Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 259846 kertaa)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #135 : 02.10.07 - klo:16:19 »
^ OT, usein niitä aineita käsivarsilleen onnistuu räiskimään, jollei sitten vahingossa töräytä suoraan hanskan sisään uimaan ::)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #136 : 04.10.07 - klo:00:07 »
Mulla käsikarvat lähtee lämminvahalla. Ihan näppärää.

Mäkin olen niin laiska karvanpoistaja, talvisin poistelen vain kainalokarvat ja alakerran puskan. Kesällä poistan käsikarvat ja säärikarvat jos sääriä meinaa esitellä. Eli harvemmin.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #137 : 04.10.07 - klo:13:46 »
Minä en ole koskaan tarvinnut poistaa käsikarvojani, koska ne ovat niin vaaleat ja ohuet, ettei niitä juuri huomaa. Muuten sheivaan sääret ja kainalot pari kertaa viikossa, tarpeen vaatiessa useammin. Bikinirajat siistin korkeintaan pari kertaa kuukaudessa, koska iho ärtyy pahasti.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #138 : 14.12.07 - klo:20:07 »
Miten kovaa vahaa lämmitetään? Purkissa on siis kivikova tatina ja ohjeissa käsketään laittamaan lämmittimeen tunniksi. Kävisikö vesihaude? Miten tällaista vahaa otetaan purkista, miten laitetaan iholle ja millä pois? Tosi huonot ohjeet..

cherie

• Vieras
« Vastaus #139 : 14.12.07 - klo:20:11 »
vahan voi laittaa vesihauteeseen tai jotkut vahat voi laittaa mikroon, mutta vain jotkut..

Poissa tiiti2

• HAIRahtanut
« Vastaus #140 : 14.12.07 - klo:20:28 »
^Mikro on nopein ratkaisu. Vaha lämpenee tosi nopeasti, kannattaa lämmittää ihan muutama sekunti kerrallaan. Lämmityksen jälkeen kannattaa sekoittaa vaha huolellisesti sekaisin ja vielä sen jälkeen testata seoksen lämpötila. (nimim. Kokemuksesta oppinut  ::))
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 15.12.07 - klo:07:51 »
Mulla on ihan tajuton karvankasvu. :-X Se on ikävämpi juttu, koska satun myös inhoamaan karvoja. Käsikarvoja en tahdo poistaa, mutta muuten saisi melkein kaikki mennä. Tällä hetkellä höylään, mikä on kyllä aika turhauttavaa, kun sänki kasvaa hetkessä. Eniten ärsyttää tuo alakerta, jossa yritän pitää puoliposliinia (tai mikä sitten onkaan korrekti termi). Pitäisi ostaa jotain vahaa, vaikkapa tuota Surgi Waxia, jota olette kauheesti kehuneet. Sääriä ja kainaloitakin voisi opetella vahaamaan.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #142 : 15.12.07 - klo:14:13 »
Vahaani liittyen vielä sellaista, tässä lukee ettei tarvitse käyttää liuskoja. Näinollen siis vahaa otetaan reunasta kiinni ja kiskotaan? Olenpas käsi tässä asiassa, en saanut vesihauteessa sulamaankaan tuota ::)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #143 : 15.12.07 - klo:18:39 »
^ Minkä merkkinen vaha on kyseessä? Kannattaa tosiaan sitä mikroa kokeilla jos ei vesihaude vaikuttanut. Jos ei tarvitse liuskoja niin levität iholle ja annat jämähtää ja sitten vain repäsemään.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 15.12.07 - klo:19:33 »
^ Voiskohan toi olla myös sellanen vaha mitä pyöritellään iholla tms? ???
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #145 : 16.12.07 - klo:22:16 »
Kyseessä on Babyliss Pro -merkkinen vaha, karkeille ja paksuille karvoille & koko keholle meinattu.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 17.12.07 - klo:10:50 »
Kirjottelin aiemmin tuolla ketjussa kans Babylissin vahasta mitä mulla on, mutta ei taida olla samaa kun tähän ainakin tarttee lappuja millä se kiskotaan irti.

Tuo vaha ainakin kesti mikron ja sitä sai pitää siellä jopa melko pitkään koska purkki on aika iso. Kannattaa kuitenkin sekoittaa sitä usein! Vaha sulaa kovin epätasaisesti ja saattaa olla keskeltä ihan juoksevaa vaikka pimta näyttää vielä kovalta.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 24.12.07 - klo:19:59 »
Multa vahttiin tänään kaikki karvat kaulasta alaspäin (paitsi mun rakkaat napakarvat halusin pitää). Päätin kirjaimellisesti repäistä, sillä normaalisti ajelen sääret silloin tällöin ja siistin bikinirajaa. Kainalokarvoja on heti ikävä, ja pimpsa näyttää omituiselta, mulla on ollut posliini viimeksi joskus 6 v sitten... Mulle ei ikinä ole tehty vahausta, paitsi sääret olen kerran itse vahannut. Oli ihan sairaan kivuliasta noiden pimpsakarvojen poisto! Siis en voi käsittää sitä jos joku tekee tätä säännöllisesti. Mä en kyllä mee varmaan enää ikinä. Sitten onko normaalia että että bikinialuetta kuumottaa ja sattuu tämän jälkeen. Vahauksesta on nyt pari tuntia ja alue on kosketusarka, kuumottava, kävelykin tekee kipeää :-/Voiko tälle tehdä jotain? Toivottavasti menee pian ohi.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #148 : 25.12.07 - klo:03:38 »
^ Se on normaalia ärtymistä, voitelu ja viilennys auttaa yleensä. Kipu häviää joillain vasta parissa päivässä, toisilla parissa tunnissa ja kolmansia ei satu ollenkaan :)

Poissa Misato

• HAIRahtanut
  • 1cMii
« Vastaus #149 : 25.12.07 - klo:16:31 »
Oli ihan sairaan kivuliasta noiden pimpsakarvojen poisto! Siis en voi käsittää sitä jos joku tekee tätä säännöllisesti. Mä en kyllä mee varmaan enää ikinä. Sitten onko normaalia että että bikinialuetta kuumottaa ja sattuu tämän jälkeen. Vahauksesta on nyt pari tuntia ja alue on kosketusarka, kuumottava, kävelykin tekee kipeää :-/Voiko tälle tehdä jotain? Toivottavasti menee pian ohi.

Iho tuntuu tottuvan karvanpoistokäsittelyihin aika hyvin vuosien myötä, itselläni ainakin on kipukynnys selvästi laskenut alkuaikoihin verraten.  Lisäksi säännöllisissä käsittelyissä asiaa auttaa se, että samanaikaisesti vain osa karvoista on ehtinyt kasvaa poistomittaan (jos esim. epiloi vaikkapa viikoittain), jolloin tuskaefekti jää huomattavasti pienemmäksi kuin jos koko karvoituksen repäisee kerralla irti.  :)
You and me make the whole world jealous