Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 265049 kertaa)

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #165 : 02.01.08 - klo:15:31 »
^Minä ainakin höylään karvan kasvusuunnan mukaisesti. Muuten tulee kamalia näppyjä. Tuolla toosassa nuo karvat kasvaa aika monesta eri suunnasta, olen tosi tarkkana sen kanssa.

Vastakarvaan ajaessa saa sen hetkellisesti sileämmäksi, mutta mulla ne näpyt on niin kivuliaita etten viitsi ajella niin päin.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

cherie

• Vieras
« Vastaus #166 : 07.01.08 - klo:17:58 »
noihin näppyihin (varsinkin bikininrajassa) auttaa kuorinta, hieron itse aina kuivaharjaushansikkaalla karvanpoiston jälkeen....
katselin tossa yks päivä clarinssin miehille tarkoitettua karvan kasvun "lamaannuttajaa" jota laitetaan aina iltaisin ja se vähentää kuulemma karvankasvua, ajattelin että voisi kokeilla bikininrajaan... onko kellään mitään kokemuksia? sillä se on aika tyyris hankinta jos ei toimikaan

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #167 : 08.01.08 - klo:17:27 »
Ei todellakaan ollut vahaus mun juttu. Koetin siis sitä Surgi Waxin Brazilian Wax Kitiä. Sattui aivan pirusti, ja tällä karvankasvulla olisi kestänyt varmaan vuorokauden. Otin sitten taas höylän kauniiseen käteen. :D

En taitaisi myöskään kestää sitä karvojen kasvattelua aina vahauksen välissä, tää yksikin kerta oli aika kamalaa.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #168 : 08.01.08 - klo:21:03 »
Mulla lähti Veetillä melkein kokonaan pois sänki tuolta bikinirajasta.  :o Tuloksena oli kylläkin punoitusta, mutta vielä ei kutita. Huomenna onkin eri asia, vaikka hyvin rasvailin ajelun jälkeen. Kainaloista lähti karvat kamalan huonosti ja tuli näppyjä/"viiltoja" heti. Olin liian kovakourainen, voeh.
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #169 : 09.01.08 - klo:09:09 »
Onko kukaan kokeillut karvojen poistoa hiomalla? esim tällaisella Josefssonsin karvanpoistajalla

Nyt oli uusimmassa olikohan kauneus ja terveys lehdessä sellanen sukamainen juttu jota luulin ensin joksikin uuden malliseksi kuorinta kintaaksi. Se taisi kuitenkin olla jokin karvanpoistohässäkkä. Sanottiin että sillä hierotaan ihoa ja sen pitäis toimia parhaiten käsiin ja jalkoihin. Olikohan sen nimi Epilette tms. Täytyy tarkistaa vaikka vielä illalla mikä se oli.

Onko joku nähnyt niitä jossain myynnissä? Muistaakseni siinä ilmoitettiin hinnaksi jotain 10-20€. Miten voi olla näin huono muisti vaikka toissapäivänä luin sitä lehteä..
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #170 : 20.01.08 - klo:19:08 »
Onko mitään helppoa vinkkiä siihen, miten sängen saisi oikeasti pois? Onko se niin, että mitä enemmän ajelee, sitä paremmin lähtee sänkikin eli aina seuraavalla kerralla helpottuu? En tajua, miksi ei Veetillä ja höylällä lähde edes kainaloista sänki kunnolla pois.  :(

Poissa Sugarfree

• Hiushörhö
« Vastaus #171 : 21.01.08 - klo:16:54 »
Onko kellään kokemusta sheivausnäppyjen hoitoon tarkoitetuista voiteista? Itse olen käyttänyt BikiniZonea jota olen kantanut jenkeistä ja Kanadasta. Onko tietoa löytyisikö apteekista jotain vastaavaa? Tuo BikiniZone ainakin viei multa kaikki sisäänkasvaneet karvat, kutituksen (kainalot erityisesti kutittelee ja tuolla ei yhtään) ja näpyt. Ja nyt se on loppu eikä uutta reissua tiedossa.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #172 : 21.01.08 - klo:21:23 »
Mä en oikein ymmärrä Ninjan kysymystä. Sängen saa pois sheivaamalla tai vaikka miten. Sun viestejä kun edelliseltä sivulta katselin, niin Veetillä tarkoitat ilmeisesti vahaa ja sun sänki on varmaan vielä liian lyhyttä vahalla irtoavaksi. Jos on tottunut vahaaja (karvatupet löystyneet) niin yleensä puolikin senttiä riittää että lähtee irti, mutta jos ei ole plajoa vahaillu niin parhaiten lähtenee sentin mittainen karva vahalla. Bikini- ja kainaloalueella jos sheivaamisesta jää sänki, niin johtunee siitä että terä ei pääse tarpeeksi lähelle ihoa. Eli venytä ihoa ja kokeile eri suunnista. Sheivaaminen ei helpotu ajan myötä (/karvat katkeaisivat lähempää ihoa), iho tai karvat eivät sheivaamisesta muutu, mutta vahaamisesta juuri nuo karvatupet ajan myötä löystyvät. Vahalla sitten sängen pitääkin olla jo aika pitkä.

Tajusinkohan kysymyksesi?
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #173 : 22.01.08 - klo:14:54 »
Tajusit tarhatyyli, kiitos :)

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #174 : 24.01.08 - klo:13:20 »
Ostin lidlistä epilaattorin 50% alennuksesta 15 eurolla. Sen merkki on epilady legend. Onko kellää kokemusta onko hyvä? Ostin sen vähän hätäsesti kun oli niin halpa  ::)

Poissa helion

• Hiushörhö
« Vastaus #175 : 24.01.08 - klo:16:28 »
^ Saman ostoksen menin tekemään ja ajattelin juuri, että pitäisköhän kokeilla heti.  :)
1aMii, hiuslaatuketju sivu 9

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 24.01.08 - klo:22:18 »
^ Mäkin oisin kokeillut jo mutta kun ohjeissa luki jotain että kannattaa ladata 18 tuntia. Kokeilen sitä huomenna. Hui jänskättää. Kulta oli ihan kauhuissaan kun kerroin sille miten se laite toimii  ;D

Iih olipas pelottava vehje  :o. Laitoin koneen käyntiin ja katoin kuinka se pyöri kovaa vauhtia, en meinannut uskaltaa iholle laittaa, näytti se sen verran pelottavalta. Kulta kannusti vieressä että laita jo  ::). No nipistihän se aika paljonkin mutta iho ei ärsyyntynyt mitenkään, ei punoittanut tai turvonnut, tosi hellävaraiselta tuntui. Koitin vaan pienelle alueelle säärissä.  Mutta uskaltaako tolla kainalokarvoja alkaa nyppii  tai bikinirajaa  :o. Saako deodoranttia laittaa seuraavana päivänä epiloinnista? Niissä ohjeissa ei kerrottu oikein mitään.
« Viimeksi muokattu: 25.01.08 - klo:11:33 kirjoittanut Hemppa »

Poissa helion

• Hiushörhö
« Vastaus #177 : 25.01.08 - klo:11:54 »
Mä ajelin äsken sääret ja kyllähän se hiukan nipisteli, mutta ei onneksi pahemmin. Laitoin hiukan rasvaa jälkeenpäin, vaikka ei tuon ajelun takia varmaan olisikaan tarvinnutkaan. Kyllä saa kerätä hiukan rohkeutta, että uskaltaa tuolla vekottimella kainaloihin tai muille herkemmille ihoalueille. ;)
1aMii, hiuslaatuketju sivu 9

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
« Vastaus #178 : 25.01.08 - klo:12:11 »
Saako deodoranttia laittaa seuraavana päivänä epiloinnista? Niissä ohjeissa ei kerrottu oikein mitään.

Ainakin vahauksen jälkeen suositellaan olemaan ilman deodoranttia 24h, mutta kyllä sitä itse on tullut käytettyä melkeinpä heti vahauksen jälkeen ilman ongelmia :)
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #179 : 25.01.08 - klo:16:35 »
Mä olen kerran epiloinut kainalotkin. Sattu aivan mielettömästi, mutta kun tarpeeks tarkasti uskalsi ottaa niin ei tarvinnut ainakaan kuukauteen edes sheivata. :-* Oon tässä koittanut kasvattaa kainalokarvoja jotta voisin ne uudestaan epiloida mutta kun aina tulee jotain ettei viitsi lähtee ilman sheivausta niin ei ole oikein onnistunut. :D