Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 265590 kertaa)

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #300 : 19.03.09 - klo:11:02 »
^ Mäkin haluan tuollaisen.  ;D Mistä Nea ostit? Toivottavasti tuollaista ei tarvitse alkaa metsästämään kissojen ja koirien kanssa.

Edit. Kiitos sinne alas!  Mä näytän turvautuvan sun tietoihin nyt päivittäin...  ;D Sokokselle ois muutenkin asiaa (ne Mitchumit), joten hyvähyvä.
« Viimeksi muokattu: 19.03.09 - klo:14:48 kirjoittanut Ulrika »
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #301 : 19.03.09 - klo:14:01 »
Turun Sokos, varmaan muistakin Sokoksista löytyy  ;D
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #302 : 19.03.09 - klo:15:28 »
Ostin sokoksen 3+1 päiviltä yhden paketin veetin kylmävahaliuskoja kasvoille.
Ajattelin poistaa ainakin "viikset", mutta näyttääkö tyhmältä jos huulen yläpuolella on täysin karvaton ja
sileä alue kun muu naama on karvainen? ;D
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Kaplan

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #303 : 19.03.09 - klo:18:09 »
Riippuu kuinka karvanen sun naama muualta on   :D

Itse olen joskus tuota poskiuntuvaakin vahaillut, mutta empä joka kerta kun huulikarvoja poistan. Emmä tiiä näkyykö se nyt niin selvästi, jos muualta ei ole vahattu.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 19.03.09 - klo:18:41 »
^ normaalia karvaisempi naama löytyy  :# Ehkä pitäisi koko naama vahata sileäksi, mutta sitten ei ole "suojakarvoja" naamassa..  :D
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #305 : 20.03.09 - klo:12:22 »
Oi, nyt löysin sopivan tuotteen bikinirajojen ajeluun. Tuo maksoin noin 25€ (hiukan alle, en muista tarkkaan) ja nopeasti tuli ostopäätös tehtyä. Ajattelin, että joko tämä tai ei mitään, kesän lähestyessä tuo "ei mitään" ei enää niin houkuttanut  8). Kyseessä on siis Braun SilkFinish (FG 1100). Tuossa paketissa on siis hiukan isompi ajopää bikirajoille. Aika "lelumainen" tuo on, paristolla toimii mutta juuri sopivan pieni, että saa näppärästi ajeltua. Useinkin täytyy käyttää mutta en kuitenkaan kykene bikinirajaa epiloimaan ja sokerointiin on vain jotenkin vaivaloista mennä. Minulle siis ihan nappiostos  :l.

Mulla on tuo sama, omastani maksoin 19,90e Prismassa. Todellakin loistovehje vaikka onkin patterikäyttöinen ja vähän lelumainen. Bikinialueen saa käden käänteessä sileäksi eikä huolta ärtymisestä.
Sheivailla en voi tuolta alueelta oikeastaan ollenkaan, tai tuloksena on vaan ärtynyt iho ja punaisia paukamia. Vahailu sun muut on liian hankalaa ja epilointia en uskalla sieltä kokeilla ;D  Eli Silk finish on kuin mulle tehty :-* Kätevä reissussakin kun on niin pieni.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 20.03.09 - klo:12:39 »
Mä ostin itselleni säärikarvojen poistoon Gilletten Fusion Power miesten partahöylän. Uusi tarttui mukaan Anttilasta, koska se oli halvempi kuin vanhaan varteen uusi teräpakkaus. Parempi kuin aiemmin käyttämäni mach3, mutta uudessa onkin 5 terää.- Ja patteri, tosin en kyllä huomaa mitään eroa höyläilyllä ilman paristoa ja pariston kanssa. Sellaisen pienen värinän se paristo joka tapauksessa antaa. Ostin miehellenikin samanlaisen, mutta eipä hänkään huomannut partansa ajossa mitä virkaa sillä paristolla on. Mutta kehui muuten kovasti, ei kuulemma tarvinnut moneen kertaan höyläillä samasta kohtaa.

Mä olen jo vuodesta kivi ja miekka käyttänyt miesten partahöyliä ihokarvojen poistoon, ne on yleensä parempia ja halvempia. Epilaattori on niin kovin hidas ja koska mä olen niin kovin karvainen, en jaksa kuluttaa aikaani niin paljon epilointiin kuin tarvitsisi.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 20.03.09 - klo:12:49 »
^ Ihan yleisenä vinkkinä: ainakin Cheapsmellsistä saa sekä naisten että miesten Gillette-teriä edullisemmin.

Lila jo mainitsikin uudessa Niksiketjussa kostusvoiteella höyläämisestä: toimii tosiaankin kuin unelma. Tuntuu miellyttävämmältä kuin vaahdoilla ajo ja on kivempi käyttää suihkun ulkopuolella kuin esim. hoitoaine. Toimii myös tosi hyvin kuiviin sääriin. Ja plussaa saatavilla olevasta tuoksuttomuudesta: valitsee vain vaikka tuoksuttoman apteekkivoiteen, siinä se. Meillä myös siipan partaa ajellaan Essexin Hydrogeelin avulla: ei ärsytä ja terä tuntuu liukuvan paremmin kuin tavallisella vaahdolla.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #308 : 20.03.09 - klo:15:03 »
^Laitatko mulle suoran linkin, en löytänyt sivuilta Gilletten teriä.  :-[

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 20.03.09 - klo:15:17 »
^ Gillette löytyy näköjään tuolta Bath & Body -osiosta. Valikoima näyttää olevan tosin aika pieni tällä hetkellä  :-\ . Aiemmin oli useampia miesten teriä ja (ainakin muistaakseni) myös naisten teriä. Tilattiin nimittäin juuri nimenomaan noita Fusion -teriä. Mailitse voi tietty tiedustella josko ovat loppu vain väliaikaisesti.
« Viimeksi muokattu: 16.04.09 - klo:16:36 kirjoittanut Pähkinä »

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #310 : 20.03.09 - klo:16:00 »
Tuolta ehkä uskaltaisin tilata, viimeksi tilasin jostain kaukoidästä ja sain feikkejä.  >:(
Niissä feikkien terissä näkyi selkeästi sellaiset "aallot" reunoissa ja eihän ne tietysti leikanneet kovin hyvin. Pakkaukset sen sijaan olivat aivan kuin aidoissakin. Kaupan nimeä en kyllä enää muista.

Nyt mulla siis on noita teriä, mutta tarviihan niitä sitten taas jatkossa.  :) eli maltan odotella josko niitä kaupan sivuille ilmestyisi.

Poissa Camilla

• HAIRahtanut
  • Clueless
« Vastaus #311 : 31.03.09 - klo:08:43 »
Tuo Braun SilkFinish kuulostaa liiankin hyvältä, pitänee tässä kevään aikana ostaa moinen. Bikinirajan epiloiminen... painajainen  :o
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.

mitalimies

• Vieras
« Vastaus #312 : 15.04.09 - klo:16:34 »
Kuukauden kesti mut pääsin nyt viimein siihen höyläämisvaiheeseen. Eli kaikki sileeks , odotellaan 5mm sänkeä ja sitten Vahalla söpösti kaikki pois?

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #313 : 15.04.09 - klo:18:15 »
Itse ajelen Braunin Silk Epil Xellellä joka viikko. Ihme kyllä sääriin kasvaa karvoja aika nopeasti, kainaloihin ei niinkään. Voisikohan sääriin levittää karvan kasvua hidastavaa ainetta vai onkohan sellaista edes? Heh, pöljä kysymys.

Bikinirajan kanssa saakin tapella. Viimeksi höyläsin kokonaan karvat pois ja viimeistelin lady trimmerillä (periaatteessa yhtä tyhjän kanssa). Hmm, seuraavaksi taidan ostaa Veetin vahaa ja kokeilla, josko se pitäisi bikinirajan vähän paremmin karvattomana.
I wake up, it's a bad dream,

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #314 : 15.04.09 - klo:23:10 »
Mun kokeilut epilaattorin kanssa meni ihan pieleen. Joka ikinen karva kasvoi epiloinnin jälkeen ihon sisään :( Tää on viimeinen kerta, kun kosken mokomaan epilaattoriin! Höylää ja Veetin myrkkyvoiteita minulle, kiitos.