Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 259858 kertaa)

Poissa irvikissa

• Tukkaguru
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #195 : 16.02.08 - klo:22:48 »
^Kiitos paljon! Sokerointi alkaa kuulostaa koko ajan vain paremmalta ja paremmalta vaihtoehdolta. Bikinirajaa tuskin uskaltaudun sokeroimaan (tai mistäs sitä tietää...), mutta sääret ja ehkä myös kainalot kyllä. Omat karvat säärissä ja kainaloissa kun ovat mallia rautalanka, niin olisi ihan kiva saada ne pehmeämmiksi, vaaleammiksi ja hitaammin kasvaviksi!

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #196 : 17.02.08 - klo:10:19 »
Missä olet Heleena käynyt sokeroinnissa? Ajattelin tässä kevään korvalla käydä poistamassa säärikarvat ja mietin kumpi keino olisi parempi, sokerointi vai vahaus. Heleenan kokemukset kuulostaa lupaavalta, joten sokerointi voisi hyvinkin olla mun juttu.

Poissa Viola

• Hiushörhö
« Vastaus #197 : 17.02.08 - klo:21:11 »
Kuinka paljon sokerointi kustantaa?
Hiukset: Voimakkaasti luonnonkiharat, pituutta olkapäille, väriltään vaaleanruskeat

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 17.02.08 - klo:21:51 »
Kyllä mullakin ehdottomasti on jo muutamassa kerrassa karvat pehmentyneet, värissä en ole vielä huomannut eroa. Ja kasvavat hitaammin. Voin laittaa lisää infoa, kun tulee vielä muutamia kertoja lisää.

Varmaan riippuu paikkakunnasta ja liikkeestä nuo hinnat. Meilläpäin sääret on noin 30 € ja muut paikat siinä vähän alle.
« Viimeksi muokattu: 18.02.08 - klo:20:19 kirjoittanut Amilo »

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 18.02.08 - klo:23:59 »
Onko teiän mielestä Gilletten ja halpismerkkien geeleillä jotain oleellista eroa? Siis kannattaako testata jotain halpista, kun olen aina vaan kiltisti ostanut Gilletteä?

Poissa irvikissa

• Tukkaguru
« Vastaus #200 : 19.02.08 - klo:10:04 »
^Ei ole mun mielestä yhtään mitään eroa, vajaan parin euron Pirkka/Daily on toiminut aivan yhtä hyvin niin säärien, kainaloiden kuin bikinirajan ajelussa kuin tuplasti kalliimpi Gillette. Ainoa ero on tuoksussa, halvemmat eivät tuoksu ihan yhtä voimakkaasti kuin Gilletten vaahdot, mutta mitään muuta eroa en ole huomannut.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 19.02.08 - klo:10:10 »
Te jotka ootte kokeillut sitä Weetin laputonta lämminvahaa: Pitääkö sen vahan jähmettymistä iholle odotella pitkäänkin? Ja kuinka riittoisaa se tavara on? Kun siinä purkissa luki kai että riittää yhteen säärien, kainaloiden ja bikinirajan vahaukseen. Aikas vähän musta verrattuna siihen perinteiseen lapulliseen joka on vieläpä pari euroa halvempi purkki.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 19.02.08 - klo:14:56 »
^Itse en ole tuota kokeilut ja taitaa jäädä testaamatta kaverikn kokemusten perusteella... Oli kuulemma aivan kauheaa jöötiä jota ei meinannut saada ihosta irti mutta ei kyllä toisaalta vienyt mukanaan yhtään karvaakaan. ::)
Purkki oli kyllä tosi pienen näköinen enkä kyllä millään jaksa uskoa että kellään olisi kärsivällisyyttä vahata sillä sääret, korkeintaan bikinit ja kainalot...

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 19.02.08 - klo:15:17 »
Kuinka paljon sokerointi kustantaa?

Riippuu tietysti siitä, mitä alueita sokeroidaan, mutta oman kokemukseni perusteella nuo kolme aluetta (sääret, bikini, kainalot) maksaa Helsingissä n. 45-60 eur/kerta. Ja kyllä se karvoituksen määräkin vaikuttaa. Mä olen saanut hintaa jo vähän alemmas, kun karvojen kasvu on selvästi vähentynyt  ;D. Webekhetille vastasin yksärillä käyttämästäni kosmetologista, kun en viitsinyt suoraan mainostaa ko. paikkaa. Jaan kyllä mielelläni tietoa yksärillä muillekin asiasta kiinnostuneille.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Viola

• Hiushörhö
« Vastaus #204 : 19.02.08 - klo:22:18 »
Te jotka ootte kokeillut sitä Weetin laputonta lämminvahaa: Pitääkö sen vahan jähmettymistä iholle odotella pitkäänkin? Ja kuinka riittoisaa se tavara on? Kun siinä purkissa luki kai että riittää yhteen säärien, kainaloiden ja bikinirajan vahaukseen. Aikas vähän musta verrattuna siihen perinteiseen lapulliseen joka on vieläpä pari euroa halvempi purkki.

Mä olen kokeillut tätä kerran. Jähmettymistä ei kovin pitkään tarvinnut odottaa, mutta oli tosiaan melko vaikeaa saada ihosta irti. Mielestäni riittää kyllä useampaa kuin vaan yhteen vahaukseen. Itse en kovin huolellisesti vahannut, koska oli niin tuskaista ja kainaloita en uskaltanut edes yrittää, koska meinasin kuolla bikinirajan vahaukseen  ::)
Hiukset: Voimakkaasti luonnonkiharat, pituutta olkapäille, väriltään vaaleanruskeat

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #205 : 21.02.08 - klo:10:08 »
Selventäisikö joku minulle hieman tätä sokerointi? Sain ärtymään karvatuppeni bikinirajasta todella pahasti (3 antibiootti kuuria ja nyt ties mitä vastustuskykyä lisääviä lääkkeitä ja aknelääkkeitä yms). Eli tuolla höylällä en enää uskalla ajaa bikini aluetta ollenkaan, samoin en myöskään lady shavella. Onko tämä hellävaraisempaa bikinialueelle kun höyläys? Ettei kasvaisi niin helposti karvat sisään? Kuinka sillä sokeroinnilla ne karvat sitten oikeasti lähtee? Kuten ehkä kysymyksisitä huomaatte, en jaksanut lukea ketjua kokonaan.

Mitkä olisivat hyviä sokerointi paikkoja tampereella? En siis tarvitsisi sokerointia muualle kun biksu-alueelle. Ja vielä voiko sokeroinnilla ottaa alapäästä halutessaan kaikki karvat veks ja kuinka pitkät karvojen pitää tällä menetelmällä poistettuna tällä alueella?

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #206 : 21.02.08 - klo:10:17 »
^Sokeroinnissa siis ei käytetä mitään lappuja "vahan" poiskiskomiseen vaan tekniikassa nyhdetään karvoja liisterimäisellä sokeripallolla pois. Alakerran sokeroinnissa riittää että on pari milliä sängellä pituutta. Oikeastaan jos sänki on liian pitkää, niin itsellä ainakin kipu lisääntyi. Sokerointiaine ei ärsytä ihoa, mutta tekniikkanahan tuo on yhtä hellävarainen kuin pinseteilkä nyppiminen, joten kyllä siitä punoitukset jää. Jos sulla on taipumusta saada herkästi ihotulehduksia niin kannattaa varmaan ensin kokeilla sokeroida pelkkä bikiniraja ennen kuin brasilialaiseen lähtee. Sisäänpäin kasvavia karvoja voi ehkäistä kuorinnalla.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #207 : 21.02.08 - klo:13:38 »
Mies toi mulle kaupasta Rainbow'n ajogeelin, joka tuoksuu aivan ihanasti mansikalta/vadelmalta. Purkkikin on tosi söpö pinkki. En kyllä enää osta niitä kalliimpia geelejä, kun halvemmallakin saa tyylikkään purkin ja kivan tuoksun. Kokeilin tuota jo, ja ihan samalla tavalla toimi. Täytyy vaan painella vähän varovaisemmin, koska tuolta tulee kerralla aika paljon geeliä.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #208 : 01.03.08 - klo:16:18 »
Ostin emlaa ja kaipailen käytännön vinkejä. Ihoani en siis saa vahata roakuurin takia, ja nyppiminen alkaa sattumaan pidemmän päälle.. Emlapakkauksen ohjeissa lukee että tunti olisi hyvä vaikutusaika, mutta netistä olen lukenut että se olisi liian pitkä, että 15-20min olisi hyvä? Lisäksi ohjeissa lukee että iho tulisi peittää esim muovikelmulla, mutta miten ihmeessä bikinilinjan voi peittää elmukelmulla?  ;D

Poissa Kaisuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #209 : 02.03.08 - klo:17:01 »
Mitä laitatte iholle sheivauksen jälkeen? mulle melkein kaikki aiheuttaa kirvelyä ja näppyjä. Ainut mikö on toiminu, on joskus Ranskasta ostamani giletten after shave- geeli naisille, joka oli tosi hyvää! Tietääkö kukaan, saako suomesta vastaavaa tuotetta? mä en oo ainakaan törmänny...