Kirjoittaja Aihe: Estee Lauder  (Luettu 35291 kertaa)

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
Vs: Estee Lauder
« Vastaus #45 : 12.12.07 - klo:10:45 »
Jaaha... Kävin katsastamassa Kicksissä uuden Idealistin hinnan. 50ml maksoi 84 euroa. Itselle se saapui laivatuliaisina hintaan 44,50, johon sisältyi 50ml putsari ja kasvovesi + 5ml Idalistin silmänympärysvoide.
 Laitoin tietysti heti tänä aamuna naamaan ja hyvältä tuntuu ja näyttää! Huokoset kyllä pienentyi melkoisesti heti levityksen jälkeen ja iho on paljon tasaisemman värinen ja muutenkin jotenkin "nuorempi". Ensikokeilun perusteella tykkään valtavasti. :)
Veni, vidi, Visa.

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #46 : 13.12.07 - klo:08:14 »
Komppaan edellistä. Olen käyttänyt nyt kaksi kertaa  ja olen tykännyt. Mulla on poskissa jonkin verran laajentuneita ihohuokosia ja ne todella pienenivät.  Iho näyttää sileämmältä ja meikkivoide levittyi tasaisemmin. Saa nähdä sitten pidempiaikaisessa käytössä, miten iho tästä vielä  edelleen silenee  :D

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #47 : 13.12.07 - klo:11:21 »
Mites tuon Idealistin kanssa, laitatteko sinne alle vielä kosteusvoiteen vai suoraan puhtaalle iholle tuota Idealistia? Mietin että mahtaako rullaantua jos laittaa kosteusvoidetta alle?

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #48 : 13.12.07 - klo:12:04 »
Mä laitan ainakin suoraan puhtaalle iholle. Ohjeessakin käsketään tekemään niin. En ole vielä kokeillutkaan niin, että laittaisin ensin kosteusvoidetta alle.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #49 : 13.12.07 - klo:13:19 »
Samoin minä laitan tuon Idealistin puhtaalle iholle ja siihen sitten "päällykset". Nyt tänään, kun laitoin toiseen kertaan tuota, niin huomaan, että ei tämä kyllä hirveästi poikkea siitä edellisestä versiosta. Koostumus on litkumpaa, mutta eipä juuri muuta. Samanlailla vaikuttaa naamaan. Pidemmällä aikavälillä sen eron sitten varmaan huomaa, jos sitä on. Mulla on sitä vanhaa versiotakin vielä yksi avaamaton pullo... :P
Veni, vidi, Visa.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #50 : 13.12.07 - klo:15:59 »
^^^Ehdottomasti tarvii laittaa toi Idealist puhtaalle iholle, sehän on seerumi joten se tulee aina ensimmäiseksi kasvoveden päälle. Jos haluaa voidetta sen kanssa käyttää niin voide sen päälle.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa cherie

• Haiven
  • *
« Vastaus #51 : 13.12.07 - klo:20:48 »
mä oon käyttänyt tota idealistia ihan pelkästään päivisin meikkivoiteen alla ja iltasin oon laittanut voiteen siihen päälle,
ja hyvin on riittänyt mun sekaiholle...
idealist on kyllä seerumien ykkönen

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #52 : 13.12.07 - klo:21:01 »
Voisiko joku näpytellä tuon uuden Idealistin incin?  :)
1c M ii BSL

Poissa cherie

• Haiven
  • *
« Vastaus #53 : 14.12.07 - klo:20:50 »
onko kellään kokemuksia idealistin silmänympärysseerumista?

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #54 : 14.12.07 - klo:22:51 »
^ Pari kertaa vasta käyttänyt, että ei voi sanoa vielä oikein juuta eikä jaata. Ihan hyvältä tuntuu kyllä, ei siinä mitään, mutta mitään vaikutusta en ole vielä huomannut.
Veni, vidi, Visa.

Poissa sonj

• Hiushörhö
« Vastaus #55 : 08.01.08 - klo:22:34 »
Strawberrynetissä olisi halvalla (12,50 dollaria) Estee Lauderin luomivärisivellin tarjouksessa, onko jollain kokemusta tästä tai yleensäkin EL:n siveltimistä? Mulla on silmämeikkisiveltimet vähissä ja tuo olisi ainakin sopivan hintainen vaihtoehto. MUA:sta en löytänyt tästä arvostelua, eikä missään lukenut, onko sivellin synteettistä vai aitoa karvaa.
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #56 : 09.01.08 - klo:10:31 »
Idealistin silmänympärysseerumi on sellainen kosteuttava, nuorelle iholle hyvä. Vähentää turvotusta ja kuivuudesta johtuvia pikkujuonteita. Ihan rutikuivalle silmänympärysiholle ei riitä ainoaksi silmänympärysvoiteeksi. Hyvä meikin alle. Itse käytin yöksi toisen silmänympärysvoiteen kun sy-ihoni on tosi kuiva mutta suht normaalille sy-iholle varmaan riittää tämäkin aamuin illoin käytettäväksi.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #57 : 09.01.08 - klo:20:32 »
Strawberrynetissä olisi halvalla (12,50 dollaria) Estee Lauderin luomivärisivellin tarjouksessa, onko jollain kokemusta tästä tai yleensäkin EL:n siveltimistä? Mulla on silmämeikkisiveltimet vähissä ja tuo olisi ainakin sopivan hintainen vaihtoehto. MUA:sta en löytänyt tästä arvostelua, eikä missään lukenut, onko sivellin synteettistä vai aitoa karvaa.

Mulla on Lauderin puuteri- ja poskipunasiveltimet, jotka on ihan kivoja mutta useammin tulee kuitenkin käytettyä muiden merkkien siveltimiä. Luomivärisiveltimiäkin oli, mutta olen antanut ne kaikki serkulle kun kotoa löytyi paljon parempia. Olivat siis sellaisen ison meikkikokoelman mukana tulleita, joten olisivatkohan edes olleet saman laatuisia kuin yksittäin myytävät? Täytyy kyllä vielä mainita, että serkku tykkää noista Lauderin siveltimistä kuin hullu puurosta koska omisti ennestään vain niitä luomiväripalettien mukana tulleita pikkusiveltimiä.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Pirpana76

• Vieras
« Vastaus #58 : 03.02.08 - klo:23:04 »
Voisko joku mulle nyt kertoa tuosta idealist voiteesta / seerumista. Olen itse sitä hankkimassa kun olen huomannut että on tykätty tuote, mutta nyt menin vaan sekaisin kun täällä on puhuttu idealist kosteusvoiteesta ja myös seerumista elikkä onkos nää yksi ja sama tuote? Kun itse tarvitseisin huokosia supistavan tuotteen jonka voisi päiväksi laittaa niin mikähän se nyt olisi ja jos nuo eri tuotteita onko tuo seerumi myös hoitava eli laitetaan yöksikin vai vaan meikin alle Päiväksi  :-\

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #59 : 04.02.08 - klo:23:28 »
Tuo Idealist on siis seerumi jonka päälle voi laittaa kosteusvoiteen jos on tarvis (suositeltavaa). Voit käyttää sitä aamuin illoin, varsinkin jos haluat supistaa huokosiasi, tai ainoastaan aamulla.

Sarjaan kuuluu myös silmänympärysseerumi mutta se on eri tuote.