Kirjoittaja Aihe: Estee Lauder  (Luettu 35265 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Estee Lauder
« Vastaus #30 : 14.09.07 - klo:22:07 »
Minulla on EL:n poskipunista Plum Nuance. Liukuvärjäyksen tummin sävy on kylmä luumunvioletti, ei kovin tumma, ja vaalea on persikkaan vivahtava nudesävy. Kaikkiaan hyvin luonnollinen ja erittäin kaunista jälkeä tekevä väri. Tätä voi sutia huoletta poskille ilman pelkoa pelleposkista, väriä irtoaa siveltimeen aika säästeliäästi ja levittyvyys erinomaista. Paketin taitettava suti on ihan kelvollinen ja plussaa kunnon peilistä.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #31 : 15.09.07 - klo:16:52 »
Siili (tai Heleena),
kuinka pieniä nuo paletin luomivärinapit ovat?

Napit on 1,5cm halkaijaltaan, eli ihan testeripaletin "peruskokoiset".

Kuva vastaa värien puolesta aika hyvin todellisuutta, kaikki sävyt ovat hieman hohtavia lukuunottamatta oikealla olevaa kaikkein alinta tummaa luumunsävyä. Se on ennemminkin matta. Huulipunakin on minusta samanvärinen luonnossa kuin mansikkanetin kuvassa, ainakin oman koneeni näytöllä.

Mä himoitsen Lauderilta poskipunaa, nuo liukuvärjätyt on niiin kauniita. Kiva kuulla ettei tarvitse pahemmin pelätä pelleposki-efektiä, voisin hankkia itselleni jonkun noista vaikka joululahjaksi. Tykkään levittää poskipunan isolla sudilla, tuo EL:n nappi näyttää sen verran isolta että siitä olisi väriä helppo ottaa. Nyt mulla on nimittäin Elizabeth Ardenin poskipuna, siinä värinappi on harmillisen pieni, sotken helposti siveltimellä aina koko paletin vaaleanpunaiseksi.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 24.09.07 - klo:22:31 »
Kertokaa sitten, millaista jälkeä tuolla saa aikaan ja onko lopputulos odotusten mukainen.

Mitäs Heleena tykkäsit Lauderista?

No niin, nyt on vähän pitemmän aikaa testailtu Lauderia, niin voin kirjoittaa mielipiteitäni. Lähinnä olen testaillut noita luomivärejä ja huulipunaa.

Luomiväreistä lähes kaikki ovat mielestäni hyväpigmenttisiä, lukuun ottamatta keskimmäisen rivin kahta vasemmanpuoleista nappia. En meinannut sitä itsekään uskoa, mutta ne kaksi eivät kyllä anna pigmenttiä nimeksikään!!! Testailin kaikkia värejä useamman kerran, jottei tuo vain jäisi satunnaiseksi tulokseksi. Mulla ei yleensä ole luomivärien pigmenttien ja kestävyyden kanssa ongelmia, joten siinäkin mielessä tuo oli tosi yllättävä tulos. Muissa napeissa pigmenttiä riittää. Kuten Siilikin mainitsi, pysyvät hyvin luomilla, eivätkä lähde karkuteille. Mulla on kyllä tapana pohjustaa luomet aina. Erityisesti tummempiin sävyihin olen tosi tyytyväinen ja siihen vasemman yläkulman valkoiseen nappiin, jossa on hyvin pigmenttiä ja kestoa niin vaaleaksi sävyksi. Noista saa kyllä ihania väriyhdistelmiä  :-* Totuuden nimissä on sanottava, että kovin pienikokoisiahan ne napit ovat, joten suurkuluttajalle tuosta paletista ei ole iloa pitkäksi aikaa.

Huulipuna taasen ei taida olla oikein minun sävyäni. Kuvailisin sitä ehkä sellaiseksi vanhan roosan punaiseksi. Sävy pysyy kyllä hyvin huulilla, mutta koostumus on jotenkin oudon mössöinen. En osaa selittää sitä tarkemmin. Varmasti tulee käytettyä, mutta suosikkihuulipunien joukkoon tämä ei kyllä nouse.

Muut tuotteet on vielä testaamatta. Kirjoittelen niistä kommentteja myöhemmin, kunhan ehdin.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #33 : 03.10.07 - klo:12:34 »
Sen verran, mitä nyt oon kerennyt kokeileen tuota valokynää, niin toimii mainiosti luomivärin pohjustajana. Jo laivalla myyjä näytti eron sävyssä, kun laittaa luomiväriä ilman tuota valokynää ja valokynän kanssa. Tuli paljon intensiivisempi ja näyttävämpi tulos kynän kanssa! Pitää vielä tutustua tuohon kynään tarkemmin, sekä samoin mascaraan, josta tosiaan ei ole aiempaa kokemusta.

Onko tuossa valokynässä miten voimakas tuoksu? Laitat sitä siis luomille ja päälle puuteri + luomiväri?

Onko kellään kokemuksia EL:n duo-luomiväreistä? Olisiko jotain uutuksia kun olivat esittelyssä jonkin aikaa sitten.

Poissa Millie

• Hiushörhö
« Vastaus #34 : 03.10.07 - klo:12:55 »
^Joo, ne on tämän syksyn uutuuksia, Signature Silky Eyeshadow Duoja. Multa löytyy 05 Pink Dusk, muutaman kerran olen ehtinyt kokeilemaan, ei ole ihan vielä vakuuttanut. Vaalemapi sävy ei erotu luomella kovin selvästi ja tumman värin häivyttely on aika hankalaa. Tosin voi olla häivyttelijässäkin vika ;).
1c F ii, hiukset ovat pitkät kerrostetusti leikatut ja taas vaihteeksi sivuotsiksella, väri musta.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #35 : 02.11.07 - klo:14:40 »
Onko kenelläkään kokemuksia Estee lauderin irtopuutereista? Olen tykännyt Diorin irtsikasta, mutta minkälaista on lauderin puuterit?

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #36 : 02.11.07 - klo:16:02 »
^Lauderin So Ingenious irtopuuterit on aivan ihania, samettinen koostumus ja sopivasti hieman hohtava. Rasia on nätti ja ainakin täällä hintaa on n. 49 e. Mä olen testannut kädelle tuota Lauderia ja Dioria, Lauderissa on koostumus parempi :)
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #37 : 02.11.07 - klo:22:53 »
Koska tässä ketjussa on ihonhoitotuotteista jo ollut puhetta, niin onko kukaan ehtinyt testaamaan uutta versiota Idealistista? Millainen on esim. vanhaan verrattuna? Ja ennenkaikkea, supistaako huokosia välittömästi? ( tai aiheuttaako edes optisen harhan?) ;D

Näistä tuota vaahtoputsaria olen testannut ja täytyy sanoa, että pidän siitä valtavasti! En ole aiemmin vaahtoputsareita käyttänyt, mutta tämä ei kuivattanut ihoa ja putsasi meikitkin hyvin.

Oletkos Heleena vielä samaa mieltä? Olen miettinyt myös tuotteen hankkimista ja omistan pintakuivan, herkän sekaihon. Apteekkisarja Vichyn sekaihon putsari kuivatti kauheasti, vaikka lapussa mainostettiin kovasti, ettei kuivata. :-\ nyt olisi tuo sitten harkinnassa.

Edit. Yhdistin peräkkäiset viestit. -Luomo-
« Viimeksi muokattu: 04.11.07 - klo:22:45 kirjoittanut Luomo »
Veni, vidi, Visa.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 04.11.07 - klo:17:36 »
^No, itse asiassa voisin tuota hehkutusta hieman laimentaa sen verran, että pidemmässä käytössä tuo ehkä kuivatti ihoani hitusen, muttei ollenkaan niin paljon kuin esim. L'Oréalin Happyderm. Muista vaahtoputsareista mulla ei kokemusta olekaan. Täytyy kyllä tuon tuotteen ehdottomaksi plussaksi sanoa, että se on ihan mielettömän riittoisaa eli hyvin pieni määrä ainetta riittää putsaamaan koko kasvot. Meikit sillä kyllä lähti hyvin kasvoista. Ehkäpä se ihon hienoinen kuivaminenkin johtui siitä, että annostelin joskus tuota hieman liikaa. Vaikea sanoa.  :-\
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa MiuMiu

• Haiven
  • *
« Vastaus #39 : 17.11.07 - klo:23:46 »
Lainaus
Koska tässä ketjussa on ihonhoitotuotteista jo ollut puhetta, niin onko kukaan ehtinyt testaamaan uutta versiota Idealistista? Millainen on esim. vanhaan verrattuna? Ja ennenkaikkea, supistaako huokosia välittömästi? ( tai aiheuttaako edes optisen harhan?)

En ole kokeillut alkuperaista Idealistia, mutta uutta versiota sain kasvoilleni viime viikonloppuna. Kyselin kempparissa vinkkeja ihohuokosia supistavaan kosteusvoiteeseen, ja myyja kysyi etta saako kokeilla kasvoilleni tuota uutta Idealistia. Tottakai suostuin, ja kylla kannatti! Iho tuntui heti ihanan pehmealta ja silealta, savy oli tasaisempi ja mika parasta - ihohuokosia ei nakynyt juuri ollenkaan! Kysyin testeria, mutta myyjalla ei ollut niita. En ostanut sita kuitenkaan viela silloin, koska halusin ensin lueskella kommentit taalta ja MUA:sta  ;D. Nyt olen paattanyt ostaa tuon Idealistin, ja DayWear plus kosteusvoide on harkintalistalla, kunhan ensin jossain paasen sita vahan kokeilemaan.

Osaako kukaan sanoa paljonko Idealist maksaa Suomessa? Asun Hollannissa, ja taalla hinta oli 56 e. Ajattelin tarkistaa ainakin tax free hinnat lentokentalla ennenkuin ostan sen taalta... 

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #40 : 18.11.07 - klo:20:15 »
Oletko tarkistanut hinnan Strawberrynetistä? Sietä ostettuna saattaa tulla jopa edullisemmaksi kuin TAx Freen hinta, tai hyvin lähelle ainakin. Suomessa Estee Lauderit ovat kovissa hinnoissa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa MiuMiu

• Haiven
  • *
« Vastaus #41 : 18.11.07 - klo:22:58 »
Olen tarkistanut Strawberrynetin. Siella ei talla hetkella ole kuin vanhaa versiota idealistista, ja tuo sama 50 ml koko maksaa 76.50 USD. Eli ei oikeastaan ole hintaeroa takalaisiin hintoihin , mikali se uus versio maksaa suurinpiirtein saman verran sitten kun sita mansikkanetista saa.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #42 : 19.11.07 - klo:16:14 »
Kiitoksia Heleena ja MiuMiu. Suomen hintaa en Idealistille tiedä, mutta viikkarin taxfreessä oli  61 euroa. Kaippa se on siihen(kin) sorruttava. :P Mulla on tuo DayWear sekaihon versiona ja tykkään kyllä siitä. Tosin yksi miinus siinä on. Jättää ihon aika rasvaisen näköiseksi, eli puuteria on ainakin pakko laittaa päälle jos meinaa naamansa ulos pistää. Hydra Complete (sekaihon) on sit taas yksi ihana tuote. Se jättää himmeän pinnan.

Muoks. Taidan tosiaan ostaa myös tuon putsarin ja siihen kasvoveden. Toivottavasti olis kesäkäytössä passelit!
« Viimeksi muokattu: 20.11.07 - klo:16:27 kirjoittanut Tiiti »
Veni, vidi, Visa.

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #43 : 02.12.07 - klo:16:57 »
Nyt on Strawberrynetissä toi uudempi Idealist Pore Minimizing Skin Refinisher. 30 ml maksaa 55 usd + mulle tulee se 10 % alennus. En edes tiedä mitä toi 30 ml maksaa Suomessa, oli pakko heti tilata se kun Gloria ja Cosmopolitan  ovat valinneet sen v. 2007 kauneustuotteeksi  :)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 12.12.07 - klo:09:25 »
^ Pampula, huomasin hankintaketjusta että olit saanut tuon uuden Idealistin. Laitahan sitten kommentteja kun olet kokeillut, että toimiiko oikeesti yms :)