02.05.10 - klo:16:09 »
^ Munkin tekis mieleni ostaa tuo, luovuin jo kynsilakasta, samanlaisia sävyjä omistan jo. Ja meinasin ostaa uuden huulipunankin, mutta olin jo unohtanut minkä omistan  :T.
Mulla oli jo Starlet Rose jota kokoajan luulin Peachksi, mutta nyt voisin tosiaan hankkia tuon Starlet Peachin.
Nää huulipunat muuten kuivattaa, töissä on ikävä käyttää, muuten toimii.