Kirjoittaja Aihe: Estee Lauder  (Luettu 35260 kertaa)

ainokainen

• Vieras
Vs: Estee Lauder
« Vastaus #165 : 09.10.10 - klo:14:18 »
Mä ostin pitkän harkinnan jälkeen Magnascopic -ripsivärin, kun sitä joku tuttu mulle joskus kehui. Tämähän on klassikkotuote, jolla on vankka käyttäjäkuntansa. Toiset tykkää, toiset ei.

Magnascopic on ihan hyvä perusripsari, jossa on kiva ohut harja, jonka saa hyvin työnnettyä ihan ripsien tyveen asti. Harjakset ovat aika jäykkiä ja teräviä, joten ihan ripsirajaan väriä laittaessa pitää olla tarkkana. Harja on mukavan erotteleva, ja annostelee värimassaa juuri sopivasti.

Tuuheutta tällä saa ihan mukavasti, mutta ehkä olisin odottanut vielä räväkämpää tuuheuttavuutta. Tuotteen kerrostaminen on vähän hankalaa, sillä massa kuivuu ripsissä tosi nopeasti ja koppuroituu hieman. Siihen kun vetää toisen kerroksen päälle, saattaa tuloksena olla paakkuja.

Pituutta tämä ripsari ei mielestäni juurikaan anna.
Väri ei karise päivän mittaan, ei ärsytä silmiä ja poistaminenkin sujuu kivutta.
Summa summarum: Ihan ok ripsari, mutta ei säväytä niin paljon, että ostaisin uudelleen.

Lisäys: Tämä ripsari kuivahti hylsyynsä alle kuukaudessa, joten joo, en osta toiste!
« Viimeksi muokattu: 31.10.10 - klo:13:26 kirjoittanut ainokainen »

Poissa kiskis

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #166 : 13.10.10 - klo:10:16 »
Ähhh... Mulla oli testissä Double Wear Light sävyssä 1, ja vaikken ollutkaan täydellisen tyytyväinen kys. meikkivoiteeseen, ajattelin ostaa sen kun muut vaihtoehdot ovat vieläkin huonompia.
Myyjän mukaan tämä on sävy 01, oletan että tarkoittaa tuota intensity 1.0:aa. MUTTA. Saako Estee Lauderin meikkejä jostain nettikaupasta? Googleseikkailun jälkeen olen löytänyt vain lafkan omat sivut, ja niiden jenkki- ja brittisivuilla on kyllä ihan eri sävyä tuo intensity 1.0.
Pitäiskö vaan kävellä takaisin Stockalle ja maksaa Suomen hinta vai olisko toivoa löytää luotettavasti sama sävy jostain netin syövereistä edullisemmin?

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #167 : 13.10.10 - klo:12:08 »
Saako Estee Lauderin meikkejä jostain nettikaupasta? Googleseikkailun jälkeen olen löytänyt vain lafkan omat sivut, ja niiden jenkki- ja brittisivuilla on kyllä ihan eri sävyä tuo intensity 1.0.

Double Wear Lightin 1.0 -sävyä on saatavilla ainakin Strawberrynetissä mutten osaa sanoa onko tuo sama kuin Suomessa myynnissä oleva ykkössävy. Tietäisikö joku muu?
1c F ii

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #168 : 13.10.10 - klo:13:39 »
Saako Estee Lauderin meikkejä jostain nettikaupasta? Googleseikkailun jälkeen olen löytänyt vain lafkan omat sivut, ja niiden jenkki- ja brittisivuilla on kyllä ihan eri sävyä tuo intensity 1.0.

Double Wear Lightin 1.0 -sävyä on saatavilla ainakin Strawberrynetissä mutten osaa sanoa onko tuo sama kuin Suomessa myynnissä oleva ykkössävy. Tietäisikö joku muu?

www.garden.co.uk ainakin myy estee lauderin meikkejä.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #169 : 13.10.10 - klo:15:18 »
www.garden.co.uk ainakin myy estee lauderin meikkejä.

Gardenissa on vaan sen verran korkeat toimituskulut, ettei meikkivoide varmastikaan tule juuri edullisemmaksi kuin Stockalta ostettuna. Sävynumerointi näyttää olevan tuollakin sama kuin Mansikkalassa, josta tilattuna meikkivoiteen hinnaksi tulisi noin 30 euroa (tai vähän allekin loyalty bonuksilla) kun tilaa dollareissa.
« Viimeksi muokattu: 14.10.10 - klo:22:05 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa kiskis

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #170 : 14.10.10 - klo:10:15 »
Kiitos vinkeistä - päädyin kuitenkin talsimaan Sokokselle ja ostamaan sen voiteen, vaikka 39€ maksoikin. Näytti nuo hinnat olevan vain muutamia euroja edullisemmat, harmi...
Toivottavasti tää nyt toimii, täydellisen sävyn metsästys on ollut hyvin vaikeaa myyjienkin avustuksella jostain syystä. Puh.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #171 : 13.11.10 - klo:20:19 »
Muistaisko joku ihana Anvanced night repairin hintoja? 30 ml, 50 ml ja erikoiskoko 75 ml?

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #172 : 13.11.10 - klo:20:48 »
^ Se seerumi? Sokoksella taisi olla 50 ml 68 euroa.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 13.11.10 - klo:20:56 »
^Joo. Kävin tänään tsekkaan hinnan ja se on 30 millin hinta ja 50ml maksaa 94 euroa  :o Nyt sattui olemaan myynnissä erikoiskoko 75 ml hintaan 95. Mä sain vahingossa eka sen 50 millisen, vaikka piti tietysti ostaa toi samanhintainen erikoiskoko. Senkin hinta kirpaisee, mutta ei ihan yhtä pahasti. Sain vaihdettua 50 millisen 75 milliseen huomattuani kömmähdyksen. Kassalla ei tajunnut, että kyseessä on normikoko, kun hinta oli melkein sama. Saas nähdä raaskiiko tätä jatkossa käyttääkään.
« Viimeksi muokattu: 15.11.10 - klo:19:28 kirjoittanut SH »

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #174 : 14.09.11 - klo:09:06 »
Onko kukaan ehtinyt kokeilemaan Idealist Face illuminatoria tai Cooling eye illuminatoria? Mä testasin tuota silmäillua ja taidan ostaa sen. Kirkasti katsetta mukavasti ja peitti silmänalusia.
Veni, vidi, Visa.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #175 : 14.09.11 - klo:11:23 »
En Kuopion Sokokselta löytänyt enää Estee Lauderia. Voiko se tosiaan puuttua vain meiltä?
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Nana

• Haiven
  • *
« Vastaus #176 : 14.09.11 - klo:11:57 »
^Kyllä täällä Turussa Sokoksella myydään Estee Lauderia (ainakin vielä pari päivää sitten oli). Miksiköhän Kuopiossa sitten ei?

edit. Kuopiossahan on Stockmann Beauty, myytäiskö EL:ää siellä?
« Viimeksi muokattu: 14.09.11 - klo:12:03 kirjoittanut Nana »

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #177 : 14.09.11 - klo:15:51 »
Mä kävin hakemassa tuon silmähommelin Kicksistä. Sain näytteen tuosta naamatuotteesta, jota kokeilen huomenna. Epäilen, että en tule sitä ostamaan kuitenkaan. Käteen tuntui ihan hyvältä ja näyttää semmoselta valoa heijastavalta, mutta sisältää paljon silikonia. :(
Koitin nimittäin naamaan Lancomen uutta seerumia, joka on myös silikonilla kyllästetty ja nyt naamalla on inha tunne. En ole pitkään aikaan käyttänyt silikonia sisältäviä tuotteita kasvoilla, joten tämä tunne on aika öööh... outo.

Rose Nuance sen sijaan  tekis mieli ostaa.
Veni, vidi, Visa.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #178 : 07.10.11 - klo:20:34 »
^Mä en kanssa tykännyt siitä uudesta seerumista (Idealist Even Skintone Illuminator) juuri tuon silikonisen tunteen takia, vaikken silikonia yleisesti ottaen välttelekään. Advanced Night Repair seerumi hakkaa tuon ihan 6-0.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 04.02.12 - klo:21:51 »
Idealistista (pore minimizing skin refinisher) yritin kovasti tykätä, mutta ei... Jo puolen purkin kohdalla tuli sellainen olo, että eihän tämä ole tehnyt yhtään mitään. Siitä huolimatta käytin purkin loppuun ja olin vain erittäin tyytyväinen kun se loppui.
Jos jotain hyvää on keksittävä, niin hyvin sopi esim. meikin alle. Mutta ihohuokosilleni ei siis tehnyt yhtikäs mitään.