Kirjoittaja Aihe: Estee Lauder  (Luettu 35319 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Estee Lauder
« Vastaus #195 : 11.07.13 - klo:13:42 »
Kanebo tekee ehkä paksumpia yksittäisiä ripsiä, kun se tavallaan kietoutuu ripsen ympärille. Lauder vaikuttaa enemmän ihan perusmascaralta. Kanebo on vaikea poistaa ja sitä voi joutua "repimään" irti ripsistä ja silti pesun jälkeen ripsaria voi olla vielä silmien ympärillä tai jopa ripsissä. Lash poweria mulla on myös ollut, mutta nyt en muista miten se käyttäytyi poistettaessa. Lopputulos muistaakseni enemmän Lauderin kuin Kanebon kaltainen. Meinasin muuten ostaa laivalta Kanebon uuden 38:n, jossa on kaareva harja, mutta en rohjennut. Viime aikoina olen käyttänyt Lauderia ja Fiberwigia.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #196 : 11.07.13 - klo:15:48 »
Kiitoksia kovasti avusta! Ostan seuraavaksi tuon Lauderin, kunhan nykyinen Lash Power alkaa vedellä viimeisiään.  :)

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 12.07.13 - klo:19:02 »
ainokainen, mulla on ollut noista Kaneboa joskus vuosia sitten, ja nyt ties kuinka mones tuubi Lauderia putkeen menossa. Kaneboa tosiaan on vaikeampi poistaa kuten jo on mainittu, ja Lauderilla saan ehdottomasti näyttävämmät ripset kuin Kanebolla, joka oikeastaan minulla vain värjäsi ne. Mulla on siis värittömät ja ei mitenkään tuuheat, mutta pitkät ja taipuisat ripset.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #198 : 12.07.13 - klo:23:21 »
Kiitokset tiedosta, tämähän kuulostaa hyvältä!

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 16.07.13 - klo:19:29 »
Sama juttu mullakin: Kanebosta (siitä perus-38:sta) en mitenkään hirveämmin tykännyt (poisto vaikeaa, lopputulos melko vaatimaton), mutta Lauderilla sain mielestäni tosi kivat ripset. Mitään superräpsyjä noilla ei tietenkään saa, kuten SH:kin kirjoitti, mutta Lauder on Fiberwigin ohella mun suosikki noista vedellä pois pestävistä ripsareista. Muistaakseni Lauderin kanssa oli vielä niin, että lopputulos parani hieman ripsaria käytettyäni ja ripsari kesti mukavan pitkään käytössä.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #200 : 13.11.13 - klo:10:39 »
No niin, nyt tämä Double Wear on ollut mulla noin viikon käytössä ja täytyy sanoa, että erinomainen ripsari on kyseessä. Olen siis etsinyt ns. tuubimascaraa eli vedenkestävää, joka lähtee lämpimällä vedellä ja testannut melkein kaikki markkinoilla olevat tämänkaltaiset ripsarit. Toistaiseksi suosikkini on ollut Cliniquen Lash Power, mutta tästä Double Wearista saattaa tulla ykkönen!

Harja on ihanan erotteleva ja tykkään siitä, että harjakset ovat melko pehmeitä, harjan saa siis vietyä ihan ripsien tyveen ilman että tökkää itseään kipeästi silmään. Pientä klimppiintymistä saattaa esiintyä, mutta ei mitään sellaista, mitä ei saisi ripsiharjalla erotelluksi.

Levittäessä ripsari tuntuu ensin aika märältä, mutta kuivuu ripsiin aika nopeasti. On siis aikaa työstää ja erotella, mutta lopulta ripsari kuivahtaa hieman mikä antaa mahdollisuuden kerrostamiseen. Parilla kerroksella saa jo todella näyttävät ripset. Ainoastaan Fiberwigilla olen saanut yhtä näyttävät!

Poistaminen onnistuu todella helposti, ripsari katoaa suihkussa taivaan tuuliin yhtään hankaamatta. Lash Powerin kanssa oli välillä vähän hankalaa, kun niitä riekaleita piti oikein kiskoa ripsistä ja usein suihkun jälkeen ripsarin jämiä oli silti vielä ripsisssä. Tämän tuotteen kanssa sitä ongelmaa ei ole.

Kestävyyttä räntäsateessa tai uidessa en ole vielä päässyt testaamaan. Yhtenä päivänä silmäni vuosivat vähän, ja silloin tunsin toisella silmäkulmassa hieman kirvelyä, se saattoi tosin johtua muustakin meikistä kuin tästä ripsarista. Varsinaista silmien ärsyyntymistä en ole vielä tämän tuotteen kanssa havainnut, eli oikein hyvältä vaikuttaa!
Vahva suositus.  8)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 13.11.13 - klo:19:14 »
^ Taivutitko ripsiä? Minua ärsyttää kun olen jumiutunut käyttämään vain vedenkestäviä kun kaikki muut suoristavat taivutukset. Kiva olisi kokeilla noitakin mutta aika ikäväähän se on jos ripset sojottaa alaviistoon..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #202 : 15.11.13 - klo:15:49 »
Mulla on luonnostaan tosi käppyrät ripset, eipä ole koskaan ollut tarvis taivutella. Mutta siis joo, uskoisin että nopeasti kuivuva ripsari pitää taivutukset paremmin, nämä tuubimascarathan on usein aika märkiä ja hitaasti kuivuvia. Eli ehkä ei kannata edes kokeilla.  :-\

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 15.11.13 - klo:21:47 »
Mulla on tuollaisista ripsareista kokemusta ainoastaan silloisen Kanebon kolmekasista, ja se ainakin suoristi ripset pahemmin kuin mikään muu ripsiväri. Tuon kokemuksen jälkeen olenkin vältellyt noita lämpimällä vedellä poistettavia, kun uskoisin että ne ovat kaikki liian märkiä koostumukseltaan. Ja mulla siis on alaviistoon sojottavat piikkisuorat ripset, jotka vaativat aina mekaanisen taivutuksen.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #204 : 09.03.14 - klo:20:09 »
Sain näytteen Estée Lauderin CC-voiteesta ja testailin sitä nyt kotisunnuntain ratoksi. Liian tummahan tuo on, ja ilmeisesti vain yhdessä sävyssä saatavilla... Ei voi ymmärtää. Käytän siis aina kaikista meikkivoiteista vaaleinta mahdollista punapohjaista, mutta toisaalta en ole joutunut vaaleita sävyjä ihan netistä metsästämään, eli en ole kalkkilaivan kapteeni -tasoa. Lancome Teint Miraclesta 010 on melko passeli. Eli sen sävyiselle iholle tämä CC on himpun verran liian tumma.

Muuten lopputulos ohuella kerroksella on ihan siisti, mutta odotin kyllä parempaa ihon sävyn tasoitusta. Posken punertavat alueet loistaa edelleen. Ehkä tätä voisi testata vielä useammalla kerroksella ja ihan arkena - jos osoittautuu siten paremmaksi, niin päivettyneelle kesä-kraulalle tämä saattaisi sopia.
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #205 : 21.07.14 - klo:19:05 »
Kävin tänään Emotionissa alustavasti kyselemässä irtopuutereita ja Estee Lauderilla oli tullut uutuus irtopuuteri.
Aivan ihanan silkkinen iholla ja uskon, että toimii iholla loistavasti.
 Hinta oli jotain vajaa 50 € ja rasia oli sinänsä aika pieni 10g, mutta pieni määrä kuulemma riittää.
 Onko kukaan vielä testannut tätä ihanuutta irtopuuteria?
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa elinamainen

• Haiven
  • *
« Vastaus #206 : 04.05.18 - klo:18:03 »
Olen vasta nyt päässyt käsiksi Estee Lauderin Double weariin ja olen haltioitunut! Minulla oli lähemmäs 6 vuotta tavoitteena, että en osta uusia meikkivoiteita tai mineraalimeikkipuutereita ennen kuin vanhat on käytetty. Nyt se hetki on koittanut ja valitsin seuraavaksi tuotteekseni tämän. Oikeastaan harmittaa kun en ole aikasemmin tätä kokeillut. Ihan uskomattoman hyvä pysyvyys (olen hammaslääkäri ja joudun pelaamaan maskien kanssa koko ajan). Hieman on alkanut iho kiiltelemään päivän mittaan, mutta iho näyttää edelleen todella luonnolliselta ja kauniilta. Tuntu iholla on melko huomaamaton. Ainoana miinuksena on kuiva nenän ihoni, jossa meikkivoide on hieman röpöläisen näköinen. Valitsin sävyn 1N0, joka on erinomainen vaalealla ihollani. Ei tummene päivän mittaan. Ehottomasti uusi HG :l
1cFii

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 21.09.18 - klo:12:37 »
Mä en vaan pysty tykkäämään tuosta Double wear-meikkivoiteesta. Tulee ihan vahanaama, vaikka kuinka kevyellä kädellä yrittäisin levittää. Pitää vielä yrittää keventää sitä jollain muulla tökötillä, en viitsisi roskiin heittää, kun arvokasta tavaraa.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann