Kirjoittaja Aihe: Estee Lauder  (Luettu 35209 kertaa)

Poissa Withering

• Tukkaguru
  • I've crossed oceans of time to find you
Vs: Estee Lauder
« Vastaus #60 : 04.04.08 - klo:19:19 »
Täytyy tulla tänne hehkuttamaan uutta ihanaista poskaria eli liukuvärjätty Tender Blush Peach Nuance. Täydellinen persikka, ehkäpä hienoisella pinkillä vivahteella. Vaaleampi osa käy mainiosti korostuksiin. Kallis tuote, mutta täydellinen!  :)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #61 : 04.04.08 - klo:20:04 »
Mulla on toi pinkki versio ja on aivan upea poskipuna myös mun mielestä  :-* Samettinen koostumus, levittyy kuin unelma. Oisin halunnut mös ton persikkaisen version mutta myyjät aina vakuuttelee ettei se sovi mun ihonväriin... 
« Viimeksi muokattu: 04.04.08 - klo:20:20 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #62 : 07.04.08 - klo:19:44 »
Minuakin kiinnostaa tuo Idealist mutta kun katsoin Mansikkalasta niin en ymmärrä mikä se noista on.

Siellä näyttää olevan ruskeassa pullossa
- Idealist Pore Minimizing Skin Refinisher 50ml

ja vihertävässä pullossa
- Idealist Skin Refinisher 50ml

Mitä eroa näillä on?

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #63 : 07.04.08 - klo:20:00 »
Tuo Pore Minimizing on uudempi versio tuosta toisesta. Pitäisi häivyttää enemmän huokosia ja kosteuttaa enemmän/hoitaa ihoa, kuin tuon toisen version. Itselläni on molemmat, mutta en huomaa eroa muutakuin siinä, että tuo Pore Minimizing on juoksevampaa tavaraa.

Kummatkin pitäisi olla vihertävässä pullossa. Joitain muita seerumeita on Lauderilla ruskeissa pulloissa, mutta nuo kaksi on vihreissä.
« Viimeksi muokattu: 07.04.08 - klo:20:02 kirjoittanut Tiiti »
Veni, vidi, Visa.

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #64 : 07.04.08 - klo:20:05 »
Tiiti kertoikin jo sen tärkeimmän, mutta tässä vielä vähän lisää niistä seerumeista. Satuin juuri eilen lukemaan ko. aineesta Begounin Don't go to the Cosmetics Counter Without Me -kirjasta, kun itsekin ajattelin sen uudemman hankkia. Begounin mielipiteistä kaikki ei perusta, mutta kirjoittelen tähän kuitenkin sen mitä jäi mieleen.

Kirjassa sanottiin, että Idealist Skin Refinisher on se alkuperäinen ja uudempaan Pore Minimizing –versioon on lisätty enemmän acetyl glucosamine –nimistä ainesosaa, jonka tarkoituksena olisi kuoria ihoa (muttei ainakaan Begounin mukaan ilmeisesti toimi). Lisäksi siinä uudemmassa on esim. laventelia, limonenea ja linaloolia, jotka voivat ärsyttää ihoa. Näytti tämä uudempikin olevan kuitenkin ihan ok-tuote, kun hymynaama löytyi tuotteen nimen vierestä. Idealist -silmänympärysvoide sen sijaan oli saanut myös Paula's Pick -merkin viereensä.
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #65 : 07.04.08 - klo:20:46 »
Okei, kiitos. :) Joo ja vihreä se pullo tosiaan näytti olevan uudemmassakin, mikä lie häikäisi...  :D Onko teillä muuten kokemuksia siitä Idealistin silmänympärysvoiteesta, millaiselle sy-iholle erityisesti sopii?

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #66 : 11.04.08 - klo:13:28 »
^Suht normaalille (on seerumimainen, ei varsinaisesti voidemainen). Turvotukseen hyvä, kosteuttava. Kuivalle, ryppyiselle iholle ei riitä pelkästään. Itse olen käyttänyt tätä päiväkäytössä ja yöksi hoitavampaa kun minulla on kuiva sy-iho.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #67 : 02.05.08 - klo:14:37 »
Onko kellään Idealistin käyttäjällä mennyt se pumppupullo tukkoon? Mun Idealist on vähän arvaamaton ts tuntuu, että yhdessä asennossa pumppu toimii, mutta jos sitä "pyörittää" niin ei tapahdu mitään. Eli ensin epäilin, että pumppu on tukossa, mutta en tiedä. Eli onko toi yleistä, että siinä on vaan joku "suunta", jossa pumppu toimii? En ainakaan ole huomannut, että siinä olis mitään lukitussysteemiä, kun kerran siinä on myös se korkki.
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

eejo

• Vieras
« Vastaus #68 : 02.05.08 - klo:15:40 »
aloinpas hieman vakuuttumaan tuosta idealist-seerumin hankinnasta  ;D sopiiko se siis nuorellekki iholle?

Omat kokemukset EL-tuotteista rajottuu yhteen meikkivoiteeseen, joka kuitenki on toiminu ihan kiitettävästi

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #69 : 02.05.08 - klo:17:54 »
^^Oletan, että sopii, mä olen ollut todella positiivisesti yllättynyt Idealistista. Olen ollut takuuvarma, että se tukkii ja on jotenkin todella ankea tuote, enkä ole halunnut hankkia sitä (muuta kuin sitten hetken mielijohteesta ostin pullon, kun olin liikaa lukenut Juurikasvua ja MUA:a), mutta ei. Nyt pärjään pitkälti Idealistin ja sävyttävän päivävoiteen yhdistelmällä ja iho on tasainen ja kuulas.  :o
Punertavan ruskeaksi värjätyt, olkapäille ulottuvat hyväkuntoiset hiukset, iho vaalea ja kylmän sävyinen, pintakuiva ja herkästi ärsyyntyvä. Silmät perinteisen harmaat, väri vaihtelee hieman valaistuksen mukaan. Suosikkituotteet vaihtelevat, HQt aina etsinnässä...

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #70 : 02.05.08 - klo:19:08 »
^ Kumpi Idealist sulla on, se Skin refinisher vai se Pore minimizing?

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #71 : 02.05.08 - klo:22:04 »
^ Kumpi Idealist sulla on, se Skin refinisher vai se Pore minimizing?
Pullossa lukee, että Pore Minimizing Skin Refinisher eli ilmeisesti toi jälkimmäinen? Ostin sen ihan taannoin, ehkä kk sitten tmv.
« Viimeksi muokattu: 03.05.08 - klo:00:08 kirjoittanut Mitlu »

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #72 : 03.05.08 - klo:01:04 »
^ Ok eli sit sulla on se "uudempi" versio. Jotkut on sanoneet että se saattaisi kuivattaa enemmän mutta ilmeisesti et ole sellaiseen vaikutukseen törmännyt kun sitä kehut. Olen nyt pähkäillyt jo jonkin aikaa että kumman hankkisin.

Poissa Mitlu

• Hiushörhö
« Vastaus #73 : 03.05.08 - klo:18:12 »
^^Mulla on usein vähän pintakuiva iho, mutta nyt olen käyttänyt päivisin välillä pelkkää Idealistia ja sitä sävyttävää kosteusvoidetta, eikä tää naama kyllä ainakaan enempää kuiva ole. Öisin olen pärjännyt jopa pelkällä Clarinsin kosteuttavalla seerumilla, jos en jaksanut laittaa voidetta perään. Ei toi ehkä mitenkään kosteuttavaa ole, mutta en ole tosiaan huomannut mitään erityisen kuivattavaakaan ominaisuutta, tietysti kevät/kesäkin vaikuttaa ts. talvella vois olla eri juttu.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #74 : 22.06.08 - klo:18:55 »
Mullakin on ollut Idealist käytössä nyt parisen viikkoa. Tykkään kovasti, mutta ei se ihan täydellisesti toimi laajentuneisiin ihohuokosiin nenän ja poskien välissä. Ohuet meikkivoiteet saattavat pakkautua huokosiin rumasti, mutta ei enää ollenkaan niin pahasti kuin ennen eli olen tyytyväinen hankintaani. Toivottavasti ajan kanssa ihohuokoset oikeasti pienenisivät.
Mietin vaan, että käytättekö Idealistia koko kasvoille vai vaan t-alueelle? Kuinka paljon laitatte sitä? Mulle ei tunnu yksi pumppaus ihan riittävän koko kasvoille.