Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 265057 kertaa)

Poissa MAS

• HAIRahtanut
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #270 : 03.10.08 - klo:21:40 »
kinnasta, jolla sivellään/hierotaan karvat pois..??

Mihinköhän tuo perustuu? ajeleeko karvat pois vai nyppiikö jotenkin...? Itse nyt vaihdoin mömmöjen käytön epilaattoriin, ainakin vielä olen ollut tyytyväinen. Saa katsoa nyt mitä pidempiaikainen käyttö tekee iholle.
1b F ii

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
« Vastaus #271 : 05.10.08 - klo:18:47 »
 ^En tosiaan tiedä. ???  Unohdin uudemmalla Sokkarikäynnillä käydä tarkistamassa valmistajan/ maahantuojan tiedot, jos vaikka näillä olisi löytynyt netistä jotain lisätietoa. Höh.

Edit. Valmistajan nettisivut: http://www.phabel.com/epilette_eng.html#lady
 Maahantuoja on Mikacos, ja myynnissä myös täällä:
 http://www.kosnet.org/shop/index.php?main_page=product_info&products_id=238&zenid=s2itf5c6dapmpf2muoqilnfss2
« Viimeksi muokattu: 07.10.08 - klo:01:19 kirjoittanut Ryövärintytär »
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 09.10.08 - klo:19:15 »
Mulla on pulisongeista alaspäin sellaista "nukkaa" poskissa, jonka haluaisin pois ja olen miettinyt sokerointia siihen. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Lähinnä mietin sitä, että miten hyvin/huonosti kasvojen iho kestää sokerointia? Mulla on kerran kulmakarvat siistitty sokeroimalla ja iho oli sen jälkeen päiväkausia arka.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #273 : 09.10.08 - klo:20:25 »
^ Auts, en ehkä kokeilisi, ellet ole varma viettäväsi seuraavia viikkoja kotosalla. ;D Jotenkin vähän sellainen kutina, etteivät tuollaiset nukat välttämättä edes kunnolla lähtisi, ja varmasti tekisi kipeää ja olisi pitkään arka..

nuuki

• Vieras
« Vastaus #274 : 11.10.08 - klo:13:04 »
kinnasta, jolla sivellään/hierotaan karvat pois..??

Mihinköhän tuo perustuu? ajeleeko karvat pois vai nyppiikö jotenkin...? Itse nyt vaihdoin mömmöjen käytön epilaattoriin, ainakin vielä olen ollut tyytyväinen. Saa katsoa nyt mitä pidempiaikainen käyttö tekee iholle.

Perustuu varmaan samaan tekniikkaan kuin kulmakarvojen lankaus: karvat jäävät jumiin kintaan lankoihin, ja nyppäytyvät irti juurineen.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #275 : 11.10.08 - klo:17:11 »
^Tuo Phabelin kinnas on kamala  ;D Lupaa myös kuoria jne. Ihoa alkaa poltella myöhemmin.  En suosittele.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #276 : 22.10.08 - klo:22:27 »
Onko kenelläkään kokemuksia markettien vahoista bikinirajojen siistimisessä? Minä olen höyläillyt, kun ei kestä epiloida millään. :( Veetin lootusjuttua kokeilin joskus, mutta sänkeä jätti melkoisesti.
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 22.10.08 - klo:23:23 »
^ Veetin Warm Vaxia olen käytellyt ihan menestyksellä. Ei oikeastaan mitään valittamista, paitsi että se on koko ajan loppu  :D
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Miho

• HAIRahtanut
« Vastaus #278 : 23.10.08 - klo:00:59 »
Minä ostin viime jouluna poikkikselle uuden partakoneen ja pöllin vanhan perusmallisen itelle bikinitrimmeriksi ;D Mun bikini-iho ei kestä ollenkaan sheivaamista, epilaattoria en ole uskaltanut kokeillakaan, kun sääreenkin oli niin hirveän tuntonen, samoiten vahauksen kanssa. Mutta partakone on just bueno, kun sillä toisella terällä (huomaa asiantuntevat termit ;D) saa karvan trimmattua lyhyemmäksi ja sillä sileällä verkkopuolella saa sitten iiihan pienetkin karvat ihan sileäksi asti, ihan niinkuin tuolla aijemmin oli ollut puhetta siitä BikiniPerfectistä.

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #279 : 28.10.08 - klo:21:28 »
^ Oon päätynyt lähes vastaavaan ratkaisuun, käytän epilaattorini (Satinelle Ice premium tjsp.) ladyshaver-päätä bikinirajaan. Tuntuu, että vihdoin tämä on toimiva ratkaisu. Tuolla saa aikaan tarkkaa jälkeä, ei ärsytä ihoa samalla tavalla kuin sheivaus (ei aiheuta näppyjä), eikä tuota mitän kipua kuten epilointi tai vahaus. Ainoa haitta on se, että toimenpide on pakko tehdä ainakin omalla karvankasvuvauhdilla joka 2. päivä, jotta paikat pysyy ihan siisteinä, mutta eipä tuo haittaa.

Minkä merkkinen tuo partakone muuten on, Pörröpää?
Make it a great day

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #280 : 28.10.08 - klo:22:54 »
^ Oon päätynyt lähes vastaavaan ratkaisuun, käytän epilaattorini (Satinelle Ice premium tjsp.) ladyshaver-päätä bikinirajaan. Tuntuu, että vihdoin tämä on toimiva ratkaisu. Tuolla saa aikaan tarkkaa jälkeä, ei ärsytä ihoa samalla tavalla kuin sheivaus (ei aiheuta näppyjä), eikä tuota mitän kipua kuten epilointi tai vahaus. Ainoa haitta on se, että toimenpide on pakko tehdä ainakin omalla karvankasvuvauhdilla joka 2. päivä, jotta paikat pysyy ihan siisteinä, mutta eipä tuo haittaa.

Mä käytän oman Xelleni lady shaver-osaa bikinirajaan, mutta sänki jää.  ::)

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #281 : 29.10.08 - klo:11:00 »
^ Mäkin oletin automaattisesti, että sänki jäisi tuosta ladyshaverin käytöstä, ja siksi en aiemmin sitä kokeillutkaan. Yllätys oli iloinen, kun sainkin ihan sileää jälkeä aikaiseksi tuolla, vaatii kylläkin tietysti ahkeraa käyttöä. Mutta kokemukseni perusteella voin siis suositella ainakin tuota omistamaani mallia! :)
Make it a great day

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #282 : 13.12.08 - klo:14:51 »
^ Mäkin oletin automaattisesti, että sänki jäisi tuosta ladyshaverin käytöstä, ja siksi en aiemmin sitä kokeillutkaan. Yllätys oli iloinen, kun sainkin ihan sileää jälkeä aikaiseksi tuolla, vaatii kylläkin tietysti ahkeraa käyttöä. Mutta kokemukseni perusteella voin siis suositella ainakin tuota omistamaani mallia! :)

Mä ajattelin kokeilla vielä vahausta tms. lisänä, jotta saa aivan supertuloksen! :)

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 21.12.08 - klo:10:25 »
Millä keinoin saa Veetin vahaliuskojen vahan jämät pois kasvoilta? Ne jälkipyyhkeet kun loppuu aika nopeaan vaikka jaankin ne yleensä kahtia että riittäisi pidempään. Se on ainut jolla saa ne hyvin pois.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 21.12.08 - klo:13:15 »
Lähtiskö jollain öljypitoisella silmämeikinpoistoaineella? Mulla ainakin joskus oli jonkun vahapaketin mukana sellasia aika öljyisiä ne puhdistuslaput.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat