Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 265070 kertaa)

LaBimba

• Vieras
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #30 : 10.06.07 - klo:19:04 »
Onko muut sisäänpäin kasvavista karvoista kärsivät kokeilleet Tend Skiniä? Se on liuos, jossa on melko korkea pitoisuus salisyylihappoa. Auttaa ainakin minulla, mutta sitä on muistettava käyttää säännöllisesti.

Kokeilin Veetin liuskatonta kuumavahaa, ja verrattuna muihin käyttämiini vahoihin se on aika kuraa. Minullahan on ollut käytössä Gigin vahat, joita saa myös 8ty8beauty.comista tukkuhinnoin. Vinkiksi siis muille vahailijoille: 8ty8beauty.com myy todella edullisesti myös niitä kangasliuskoja, puisia spaatteleita jne.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #31 : 10.06.07 - klo:20:02 »
Onko muut sisäänpäin kasvavista karvoista kärsivät kokeilleet Tend Skiniä? Se on liuos, jossa on melko korkea pitoisuus salisyylihappoa. Auttaa ainakin minulla, mutta sitä on muistettava käyttää säännöllisesti.
Mistäs tollasta löytää?
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #32 : 11.06.07 - klo:09:19 »
^ Saa mm. HQHairista, mutta edullisimmin taitaa saada Ebaylta.  :) Vastaavaa tuotetta myy myös Sokos, olisiko ollut Derma Doctorsin (tjsp?) merkillä, mutta hinta on aika huima, yli 25 euro/pieni pullo.

Tässä lisää tietoa:

http://www.diamondbeauty.com/brandnames/Tendskin/
« Viimeksi muokattu: 11.06.07 - klo:09:44 kirjoittanut LaBimba »

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #33 : 11.06.07 - klo:18:22 »
Kävinpä sitten ostamassa tuota veetin kylmävahaa, semmoinen keltainen paketti. Ajattelin lähinnä bikinirajat vahata. Uskaltaako sillä vahata ihan kaikki tuolta alhaalta, myös huulten alueelta?  ;D Paketissa oli että sopii myös bikinirajoille mutta sitte oli myös että ei intiimialueille.

Pitänee vielä leikellä noita liuskoja vähän pienemmiksi..
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #34 : 11.06.07 - klo:19:23 »
Luulen että tuo intiimiaule käsittää juuri huulet ym. Eikö sitä sanota ettei kotona saisi kaikkea vahata, vaan jos haluaa kaikki pois niin pitäisi kääntyä kosmetologin puoleen? Bikinirajat/sisäreidet tuolla vahalla voi varmaan huoletta vahata. :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #35 : 11.06.07 - klo:19:27 »
Huulia vahatessa kannattaa muistaa kunnon tukiote ja tosiaankin kiristää iho kunnolla, muuten saattaa vähän tuntua, että vahalappuun tulee mukana ylimääräistä.  ;D
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #36 : 11.06.07 - klo:19:39 »
^Älä edes leiki ajatuksella. Mun kohdalla tapahtuisi pyörtyminen.  ;D Olen kaksi kertaa Veetin kylmävahaliuskoilla kokeillut vahata bikinirajaa. Tulin siihen lopputulokseen että jos jatkan saan joko erittäin pahoja fyysisiä tai psyykkisiä traumoja ni on parasta jättää kokeilut sikseen..  ;D Jos joskus päätän kokeilla, aijon ensin puuduttaa alueen emlalla, tai sitten menen kosmetologille.  :D

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #37 : 11.06.07 - klo:19:46 »
Taidan jokatapauksessa vetäistä kaikki pois kerralla, käy sitten miten käy ;D Ei viitsisi alkaa höylällä viimeistelemään..
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #38 : 11.06.07 - klo:20:27 »
Uskaltaako sillä vahata ihan kaikki tuolta alhaalta, myös huulten alueelta? 
Minä ainakin vetelen sieltäkin. Tosiaan kuten Stationery sanoi, pitää muistaa kiristää iho kunnolla ja palasten leikkely pienemmäksi on ainakin helpottanut mun tekniikkaa. Iho vaan ei "siellä alhaalla" kestä kahdesti peräkkäin vahaamista, joten jos jää hajakarvoja, niin ota loput pinseteillä tai kokeile seuraavana päivänä vahaamista uudelleen. Muuten rupeaa veri virtaamaan...

Myös olen huomannut Veetin liuskoista vihreät (kuivalle iholle) tai siniset (herkälle iholle) paremmaksi intiimialueelle kuin ne keltaiset - keltaiset jämähtävät jotenkin tiukemmin ja niitä saa repiä isommalla voimalla. Tämä on ihan mun henk.koht. huomio, ei mikään Suomen laki ;)

edit: sitä pientä keltaista pakettia (kasvoille ja bikinirajoille) en ole edes kokeillut, sillä ne liuskat näyttävät ihan liian kapoisilta. Pitäisi mennä sentti kerrallaan, ei kärsivällisyys riitä :D
« Viimeksi muokattu: 11.06.07 - klo:20:31 kirjoittanut funky_chicken »

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #39 : 12.06.07 - klo:08:20 »
Oih voi, miksei nukuttaminen voisi olla turvallisempi ja helpompi prosessi? Menisin brassivahaukseen heti, jos mut nukutettaisiin ;D Ei sinne varmaan kännissäkään saa mennä ::)
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #40 : 12.06.07 - klo:08:33 »
^ Sori OT, mutta mun hyvän ystävän isä on anestesian erikoislääkäri, ja pari viikkoa sitten heitin sille ihan läppänä, että voisikohan se tulla jeesaamaan mua bikinivahaukseen mennessä, mutta päätin sitten perua koko ajanvarauksen.  :D

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 13.06.07 - klo:09:17 »
Mulla ei todellakaan satu alakerran vahaaminen, vaikka vetelen pois kyllä ihan kaiken. Korkeintaan nipistää, mutta niin ettei sitä kyllä sattumiseksi voi sanoa. Huulten sisäpuolelta ei kyllä kahta kertaa voi ottaa, toka kerta sattuu, se iho ei kestä sitä, tuntuu että lähtee huulet mukana jos toisen kerran vetäisee, joten ylimääräiset pitää ottaa pinseteillä. Mutta kerran voi ihan hyvin vetästä.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #42 : 13.06.07 - klo:21:27 »
Mun bikinirajaan tai kainaloihin ei vaha pure  :-\ Katkee vaan karvat tai sit tulee veriset pisteet niihin satunnaisiin kohtiin, mistä karvat lähtee. Saattaa johtua siitä, että oon huomannut että monissa karvatupissa kasvaa kaks karvaa..! Weard.
Tarvis kokeilla epilaattoria, josko se puris noihin hieman vahvempiin karvoihin paremmin. Saattaahan se ajanmyötä tulla edullisemmaksikin, kun vahat. Viimeks ärsytti muutenkin ekaa kertaa koko vahaaminen, sotkin joka paikan sillä mönjällä. Mut en mä siitä luovu, käsikarvoihin en höylällä koskis ikuna ja nyt kun oon ne pari kertaa vahannut oon alkanut arvostaan sileyttä myös käsissä. Mun käsikarvat on vaaleita, mut valehtelematta jotain 2 senttisiä hirviökarvoja.

ps. Humppasusi kokeile pintapuudutus geeliä!
pps. olen käyttänyt toistaiseksi vain veetin kuumavahoja.
« Viimeksi muokattu: 13.06.07 - klo:21:32 kirjoittanut Luscious »
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa sadelma

• HAIRahtanut
« Vastaus #43 : 15.06.07 - klo:18:49 »
Mä olen nyt alkanut säästölinjalle ja keittelin sokerointiainetta itse. :D
Olen ollut todella positiivisesti yllättynyt miten helposti karvat lähtivät kun bikinirajaa sokeroin. Desinfioin ensin ihon ja laitoin talkkia (kuten kosmetologikin tekee ;)). Levitin sokerimömmön puulastalla vastakarvaan, päälle Veetin kuumavahan mukana tullut liuska ja vedin pois myötäkarvaan. Karvat lähtivät ihan tuosta vaan eikä edes sattunut senkään vertaa mitä kosmetologilla. Ihan mahtavaa! Veetin kuumavahalla en koskaan saanut aikaiseksi kuin ärtyneen ihon. Sekin varmasti helpottaa asiaa, että karvat ovat muuttuneet hennommiksi sokeroinnin myötä.

En varmasti ihan heti mene kosmetologin käsittelyyn, jos tämä on jatkossakin näin helppoa.
1bFii

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
« Vastaus #44 : 15.06.07 - klo:19:29 »
Sadelma, millä reseptillä tuota keittelit? Kauan keittelit?