Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 265061 kertaa)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #120 : 10.08.07 - klo:00:03 »
Euphoria, vahaillessa/epiloidessa ei sitä kutinaa tule, mutta siinä taas ikävänä puolena tuppaa tulemaan sisäänpäin kasvavia karvoja.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 10.08.07 - klo:01:10 »
Kokeilin Surgia. Ai helv ku sattu, meinas taju lähteä. Samalla lähti kyllä kaikki karvat. Älyttömän tehokasta kamaa, millään vahalla en ole saanut tälläistä tulosta. Tunne on aivan hirveä kun se vaha on kovettunut karvojen päälle ja pitäis repästä, vaikka tietää että kohta sattuu ja paljon. Tähänkin ongelmaan on onneksi ratkaisu - emla puudutsvoide. Aijon olla niin mammari että puudutan seuraavalla kerralla. Nyt vaan kokeilin, seuraavaks lähtee kaikki pois.  ;D

Edit: Onko kaikilla Surgin Brazilian Waxing pakkaus käytössä? Noita muitahan on esim: Surgi -Wax Hair Remover, For Bikini, Body & Legs, Brazilian Microwave Hair Remover Kit.

Edit 2: On tosi hyvä että suomenkielisissä ohjeissa on maininta että roaccutan kuurin aikana ei saa vahata!

Otan myös mielelläni vinkkejä vastaan nettikaupoista josta vahaa saa ostaa. Saattaa tulla kalliiksi pidemmän päälle jos stockalta ainoastaan ostelen.  :-\
« Viimeksi muokattu: 10.08.07 - klo:01:21 kirjoittanut Tukkis »

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #122 : 10.08.07 - klo:19:31 »
Tänään kävin viimeinki ostamassa sen TBS:n Sugaringin! Saas ny nähä mitä tuon kans tulee tapahtuun kun en oo koskaan mitää vahoja käyttäny. :D Pitää ny vielä hetki malttaa odotella että karvat kasvais, kerranki näin päin.

Poissa -ellis-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #123 : 16.08.07 - klo:18:50 »
Onko joku epiloinut käsivarsistaan karvoja?
Katselin tuossa nyt kun iho on tumman ruskeaksi ruskettunut ja samalla ihokarvat vaalentuneet auringossa, että pistääpi silmään eikä ole kaunista ei...
Sama vika on naamassa, jonkin sortin poskihaituvissa...
En mä mikään apina ole, mutta näin ruskettuneena erottuu...
Kasvaako käsiin karvat tummempina ja paksumpina takaisin?
Ja rupeaako naamaan kasvamaan parta? :D ::) :o

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #124 : 16.08.07 - klo:19:21 »
Kasvaako käsiin karvat tummempina ja paksumpina takaisin?
Ja rupeaako naamaan kasvamaan parta? :D ::) :o
Kasvavat varmaankin tummempina koska ovat nyt haalistuneet auringossa. Mutta eivät haalistumattomia tummempina, eikä paksumpina. Todennäköisesti jopa ohuempina, ainakin jos usein juurineen poistaa (epiloi/vahaa), koska karvatuppi heikkenee. Ja ei sama käy naamaankaan.

(Paitsi että mitä enemmän karvoja poistaa, sitä enemmän ne alkavat häiritsemään. Mulla on ihan normaali karvoitus, mutta pienikin haiven tuntuu ihan apinalta kun tottunut karvattomuuteen.)
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 16.08.07 - klo:20:22 »
Must on ihanaa kun on vähän päivettynyt niin nää tummat apinakädet näyttää miltei karvattomilta  :D
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #126 : 13.09.07 - klo:15:42 »
Kokeilin tänään ensimmäistä kertaa tuota Surgiwaxia. Sillä tosiaan sai ihan unelmatuloksen eli kaikki karvat lähtivät, mutta on tuossa aineessa yksi muttakin. Nimittäin millä sen saa pois niistä paikoista joihin sitä on vahingossa roiskunut? Yritin kaikki mahdolliset keinot mutta parhaimmaksi taisi osoittautua terällä veteleminen eikä sekään poistanut vahaa. Eli mihin tämä aine oikein liukenee?

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #127 : 13.09.07 - klo:17:52 »
^Oman kokemuksen mukaan ei mihinkään  :)
Itsellä oli tosiaan sama ongelma ja kokeilin kaikki mahdolliset saippuat, öljyt yms. mutta ei tuo oiken lähtenyt millään. Olisi mielenkiintoista kuulla jos joku on keksinyt ihmeaineen tuon poistamiseen.
2aMii

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 02.10.07 - klo:11:50 »
Mulla on karsee kainalokarvaongelma >:(. Millä tavalla kannattas poistaa? Oon tähän asti höylännyt vaan mutta nyt ei enää jaksa ku ei terällä saa kunnolla ja jää väkisinkin sänkeä johonkin ja sit ne kasvaa muutenki ni nopeesti et joutuu joka suihkussa höyläämään :-\. Oisko joku vahaliuskasysteemi tähän hyvä?
Poistattaako joku myös käsikarvat ja millä tavalla? Mulla on hirveen pitkät käsikarvat jotka sojottaa eripuolille, onneks kyllä vaaleat untuvikkokarvat mutta mua ne ärsyttää. En oo uskaltanut ajella kun pelottaa jos se karva paksuuntuu ja tummuu :(, säärissä ei ole kyllä tapahtunu mitää tummumista tai paksuuntumista joten ei kai käsissäkään sitten?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 02.10.07 - klo:15:03 »
^ Minä poistan käsikarvojani kyllä, olen poistanut jo varmaan 3 vuotta.. Kyllä ne ehkä pidemmiksi kasvavat, tai en tiedä, mutta ne ainakin jäävät sillä tavalla pystyyn, eivät asetu enää ihoa vasten niin kuin aiemmin. Ainakin kesällä poistelen, talvella pidän yleensä taukoa, kun ei ne kuitenkaan missään näy..

Sekä käsiin että kainaloihin olen käyttänyt karvanpoistovoiteita, ja jos on kiire niin sitten sheivannut. Mutta tuolla voiteella tulee paljon sileämpi lopputulos, sänkeä ei tule niin nopeasti eikä se myöskään ole niin pistävää. Jos tuo karvanpoistovoide kirvelee, niin helpottaa, kun sen alle laittaa jotain rasvaa, ja siihen päälle sitten tuon tökötin. Käsiin teen yleensä niin, jostain syystä niissä kirvelee tuo yleensä aika paljon. Sellaista vihreässä pumppupullossa olevaa olen käyttänyt.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 02.10.07 - klo:15:29 »
Kainalokarvat saa hyvin pois epilaattorilla.
Käsikarvat olen sheivannut silloin, kun muistan. Ne kasvaa ihmeen hitaasti.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 02.10.07 - klo:15:49 »
Sekä käsiin että kainaloihin olen käyttänyt karvanpoistovoiteita, ja jos on kiire niin sitten sheivannut. Mutta tuolla voiteella tulee paljon sileämpi lopputulos, sänkeä ei tule niin nopeasti eikä se myöskään ole niin pistävää. Jos tuo karvanpoistovoide kirvelee, niin helpottaa, kun sen alle laittaa jotain rasvaa, ja siihen päälle sitten tuon tökötin. Käsiin teen yleensä niin, jostain syystä niissä kirvelee tuo yleensä aika paljon. Sellaista vihreässä pumppupullossa olevaa olen käyttänyt.

Mulla kirvelee karvanpoistovoiteet aina aivan mielettömästi, enkä niitä ole enää moneen vuoteen uskaltanut kokeilla. Eikä mikään ihme olekkaan, kun sisältävät samoja aineita mitä permanenttiaineet! :o En kyllä enää uskaltaisi noita myrkkyjä iholle käyttää karvanpoistossa.

Karvat lähtee epilaattorilla, höylällä tai kylmävahalla. Talvisin en jaksa sääri ja käsikarvoja kovinkaan usein ajaa.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 02.10.07 - klo:15:55 »
^ Kyllä minullakin kirveli hirveästi ne ensimmäiset, mitkä markkinoille tulivat, mutta eivät nuo nykyiset enää hirveästi kirvele. Eivät nuo ainakaan vielä ole iholleni mitään pahaa tehneet, mutta eihän sitä koskaan tiedä mistään, mitä sitten myöhemmin tapahtuu. Syöpähän se varmaan noistakin tulee. ;D En kuitenkaan karvojani niin usein kuitenkaan ajelekaan.
Nytkään en ole ajanut sääriäni varmaan pariin kuukauteen.. ::)

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #133 : 02.10.07 - klo:15:55 »
^^Samasta syystä minäkään en uskalla karvanpoistoaineita käyttää. Minusta ne ovat lisäksi hankalia käyttää, kun pitää levitää ensin, sitten odotella sen vaikuttavan ja raapia aineet iholta sekä vielä huuhdella. Veetiä joskus kokeilin sääri- ja kainalokarvoihin, eikä sillä tainnut edes tulla mikään hyvä tulos. Kasvoihin (viiksiin) käytin sitten tuota Veetiä, mutta lopetin, kun laitoin kerran vahingossa rikkinäiselle iholle. Se kirveli aivan hirveästi. Siten poistin viikset vahalla, mutta onnistuin repimään ihoakin samalla. Nyt poistan karvat pinseteillä ja ohutteräisillä saksilla.

Minulle varmaan kasvaa vanhemmiten parta, koska nyt on jo kolme "partakarvaa" kasvoissa.  :o

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #134 : 02.10.07 - klo:16:11 »
Vähän ooteeksi mutta tuli karvanpoistovoiteista mieleen, eritoten tioglykolaatista sun muista niissä, mitenköhän nopeasti kerran viikossa karvanpoistovoidetta käyttävä päivässä 6 permanenttia ja pari väriä tekevä kampaaja allergisoituisi? En ole siis pahemmin Veettejä viimeaikoina kiusannut :D
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.