Kirjoittaja Aihe: Estee Lauder  (Luettu 35266 kertaa)

Poissa Eiko

• Haiven
  • *
    • Profiili
Vs: Estee Lauder
« Vastaus #180 : 10.02.12 - klo:21:19 »
Niille jotka etsivät täydellistä vihreää silmämeikkipalettia vinkkaan Estee Lauderin uudehkosta Emerald Oasis-paletista. Uudistuneet paletit olivat ainakin minulta menneet täysin ohi. Samanlaisella ns. pohjaratkaisulla kuin Blue Dahliassa löytyy useampi uusi paletti.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #181 : 15.02.12 - klo:20:12 »
Kävin tänään ostamassa tuon Estee Lauderin Double Wear-mascaran, kun oli kanta-asiakastarjouksena Stockmannilla. Ensikokeilun perusteella en kyllä pettynyt ostokseen. Vaikka hutaisin sitä ripsiini ihan kokeilumielessä ja ilman taivutuksia, ripsistä tuli selvästi näyttävemmät kuin ilman ripsiväriä. Lisäksi ei kerrostamisestakaan huolimatta klimpannu ripsiä yhtään. Pitänee huomenna testailla sitten töissä, kuinka hyvin pysyy suttaamatta.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 09.06.12 - klo:12:17 »
Onko joku ostanut uudistuneen Double Wear -peiteaineen? Ajattelin, että se olisi uudistunut vain sävyjensä ja pakkauksen osalta, mutta tämähän vaikuttaa jotenkin paksummalta ja hajukin on melko hirveä. Tietäisikö joku, onko peiteaineen sisältöönkin koskettu? Mietin jo, olenko saanut jonkun pilaantuneen kappaleen.

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #183 : 09.06.12 - klo:18:48 »
^Muistan lukeneeni jostain meikkiblogista, että koostumustakin on muutettu, jos en ihan väärin muista, uudempi versio on ohuempi.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #184 : 17.06.12 - klo:08:34 »
Butterfly, miltä tuo peiteaineen uusi koostumus vaikuttaa käytössä? Pysyykö paikallaan, kerääntyykö juonteisiin? Millainen on peittävyys verrattuna aikaisempaan koostumukseen? Onko edelleen sk 10?

Entä miten nuo uudet sävyt menevät? Olen itse käyttänyt vaaleinta talvisin ja toiseksi vaaleinta kesäisin, ovatkohan sävyt muuttuneet radikaalistikin?

Tuo on ollut jo pitkään lempipeiteaineeni silmänalusille. Harmi, että koostumusta on menty muuttamaan.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #185 : 26.06.12 - klo:18:09 »
Ostin ekaa kertaa DW-peittarin parisen viikkoa sitten. Hieman pettymys.. Silmänalusilla toimii, mutta nenänpielissä ei pysy! Ihoni on nyt jotenkin villiintynyt kiiltelemään ihan kamalasti, joten pysyvyyden kanssa on muidenkin peiteaineiden kanssa ongelmia.  :#

SPF on vieläkin 10, koostumus yllättävän ohutta. Mielestäni testerissä vaikutti paksummalta (?). Itsellä käytössä 01 light, Stockalla oli lisäksi vieläkin vaaleampi mielestäni hieman punaiseen taittuva sävy, sekä tummempi 02.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 09.07.12 - klo:10:19 »
Onko kokemuksia Estēe Lauderin Sumptuous Extreme ripsiväristä? Tarvitsen pian uuden ripsarin ja tuo olisi laivalla tarjouksessa jonne lähden parin viikon päästä.

Nestis

• Vieras
« Vastaus #187 : 09.07.12 - klo:14:01 »
Onko kokemuksia Estēe Lauderin Sumptuous Extreme ripsiväristä? Tarvitsen pian uuden ripsarin ja tuo olisi laivalla tarjouksessa jonne lähden parin viikon päästä.

On kokemuksia Sumptuous Extremestä: en osta enää muuta, mielestäni ehdottomasti paras ripsari. Tulee pitkät ja tuuheahkot ripset, lähtee suihkussa pois, niin ettei tarvitse käyttää silmämeikin poistoainetta (toisin kuin esim. Diorshow).
 :l Muutenkin Estee Lauderin kosmetiikkatuotteet on todella laadukkaita, olen siirtynyt pikku hiljaa Estee Lauder-faniksi.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 04.08.12 - klo:17:54 »
Sokoksella oli myynnissä kokeilukokoinen pakkaus (15 ml/19,90) sävyttävästä päivävoiteesta eli DayWear Sheer tint release advanced multi-protection anti-oxidant moisturizerista. En voinut vastustaa kiusausta, koska olen aiemmin tätä täysikokoisen tuubin käyttänyt ja tuolloin pidin tuotteesta kovasti. Sävy on tosi nätti ja passaa kasvoilleni hyvin eikä voide ole liian rasvainen eli sopii normaalille iholle (ja rasvoittuvalle t-alueelle) ihan hyvin.
Sitä en laskenut, miten tämän pienemmän pakkauksen litrahinta suhteutuu normaalikokoisen litrahintaan, vaan nappasin tämän hyllystä ihan siksi, että kiva päästä taas käyttämään hyvää tuotetta ja vähän vastaavanlainen toinen tuote jo löytyy myös kaapista (siis Kanebon sävyttävä geeli), joten isompaa tuubia en EL:stä edes tällä hetkellä olisi tarvinnut.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #189 : 24.08.12 - klo:12:10 »
Olen aivan rakastunut Sumptuous Extreme mascaraan. Enää en muita osta. Aivan täydelliset ripset. Ostin tuon siis laivalta, mutta onko nettikauppoja mistä saisi halvemmalla? Laivan normihinta 29,90 on aika suolainen, tuo oli tarjouksessa kun ostin niin 23,90

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #190 : 24.08.12 - klo:12:24 »
Sokoksella oli myynnissä kokeilukokoinen pakkaus (15 ml/19,90) sävyttävästä päivävoiteesta eli DayWear Sheer tint release advanced multi-protection anti-oxidant moisturizerista. En voinut vastustaa kiusausta, koska olen aiemmin tätä täysikokoisen tuubin käyttänyt ja tuolloin pidin tuotteesta kovasti. Sävy on tosi nätti ja passaa kasvoilleni hyvin eikä voide ole liian rasvainen eli sopii normaalille iholle (ja rasvoittuvalle t-alueelle) ihan hyvin.
Sitä en laskenut, miten tämän pienemmän pakkauksen litrahinta suhteutuu normaalikokoisen litrahintaan, vaan nappasin tämän hyllystä ihan siksi, että kiva päästä taas käyttämään hyvää tuotetta ja vähän vastaavanlainen toinen tuote jo löytyy myös kaapista (siis Kanebon sävyttävä geeli), joten isompaa tuubia en EL:stä edes tällä hetkellä olisi tarvinnut.

Tämä on ollut mun luottotuote jo 5 vuotta, kertakaikkiaan ihan täydellinen mun iholle. Tekee todella nätin, luonnollisen sävyn, tuntuu hyvältä, eikä aiheuta mulle mitään näppylöitä tms. Rrrrrrakastan  <3
Näin myös tuon tarjouksen Sokoksella, mutta anoppi oli onneksi juri ostanut mulle täyden putilon pian loppuvan tilalle lahjaksi, joten suolaisen pikkupurkin hinta jäi kauppaan.
Mä ostan tuota ystävän kautta, tuo mulle laivalta aina tarvittaessa, joten normaalihinnoilla en ole tuota koskaan kylläkään ostanut.
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa Eiko

• Haiven
  • *
    • Profiili
« Vastaus #191 : 08.09.12 - klo:12:43 »
Ajattelin kysäistä mistä nettikaupasta ostatte Estee Lauderin tuotteita? Muutama meikkipaletti kiinnostaisi kovasti mutta niillä ei ole lainkaan maahantuntia

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #192 : 10.07.13 - klo:14:53 »
Kokemuksia Estee Lauderin Double Wear Zero Smudge -ripsarista?

Tämä on seuraavana mun hankintalistalla, mutta MUA:ssa tätä tuotetta oli haukuttu aika paljon. Tuntuu jakavan mielipiteet. Jos jollakulla on komemusta tästä, kuulisin mielelläni kannattaako ostaa!

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #193 : 11.07.13 - klo:09:00 »
^Mä oon tykänny ja käyttäny vuosien varrella useamman. Mikään 38-tyyppinen ripsari ei tee hiukeita ripsiä, mutta miellyttävin tuo on käytettävyydeltään ollut, koska harja on hyvä ja väri lähtee helposti pois rasittamatta ripsiä.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #194 : 11.07.13 - klo:13:00 »
Ok, kiitos! Osaatko verrata tätä esim. Cliniquen Lash Poweriin tai Kanebon 38:een? Millä tavalla eroaa niistä, vai eroaako mitenkään?