Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 259828 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #150 : 26.12.07 - klo:15:25 »
Iho tuntuu tottuvan karvanpoistokäsittelyihin aika hyvin vuosien myötä, itselläni ainakin on kipukynnys selvästi laskenut alkuaikoihin verraten. 
Kun karva revitään juurineen irti niin uusi tuppi kasvaa aina aavistuksen heikompana tilalle. Eli mitä pidempään epiloi/vahaa/nyppii sitä helpommin karva myös lähtee irti ja kasvaa heikompilaatuisena takaisin.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #151 : 26.12.07 - klo:15:42 »
Iho tuntuu tottuvan karvanpoistokäsittelyihin aika hyvin vuosien myötä, itselläni ainakin on kipukynnys selvästi laskenut alkuaikoihin verraten. 
Kun karva revitään juurineen irti niin uusi tuppi kasvaa aina aavistuksen heikompana tilalle. Eli mitä pidempään epiloi/vahaa/nyppii sitä helpommin karva myös lähtee irti ja kasvaa heikompilaatuisena takaisin.

Eihän tuppi lähde pois, vaikka karva juurineen lähtisikin. Karva voi kyllä kasvaa heikompana takaisin. Jos tuppea onnistuu kovasti vahingoittamaan, niin silloin siihen ei kasva enää karvaa.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Eläimellisyys

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 26.12.07 - klo:16:03 »
Mun karvatupet alkaa olla nyt ihan parantuneet. Sain spasta sellaisen teepuuöljy-suihkeen mitä sitten suihkuttelin kipeisiin kohtiin, tuntui tepsivän :)

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #153 : 27.12.07 - klo:18:03 »
Aaw, voi ihme!
Ajelin bikinirajan höylällä ja lähtikin hyvin, mutta vasemmalle puolelle ylemmäs jäi kamala sänki.
Lähtisiköhän seuraavalla kerralla ne karvatupet pois vai tuollaiseksiko se aina jää?  :o
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 27.12.07 - klo:18:04 »
^ Kyllä ne minulla ainakin jäävät näkyviin aina ajaessa, siksi en ajakaan. Odota vaan sitä kutinaa, mikä sheivauksesta tulee parin päivän sisällä.. ;D

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 27.12.07 - klo:18:26 »
Aaw, voi ihme!
Ajelin bikinirajan höylällä ja lähtikin hyvin, mutta vasemmalle puolelle ylemmäs jäi kamala sänki.
Lähtisiköhän seuraavalla kerralla ne karvatupet pois vai tuollaiseksiko se aina jää?  :o

Mitäs Ninja nyt mahtaa tarkoittaa? :) Karvatuppi on se mistä karva kasvaa. Karvanjuuri on kiinni karvatupessa. Karvatuppi ei lähde pois, vaan se on ja pysyy. Pieni sänki voi aina jäädä, mutta kannattaa kokeilla eri sheivailu suuntia, jotta karvan saa katkaistua mahd. läheltä ihoa.

Mulla ei ole ollut mitään kutinaa, vaikka olen sheivaillut alakertaa monen monta kertaa.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #156 : 27.12.07 - klo:19:14 »
Perussänkeä tarkoitin. ;)

Mulla oli eilen vähän kipeä.  ;D
Nyt on sitten ihan ok, mutta ääh, se sänki on kamala ja näppyjäkin on.  :-\
Onko joku kokeillut sitä Veetin geeliä tai Gilletten Satin-ainetta?
Lähinnä mietin, millä sänkeä saisi edes pikkaisen nätimmäksi. ;)
« Viimeksi muokattu: 29.12.07 - klo:15:34 kirjoittanut ChaosBlack »

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
« Vastaus #157 : 29.12.07 - klo:13:55 »
Aaw, voi ihme!

Mulla tulee n.kerran kuussa vahattua bikinirajaa, muuten otan höylällä. Mulla on jotain lidlin teriä, ja toimivat kyllä hyvin. Höylään ihan kuiviltaan, näin saan ihoa venytettyä paremmin, jolloin sänkeä ei jää. Mutta sehän kyllä tulee sitten jo seuraavana päivänä ja kutiaa hemmetisti :-\
Ärsyttävää, kun ei voi sheivata kuin max. 2x/vko, itsellä kun ainakin sellaista pientä sänkeä on melkoisen tuskallista ajaa pois, ja huonosti lähteekin. ja toisaalta, tuntuu ettei iho edes ehdi rauhoittua jos useammin ajaisi.
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.

aini

• Vieras
« Vastaus #158 : 29.12.07 - klo:14:27 »
ajan kaikki alakerran karvat pois ja mun kohdalla ainakin ajan myötä kutina on jäänyt pois. mutta sitten taas sääret kutisee niin pahasti, että raapimisesta on jäänyt arpiakin. lopetin saippuan käytön säärien ajelussa, mutta kutina ei silti helpottanut. rasvatkaan eivät auta.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #159 : 30.12.07 - klo:14:17 »
Mulla kutiaa bikiniraja jonkin verran.
Ostin kuulkaa Veetin vahaliuskoja kokeeksi.
Kaveri kehui hyviksi (sääret), joten pakko testata!

Poissa Vince

• HAIRahtanut
« Vastaus #160 : 30.12.07 - klo:15:55 »
Mulla ei kyllä kutia mikään sheivauksen jälkeen. Ihan hyvä vaan. :) Sheivaukseen käytän Giletten vaahtoa ja sitä vibraterää.

Itse koitin kesällä noita Veetin vahaliuskoja ja ei kyllä sääristä karvat lähteneet millään.  :( Minulla ei kyllä muutkaan Veetin tuoteet ole toimineet, vaikka kuinka koittaisi. Noiden liuskojenkin kanssa hartaasti koitin saada tehtyä sen oikein, mutta ei vain onnistunut. Karvat olivat ja pysyivät.
You spin me right round, baby
Right round like a record, baby

Tigru

• Vieras
« Vastaus #161 : 30.12.07 - klo:22:10 »
Mä oon vuosien varrella tullu siihen tulokseen, että kätevintä on sheivailla karvat heti pitkän kuuman suihkun jälkeen ihan makuuhuoneessa. Usein laitan nopeasti jotain kropparasvaa, sitten sheivaus ja terän huuhtelu, ja valmista tuli. Tuohon perussettiin ei mene kuin muutama minuutti eikä iho ärsyynny ollenkaan. Jos sheivaan kuivan ihon ilman tuota suihkussa käyntiä, niin sitte kyllä iho tykkää huonoa...

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #162 : 31.12.07 - klo:17:10 »
Ihan hyvin tuo Veet poisti karvat sääristä. Bikinirajalla ei ottanut sänkeä kokonaan pois (en näköjään saa sitä mitenkään pois!), ja tuli vähän näppyjä. Kainaloihin tuli näppyjä. Eniten tuo sänki haittaa.

Suihkun ja kuorinnan jälkeen kuivasin ihon ja poistin nuo karvat. Sitten rasvaa. Ei minua kutina pelota, mutta sänki haittaa.  >:(

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 01.01.08 - klo:21:08 »
^ :o

En kyllä ihan heti uskaltaisi kokeilla hiontalaitetta karvanpoistoon.  ;D Miten tuo muka voi toimia hiomatta samalla ihoa vereslihalle?

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 01.01.08 - klo:22:17 »
Ojentakaa, jos vastaus löytyy tästä ketjusta, mutta en löydä- kysymys kuuluu, mihin suuntaan bikinirajoja höylätessä pitäisi ajella? Tarkoitan, karvan kasvun suuntaan vai vastakarvaan? >:(
Olen tosi ärsyyntynyt kun näin uimahalliaikaankin tahtoisi pitää turkin jotenkin säädyllisessä kunnossa, mutta tuloksena aina = karvatupen tulehdusta, näppyjä ja kutinaa.Ei juuri esteettisempää kuin rehottava turkis -paitsi näkyy että jotain yritetty on höylällä tehdä. Raivostuttaa. Käytän kyllä aina jotain liukkaria toimenpiteeseen, mutta taitaa höyläysperustiedot olla aika hakusessa.