Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 265576 kertaa)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #15 : 05.06.07 - klo:21:26 »
Kävinpäs tänään kurkkimassa sitä TBS:n sokerointijuttua ym. Ei vielä rahaa oo ja hyvä niin, koska jos olisin tänään sen ostanut niin en kuitenkaan olis jaksanut odottaa et karvat kasvais tarpeeksi pitkäksi. :D Ens viikolla sitten vois ostaa. Kuinkahan pitkä on muuten hyvä kun mun mielestä siinä purkin kyljessä luki että 1cm :o Sehä on aivan mieletön pituus! Mulla on nyt parin millin sänki varmaankin. Hävettää vaan olla töissä kun oon ulkona ja luvattu hienoa säätä koko viikoksi nii tietenki on sortsit jalassa. :D

Suomenkielisissä ohjeissa on annettu vähimmäispituudeksi 5 mm. Kannattaa tosiaan kokeilla pieneltä alueelta. Joskus voi tosi lyhyetkin karvat lähteä siististi.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 05.06.07 - klo:21:35 »
Mä oon käynyt kosmetologilla sokeroinnissa, ja ohjeena oli että pitää olla noin 5mm karvat. Ja mielestäni mulla olikin, mutta ilmeisesti karvat kasvaa eri tahtia ja jotkut oli lyhempiä eikä lähteneet kunnolla vaan joihinkin kohtiin jäi pientä sänkeä :-\ Tosin eihän se näy mihinkään mutta tuntuu kun kädellä kokeilee. Ja sokeroinnin jälkeen kosmetologi sanoi että ihan liian lyhyet karvat ja pitäisi olla vähintään 7mm ja mitä pidempi sen parempi.. Yritä nyt sitten lämpimillä ilmoilla kasvatella kun haluais esitellä sääriä ::)

Oon kokeillut myös tuota TBS:n sokerointihommaa ja en tykänny hirveesti. Kauheesti vaivaa kun pitää lämmittää ja sottaista puuhaa kaiken lisäksi :P

Poissa Amy

• HAIRahtanut
« Vastaus #17 : 05.06.07 - klo:23:01 »
Onkohan noissa Veetin ihokarvojen poistovoiteissakin joku minimipituus kun Raseran voide ei selvästikään toiminut "sänki"kohtiin bikinirajalla kun taas vähän pidemmät lähti jälleen loistavasti vaikka se höylä on ihan surkea!

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #18 : 05.06.07 - klo:23:56 »
Ajeletteko te karvat myös reisistä?

Musta se tuntuu vähän turhalta, kun karvat ovat kuitenkin pehmeät ja vaaleat (ainakin osa). Mutta nyt on alkanut mietityttään kun kirkkasta auringonvaloa vasten karvat näkyy sillai tosi kivasti "sojottavina"  ;D vaikea selittää
Only a vampire can love you forever

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #19 : 06.06.07 - klo:00:04 »
^ Kyllä minä välillä otan myös reisistä, sillä vaikka ne eivät näy mihinkään niin iho tuntuu aivan ihanan sileältä ilman niitä :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #20 : 06.06.07 - klo:00:20 »
^ Mua vaan pelottaa että alkaa reisiinkin kasvaan sellanen terävä sänki  ??? Sitäkin olen miettinyt kun rasvailee niin tuntuu melkoisen karvaiselta noi reidet (apina  ;D)
Only a vampire can love you forever

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #21 : 06.06.07 - klo:00:51 »
Niin no riippuu tetysti millaiset karvat sinulla kasvaa. Omani ovat sen verran ohuita ja hentoja, ettei niistä tule terävää sänkeä. Otan kyllä usein epilaattorilla nuo, mutta hätätilassa ihan vaan sheivaan.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #22 : 06.06.07 - klo:13:13 »
Mä otan reidet aina vahalla samalla kun sääretkin. Hätätilassa sääriä sheivailen, silloin saa reidet jäädä odottamaan vahauspituutta, niitä en jaksa sheivata kun ei ole pakkopakko.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #23 : 06.06.07 - klo:13:54 »
En ymmärrä miksi minulle nykyään bikinirajan vahauksen jälkeen tulee aina sisäänkasvaneita karvoja ja muutenkin punoitusta. Muistan kun ihan ekaa kertaa pari vuotta sitten tein vahauksen, niin ei tullut mitään. En edes kuorinut tai mitään. Viime kesänä sitten alkoi tulla sisäänkasvaneita ja nyt kun kesäksi taas vahasin, niin jo pukkaa punoitusta ym.  >:( Nykyään pyrin kuorimaankin aina välillä, ettei tulisi tukkeumia.

Olen käyttänyt joka kerta Veetin kylmävahaliuskoja lyhyille karvoille, joten en ymmärrä miksi nämä nykyään tälläistä aiheuttavat. Eikai nämä nyt vanhaksikaan ole voineet mennä ja siksi tälläistä aiheuttaisivat. Vahaus on kuitenkin melko välttämätön, koska sheivauksen jälkeen sänki on heti seuraavana päivänä. Olisikohan sitten ne herkän ihon vahaliuskat mistään kotoisin...

Piti päästä pähkäilemään tänne omia vahausongelmia...  ::)

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #24 : 06.06.07 - klo:16:41 »
Ei se taida vahasta johtua. Mulla tulee aina tosi paljon sisäänpäinkasvaneita karvoja vaikka mitä tekis.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
« Vastaus #25 : 06.06.07 - klo:17:42 »
Mulla tulee vahaamalla sisäänkasvaneita karvoja ja karvatupen tulehduksia. Sheivaamalla saattaa jotain näppyjä tulla, mutta tosi vähän, kunhan muistaa vaihtaa terän tarpeeksi usein :)
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #26 : 08.06.07 - klo:15:42 »
Onko kukaan käynyt brasilialaisessa vahauksessa? Ajattelin ehkä ensi kuukaudeksi varata aikaa ja olisi kiva kuulla kokemuksia.
1c M ii BSL

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #27 : 08.06.07 - klo:16:48 »
Katselin kaupassa sitä Veetin uutta liuskatonta kuumavahaa ja olin järkyttyä kun pakkauksessa luki että riittää yhteen vahauskertaan (koskien muistaakseni sääret, bikinirajat ja kainalot).  ??? Te jotka olette kyseistä tuotetta käyttäneet, onko tuo mielestänne kuinka riittoisaa tököttiä? Meneekö tosiaan se purkillinen kerralla noihin alueisiin? Itse en kyllä varmaan käyttäisi kuin bikinirajalle, eli purkki kestäisi sitten pidempäänkin. Jotenkin vain iski kauhea piheys ja jäi vahailut vielä vain mietintään. Typerää, mutta joo.  ::)

Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 08.06.07 - klo:20:48 »
Mä olen nyt noin viikon kasvatellut säärikarvoja, jotta pääsisin testaamaan Veetin kuumavahaa niihinkin ja varmaan ikinä ei ole karvat kasvaneet näin hitaasti  ::) Kauheeta, kun koko ajan tekis mieli joko sheivata tai koittaa jo tota vahaa.

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #29 : 10.06.07 - klo:18:31 »
Voi hiisi. Tänään sit sorruin ja sheivasin jalat. ;D Pari viikkoa tuossa kasvattelin ja ajattelin mennä ostamaan sen TBS:n Sugaringin. Nyt oliki niin paljon laskuja ettei oikee jäänyt rahaa ylimääräseen niin enköhän mä vielä kuukauden jaksa höyläillä. Nyt on kyllä niin ihanan sileät sääret taas että. Oli ikävä. :-* Ainoo vaa et joutuu nyt sit joka toine päivä sheivaan.