Kirjoittaja Aihe: Estee Lauder  (Luettu 35288 kertaa)

maarit

• Vieras
Vs: Estee Lauder
« Vastaus #75 : 26.06.08 - klo:19:24 »
Luin jostain että Estee Lauderin ripsiväreissä on jokin outo ominaistuoksu. Minkälainen se on? Mulla nimittäin on Strawberrynetistä sellainen travel set, jossa tuli pieni Projectionist-maskara, ja mietin uskallanko käyttää sitä kun se haisee niin kummalta. Siinä kun ei ollut päiväystä eikä pakkauksesta voinut päätellä oliko se jossain vaiheessa avattu.

Perfectly Clean vaahtoava puhdistusaine (oi miten pehmeä vaahto) ja tasapainottava kasvovesi ynnä Future Perfect -voide vaikuttavat hyviltä (muutaman päivän käyttökokemuksella). Mulla on aika herkkä iho, mutta ei ärsyynny noista. Mukana oli myös silmänympärysvoidetta ja seerumia, joista en osaa sanoa vielä mittään, paitsi että eivät ainakaan heti ärsytä, plus luomiväri johon ihastuin heti. Ja meikkipussi johon nämä kaikki oli pakattu on tosi tyylikäs.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #76 : 26.06.08 - klo:19:35 »
Mietin vaan, että käytättekö Idealistia koko kasvoille vai vaan t-alueelle? Kuinka paljon laitatte sitä? Mulle ei tunnu yksi pumppaus ihan riittävän koko kasvoille.

Mä laitan lähinnä kasvojen keskiosiin eli t-alueelle; otsaan, poskille, nenään, hiukan leukaan. Ja laitan useamman pumppauksen, yhden pumppauksen otsaan, yhden molemmille poskille ja yhden pienen leukaan. Siitä sitten levittelen nenällekin. Ja minusta tuo määrä tuntuu ihan sopivalta, ei riitä enää kasvojen reunoille. Olenkohan tuhlari? ;D

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #77 : 26.06.08 - klo:23:33 »
^Ja mä kun luulin, et mä oon  :D Mä laitan koko kasvoille ehkä 1,5 pumppausta heti kasvoveden jälkeen. Dermalogican suihkepullossa olevan kasvoveden jälkeen ei kyllä tarvi mitään voiteitakaan niin paljon kuin yleensä jos heti levittää. (Onkohan meillä sama versio Idealistista  ;D (jos sun pullosta tuleekin vähemmän kerralla)).
Mutta mutta, ei kai sitä Idealistia tarvi sitten tosiaan poskille/ kasvojen reunoille levittää ellei halua pidentää meikin kestoa. Entäs sitten sellainen, että levittäisi vielä idealistin ja voiteen päälle meikinpohjustajan...onko liikaa? Ja sen pohjustajan päälle tietty meikkivoide vielä, kaikki piiloon ja tukkoon-operaatio, heh. Mitäs sanotte?

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 27.06.08 - klo:09:13 »
Luin jostain että Estee Lauderin ripsiväreissä on jokin outo ominaistuoksu. Minkälainen se on?

Minun mielestäni EL:n ripsareissa on ihan normaali ripsarin tuoksu. Toisin kuin esim. YSL:n Volume-ripsarissa, joka ärsytti silmiäni kovasti. Ainakin minun herkille silmilleni Projectionist on sopinut hyvin.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #79 : 27.06.08 - klo:09:34 »
^Ja mä kun luulin, et mä oon  :D Mä laitan koko kasvoille ehkä 1,5 pumppausta heti kasvoveden jälkeen. Dermalogican suihkepullossa olevan kasvoveden jälkeen ei kyllä tarvi mitään voiteitakaan niin paljon kuin yleensä jos heti levittää. (Onkohan meillä sama versio Idealistista  ;D (jos sun pullosta tuleekin vähemmän kerralla)).
Mutta mutta, ei kai sitä Idealistia tarvi sitten tosiaan poskille/ kasvojen reunoille levittää ellei halua pidentää meikin kestoa. Entäs sitten sellainen, että levittäisi vielä idealistin ja voiteen päälle meikinpohjustajan...onko liikaa? Ja sen pohjustajan päälle tietty meikkivoide vielä, kaikki piiloon ja tukkoon-operaatio, heh. Mitäs sanotte?

No mulla on käytössä se vanhan mallinen Idealist, eli vaaleanvihreä pullo. Yhdestä pumppauksesta tulee semmoinen puolikas herne :)
Mutta jos käytät Dermalogican kasvovettä alle niin en ihmettele että saat noinkin pienen määrän riittämään. Mulla nimittäin on Dermalogican soothing protection spray ja sitä kun alle laittaa niin voidetta menee puolet vähemmän. En ole kokeillut Idealistin alla, käytän suihkekasvovettä usein vain iltaisin tai sitten ihan normikasvovoiteen alla aamuisin.
Tämä siksi että jotenkin tuntuu että se Dermalogican suihke veisi tehot idealistista kun sekoittuu siihen.. Mulla kasvot on aina vasta pestyt ja lähes jo kuivahtaneetkin.

Heh, ja tuo kerrostaminen kuulostaa aika hurjalta määrältä tavaraa ;D Mutta ainakin luulisi tulevan kestävä meikki. Ja Idealisthan on "vaan seerumi" eikä meikinpohjustaja varsinaisesti, joten jos haluaa meikinpohjustajaa käyttää niin noin kai se pitäisi sitten tehdä. Jotenkin vaan kuulostaa tosi pakkelilta kun sitten olisi neljä kerrosta mömmöjä :P Mutta ei kai siinä mitään jos silloin tällöin paremmissa tilaisuuksissa noin tekee ja näyttää hyvältä.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #80 : 27.06.08 - klo:12:38 »
^^Mäkään en oo huomannut mitään outoa tuoksua Lauderin ripsareissa.

^Kyllä mun pullosta tulee enemmän kuin puolikas herne. Josko johtuukin siis siitä nuo pumppauserot.

Pyöriiköhän Hottis täällä? Mitäs sanot neljän mömmön kerrokseen  ;D? (En oo vielä kokeilut sellasta eikä muuten kai tarvettakaan, mutta pitäis saada joskus pohjustajatkin käytettyä. Idealistia kun pitäis käytttää päivittäin.)

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #81 : 27.06.08 - klo:22:21 »
Mulla ei ole erityisen herkät silmöt, mutta El:n ripsarit saa ne vuotamaan ja kirvelemään sikana. Harmittaa, kun ihastuin uusiin Esteen ripsareihin, mutten voi käyttää niitä  :'(
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 27.06.08 - klo:23:31 »
Pyöriiköhän Hottis täällä? Mitäs sanot neljän mömmön kerrokseen  ;D? (En oo vielä kokeilut sellasta eikä muuten kai tarvettakaan, mutta pitäis saada joskus pohjustajatkin käytettyä. Idealistia kun pitäis käytttää päivittäin.)

No täällähän minä. :) Ihan oikeaoppinen pohjustushan tuo on. Mä en ole kokeillut sitä Idealistin vanhempaa koostumusta mutta tuosta uudemmasta ei ainakaan mulla jää ihon pintaan juuri mitään joten siihen voide + primer päälle toimii oikein hyvin.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #83 : 01.07.08 - klo:21:23 »
Luin jostain että Estee Lauderin ripsiväreissä on jokin outo ominaistuoksu. Minkälainen se on?

Minun mielestäni EL:n ripsareissa on ihan normaali ripsarin tuoksu. Toisin kuin esim. YSL:n Volume-ripsarissa, joka ärsytti silmiäni kovasti. Ainakin minun herkille silmilleni Projectionist on sopinut hyvin.

En mäkään Projectionissa mitään outoa tuoksua muista, eli varmaankin oli sitten tosi neutraali tuoksu. YSL:n Volume-ripsari on tosiaan voimakastuoksuinen verrattuna Projectionistiin, vaikkei YSL:stä mulle mitään oireita ole tullutkaan. Voin kyllä kuvitella, että herkkäsilmäisille ja hajuherkille se ripsari ei sovi.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

maarit

• Vieras
« Vastaus #84 : 04.07.08 - klo:01:55 »
Kiitos ihmiset. Se mun Projectionist haisee tosiaan sellaiselle vähän kummalliselle, voisi sen perusteella kyllä olla pilaantunut... Olen kuitenkin käyttänyt sitä eivätkä mun herkät silmät ole reagoineet mitenkään. Hyvä ripsari tuntuu olevan; hyvin levittyy, tykkään jäljestä - joka on tarpeeksi näyttävä muttei liiallinen - eikä siinä ole sellaista ärsyttävää nukkaisuutta. Hajusteita ei ilmeisesti missään Estee Lauderin ripsiväreissä tai muissakaan meikeissä ole. Mitään hajustettua ripsiväriä en varmaan voisi käyttääkään.
« Viimeksi muokattu: 04.07.08 - klo:02:16 kirjoittanut m-t »

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #85 : 04.07.08 - klo:01:59 »
Kuinka kauan annatte Idealistin imeytyä ennen kosteusvoidetta? Jotenkin tuntuu, että kosteusvoiteen voisi levittää hetikin, koska Idealist tekee sellaisen kalvon. En kuitenkaan halua pilata Idealistin tehjoja pyörittämällä sen pois kosteusvoiteella. Kuitenkin haluaisin kosteuttaa kasvot mahdollisimman pian pesun jälkeen. Mikä on oikeaoppinen tapa?

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #86 : 04.07.08 - klo:11:33 »
Joo ei tosiaan kuulu projektionistin haista millekään ihmeelliselle, tavis mascaran tuoksu mun mielestä oli. Mä tykkäsin tuosta myös kovasti, yksi normikokoinen odottelee jemmassa käyttöään  :) Ja lisäksi pari näytekokoista.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Apricot

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 27.08.08 - klo:16:13 »
Olenko ainoa laatuaan joka on innostunut Lauderin viimeisimmästä, suklaanhuuruisesta kokoelmasta? ;D
En ole aikaisemmin kiinnittänyt huomiota Lauderin tuotteisiin, mutta kun Chocolate Decadencen ensimmäiset promokuvat tulivat, olin mennyttä naista. Voisin ottaa noista kaikki, no okei en tuota hohdetuotetta koska se on aivan älyttömän tumma, mutta muuten kaikki vaikuttavat tavattoman herrrkullisilta. :P

http://bjooti.net/?p=3765

Kirjoittelen myöhemmin lisää, kun on muistakin kokemusta kuin tuosta Caramel Swirl huulikiillosta.
"Age shouldn't affect you. It's just like the size of your shoes - they don't determine how you live your life! You're either marvellous or you're boring, regardless of your age.”
"Gosling ei ole pelkkää ulkonäköä, hän on kaikkea muutakin."

Poissa hampiainen

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 27.08.08 - klo:16:36 »
^ Et todellakaan ole ainoa, nuo luomiväripaletit ihastuttaa ulkonäöllään ja yritin jo yhtä huutaa Ebaysta, mutta hinta kohosi sen verta huimaksi, etten raaskinu maksaa. Kokemuksia kehiin, jos jollakulla on.. :)

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 27.08.08 - klo:16:41 »
^^
Huulipunat ja kiillot oli tosi herkullisen tuoksuisia.

Ruskea kausinelikko himottaa myös. Arvuuttelin sen ja Diorin IL:n välillä.
Kokonaisuudessaan tosi onnistunut kokelma, olin ihan yllättynyt että Lauderilta on tullut näinkin trendikäs kokoelma.  :)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.