Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 265055 kertaa)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #330 : 28.05.09 - klo:22:23 »
oho! Eikse kirvelly iholla yhtää? Yleensä ne alkaa kihelmöidä tai jotai... kuulostaa liian hyvältä ollakseen veet :)
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #331 : 02.06.09 - klo:10:05 »
Olen nyt taas kesän kunniaksi siirtynyt jatkuvasta sheivailusta epiloinnin pariin. Aiemmin olen epiloinut pelkät sääret, mutta nyt päätin ottaa käsittelyyn myös reidet. Mulla on reisissä varsin vaaleaa ja hentoista ihokarvaa, joka hädin tuskin näkyy, mutta ajattelin hankkiutua nyt niistäkin eroon supersilkkisten jalkojen toivossa!

Ja kyllä taas parin epilointikerran jälkeen ihmettelen, miten jaksoin koko talven sheivata. Epiloimalla saa niin ihanan sileän ja kestävän tuloksen; ei tarvia suihkussa joka kerta heilutella höylää, ja epiloinnin jälkeinen ihon kirjavuuskin on vain hetkellistä ja tasoittuu noin päivässä.

Selena <3 epilaattori
Make it a great day

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 02.06.09 - klo:13:49 »
oho! Eikse kirvelly iholla yhtää? Yleensä ne alkaa kihelmöidä tai jotai... kuulostaa liian hyvältä ollakseen veet :)

Kyllä se kihelmöi ihan hetken ajan, mutta sekin katosi! :) Nyt 3 päivän jälkeen on alkanut tulemaan sänkeä, ja tuotteen riittoisuudesta en oikein ole varma, tuntui että jalkoihin olisi mennyt puoli pulloa tota! ???
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #333 : 02.06.09 - klo:16:48 »
^Mulla tuo Veetin karvanpoistospray ei kirvele ollenkaan, mikä oli tosi positiivinen yllätys. Riittoisuudesta en myöskään ole kukun tavoin kovin varma, pitää testailla kuinka moneen kertaan tuo oikein riittää säärille. Kyllähän sitä ainetta aika paljon menee kerralla.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #334 : 04.06.09 - klo:17:45 »
Mie testasin Veetin sprayn juuri ja ei se kyllä miun karvoja poistanut. Säärissäni on melko tummat ja vahvat karvat, spray sulatti vain hennommat yksilöt  :-\ Voiteet tosin ei oo koskaan toiminu kunnolla, vahaus on se mihin luotan.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #335 : 04.06.09 - klo:18:17 »
^Mä testailin tuota käsiin vaikka ohjeessa kiellettiin käyttämästä muutakun sääriin.. ::) Itseasias mulla oli puolet vartalosta aineen peitos.  :-X Karvat lähti tosi hyvin lastan avulla. Mulla oli se vihreä pullo ja ei kirvellyt. Kannattaa kokeilla ens kerralla 5 minuuttia jos tehoaisi paremmin.  :)

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
« Vastaus #336 : 04.06.09 - klo:18:27 »
^ Joo huomasin saman että sitä ainetta oli joka paikassa ku suihkutti... lattia tuli kivan liukkaaksi, ei oikein vakuuttanut kätevyydellään. Annoin vaahdon vaikuttaa sen max. 6 min, mutta ei vaan toiminu  ??? (Kiitti äiti ja isä näistä karvoista.)
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #337 : 12.06.09 - klo:21:52 »
Tänään sokerinkeitto-operaatio onnistui: Annoin seoksen porista liedellä tarpeeksi kauan, niin että mönjä muuttui kauniin ruskeaksi - ja sitten iskin sen kinttuihin niin pian, kuin suinkin iho sieti lämpöä. Ja kas, tällä kertaa tulos oli toivotun tahmea ja vei karvat mukanaan. Pientä mustelmaa osin jäi näkyviin, mutta en ole ennenkään niitä pelännyt. ne haihtuvat kyllä muutamassa päivässä.

"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #338 : 13.06.09 - klo:09:08 »
Olen nyt taas kesän kunniaksi siirtynyt jatkuvasta sheivailusta epiloinnin pariin. Aiemmin olen epiloinut pelkät sääret, mutta nyt päätin ottaa käsittelyyn myös reidet. Mulla on reisissä varsin vaaleaa ja hentoista ihokarvaa, joka hädin tuskin näkyy, mutta ajattelin hankkiutua nyt niistäkin eroon supersilkkisten jalkojen toivossa!

Mulla on myös tuota hentoista karvoitusta. Osan olen epiloinut pois, mutta osa on vielä tallella. Kyllä tässä pitää juhannukseksi varmaa kaikki ajella pois. ;)
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Kaplan

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #339 : 13.06.09 - klo:09:21 »
Mulla taas hentojen karvojen epilointi (säärien ja käsien) aiheuttaa sisään kasvaneita karvoja. Jotka ilmenee hentouden takia vaan pienen pieninä näppyinä. Ärsyttävää. Ei auta kuorinta ollenkaan. Sen takia välillä seivailen, ettei karvat hentoudu siitä enempää  ;)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #340 : 22.06.09 - klo:17:06 »
Kokeilin tänään Veetin Bikini Kitiä herkälle iholle. En ainakaan mä suosittele tätä herkälle iholle ::) Tuli jo parin minuutin jälkeen oireita: kirvelyä ja punoitusta ja nyt poistosta on jo viitisen tuntia ja edelleen tuntuu. Pitää vielä laittaa lisäksi jotain ihoa rauhoittavaa voidetta. Laitoin siis toki sitä jälkihoitovoidettakin, mutta se vasta kirvelikin! Käytän tuonn  varmaan loppuun kainaloissa, mikäli uskallan...Eli jos omaa hyvin herkän ja helposti ärtyvän ihon, niin kannattaa olla testaamatta tuota.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #341 : 22.06.09 - klo:22:25 »
^Hyvä, että täällä Juurikasvussa on koekaniineja  ;D. Enpäs ostakaan tuota.

Poissa wilvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #342 : 23.06.09 - klo:01:51 »
Mä investoin muutama kuukausi sitten Bootsin Smooth Skin IPL laitteeseen, ja olen ollut todella tyytyväinen. Alkuun ei tuntunut olevan mitään vaikutusta, mutta noin viiden/kuuden käyttökerran jälkeen alkoivat tulokset näkyä. Olen siis käyttänyt tuota bikinirajaan ja kainaloihin. Tarkoitus olisi myös kesän jälkeen kokeilla, miten se purisi säärikarvoihin. Mulla on siis vaalea iho ja ihokarvat tummat, eli ilmeisesti paras tuolle koneelle.

Nyt ei ole tarvinnut viikkoihin ajella kainalokarvoja ja bikinirajakin on kaljuuntunut kiitettävästi.  ;D

http://www.boots.com/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?storeId=10052&categoryId=42685

Poissa Angel

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #343 : 23.06.09 - klo:11:05 »
^ Wilvi, mistä ostit ja paljon maksoi? Sattuuko käyttö? Alkoi kiinnostamaan kovasti, jos tuo oikeasti toimii.  :T Epilointi on edelleen niin kivuliasta, vaikka olen sitä vuosikausia tehnytkin.
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #344 : 23.06.09 - klo:11:13 »
Mikä on kamalampaa kuin naisella jalkakarvat? ;D Minulla on yksi työkaveri joka pyöräilee töihin joka aamu, joten pitää capreja. En ole mitenkään erityisesti kiinnittänyt huomiota hänen jalkoihinsa paitsi tänään aamulla kun katselin hänen uusia kenkiään, sellaiset kivat varrettomat converset.. Katse liikkui vähän ylöspäin ja en uskonut silmiäni.. Tällä naisella oli ainakin 2cm pitkiä säärikarvoja!  :o Okei, ne eivät olleet mustia, kaikki. Osa oli kyllä hyvinkin tummia ja erottuvia.. Mutta ne oli siis niin pitkiä! Onkohan ko. henkilö koskaan sheivannut jalkojaan? en usko sillä karvat olivat myös hyvin ohuita.

Söin samalla aamupalaa ja tämän huomion jälkeen ei tehnyt enää mieli..