Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 265060 kertaa)

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #285 : 22.12.08 - klo:00:30 »
^ Tai vaikka ihan puhtaasti pelkällä öljyllä, esim. oliiviöljyllä..
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #286 : 04.01.09 - klo:17:07 »
Tietääkö kukaan milloin Venuksen uusin höylä, Embrace, ajautuu Suomeen? Vai onko se jo jossain myynnissä? Olen päässyt tuota jo kokeilemaan ja vaikka kaikki aiemmat Venusvariaatiot ovat mielestäni ihan samaa tasoa, niin tämä on kyllä loistava! Tässä on hieman isompi teräosa, jossa on viisi terää ja jotkut kosteuttavat tyynyt. Oikeasti tuntuu että höylä liukuu iholla vauhdilla ja tekee supersileää jälkeä. Bikinirajoihin kaipaisin "pienempää" terää, mutta sileää jälkeä tämä tekee sielläkin. Kahvakin on paras ikinä, tuntuu pehmeältä ja pysyy tukevasti kädessä. Varmasti tämä on kalliimpi kuin entiset, mutta mä ainakin oon valmis maksamaan :)

edit. Nää onkin ollut kaupoissa vuoden alusta lähtien, mä vaan oon puusilmä. Hintaa pelkillä terillä oli 15 euroa eli hyvin raaskin ostaa. Nyt vaan kaikki kokeilemaan!
« Viimeksi muokattu: 14.01.09 - klo:18:37 kirjoittanut epe »

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #287 : 04.02.09 - klo:18:43 »
Uskaltaisikohan sitä ostaa tuon veetin karvanpoistoaineen kasvoille? Onko kukaan kokeillut? Linkki:
http://veet.fi/veet-ready-to-use-wax-strips-for-face.php  t

Entä onko kukaan kokeillut tätä? Vaha, joka lämmitetään, levitetään iholle, annetaan kuivua ja vetäistään irti. Ei tarvita vahaliuskoja:
http://veet.fi/veet-warm-wax-stripless-jars.php

Tai tämä; ihokarvanpoistovoide joka liuottaa karvoja ja ne poistetaan lastalla:
http://veet.fi/veet-3-minute-hair-removal-cream.php

« Viimeksi muokattu: 04.02.09 - klo:18:46 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #288 : 04.02.09 - klo:19:29 »
Mulla on/on ollut tuota alimmaista. Ihan kolme minuuttia ei välttämättä riitä, mutta kyllä sillä sileää saa, kunhan sitten malttaa kunnolla ja tarkasti kaapia sillä lastalla.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #289 : 04.02.09 - klo:19:30 »
^^ Tässä kyseisessä ketjussa on aikas paljon juttua Veetin tuotteista. Omasta puolestani voin toistaa kokemukseni liuskattomasta vahasta: Jäätävä kipu ja karvat edelleen säärissä. Ihokarvanpoistovoide taas poltti pienenpieniä palojälkiä sääriin, joiden paraneminen kesti koko kesän. Eli tästä lähin pitäydyn liuskoissa ja höylässä.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #290 : 05.02.09 - klo:09:28 »
^Minulla samankaltaisia kokemuksia tuosta liuskattomasta vahasta; kamalaa jankkia jonka poistaminen sattui eikä siltikään viennyt karvoja... Tavallinen liuskojen kanssa käytettävä kuumavaha sen sijaan toimii hyvin niin kainaloihin, sääriin kuin bikini ja käsikarvoihin. Vahaaminen liuskoilla ei tunu minulla pientä nipistystä enempää joten tuon liuskattoman vahan aiheuttama kipu oli aika järkyttävä. :-X

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 05.02.09 - klo:10:50 »
Mulla tuo lämmin vaha ilman liuskoja toimi hyvin bikinirajoihin. Sääriin en ole koittanut, kun on epilaattorikin. Kylmävahaliuskat on myös toimineet ihan ok, mutta tuo voide+lasta ei tee mun karvoille hyvää lopputulosta. Joku saattaa jopa irrota, mutta suurin osa ei. Eikä auttanut vaikka vaikutusaikaa pidensi.

edit. typo
« Viimeksi muokattu: 05.02.09 - klo:13:48 kirjoittanut Ulrika »
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Niina

• HAIRahtanut
« Vastaus #292 : 05.02.09 - klo:13:40 »
Mie oon käyttäny karvanpoistovoidetta + lastaa monta tuubia joskus. Nyt on tosin menny muutama vuosi, että olen käyttäny höylää, joten en tiiä onko se voide muuttunu. Mulla ainaki toimi hyvin ja karvojen poistaminen oli helppoa. Käytin sitä sääriin, kainaloihin ja bikinirajaan.
Hiusten pituus 132 cm, yli polvien siis. Latvat haaroittuu herkästi ja hiukset takkuuntuvaa sorttia. 1bMii.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #293 : 05.02.09 - klo:17:41 »
Entä onko kukaan kokeillut tätä? Vaha, joka lämmitetään, levitetään iholle, annetaan kuivua ja vetäistään irti. Ei tarvita vahaliuskoja:
http://veet.fi/veet-warm-wax-stripless-jars.php

Meinasin tätä viimeksi ostaa, mutta sitten aloin ihmettelemään että onko tuo purkki todellakin tarkoitus käyttää kerralla? Ei siinä näyttänyt olevan mitään kantta, vain se repäistävä kalvo. Vai oliko anttilassa kaikki purkit kohdannut kansirosvon?
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

mitalimies

• Vieras
« Vastaus #294 : 05.03.09 - klo:16:48 »
Tuota Surgi Waxia on täällä eniten hehkutettu niin sillä ajattelin poistaa vahausneitsyyden tässä lähiaikoina. Sopinee siis myös äijälle?

Vatsanseutu lähtee ainakin ja genitaalialueen siistin, mutta muuten miten pitkälle sitä uskaltais mennä? Sääret oon ajanut joskus, kun tykkäävät olla aikast pitkät - reisiä en koskaan. Mites takapuoli ja takareidet?

Poissa MAS

• HAIRahtanut
« Vastaus #295 : 05.03.09 - klo:17:01 »
^ eiköhän nuo tuotteet sovi ihan yhtä hyvin kummallekin sukupuolelle  :)

Siitä en osaa sanoa että kuinka pitkälle uskaltaa mennä, riippunee ihan siitä kuinka karvattomaksi itse haluat ja kuinka alhainen kipukynnys on. Kannattaa varmaan jostain pienemmältä alueelta ensin aloitella ettei tule uskonpuute...
1b F ii

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #296 : 06.03.09 - klo:18:34 »
Vatsanseutu lähtee ainakin ja genitaalialueen siistin, mutta muuten miten pitkälle sitä uskaltais mennä? Sääret oon ajanut joskus, kun tykkäävät olla aikast pitkät - reisiä en koskaan. Mites takapuoli ja takareidet?

En tiedä, onko sulla joku avustamassa, mutta veikkaisin, että takapuolen ja takareisien vahaaminen ilman apua saattaa olla aika hankalaa. Noin muuten en usko, että reisien tai takapuolen vahaamisessa on suurempia ongelmia. Itse ainakin olen joskus vahannut reisiä ihan hyvällä menestyksellä, eikä se ollut paljon sen tuskaisempaa kuin säärienkään vahaaminen.

mitalimies

• Vieras
« Vastaus #297 : 06.03.09 - klo:19:21 »
Näillä näkymin ei ole kukaan avustamassa. Niinhän se menisikin helposti, on kokemusta vuosien takaa.

Pitää alottaa pieneltä alueelta, kuten MAS sanoi ja siitä sitten katsoa. Minkäslainen ohje tuohon sheivaamiseen on käytännössä, eli jos vetää sääret niin eikö tuolloin pidä myös hoitaa reidet samalla, ettei tule hölmön näköinen?

Poissa Kaplan

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #298 : 09.03.09 - klo:15:47 »
Mulla ei toimi ollenkaan noi veetin vahat, sääristä lähti muutama hassu karva ja kainalot oli kipeät useamman päivän. Nyt en olekaan moneen vuoteen noita testaillut. Paitsi Veet for men toimi säärissä (avopuolison, ei mun  ;D ). Nykyään käytän epilaattoria ja välillä höylää. Epilaattorilla vedän yleensä kainalot ja alakerran kokonaan, jättäen vaan kiitoradan  ;) Sääriin meinaa tiuha epilointi saada sisään kasvaneita karvoja, joten niitä höyläilen enemmän.
Omatekemää kuumavahaa käytän välistä huulikarvoihin.

Avopuoliso käski kerran epiloida sen selän  :D ja se oli kuulemman suurta kidutusta. Ressukalla oli kunnon tuskan hiki päällä. Eikä vissiin enää tarvi epiloida...

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #299 : 18.03.09 - klo:19:50 »
Oi, nyt löysin sopivan tuotteen bikinirajojen ajeluun. Tuo maksoin noin 25€ (hiukan alle, en muista tarkkaan) ja nopeasti tuli ostopäätös tehtyä. Ajattelin, että joko tämä tai ei mitään, kesän lähestyessä tuo "ei mitään" ei enää niin houkuttanut  8). Kyseessä on siis Braun SilkFinish (FG 1100). Tuossa paketissa on siis hiukan isompi ajopää bikirajoille. Aika "lelumainen" tuo on, paristolla toimii mutta juuri sopivan pieni, että saa näppärästi ajeltua. Useinkin täytyy käyttää mutta en kuitenkaan kykene bikinirajaa epiloimaan ja sokerointiin on vain jotenkin vaivaloista mennä. Minulle siis ihan nappiostos  :l.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!