Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 265378 kertaa)

Poissa ansq

• Hiushörhö
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #255 : 12.07.08 - klo:13:14 »
^vielä yksi kysymys, saako siis tuolla ihan kaikki karvat, silmiini osui kun kirjoitit että ajat karvat sillä mikä leikkaa melkein kokonaan, siis ???
en ymmärtänyt oikein :P
jääkö siis sillä joku parin millin sänki vai?
saako esim. posliiniksi?

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 12.07.08 - klo:16:12 »
^Tuollaisella saattaa olla hieman vaikeaa ajella ihan kaikki karvat, taitaa olla enemmän tarkoitettu siistimiseen.

Epiltaattorillakaan en kyllä lähtisi posliinia hakemaan; toimii mahtavasti bikinirajassa ja "kummulla", mutta en kyllä ikinä uskaltaisi sitä häpyhuulten lähelle laittaa... :-X
Paras tapa saada posliini on ehdottomasti vahaus tai sokerointi; vaatii hieman harjoittelua ja korkean kipukynnyksen, mutta ajan myötä karvojen kasvu hidastuu ja niistä tulee huomattavasti hennommat. Myös kipu vähenee pikkuhiljaa kun karvat eivät enää istu niin tiukassa.

Toinen vaihtoehto on sitten sheivaus, mutta ainakin itselle tulee siitä näppyjä ja sisäänkasvaneita karvoja eikä tuloskaan ole kovin pitkäaikainen joten ite olen siirtynyt kokonaan vahaamiseen ja epilointiin. :)

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #257 : 12.07.08 - klo:16:56 »
Toinen vaihtoehto on sitten sheivaus, mutta ainakin itselle tulee siitä näppyjä ja sisäänkasvaneita karvoja eikä tuloskaan ole kovin pitkäaikainen joten ite olen siirtynyt kokonaan vahaamiseen ja epilointiin. :)

Millainen epilaattori sulla on? Millaisella voimakkuudella pystyt ajelemaan ts. kestät kivun?
Mitä vahausta käytät?
I wake up, it's a bad dream,

Copper

• Vieras
« Vastaus #258 : 12.07.08 - klo:22:22 »
^vielä yksi kysymys, saako siis tuolla ihan kaikki karvat, silmiini osui kun kirjoitit että ajat karvat sillä mikä leikkaa melkein kokonaan, siis ???
en ymmärtänyt oikein :P
jääkö siis sillä joku parin millin sänki vai?
saako esim. posliiniksi?

Sillä toisella ajopäällä saa varmaan ihan posliininkin. Käyttämälläni trimmeriajopäällä jää aivan pieni sänki, joka ei näy mutta tuntuu hiukan. Ehkä maksimissaan just millin mittainen. Posliinia en viitsisi itse tuolla laitteella hakea, vaikka uskon että se onnistuu, mun pelkona ovat juuri sisäänkasvaneet karvat. :)
« Viimeksi muokattu: 12.07.08 - klo:22:29 kirjoittanut Copper »

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 14.07.08 - klo:07:56 »
Noniin kaikki, suositelkaa Helsingissä paikkaa jonne uskaltaa mennä brasilialaiseen sokerointiin. Prkl rupee höylääminen puuduttaa ja kun on kerta ulkomaillekkin menossa, niin pakkohan sitä on kokeiltava.  ;D

Onko kenelläkään kokemuksia Elegia Day Spa:sta?
http://www.elegiadayspa.fi/hoidot/vartalohoidot/vartalosokerointi
« Viimeksi muokattu: 14.07.08 - klo:08:01 kirjoittanut Tukkis »

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #260 : 14.07.08 - klo:08:55 »

Millainen epilaattori sulla on? Millaisella voimakkuudella pystyt ajelemaan ts. kestät kivun?
Mitä vahausta käytät?

Minulla on uusi, vastikään hankittu Braunin Silk-Epil Xelle joka on varsin toimiva laite. Siinä on kaksi epilointipäätä joista toinen ns. "harjoittelupää" jossa pinsettejä vähemmän kuin normaali päässä. Käytän sitä normaalia epilointipäätä ja ihan täydellä teholla. :) Olen epiloinut ja vahannut niin pitkään ettei tuo enää pientä nipistystä enempää satu.
Vahaamiseen käytän ihan tavallista Veetin kuumavahaa tai sitten Body Shopin sokerointia. Ei seoksella niin väliä kunhan voi käyttää liuskoja vahan poistamiseen; olen joskus kokeillut Surgiwaxin liuskatonta vahaa eikä se lähtenytkään irti ja nypin sitä sitten pikkupalleroina  pois, mikä oli varsin kivuliasta. :-X

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 15.07.08 - klo:22:21 »
Täältä saadun vinkin mukaan sheivailin XZ-suklaa-vanilja-ha:n kanssa ja toimenpide oli kyllä mitä miellyttävin - hakkaa mennen tullen kaikki vaahdot etc. Yleensä sheivailen pelkän juoksevan veden alla (vähemmän nyrhäytymiä kuin vaahdoilla), mutta tämä kyllä oli sitäkin parempaa ja mukavampaa  :D . Sääriä siis vain sheivailin...

Poissa Luomo

• Tukkaguru
  • Purri
« Vastaus #262 : 27.07.08 - klo:22:09 »
Haluaisin käydä kosmetologilla sokeroimassa kainalot, kun kotona kylmävahaliuskat ja TBS:n body sugaring eivät ole tehonneet tarpeeksi hyvin. Osaako joku kertoa, että sokeroidaanko tuossa koko kainalo kerralla vai osissa? Kun sattuu varmaan aika hyvin tuollainen koko kainalon kertaluontoinen sokerointi :-X.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 28.07.08 - klo:08:57 »
^Riippuu tietysti karvan määrästä, mutta tuskin kenelläkään niin vähän karvaa kainalossa on, että sen kerralla saa tempaistua.  ;D Eli Luomo: ei syytä huoleen, sillä osissa se kainalokin yleensä otetaan. Ja totta muuten on, että kainaloissa sokerointi tuntuu eniten (ei se mielestäni satu), koska ihoa ei saa "suoraksi" ja kainalokarvat ovat usein todella paksuja ja jäykkiä laadultaan. Oma kosmetologini kerran ihastuksissaan hihkaisi: "Sulla lähtee kainalossa yhdestä karvatupista neljä karvaa!". Mielenkiintoista... ::)
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #264 : 29.07.08 - klo:18:49 »
Joskus kun nypin jotain karvoja, niin siihen karvan juureen jää sellanen läpikuultava "tuppi". Oonkohan mahdollisesti onnistunut nyhtämään karvan niin että mukana lähtee karvatuppi, vai onko se jotain muuta? Kasvaako tällä tavalla nypityn karvan tilalle enää laisinkaan uutta?
3a/b F ii

Poissa Mellie

• HAIRahtanut
« Vastaus #265 : 29.07.08 - klo:19:04 »
^ Mullakin näkyy noita paljon, varsinkin kun vahaan alapäätä, ja miettinyt mitä ne ovat. Mutta en ole huomannut että karvojen kasvu olisi siellä vähentynyt..

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #266 : 29.07.08 - klo:21:00 »
^Kyllä se on se karvan tuppi, eli silloin se lähtee kunnolla juurineen ja näin ollen kasvaa hitaammin takaisin.

^Riippuu tietysti karvan määrästä, mutta tuskin kenelläkään niin vähän karvaa kainalossa on, että sen kerralla saa tempaistua.  ;D Eli Luomo: ei syytä huoleen, sillä osissa se kainalokin yleensä otetaan. Ja totta muuten on, että kainaloissa sokerointi tuntuu eniten (ei se mielestäni satu), koska ihoa ei saa "suoraksi" ja kainalokarvat ovat usein todella paksuja ja jäykkiä laadultaan.
Mulla otetaan joskus kerrallakin, mutta tosiaan riippuu määrästä, yleensä ei oteta kerralla.
Itselläni ei sokerointi satu hirveästi mistään, on vain joitakin tiettyjä kohtia säärissä tai bikinirajasta missä vähän enemmän kirpaisee. Kainalot on taas minulle melkein kivuttomin paikka  :)

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #267 : 06.08.08 - klo:17:54 »
Mitä sokerointi yleensä maksaa? Jos haluan kainalot, brasiliaisen ja sääret niin riittääkö alle 100e? Tuntuu kyllä aika turhalta maksaa noin paljon jos ne heti seuraavalla viikolla taas näkyy.  :-\

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
« Vastaus #268 : 03.10.08 - klo:03:39 »
 En tiedä muistaako kukaan joskus ostos-tv:ssä tms. nähneensä sellaista ikään kuin kinnasta, jolla sivellään/hierotaan karvat pois..?? :o Tällä viikolla bongasin Helsingin Sokoksella samanlaisen tuotteen... Kintaan toisella puolella on jokseenkin hiomapaperin näköinen läpyskä, jonka pitäisi hellävaroen ja hygieenisesti poistaa epätoivotut ihokarvat halutuilta alueilta. Ei siis teriä tai mitään kemiallisia aineita. Pakkausessa on mukana pari vaihtoläpyskää, ja hinta oli jossain kympin kieppeillä.

Mikäli tuollainen toimii, niin olisi varmaan paljon kivempi käyttää kuin höylät ja mömmöt.
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #269 : 03.10.08 - klo:10:04 »
Minulle tehdään joka kuukausi brasilialainen sokeroinnilla. Olen ollut erittäin tyytyväinen. Karvat kasvavat hitaasti ja hentoina takaisin. Joka kertahan se hieman kirpasee, varsinkin kun tuolta ihan häppäreistä sokeroidaan karvat veke.. mutta on se sen arvoista ;)

Sääret ja kainalot epiloin aina tarpeen mukaan. Sokerointia voisin harkita kyllä niihinkin.