Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 265058 kertaa)

Poissa Neve

• HAIRahtanut
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #345 : 23.06.09 - klo:15:09 »
Muakin kiinnostas toi Bootsin Smooth Skin IPL- laite. Kuulostaa liiankin hyvältä!

Poissa Angel

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #346 : 23.06.09 - klo:15:19 »
Kävin lueskelemassa lisätietoja Bootsin sivuilla ja siellä hinta oli ainakin aika kirpaiseva £299.99. Silti kiinnostaisi.
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.

Poissa Kaplan

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #347 : 23.06.09 - klo:15:32 »
Mistä wilvi hommas laitteen?

*Mites tuo muuten toimii? (Lontoo ei oo mun kieli) Toimikohan nuo elloksen laitteet? Hinta on kyllä aika kova niissäkin.
« Viimeksi muokattu: 23.06.09 - klo:15:36 kirjoittanut Kaplan »

Poissa wilvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #348 : 24.06.09 - klo:03:40 »
Tässä linkki englanninkieliseen keskusteluun, jossa aikoinaan törmäsin tuohon Smooth Skin laitteeseen: http://forums.moneysavingexpert.com/showthread.html?t=1526287

Hintavahan tuo siis on. Itse ostin hieman nykyhintaa halvemmalla (£249,99 - sain Boots bonuspisteitä ja jonkun kympin alennusta), mutta hinta kyllä kirpaisi. Alkuun olin aika skeptinen ja varsinkin kun kuukauden käytön jälkeen ei tulosta alkanut näkymään tuntui aika hukkainvestoinnilta. Mutta oikeasti, se toimii mulla. Varmaan ei hennompiin säärikarvoihin ei ihan niin hyvin kuin kainaloihin ja bikinirajaan, mua kun on siunattu mustilla kainalokarvoituksella, mihin tuo tepsii parhaiten.  ;D Ei siis kuulemma toimi vaaleaan karvoitukseen.

Ei satu, mutta täytyy myöntää etten ihan uskalla valita vahvinta "vahvuutta" bikinirajaan, kun saattaa tuntua sellainen räpsähdys (hieman kuin kuminauhalla nopeasti). Kainaloissa en ole tuntenut mitään, enkä säärissä kun kokeilin. Siinä on "valopää", jolla iho käsitellään. Mulla vie varmaan sellainen vartti viikossa kainaloihin ja bikinirajan käsittelyyn. Pieniä alueita tuolla ei oikein voi käsitellä, esimerkiksi varvaskarvojen käsittely oli mahdotonta, koska siinä käsittelypäässä on kosketusalueet joiden pitää koskettaa ihoa. Ei mahtunut varpaaseen. ;D Samoin mulla oli ongelmia käsivarsikokeilussa, kun en meinannut saada kaikkia neljää kosketuspistettä iholle yhtäaikaa. Meinasi hermot mennä, ennenkuin sain koneen toimimaan. Mutta käsivarsiin ja sääriin olen siis vaan testannut, ei ole vielä ollut noilla alueilla varsinaisessa käytössä.

Miinusta koneen kestävyydestä. Ensimmäinen kone oli rikkinäinen ja kuulostaa, että muillakin on samoja ongelmia.

Asun Englannissa, joten ostin koneen ihan Bootsista.

Käytän konetta kainaloihin ja bikinirajaan vieläkin viikoittain, nykyään ei tarvitse enää ajella karvoja ennen käsittelyä, kun on enimmäkseen kaljuja kohtia. :D Nyt on kolmen viikon loma edessä ilman konetta, joten voin sitten sen jälkeen tulla antamaan palautetta, miten karvat ovat kasvaneet takaisin.

« Viimeksi muokattu: 24.06.09 - klo:03:43 kirjoittanut wilvi »

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 02.07.09 - klo:09:08 »
Purin tuossa aikaisemmin tuntojani yhdestä työkaverista joka ei ajele sääriään :D No vielä pahempaa, eipä nöäytä ajelevan kainaloitansakkaan.. Oli pukenut tänään topin ja huh heijaa.. Tiedättehän kun joku asia ärsyttää niin sitä tuijottaa entisestään.

Itseasiassa on paljon naisia jotka eivät ajele kainaloitaan.. Ei vaan pysty käsittämään.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #350 : 02.07.09 - klo:12:30 »
Erehdyin taas vahailemaan itteäni ja oli kyllä karseen näkönen tulos ku iho ihan punanen. Laitoin vahatulle alueelle ihan kokeilumielessä A-vitamiinivoidetta ja olin tosi yllättyny ku seuraavana päivänä punotus oli kokonaan hävinnyt  :o Pitää testailla uudestaan toimiiko ihan oikeesti jälkihoitona.  :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #351 : 02.07.09 - klo:15:52 »
Itseasiassa on paljon naisia jotka eivät ajele kainaloitaan.. Ei vaan pysty käsittämään.

On myös paljon miehiä, jotka eivät ajele kainaloitaan ja kulkevat silti hihattomissa paidoissa tai ilman paitaa. Ei kai naisella ole sen kummempaa velvollisuutta ajella luonnollista karvoitustaan kuin miehelläkään? :) Jos joku ei halua ajella sääriään tai kainaloitaan se on mulle ainakin ihan sama, ei karvojen poisto ole mikään lakisääteinen velvoite. Itse tosin tykkään poistaa kainalo- ja säärikarvani, mutta en odota samaa muilta.

Sori, vähän OT.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #352 : 02.07.09 - klo:19:03 »
Mä olen täsmälleen samaa meltä Huniksen kanssa. Toivoisin, että useampi nainen jättäisi sheivaamatta, niin mäkin kehtaisin. ;D Kainalot kyllä sheivaan ihan hygieniasyistäkin, mutta kaikki muut paikat jättäisin mieluusti sheivaamatta, jos se olisi yleisesti hyväksyttyä.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 04.07.09 - klo:00:04 »
Mulle kelpaisi tuollainen laseriin perustuva ihokarvojen poisto, Elloksella näkyi olevan kolme laitetta tarjolla. Olen aika vakuuttunut etten tulisi kainalo- ym karvojani kaipaamaan niin olisi kiva päästä niistä lopullisesti eroon. Karvahuoltoon kuitenkin joissain määrin aika tyhjänpäiväistä ja turhauttavaakin, niin pääsisi siitä eroon eikä tarvisi tapella sängen kanssa. Pitääpä ottaa selvää noiden toimivuudesta, jos raskisi sijoittaa tuollaiseen.

Muoks. Nyt on nettiä selailtu ja tultu lopputulokseen, että noilla saa yhtä tehokkaasti tuloksia aikaan kuin kuponkikuvaston laihdutuspillereillä  ;D Eli se siitä ideasta.
« Viimeksi muokattu: 04.07.09 - klo:00:22 kirjoittanut Luna »

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #354 : 04.07.09 - klo:00:40 »
^ Mua kiinnostaisi myös tuo elloksen laite. Olen viimevuosina kärsinyt sisäänkasvaneista ihokarvoista jatkuvasti ja ainoat vaihtoehdot olisi enää pysyvä poistaminen tai antaa rehottaa. Jälkimmäisestä en innostu, sääreni olisivat kuin simpanssilla  :-[ Rahatilanne on kuitenkin sen verran heikko että laitteen toimivuudesta pitäisi olla varma ennenkuin siihen viitsisi viimeisiä pennosiaan hassata.

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=33610&productId=168544&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink

http://www.riobeauty.fi/kauneudenhoito/karvanpoisto/?gclid=CNaSwv-9upsCFc8UzAodM3dvBw

Jos jollakin on kokemuksia laser rio-laitteesta, kertokaa ihmeessä.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #355 : 04.07.09 - klo:01:04 »
^Kyllä mullakin edelleen laite kiinnostaa, jäin miettimään että jos sillä saisi ahkerasti käyttämällä edes jotain aikaiseksi. Vaikka bikinirajat, siinä olisi jo suurin murheenkryyni karvojen osalta poissa.  Suomikaksnelosen mukaan laite on turha, mutta sehän on tunnetusti tutkitun tiedon aarreaitta koko forkka  :P

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #356 : 14.07.09 - klo:14:37 »
Taisi olla tässä kuukausi-pari sitten tuo Rion laserkarvanpoistaja (itse asiassa kaikki mallit) Stockan kantistarjouksessa, meinasin sortua mutta jätin sitten kuitenkin hankkimatta. Voisi vaikka hankkia jonkun kaverin kanssa kimppaan niin ei menisi niin paljoa rahaa hukkaan jos ei toimikaan. Säärikarvoissa mulla ei tosin ole juuri lainkaan väriä eli ei varmaan tehoaisi sinne, mutta ehkä kainaloihin ja bikinirajaan? Eikö kenelläkään ole käyttökokemuksia ko. laitteesta?

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #357 : 03.09.09 - klo:15:43 »
Jaahas, yritin sitä sokeri-vahaamista, eli keitin litkun sokerista, vedestä ja sitruunamehusta. Katastrofihan siitä tuli. Ensimmäisellä kerralla poltin keitoksen pohjaan ( ???), se muuttui mustaksi ja alkoi myös nousemaan kiva musta savu. Ikkuna äkkiä auki, rukoilin ettei palohälytin alkaisi soida eikä se onneksi reagoinutkaan. Kiva haju vaan yksiössä  ::)
No tein uuden seoksen ja tällä kertaa siitä tuli kullanruskeaa. Otin sen pois liedeltä, annoin jäähtyä hetken aikaan ja sitten kaikessa fiksuudessani tungin kaksi sormenpäätä kokeillakseni oliko vaha jo tarpeeksi jäähtynyttä. No ei ollut, sormenpäät paloi ja oli kipeät koko päivän  ::)
Annoin jäähtyä lisää, mutta aine alkoi jähmettyä joten kokeilin sitä säärille. Poltti sitten kaksi haavaa, joista lähti nahka. Ei näin.

Miten ihmeessä tuo vahaus oikein pitäisi onnistua, kun juoksevana se on polttavaa ja jäähtyneenä aivan liian jähmettynyttä. Ei ymmärrä.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #358 : 03.09.09 - klo:15:56 »
Keittelitkö vesihauteessa vai suoraan kattilassa? Ainakin TBS:n sokerointiaine lämmitetään mikrossa tai vesihauteessa eikä siitä ainakaan mulla ole tullut niin kuumaa ettäkö olisin itseäni onnistunut polttamaan. Jättäisin kyllä omien litkujen tekemiset sikseen, en usko että toimivat käytännössä yhtä hyvin kuin valmiit seokset. Mutta tietysti jos haluaa askarrella ja leikkiä kemistiä niin be my guest.  ;)

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #359 : 03.09.09 - klo:21:16 »
Kyllä se itse tehty sokerivaha toimii! Olen keitellyt sitä itse parin vuoden ajan eikä sinä aikana ole tarvinnut shaveria käyttää. Vahailen kainalot ja siistin bikinirajan 3 viikon välein. Sääriä en ole sillä viitsinyt käsitellä, kun on tuntunut vähän turhan tahmealta ja työläältä.

Keitän 4dl sokeria, 1/2 dl sitruunamehua ja 1/2 dl vettä noin 15 min. ajan kattilassa (n.1 1/2 litran vetoisessa) ilman kantta ja annan sitten vähän jäähtyä, siirrän 3 dl pakasterasiaan ja jäähdytän vielä sen aikaa, että on sopivan lämmintä. Vahauksen jälkeen purkkiin kansi kiinni ja se saa odottaa huoneenlämmössä seuraavaan kertaan, jolloin kuumennan sen mikrossa. Säilyy hyvin, satsi kestää minulla useamman kuukauden ja pysyy käyttökelpoisena loppuun asti.

Kokeilehan vielä kerran, almiros! :)

Mullakin meni pari ensimmäistä satsia harakoille, mutta sitten löytyi oikea sävel.